PASKAT OPETTAJAT

EI PERKELE!

KUN MEIDÄNKIN KOULUSSA ON SYRJINTÄÄ JA KIUSAAMISTA, MUTTA OPETTAJAT VAIN KYTTÄÄVÄT VIERESSÄ TEKEMÄTTÄ MITÄÄN. IHAN PERSEESTÄ TOLLANEN.

16

1455

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Noin on meidänkin koulussa. Onneksi nyt vaihdan koulua ylä-asteelle.

• raukkis-opettajat

Minä olen yläasteella ja täällä se on vielä pahempaa, kun opettajat eivät uskalla puhua koviksille.

• Suurinosa opettajista tekee sen mikä on pakko, ja se mistä ei saa lisä palkkaa jätetään tekemättä. Ei turhaa työtä.

• Jep. Näinhän tämä vähän on... Paska juthu! Opettajat yläasteella eivät enää edes uskalla puuttua, koska meininki on useissa kouluissa mennyt jo niin rajuksi, että siinä opettaja (riippumatta lainkaan siitä onko mies vai nainen) voi saada itsekin pataansa.

Minä olenkin sitä mieltä, että opettajien melko rankkaa työtaakkaa voitaisiinkin tuon verran helpottaa ja palkata yläasteille "vahtimestarit" (ts. vartijankoulutuksen omaavia "turvamiehiä") vähän niin kuin ameriikan malliin. Saisi siinä taas muutamat tuhannet immeisetkii töitä!

• huuuuuu

pecrolator: Tuohan olisi täydellinen idea. Vika on vain siinä että se ei toteudu

• Onnittelen

Oikeasti hyvä idea. :)
        Mutta täysin mahdoton,koska asumme paska maassa.
        "hyvinvointi valtio" ja vitut.. poliitikkoja pitäs lätkii kuonoon.. kukaan ei auta meitä nuoria.. jos nuori tuntee olonsa huonoksi ja yrittää jollekin siitä kertoa tulee "asianTuntijat", eli ns nuoriso psykologit jotka liian usein piirtelee kaavoja ja määrää lääkkeitä väärin. olen kolme tuollaista tapausta todistanut. eikä ne ota opikseen koska kukaan ei ota nuoren sanaa todesta jos sanoo "että ei tää näin ole oikein". Silloin työnnetääön heti pilliä suuhun ja huudetaan, sen jälkeen nappeja että lähtee viimeinen järki.
        Varoja voisi ensisijaisesti käyttääö suomalaisten hyvinvointiin ku pakolaisten lellimiseen. ymmärrän kyllä että he saattavat kotimaassaan oikeasti olla vaarassa, mutta totuus on vaikka mitä sanottas ihmisoikeuksista että suuri osa pakolaisista käyttää asemaansa huonosti.

• kouluun mieluummin turvakamerat joka käytävälle näin nauhoilta voisi katsoa kiusaajien tekoset ja he jäisivät kiinni!Tampereella on joku koulu jolla on tällainen käytäntö..kuulemma..

• valistan

Ottakaa vaan poliisiin yhteyttä niin kyllä se siitä jos kukaan muu ei ota

• Kuraattori

Hakeudu koulusi kuraattorin, rehtorin tai terveydenhoitajan vastaanotolle. Kiusaaminen, solvaaminen ja herjaaminen on rikos. Jos kiusaus menee niin pitkkälle, voi siitä tehdä rikosilmoituksen. Muista kuitenkin, että pidät puolesi. Kun pidät itsestäsi, ympärillesi hakautuu ihmisiä, jotka pitävät sinusta. Kiusaaja harvemmin kiusaa jos pitää sinua tasväkisenä, ole sinnikäs. Voit soittaa myös Kiusattujen tuki ry:n puhelinnumeroon 0800 97474, joka on soittajalle ilmainen. Voimia!

• g

läski

• Mä muistan kans ala-asteella, ku mä vaihoin 3. luokalla uuteen kouluun, heti seuraavana päivänä must oli levitetty jourui... Sit suunnillee koko luokka kiusas mua yhen pojan takii :( Ku se poika aina vaa haukku mua nii tottakai kukaa ei uskaltanu sanoo vastaa vaa nauro mukana.. Se haukku mua läskiks sillo ja kaikkee muuta typerää.. No sanoin tästä luokanopettajalle mut vastauksena tuli vain: '' Se on varmaa vaa ihastunu suhu''
      Varmaan se ois ollu ihastunu muhu jos levittää must juorui ja haukkuu mua siel 24/7.. -.- No opettaja ei tehny asialle mitää ja se sit vaa paheni vuosi vuodelta, sit päästiin ala-asteelta pois ja luulin päässeeni siitä pojasta eroon mutta EI, se tuli munkaa samalle luokalle :/ Seiskalla tämä jatkui ja mä vaa kärsin ja toivoin vaa katoavani pois... Sit kerra köksän tunnilla tein täytettä johonkin leivonnaiseen (en muista mihin), mut se lisäs siihe suolaa kun mun selkä käänty, sit se vaa niille ryhmäläisille, kun leivonnainen maistu suolaselta ''syyttäkää häntä'' :(
      No siin 8 luokan lopus loppu ja nykyään kun oon 9:nellä nii se ei ees puhu mulle enää mitää o.o se loppu iha itestää, kai se vaa tajus lopettaa kiusaamisen :)

• häpeexceedesmitäsch

malja outolehty on yksi huonoimmista

• Aloneri

Sama se oli meidänkin koulussa. Ulkona kiusattiin muita minkä kerettiin ja opettajat siellä istuvat vaan kahvi kupposen ääressä.

• Kikuq

Et voi syyttää opettajaa siitä, että hän ei ole puuttunut kiusaamiseen, jos et ole kertonut hänelle siitä. Eivät he voi olla joka paikassa tarkistamassa, että mitä tapahtuu.

• Aloneri

Onhan siitä valitettu ainakin 13 kertaa. Mitään ei vain ole koskaan tapahtunut

• Anonyymi

EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! TÄMÄ SE ON SAATAVA LOPPUMAAN JA PAIKALLA

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe