KUN MEIDÄNKIN KOULUSSA ON SYRJINTÄÄ JA KIUSAAMISTA, MUTTA OPETTAJAT VAIN KYTTÄÄVÄT VIERESSÄ TEKEMÄTTÄ MITÄÄN. IHAN PERSEESTÄ TOLLANEN.
PASKAT OPETTAJAT
16
1706
Vastaukset
- ...
Noin on meidänkin koulussa. Onneksi nyt vaihdan koulua ylä-asteelle.
- raukkis-opettajat
Minä olen yläasteella ja täällä se on vielä pahempaa, kun opettajat eivät uskalla puhua koviksille.
Suurinosa opettajista tekee sen mikä on pakko, ja se mistä ei saa lisä palkkaa jätetään tekemättä. Ei turhaa työtä.
Jep. Näinhän tämä vähän on... Paska juthu! Opettajat yläasteella eivät enää edes uskalla puuttua, koska meininki on useissa kouluissa mennyt jo niin rajuksi, että siinä opettaja (riippumatta lainkaan siitä onko mies vai nainen) voi saada itsekin pataansa.
Minä olenkin sitä mieltä, että opettajien melko rankkaa työtaakkaa voitaisiinkin tuon verran helpottaa ja palkata yläasteille "vahtimestarit" (ts. vartijankoulutuksen omaavia "turvamiehiä") vähän niin kuin ameriikan malliin. Saisi siinä taas muutamat tuhannet immeisetkii töitä!- huuuuuu
pecrolator: Tuohan olisi täydellinen idea. Vika on vain siinä että se ei toteudu
- Onnittelen
Oikeasti hyvä idea. :)
Mutta täysin mahdoton,koska asumme paska maassa.
"hyvinvointi valtio" ja vitut.. poliitikkoja pitäs lätkii kuonoon.. kukaan ei auta meitä nuoria.. jos nuori tuntee olonsa huonoksi ja yrittää jollekin siitä kertoa tulee "asianTuntijat", eli ns nuoriso psykologit jotka liian usein piirtelee kaavoja ja määrää lääkkeitä väärin. olen kolme tuollaista tapausta todistanut. eikä ne ota opikseen koska kukaan ei ota nuoren sanaa todesta jos sanoo "että ei tää näin ole oikein". Silloin työnnetääön heti pilliä suuhun ja huudetaan, sen jälkeen nappeja että lähtee viimeinen järki.
Varoja voisi ensisijaisesti käyttääö suomalaisten hyvinvointiin ku pakolaisten lellimiseen. ymmärrän kyllä että he saattavat kotimaassaan oikeasti olla vaarassa, mutta totuus on vaikka mitä sanottas ihmisoikeuksista että suuri osa pakolaisista käyttää asemaansa huonosti.
kouluun mieluummin turvakamerat joka käytävälle näin nauhoilta voisi katsoa kiusaajien tekoset ja he jäisivät kiinni!Tampereella on joku koulu jolla on tällainen käytäntö..kuulemma..
- valistan
Ottakaa vaan poliisiin yhteyttä niin kyllä se siitä jos kukaan muu ei ota
- Kuraattori
Hakeudu koulusi kuraattorin, rehtorin tai terveydenhoitajan vastaanotolle. Kiusaaminen, solvaaminen ja herjaaminen on rikos. Jos kiusaus menee niin pitkkälle, voi siitä tehdä rikosilmoituksen. Muista kuitenkin, että pidät puolesi. Kun pidät itsestäsi, ympärillesi hakautuu ihmisiä, jotka pitävät sinusta. Kiusaaja harvemmin kiusaa jos pitää sinua tasväkisenä, ole sinnikäs. Voit soittaa myös Kiusattujen tuki ry:n puhelinnumeroon 0800 97474, joka on soittajalle ilmainen. Voimia!
- g
läski
Mä muistan kans ala-asteella, ku mä vaihoin 3. luokalla uuteen kouluun, heti seuraavana päivänä must oli levitetty jourui... Sit suunnillee koko luokka kiusas mua yhen pojan takii :( Ku se poika aina vaa haukku mua nii tottakai kukaa ei uskaltanu sanoo vastaa vaa nauro mukana.. Se haukku mua läskiks sillo ja kaikkee muuta typerää.. No sanoin tästä luokanopettajalle mut vastauksena tuli vain: '' Se on varmaa vaa ihastunu suhu''
Varmaan se ois ollu ihastunu muhu jos levittää must juorui ja haukkuu mua siel 24/7.. -.- No opettaja ei tehny asialle mitää ja se sit vaa paheni vuosi vuodelta, sit päästiin ala-asteelta pois ja luulin päässeeni siitä pojasta eroon mutta EI, se tuli munkaa samalle luokalle :/ Seiskalla tämä jatkui ja mä vaa kärsin ja toivoin vaa katoavani pois... Sit kerra köksän tunnilla tein täytettä johonkin leivonnaiseen (en muista mihin), mut se lisäs siihe suolaa kun mun selkä käänty, sit se vaa niille ryhmäläisille, kun leivonnainen maistu suolaselta ''syyttäkää häntä'' :(
No siin 8 luokan lopus loppu ja nykyään kun oon 9:nellä nii se ei ees puhu mulle enää mitää o.o se loppu iha itestää, kai se vaa tajus lopettaa kiusaamisen :)- häpeexceedesmitäsch
malja outolehty on yksi huonoimmista
- Aloneri
Sama se oli meidänkin koulussa. Ulkona kiusattiin muita minkä kerettiin ja opettajat siellä istuvat vaan kahvi kupposen ääressä.
- Kikuq
Et voi syyttää opettajaa siitä, että hän ei ole puuttunut kiusaamiseen, jos et ole kertonut hänelle siitä. Eivät he voi olla joka paikassa tarkistamassa, että mitä tapahtuu.
- Aloneri
Onhan siitä valitettu ainakin 13 kertaa. Mitään ei vain ole koskaan tapahtunut
- Anonyymi
EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! TÄMÄ SE ON SAATAVA LOPPUMAAN JA PAIKALLA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654