Gites De Francesta kokemuksia?

Matkalle

Oletteko vuokranneet kyseistä osoitteesta loma-asuntoa? Miten eroaa Interhomesta?

2

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkamies

Eroa en tiedä, koska ei ole minkäänlaista kokemusta Interhomesta.
      Gites-de-France-järjestö on luotettava ja tarkka luokituksestaan, se on ranskalaisten itsensäkin suosiossa.

Heillä on kahta erityyppiä vuokrattavia tiloja. Gite, joka vuokrataan yleensä viikoksi tai vähintään viikonlopuksi kerrallaan.Tai sovittaessa vaikka kuukaudeksi tai vuodeksi.Tavallisesti se on pieni talo tai osa jostakin pihakokonaisuudesta. Tämä tila vuokrataan kokonaisuudessaan tiettyyn hintaan henkilömäärästä huolimatta. Hintaan vaikuttaa sesonki.Tariffeja on yleensä neljä, matala sesonki, normaali, korkea sesonki ja hyvin korkea sesonki.Tilassa täytyy olla keittomahdollisuus ja pyykinpesumahdollisuus, mutta tila ei ole kenenkään koti vaan tarkoitettu lomakäyttöön.Normaalisti vuokraus tapahtuu järjestön varaussysteemin kautta.Luokitus yhdestä neljään tähkään.

Toinen Gites-de-Francen systeemi on chambre d'hôte, joka vastaa b&b-systeemiä. Se taas tarkoittaa huone kerrallaan vuokrattavia tiloja yhden päivän oleskelusta pitempiin aikajaksoihin. Hinta määräytyy huoneissa olevan henkilöluvun mukaan. Silloin hintaan kuuluu ranskalainen aamupala, lakanat ja pyyhkeet. Joskus myös halutessa runsas iltapala erillistä korvausta vastaan (20-25€ menu viineineen).Nämä taas varataan yleensä suoraan omistajalta.Luokitus myös yhdestä neljään tähkään tasosta riippuen. Tasoon vaikuttaa myös paikan erikoisuus sekä sijainti laatuvaatimusten lisäksi.

• asuntoautoilija

Välillä kun kuljettiin monta vuotta henkilöautolla, yövyimme B&B paikoissa jotka olivat Gites de Frances kuuluvia.Olivat erittäin korkeatasoisia kaikki, vaikka ihan sattumanvaraisesti valittuja!! Ranskalaisillahan leirintäalueetkin ovat 1-luokkaa.Matkailevat itse vain omassa maassaan, eihän fransmanneja paljon tuolla muualla Euroopassa näe, leiriksilläkin vain satunnaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe