Hei, eikö olisi kiva tietää, minkä ammatin harjoittajia täällä pyörii. Kerro se siis kaikille lukijoille.
Itse olen sihteeri ja ikää 49.
Ammatit
37
3169
Vastaukset
- muoriska
Siis enkun ope...
- Sinisilmä
vielä ikä näkyviin.
- Olennainen
ja tekninen tuki vientisihteereille ikä 56 ja puoli vuotta.
- conzuela ejk
veroinen, sinisilmä, tai sinisilmäinen.
En koskaan menisi kertomaan ammattiani täällä, sen enempää kuin asuinpaikkaani, tai muutakaan henkilökohtaista itsestäni.
Jotain tulee matkan varrella esiin, mutta älä nyt!!!!
Voisin vaikka lyödä vetoa, että et ole 49 v sihteeri:D
Entäpä jos kysyisin missä firmasa työskentelet sihterinä- mitä kuuluu työtehtäviisi, lähinnä.
Sihteriksi voi sanoa itseään vaikka kirkkoherran viraston kanslisti:)- Sinisilmä
Paljonkohan suomessa on sihteereitä? Ja 49-vuotiaita? Jo pelkästään omassa työpaikassani ainakin muutama. Miten joku voisi saada tietää henkilöllisyyteni näillä tiedoilla? Taidat olla vähän liian herkkä :D
Paikkakuntaa tai muutakaan tarkempaa tietoa en tietenkään sano, onhan mulla järki päässä.
Mutta en ymmärrä kommenttiasi. Miksi herjaat minut valehtelijaksi? Ja miksi kirkkoherran viraston kanslisti sanoisi itseään sihteeriksi kun on kanslisti? Relax. - conzuela evk
Sinisilmä kirjoitti:
Paljonkohan suomessa on sihteereitä? Ja 49-vuotiaita? Jo pelkästään omassa työpaikassani ainakin muutama. Miten joku voisi saada tietää henkilöllisyyteni näillä tiedoilla? Taidat olla vähän liian herkkä :D
Paikkakuntaa tai muutakaan tarkempaa tietoa en tietenkään sano, onhan mulla järki päässä.
Mutta en ymmärrä kommenttiasi. Miksi herjaat minut valehtelijaksi? Ja miksi kirkkoherran viraston kanslisti sanoisi itseään sihteeriksi kun on kanslisti? Relax.saattaisi sanoa itseään sihteeriksi, koska sihteerihän "istuu johtajan polvella" , eli ura on nousujohteinen. Siinä on jotain selittämätöntä glamouria :))))
todella "salainen agentti",niin mitäs liian paljastavaa siinä on,jos ammattinsa anonyyminä julki tuo.
Eipä tässä elämäsä kai sen ihmeellisempää ole,mitä tekee,tai on tehnyt vai onko vallan työelämän ulkopuolella.Sielläkin voi aivan hyvin ansaita kaiken arvonannon vaikkapa toimimalla kotiäitinä/isänä,kolmannen sektorin töissä tms.
Sehän tässä on mukavaa,että kukin ottaa tai ei ota,osaa ketjuun johon haluaa tai ei halua.
Molemmat ovat yhtä oikein.- Iili
...työskentelee aina seurakuntasihteereitä, jotka ovat saaneet seurakuntasihteerin koulutuksen. On varsin todennäköistä, että kanslistilla on sihteerin koulutus. Miksi se on sinun mielestäsi niin omituista?
- Sihterikökkö
conzuela evk kirjoitti:
saattaisi sanoa itseään sihteeriksi, koska sihteerihän "istuu johtajan polvella" , eli ura on nousujohteinen. Siinä on jotain selittämätöntä glamouria :))))
keittiöpsykologi ja luen rivien välistä että sinulla on pahemmanpuoleinen alemmuuskompleksi. Taidat olla niitä vähemmänkoulutettuja kuin mitä itse olisit toivonut elämältäsi ja näin takerrut lillukanvarsiin. Olenko oikeassa?
- Cinzuela
Sihterikökkö kirjoitti:
keittiöpsykologi ja luen rivien välistä että sinulla on pahemmanpuoleinen alemmuuskompleksi. Taidat olla niitä vähemmänkoulutettuja kuin mitä itse olisit toivonut elämältäsi ja näin takerrut lillukanvarsiin. Olenko oikeassa?
Olet osaksi oikeassa, mutta toisaalta väärässä.
Kumpaakin.
En ole erittäin pitkälle koulutettu - ydinfyysikko/aivokirurgi tasoinen, eli vähemmän koulutettu kuin mahdollisuuteni aikoinaan olisivat olleet ja saattaapa olla harmia, katumusta ja alemmuuskompleksiakin sen takia kun olin laiska aikoinani.
Muuten onnelliseksi tekevät asiat kompensoivat puutteellista koulutustani - mukava perhe, hyvä, tai ainakin tyydyttävä toimeen tulo ja työ josta pidän.
Enkä tarkoittanut kirkkoherran viraston työntekijöitä halveksia, kun sanoin, että sihteerin ura saattaa olla nousujohteinen, verrattua papin kanslian virkailijaan.
Voihan kanslistikin istua esimiehensä polvella:D
Sellaista nykyään tapahtuukin joskus:DDDD
Sairaseläkeellä oleva yrittäjä,53-vuotta.
23-vuotta yrittäjänä,nykyisin vain harrastuksena yritys,mutta ei sentään aivan pöytälaatikkoyritys.- satunnainen kävijä
olen sairaanhoitaja, 58vee. Eikä varmaan kukaan tunnista näillä tiedoilla...
- Ammatti-ihminen
satunnainen kävijä kirjoitti:
olen sairaanhoitaja, 58vee. Eikä varmaan kukaan tunnista näillä tiedoilla...
ja meitä on paljon. Tunnistakaa pe----le, jos siitä on iloa!.:(
Ikä on 50 v, sanon , vaikka kohta on tutut irvimässä, että nettiin menit keikoilemaan! - taikis
elikkäs pienyrittäjä :)
44
- tukkusutija
paiseenimijä. 80
- Totuuden:)
Mää oon huora. Yksinhuoltaja. Erehtynyt käyttämään miehiä hyväksi. Ihan huorina niitä pidin. Ikinä en olisi arkipäivääni (päivän valoon ) tuonut. Se vaan ei tuntunut sopivan sielun elämääni. Ei varmasti kaikkien miestenkään? Vaan kappas. Vuosien erossa olon jälkeen? Naisetko on tyhmiä vai???
- Marion.T
kehitysvammaisten hoitajaksi, jota työtä tein hetken aikaa ja sittemmin toimin logistiikkapäällikkönä ja nyt olen sairaseläkkeellä olevava free-lanceri valokuvaaja, ja vammaisten parissa teen valtakunnallisesti vapaaehtoistyötä.
Joten kyllä ammatteja piisaa, siinä opiskelujen välissä tietenkin tehnyt kaikkea mahdollista laskettelunopettajasta - autonkuljettajaan... ja omien lapsien ohella toiminut myös perhepäivähoitajana jonkin aikaa.
Joten sanoisin että tuollainen sekatyömies (nainen), jokapaikan höylä :)))
Niin ja sitä ikää on 44 vuotta. - Pe(l)le
-olen jalkapalloilija nykyään,entinen ilmastointiasentaja..-ja tämä tarina on tosi.
- Loistava.polku
Siinäpä se.
- Everythig possible
On oikein pakko vastata tähän. Olin kuntoutuskurssilla (=työmaa järj.) ja siellä oli osallistujia useista eri yrityksistä, sekä yksityisistä että julkisista. Eräs pankkivirkailija siinä hämmästeli, kuinka voi olla näin paljon erilaisia ammatteja olemassa. Ajattelin silloin, että hän on varmaan pumpulissa kasvanut tai vastaavaa, kun ei näe edes ympärillensä. Rakennuksetkin nousee ihan itsekseen siinä. Mitä väliä sillä on, ketä täällä palstalla käy? Mihin sinä tätä tietoa tarvitset?
- ================
nautin hommasta ikä 53v.
- Hedy
aika nipo.
- Pirre*
heräsi sama kysymys....:)
- Poomme
Turvatekniikan ammattilainen
- Arvo_Posti
hoitsupoitsu täälä.
- pusikosta
mie olen se salainen agentti no 23:25
- Keiju
tanssija ja koreografi.
- Mökin akka
mökin akka, ukoton. Ja sairaanhoitaja. Siinäpä sitä.
- Ansku
leipäni tehoelektroniikka asentajana ja ikä on himpunverran vailla 60.
- Neitoperhoinen
Kotiäiti ja ikää 42 vuotta.
- sarkikala
niin vanha etten kehtaa kertoa sitä julkisesti! Ja ammatit ovat olleet ja menneet. Nykyinen ammatti on oloneuvos, eläkeläinen, tutkija, visailija, ratkoja, arkistoija, valokuvaaja, chattailija, kirjoittaja, maksaja, kuuntelija, laiskottelija. Valitse niistä sopivimman!
- konsulttipalveluita
pk-yrityksille. Tekemätöntä sarkaa riittää, niin kauan kuin oma kunto ja pääkoppa kestävät. Olen 50 v. nainen.
- Pirre*
heitä jotka ovat aina onnellisia ja elävät aina vain tätä päivää..., koulutukseltani olen ainakin kartoittaja..:)
- Taatto
Taatto aloitti juoksupojasta...
Juoksee vieläkin mutta eri syistä. - blondi
Mitä sinä näillä tiedoilla sitten varsinaisesti tekisit, sillä maailma on täynnä mitä erilaisempia ammatteja. Minulle on ihan yks hailee kuka tänne kirjoittaa tai mitä ammattia edustaa. Onko sinun päiväsi niin tyhjiä eikä sihteerin hommia tarpeeksi, että sitä pitää ajan kuluksi netistä kysellä?
- Sinisilmä
Älä tyttöraukka kuvittele että töissä kirjoittelisin juttujani. Työaikana tehdään töitä ja vapaa-ajalla näitä muita.
Ammattiasia kuitenkin on sinuakin niin paljon kiinnostanut, että oikein jaksoit vastata. Enhän minä kenenkään ammattitiedoilla mitään tee, huvikseni kyselen. En vaan ymmärrä, miten se voi joitakin ärsyttää noin kovin. Pyydän blondilta mitä nöyrimmin anteeksi typerää käyttäytymistäni. - Risuparta
Sinisilmä kirjoitti:
Älä tyttöraukka kuvittele että töissä kirjoittelisin juttujani. Työaikana tehdään töitä ja vapaa-ajalla näitä muita.
Ammattiasia kuitenkin on sinuakin niin paljon kiinnostanut, että oikein jaksoit vastata. Enhän minä kenenkään ammattitiedoilla mitään tee, huvikseni kyselen. En vaan ymmärrä, miten se voi joitakin ärsyttää noin kovin. Pyydän blondilta mitä nöyrimmin anteeksi typerää käyttäytymistäni.auto-mies tuleva eläkeläinen vm 48
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1132353
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311474Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201458- 1291438
- 681253
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 891005
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56964- 122831
- 82806