Minua pelätään.

im suffering

Hei! Olen nyt 9-luokkalainen tyttö ja olen aina ollut vähän hiljainen, tai oikeastaan aika paljonkin. Minua ei olla kiusattu, mutta seisaluokalla kuulin, että selkäni takana puhuttiin. Olen hiukan outo ja taiteellinen. En tiedä, mitä minusta ajatellaan ja se on rasittavaa. Tuntuu, että minua pelätään enemmän kuin pilkataan. Kukaan ei uskalla puhua minulle, kun olen niin herkkä. Kulejen mustissa ja synkissä vaatteissa, käytän pelottavia Alice Coopermaisia silmämeikkejä ja synkistelen käytävillä pää kumarassa. Joskus itken ihan nälyvästi. Koulun ulkopuolella olen todella reipas ja sosiaalinen. Mä en tiedä, kuinka pääsisin eroon tästä ujoudesta. Tai tämä on lähinnä ihmisvihaa ja epätietoisuutta.

8

1104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä

Kirjoitin kasilla synkkiä aineita, niin minut vietiin psykologille ja nyt tuntuu, että opettajat tarkkailevat ja inhoan sitä. Mutta minä vain kuljen pää pystyssä ylpeänä ja haistatan henkisiä vittuja toisille.

hmm..

• puhuri

Voi olla että sinusta tuntuu, että joku pystyynkuollut mummo vastailee sulle nyt. Kuitenkin tahdon sanoa, että olen itse joskus ollut vähän samanlainen. Sulle tulee itsellekin parempi olo kun lakkaat haistattamasta niitä henkisiä vittuja toisille. Lopeta se huomionhaku tolla ulkonäölläs ja ala näyttää raikkaalta nuorelta naiselta. Hymyä huuleen vaikka ensin arkaakin. Silloin alkaa maailmakin näyttää mukavampaa naamaa. Toivon sulle mukavaa syksyä!

• minä
        puhuri kirjoitti:

Voi olla että sinusta tuntuu, että joku pystyynkuollut mummo vastailee sulle nyt. Kuitenkin tahdon sanoa, että olen itse joskus ollut vähän samanlainen. Sulle tulee itsellekin parempi olo kun lakkaat haistattamasta niitä henkisiä vittuja toisille. Lopeta se huomionhaku tolla ulkonäölläs ja ala näyttää raikkaalta nuorelta naiselta. Hymyä huuleen vaikka ensin arkaakin. Silloin alkaa maailmakin näyttää mukavampaa naamaa. Toivon sulle mukavaa syksyä!

EN HALUA ALISTUA TOISTEN TASOLLE. ja olla tavis. se olisi pahin painajaiseni. ei perkele!

• puhuri
        minä kirjoitti:

EN HALUA ALISTUA TOISTEN TASOLLE. ja olla tavis. se olisi pahin painajaiseni. ei perkele!

Huomaatko pientä ylimielisyyttä asenteissasi? Et halua alistua toisten tasolle. Siis millä tasolla olet itse? MItä pahaa on olla tavis? Voit olla persoona, vaikka arvostat myös muita. Toisten ihmisten arvostaminen on lähtökohta sille että sinua arvostetaan. Se tavis voi voida henkisesti paljon sinua paremmin.

• -meu-
        minä kirjoitti:

Naurettavaa. Eli jos hymyilist, olisit tavis? tiedätkö kuinka paljon kaltaisiasi synkisteleviä ihmisiä oiekasti on? et ole sen takia erilainen, usko pois. Ajattelisit nyt järkevästi ja selkeästi. Ehkäpä ne ihmiset eivät pelkää sinua, vaan säälivät ja halveksivat, ja ajattelevat, etteivät 'alennu tasollesi' ? mistäs tiedät. Pitäisikö muiden sitten 'ylentyä tasollesi' ? Vai mitenkä ois?

• Sinertävä

Kuulostat minulta. Olen itse nyt lukion tokalla, ei ole kavereita. Jotkut, kun kuljen ohi, näyttävät suoraan sanottuna pelkäävän, että hyppään heidän kimppuunsa.

Olen ujo, hiljainen enkä sen takia saa kavereita ja lisäksi, jos yritän tutustua, saan pakokauhun. Itsekin olen omalaatuinen ja taiteellinen tyttö.

En jaksaisi mennä enää kouluun. Ja on myös siksi niin vaikeaa saada kavereita, kun olen alkanut vihata useimpia kiitos kiusaamisen.

• Anonyymi00007

Menee kohtaan pelataan.
      Kenen netti alla?

• Anonyymi00008

Häh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      251
      9334
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      5
      2801
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      209
      1932
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      105
      1920
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      64
      1408
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1401
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      128
      1317
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1006
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      911
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      828
    Aihe