PASKAT OPETTAJAT

EI PERKELE!

KUN MEIDÄNKIN KOULUSSA ON SYRJINTÄÄ JA KIUSAAMISTA, MUTTA OPETTAJAT VAIN KYTTÄÄVÄT VIERESSÄ TEKEMÄTTÄ MITÄÄN. IHAN PERSEESTÄ TOLLANEN.

16

1407

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Noin on meidänkin koulussa. Onneksi nyt vaihdan koulua ylä-asteelle.

      • raukkis-opettajat

        Minä olen yläasteella ja täällä se on vielä pahempaa, kun opettajat eivät uskalla puhua koviksille.


      • Suurinosa opettajista tekee sen mikä on pakko, ja se mistä ei saa lisä palkkaa jätetään tekemättä. Ei turhaa työtä.


    • Jep. Näinhän tämä vähän on... Paska juthu! Opettajat yläasteella eivät enää edes uskalla puuttua, koska meininki on useissa kouluissa mennyt jo niin rajuksi, että siinä opettaja (riippumatta lainkaan siitä onko mies vai nainen) voi saada itsekin pataansa.

      Minä olenkin sitä mieltä, että opettajien melko rankkaa työtaakkaa voitaisiinkin tuon verran helpottaa ja palkata yläasteille "vahtimestarit" (ts. vartijankoulutuksen omaavia "turvamiehiä") vähän niin kuin ameriikan malliin. Saisi siinä taas muutamat tuhannet immeisetkii töitä!

      • huuuuuu

        pecrolator: Tuohan olisi täydellinen idea. Vika on vain siinä että se ei toteudu


      • Onnittelen

        Oikeasti hyvä idea. :)
        Mutta täysin mahdoton,koska asumme paska maassa.
        "hyvinvointi valtio" ja vitut.. poliitikkoja pitäs lätkii kuonoon.. kukaan ei auta meitä nuoria.. jos nuori tuntee olonsa huonoksi ja yrittää jollekin siitä kertoa tulee "asianTuntijat", eli ns nuoriso psykologit jotka liian usein piirtelee kaavoja ja määrää lääkkeitä väärin. olen kolme tuollaista tapausta todistanut. eikä ne ota opikseen koska kukaan ei ota nuoren sanaa todesta jos sanoo "että ei tää näin ole oikein". Silloin työnnetääön heti pilliä suuhun ja huudetaan, sen jälkeen nappeja että lähtee viimeinen järki.
        Varoja voisi ensisijaisesti käyttääö suomalaisten hyvinvointiin ku pakolaisten lellimiseen. ymmärrän kyllä että he saattavat kotimaassaan oikeasti olla vaarassa, mutta totuus on vaikka mitä sanottas ihmisoikeuksista että suuri osa pakolaisista käyttää asemaansa huonosti.


    • kouluun mieluummin turvakamerat joka käytävälle näin nauhoilta voisi katsoa kiusaajien tekoset ja he jäisivät kiinni!Tampereella on joku koulu jolla on tällainen käytäntö..kuulemma..

      • valistan

        Ottakaa vaan poliisiin yhteyttä niin kyllä se siitä jos kukaan muu ei ota


    • Kuraattori

      Hakeudu koulusi kuraattorin, rehtorin tai terveydenhoitajan vastaanotolle. Kiusaaminen, solvaaminen ja herjaaminen on rikos. Jos kiusaus menee niin pitkkälle, voi siitä tehdä rikosilmoituksen. Muista kuitenkin, että pidät puolesi. Kun pidät itsestäsi, ympärillesi hakautuu ihmisiä, jotka pitävät sinusta. Kiusaaja harvemmin kiusaa jos pitää sinua tasväkisenä, ole sinnikäs. Voit soittaa myös Kiusattujen tuki ry:n puhelinnumeroon 0800 97474, joka on soittajalle ilmainen. Voimia!

    • g

      läski

    • Mä muistan kans ala-asteella, ku mä vaihoin 3. luokalla uuteen kouluun, heti seuraavana päivänä must oli levitetty jourui... Sit suunnillee koko luokka kiusas mua yhen pojan takii :( Ku se poika aina vaa haukku mua nii tottakai kukaa ei uskaltanu sanoo vastaa vaa nauro mukana.. Se haukku mua läskiks sillo ja kaikkee muuta typerää.. No sanoin tästä luokanopettajalle mut vastauksena tuli vain: '' Se on varmaa vaa ihastunu suhu''
      Varmaan se ois ollu ihastunu muhu jos levittää must juorui ja haukkuu mua siel 24/7.. -.- No opettaja ei tehny asialle mitää ja se sit vaa paheni vuosi vuodelta, sit päästiin ala-asteelta pois ja luulin päässeeni siitä pojasta eroon mutta EI, se tuli munkaa samalle luokalle :/ Seiskalla tämä jatkui ja mä vaa kärsin ja toivoin vaa katoavani pois... Sit kerra köksän tunnilla tein täytettä johonkin leivonnaiseen (en muista mihin), mut se lisäs siihe suolaa kun mun selkä käänty, sit se vaa niille ryhmäläisille, kun leivonnainen maistu suolaselta ''syyttäkää häntä'' :(
      No siin 8 luokan lopus loppu ja nykyään kun oon 9:nellä nii se ei ees puhu mulle enää mitää o.o se loppu iha itestää, kai se vaa tajus lopettaa kiusaamisen :)

    • häpeexceedesmitäsch

      malja outolehty on yksi huonoimmista

    • Aloneri

      Sama se oli meidänkin koulussa. Ulkona kiusattiin muita minkä kerettiin ja opettajat siellä istuvat vaan kahvi kupposen ääressä.

      • Kikuq

        Et voi syyttää opettajaa siitä, että hän ei ole puuttunut kiusaamiseen, jos et ole kertonut hänelle siitä. Eivät he voi olla joka paikassa tarkistamassa, että mitä tapahtuu.


      • Aloneri

        Onhan siitä valitettu ainakin 13 kertaa. Mitään ei vain ole koskaan tapahtunut


    • Anonyymi

      EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! EI PERKELE! TÄMÄ SE ON SAATAVA LOPPUMAAN JA PAIKALLA

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe