Hei! Olen nyt 9-luokkalainen tyttö ja olen aina ollut vähän hiljainen, tai oikeastaan aika paljonkin. Minua ei olla kiusattu, mutta seisaluokalla kuulin, että selkäni takana puhuttiin. Olen hiukan outo ja taiteellinen. En tiedä, mitä minusta ajatellaan ja se on rasittavaa. Tuntuu, että minua pelätään enemmän kuin pilkataan. Kukaan ei uskalla puhua minulle, kun olen niin herkkä. Kulejen mustissa ja synkissä vaatteissa, käytän pelottavia Alice Coopermaisia silmämeikkejä ja synkistelen käytävillä pää kumarassa. Joskus itken ihan nälyvästi. Koulun ulkopuolella olen todella reipas ja sosiaalinen. Mä en tiedä, kuinka pääsisin eroon tästä ujoudesta. Tai tämä on lähinnä ihmisvihaa ja epätietoisuutta.
Minua pelätään.
7
972
Vastaukset
- vielä
Kirjoitin kasilla synkkiä aineita, niin minut vietiin psykologille ja nyt tuntuu, että opettajat tarkkailevat ja inhoan sitä. Mutta minä vain kuljen pää pystyssä ylpeänä ja haistatan henkisiä vittuja toisille.
hmm..- puhuri
Voi olla että sinusta tuntuu, että joku pystyynkuollut mummo vastailee sulle nyt. Kuitenkin tahdon sanoa, että olen itse joskus ollut vähän samanlainen. Sulle tulee itsellekin parempi olo kun lakkaat haistattamasta niitä henkisiä vittuja toisille. Lopeta se huomionhaku tolla ulkonäölläs ja ala näyttää raikkaalta nuorelta naiselta. Hymyä huuleen vaikka ensin arkaakin. Silloin alkaa maailmakin näyttää mukavampaa naamaa. Toivon sulle mukavaa syksyä!
- minä
puhuri kirjoitti:
Voi olla että sinusta tuntuu, että joku pystyynkuollut mummo vastailee sulle nyt. Kuitenkin tahdon sanoa, että olen itse joskus ollut vähän samanlainen. Sulle tulee itsellekin parempi olo kun lakkaat haistattamasta niitä henkisiä vittuja toisille. Lopeta se huomionhaku tolla ulkonäölläs ja ala näyttää raikkaalta nuorelta naiselta. Hymyä huuleen vaikka ensin arkaakin. Silloin alkaa maailmakin näyttää mukavampaa naamaa. Toivon sulle mukavaa syksyä!
EN HALUA ALISTUA TOISTEN TASOLLE. ja olla tavis. se olisi pahin painajaiseni. ei perkele!
- puhuri
minä kirjoitti:
EN HALUA ALISTUA TOISTEN TASOLLE. ja olla tavis. se olisi pahin painajaiseni. ei perkele!
Huomaatko pientä ylimielisyyttä asenteissasi? Et halua alistua toisten tasolle. Siis millä tasolla olet itse? MItä pahaa on olla tavis? Voit olla persoona, vaikka arvostat myös muita. Toisten ihmisten arvostaminen on lähtökohta sille että sinua arvostetaan. Se tavis voi voida henkisesti paljon sinua paremmin.
- -meu-
minä kirjoitti:
Naurettavaa. Eli jos hymyilist, olisit tavis? tiedätkö kuinka paljon kaltaisiasi synkisteleviä ihmisiä oiekasti on? et ole sen takia erilainen, usko pois. Ajattelisit nyt järkevästi ja selkeästi. Ehkäpä ne ihmiset eivät pelkää sinua, vaan säälivät ja halveksivat, ja ajattelevat, etteivät 'alennu tasollesi' ? mistäs tiedät. Pitäisikö muiden sitten 'ylentyä tasollesi' ? Vai mitenkä ois?
- Sinertävä
Kuulostat minulta. Olen itse nyt lukion tokalla, ei ole kavereita. Jotkut, kun kuljen ohi, näyttävät suoraan sanottuna pelkäävän, että hyppään heidän kimppuunsa.
Olen ujo, hiljainen enkä sen takia saa kavereita ja lisäksi, jos yritän tutustua, saan pakokauhun. Itsekin olen omalaatuinen ja taiteellinen tyttö.
En jaksaisi mennä enää kouluun. Ja on myös siksi niin vaikeaa saada kavereita, kun olen alkanut vihata useimpia kiitos kiusaamisen. - Anonyymi00007UUSI
Menee kohtaan pelataan.
Kenen netti alla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa565009Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2533556Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2823422Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot362773Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2972658Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun571950Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2741849En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431819Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm321422- 1201175