Vanessa

viveka

on kaunis nimi!Se aijonkin antaa vatsassa potjivalle tytöllemme.Siinä ei ole mitään c-b-d kirjaimia,helppo muuta ei niin erikoinen.Toinen/kolmas nimi on vielä auki.Kuulostaisiko Vanessa Sara/Nora Emilia hyvältä?Toinen nimi josta pidän on Velentine.

12

2213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Vanessa on kaunis nimi.
      Vanessa Emilia sointuisi kauniisti, minusta siihen väliin on turha änkeä noraa tai saraa.

Vanessa Valentina
      Vanessa Katriina
      Vanessa Eevi Emilia
      Jos toinen nimi Vanessan ja Emilian väliin, olisi parempi, että nimessä ei olisi r-kirjainta ja vielä parempi, että nimi alkaisi vokaalilla, näin nimi olisi kauniimpi ja rimmaisi paremmin yhteen.

• Jane

Vanessa on hyvä nimi. Vivekaa en antaisi itse, enkä todellakaan mitään Velentineä (onkohan tuossa kirjoitusvirhe??).

Vanessa Sara Emilia, ei myöskään kuulosta hyvältä tuon sa-Sa -rimmauksen vuoksi. Vanessa Emilia sen sijaan olisi oikein kiva nimi. Samoin Vanessa (Nora) Emilia.

• mutta minusta

Vanessa on nimi, jolla oikein kerjätään koulukiusaamista.

• okei

Vanessa on muuten perhossuku, mm. V.Atalanta (Amiraaliperhonen), V. Cardui (Ohdakeperhonen). Todella sopiva nimi tytölle.

• Vanessan äiti

oma tyttö on Vanessa, halusin tytölle nimen joka on kansainvälinen mutta helppo lausua suomalaisittain.. toiseksi ja kolmanneksi nimeksi annoimme "tavallisia" suomalaisia nimiä, jos tämä nimi nyt sitten oikeen kerjää koulukiusaamista niinkuin edellinen kirjottaja väitti.. kaunis nimi ja tarkoittaa siis perhosta :)
        miten olisi Vanessa Aada Emilia??

• viveka

ensinnäkään(niinkun joku kirjoitti)en ole hailaistulla sanallakaan maininnut että antaisin tytölle nimeksi Viveka!Sehän oli vain nimimerkkini.Niin ja siihen Valentine nimeen oli tullut tosiaan pieni kirjoitus virhe.ja miten niin nimi muka aiheuttaisi koulu kiusaamista?Voisitko selittää?Miltäs kuulostaisi tämä nimi Vanessa Aurora?

• Jane

Ymmärsin siis väärin. Luulin, että mietit nimeä Vanessa Viveka tai Vanessa Sara/Nora Emilia, tai sitten se Valentine jonnekin.

Vanessa Aurora kuulostaa mielestäni hyvältä nimeltä. Eikä todellakaan tuo nimi aiheuta koulukiusaamista yhtään muita "tavallisia" nimiä enempää.

• Menna
        Jane kirjoitti:

Ymmärsin siis väärin. Luulin, että mietit nimeä Vanessa Viveka tai Vanessa Sara/Nora Emilia, tai sitten se Valentine jonnekin.

Vanessa Aurora kuulostaa mielestäni hyvältä nimeltä. Eikä todellakaan tuo nimi aiheuta koulukiusaamista yhtään muita "tavallisia" nimiä enempää.

Vanessa on nimenä todella kaunis ja sopii hyvin suomalaiselle lapselle,lausutaan ja kirjoitetaan samalla tapaa.Toinen yhtä kaunis on Melissa. Molempia nimiä annetaan ,tunnen itse kaksi viehättävää Melissa tyttöä ja yhden Vanessan,kaikilla muuten ihan tavallinen "supi"suomalainen sukunimikin! Mitä tykkäät Vanessa Ida Emiliasta?

• solkku
        Menna kirjoitti:

Vanessa on nimenä todella kaunis ja sopii hyvin suomalaiselle lapselle,lausutaan ja kirjoitetaan samalla tapaa.Toinen yhtä kaunis on Melissa. Molempia nimiä annetaan ,tunnen itse kaksi viehättävää Melissa tyttöä ja yhden Vanessan,kaikilla muuten ihan tavallinen "supi"suomalainen sukunimikin! Mitä tykkäät Vanessa Ida Emiliasta?

Hei,tuo Melissa ois aivan ihana nimi! Niitähän on paljon enemmän täällä Suomessa! Vaihtakaahan Vanessa Melissaan!

• aada

Vanessa Aurora kuulostaa kaikkein parhaimmalta vaihtoehdolta!!!

Sara ei sovi Vanessan perään, koska ne sekottuu helposti (vanes SASA ra).

Vanessa Nora Emilia on ihan kaunis, mutta kuulostaa kovin pitkältä ja itse kirjoittaisin Noran siten kun se lausutaan eli Noora.

ehdotan:
      Vanessa Aurora
      Vanessa Valentiina
      Vanessa Venla Valentine
      Melissa Auroora
      Melissa Mira Matilda
      Melissa Matleena
      Melissa Viola Valentine
      Viola Valentine
      Odessa Aurora
      Odessa Nella Noora

MITÄ MIELTÄ!?? =)

• Paradis

Vanessa ja Valentine ovat oivia nimivaölintoja!
      Myös Valentina kuulostaa kivalta ja uskottavalta.
      Vanessa Mia Emilia
      tai
      Valentine Maria Emilie

• Gil

kuulostaa hyvältä ja kauniilta. Pieni kompa on siinä, että kaksi SA:ta peräkkäin, mutta ei se hullulta kuulosta.

Minäkin pidän Vanessasta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe