Kyllikki Saaren murha

Näkijä

75 (70-75) vuorokautta ennen kuudennen luomiskauden loppua olemassaoloon tuli mies joka myöhemmin syntyi Seetin pojan Enoksen(Raamatussa)toiseksi vanhimpana poikana ja myöhemmin esiintyy Kalevala-eepoksessa nimellä Lieto Lemminkäinen eli Ahti Saarelainen.Hän eli myös 1900-luvulla jKr Suomessa ja tuolloin tappoi Isojoella 1953 jKr Kyllikki Saari nimisen neitosen.Isojoella 1953 kuollut Kyllikki Saari eli aikaisemmin 780-830 lukujen vaihteessa Suomessa ja oli tuolloin Saaren suurisukuisen talon piika(Kalevala-eepos).Häntä kutsuttiin tuolloin Saaren Kyllikiksi ja Lieto Lemminkäinen oli erittäin mustasukkaisen rakastunut häneen tuolloin mutta Saaren Kyllikki antoi hänelle "pakit" eli hylkäsi hänet.Seetin pojan Enoksen toiseksi vanhimman pojan henki jäi leijumaan Kyllikki Saaren suohaudan päälle kymmeniksi vuosiksi.Lieto Lemminkäinen oli se mies joka oli muuttanut etelä-Suomesta Isojoelle vähän ennen murhaa ja oli kysellyt Kyllikki Saarta Isojoen kylällä pari viikkoa ennen murhaa.Lieto Lemminkäinen siis tie-si tarkkaan ketä hän etsi.Saaren suurisukuisen talon isäntä (Kalevala-eepos) joka eli noin 750-820 jKr syntyi myöhemmin Kyllikki Raaren isänä Eino Saarena.

Tutkikaapa vähän kalevala-eeposta niin ehkä vii-
sastutte.
Lisää tietoa alla olevasta linkistä jossa sel-
vitetään myös muita salaisiksi jääneitä murhia mm.
Runar Holmströmin murhateko 1954 ym.

http://jaritai.net/ilmoitukset/index.htm

5

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko tää jonkin vitsi?!

      • Näkijä

        Lue tuo kotisivu,se on kokonaan totta.


    • casparac

      On sitten Näkijäkin näköjään vahvalla lääkityksellä...

      • Luettavaa

        oma
        Kirjoittanut: veikkaus 9.8.2005 klo 00.47

        versio 1

        Pastori raiskasi..
        tyttö tuli paksuksi...
        Joku lähiomainen (isä) sai kuulla, että tyttö oli raskaana ja sopi
        tytön kanssa, että he näkisivät illalla sovitussa paikassa ja voisivat keskustella/tehdä asialle jotain..

        Sovitussa paikassa kuitenkin isän kontrolli petti ja tämä kävi käsiksi tyttöön ja alkoi tivaamaan kenen lapsi oli. Ja häpesi omaa "huora" tytärtään. Ja kun tyttö vastasi, että pastorin, niin isä menetti viimeisenkin malttinsa, sillä eihän hänen mielestään niin "hyvä mies" kuin pastori olisi sellaista kyennyt tehdä! Isä pahoinpiteli tytärtä niin että henki lähti, vaikka tarkoitus ei ollutkaan surmata.

        Ja salaisuus on siksi pysynyt salassa niin hyvin koska pastori ja isä kumpikin tuntevat syyllisyyttä ja sotkevat puheillaan poliisien faktat ja fiktiot.

        Versio 2

        Lapsi jota tyttö odotti oli isän...
        Ja tyttö uhkasi kertoa muulle perheelle mitä oli tapahtunut ja isän piti estää keinolla millä hyvänsä, että tieto ei selviäisi.



        Ja nää kaikki oli sitten kuvitteellista eikä liittyneet mitenkään mihinkään!
        Olisiko tässäkin viestissä lääkkeillä osuutta?


      • Näkijä
        Luettavaa kirjoitti:

        oma
        Kirjoittanut: veikkaus 9.8.2005 klo 00.47

        versio 1

        Pastori raiskasi..
        tyttö tuli paksuksi...
        Joku lähiomainen (isä) sai kuulla, että tyttö oli raskaana ja sopi
        tytön kanssa, että he näkisivät illalla sovitussa paikassa ja voisivat keskustella/tehdä asialle jotain..

        Sovitussa paikassa kuitenkin isän kontrolli petti ja tämä kävi käsiksi tyttöön ja alkoi tivaamaan kenen lapsi oli. Ja häpesi omaa "huora" tytärtään. Ja kun tyttö vastasi, että pastorin, niin isä menetti viimeisenkin malttinsa, sillä eihän hänen mielestään niin "hyvä mies" kuin pastori olisi sellaista kyennyt tehdä! Isä pahoinpiteli tytärtä niin että henki lähti, vaikka tarkoitus ei ollutkaan surmata.

        Ja salaisuus on siksi pysynyt salassa niin hyvin koska pastori ja isä kumpikin tuntevat syyllisyyttä ja sotkevat puheillaan poliisien faktat ja fiktiot.

        Versio 2

        Lapsi jota tyttö odotti oli isän...
        Ja tyttö uhkasi kertoa muulle perheelle mitä oli tapahtunut ja isän piti estää keinolla millä hyvänsä, että tieto ei selviäisi.



        Ja nää kaikki oli sitten kuvitteellista eikä liittyneet mitenkään mihinkään!
        Olisiko tässäkin viestissä lääkkeillä osuutta?

        Monilla on korvat mutta ne eivät kuule,silmät mut-
        ta ne eivät näe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe