Mistähän alkais pyydellä apua, kun pitäis mökkiä laittaa vähän parempaan kuntoon. Olen kuullut, että työmiesten palkat hipoo pilviä.
Aattelin jo, että ostan sahan ja poran ja alan itse seiniä retuseeraamaan, mutta ku pelottaa, jos ei tule kunnollista jälkeä.
Oletteko kanssasisaret kokeilleet itse häärätä remontin kanssa?
Harmittaa, kun ei ole omaa ukkoa, nyt sitä kipeästi tarviisin. Eka kerra elämässä. Ja näin pitkälle on päästy.
a-p-u-a!
11
815
Vastaukset
- Taatto
En ole kanssasisar, mutta joudun ihmettelemään, ettäkö nyt vasta ukkoa kipeästi tarviit. Mitähän tuohon toteaisi. No, parempi myöhään jos ei silloinkaan. Helpommalla taidat päästä kun otat maalit ja pensselit siihen peilipöydän äärelle ja ryhdyt tekemään "pohjatöitä".
- Poomme
(c=
- Mökin akka
.. mitä minä niillä purnukoilla siinä peilipöydällä teen?
Kyllä minun naamataulu kelpaa remonttihommiin ihan ilman pohjatöitä. Ja kanssasisaret rohkaisivat minua oikeisiin hommiin.
Enpä tarvis vieläkään teikäläisen taitoja!
- toinen akka
Kyllä ne pienet sisä remontit onnistuu akaltakin.Ite oon laittannu tapetit,hionnu ja maalannu pintoja,laittannu puoli paneelit.Ainoastaan olin nähnyt miten kaikki tapahtuu.K-rautakauppa tiesi mitä minä tarvitsen kun kerroin aikeistani.
Eikä siinä vielä kaikki.Minulla on ukkokin mutta ei hän sellaisiin jouda.Akkojen hommia sanoo.
Lopputuloksessa ei ole valittamista.
Siitä vaan hommiin rohkeasti. Uskon, että ihminen osaa, mitä haluaa. Hyviä ohjeita on tarjolla tuutit tulvillaan. Kyllä pintaremontti onnistuu tyttöjen keskenkin.
Välineitäkin saa jo uskomattoman halvalla, kun kotikäytöstä on kyse.
Siitä vaan toimeksi. Lopputulos on luultavasti parempikin, kun hutaisevalla ammattimiehellä.- Mökin akka
Kaipa minäkin uskallan, kun teiltäkin on hyvin onnistunut.
Siis enpä tarvitse vieläkään sitä ukkokultaa... Mökin akka kirjoitti:
Kaipa minäkin uskallan, kun teiltäkin on hyvin onnistunut.
Siis enpä tarvitse vieläkään sitä ukkokultaa...Kyllä siitä ukko-kullasta voisi olla paljon ihan toisenlaista(kin) iloa;)) Älä suotta hylkää ajatusta.
Työsuorituksia voi ostaa rahalla, mutta hyvää parisuhdetta ei. ;))
- Pirre*
vähäsen siitä miten perusteellisen remontin tarpeessa talosi on, jos aiot vaan maalata valmiit pinnat, niin eihän tuohon nyt kummia taitoja tarvita, tela vaan käteen ja sillä huruutellaan maalia seinään...tietysti pohjustus työt on tehtävä ensin, maalattavien pintojen pesut ja paklaukset..
Mutta sitten jos mökkisi tarvitsee vaikka lisää lämpöeristystä, tai jos joudut vaihtamaan ikkunat niin ne ovat jo pikkusen isompia juttuja itse tehtäviksi.
Laatoitus onnistuu naiseltakin ihan hyvin, kunhan muistaa ne vesieristys asiat yms...jne..itseluottamusta vain pikkuisen..ja kyllä avuliaita, ainakin neuvojia aina löytyy...:))
Tapetointi on ihan kivaa, jos ei ole kiirettä ja saa tehdä sitä rauhassa..
Varmasti onnistuu...usko vain. - avunhuuto
Olen yksin elävä, mies lähti vuosia sitten rikkaamman naisen matkaan ja pröystäilee nyt miljoonatalollaan.
Minä köyhä nainen otin varman päälle kun kotini myöhemmin remonttia kaipasi. Kävelin pankkiin, otin lainaa, valitsin tyttöni kanssa edulliset nätit kaakelit ja keittiön kaapit. Otin oikean remonttimiehen joka teki kylppärin vesieristykset ja kaakeloinnit isännöitsijän hyväksynnän kautta.
Nyt kaikki vieraani ihailee kaunista remonttiani ja itse olen sangen tyytyväinen!
Ai niin, sen verran osallistuin että irroittelin valmiiksi keittiön kaappien ovet, irroittelin vanhat kaakelit keittiön seinästä ja maalasin keittiön seinät, en tehnyt muuta. - AriaAria
Kysele kunnaltasi.
Monessa kunnassa annetaan apua sisä vc, ym
parantamiseen,
jotta vanhus voisi elää kauemmin omatoimisesti.- Mökin akka
En tiedä, olenko jo vanhus. Olen vielä työelämässä ja aion jaksaa vielä vuosia. Mistä se vanhuus alkaa, että saisi kunnan apuja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563