askarruttaa, että onko poliisikouluun haettaessa haittaa jos on saanut yhdet ylinopeussakot?
Poliisikoulu ja ylinopeussakot
14
9069
Vastaukset
- EI !
EI !
- On.
Onhan siitä haittaa, muttei se ole este hakemiselle.
- mie
Yksi tuttu oli poliisikoulussa jo vissiin toistavuotta sai ylinopeussakot niin oli vähällä että ei lentänyt pihalle koko laitoksesta
- Jugi
Millaiset ylinopeussakot ja millon oot saanu.
- kortti
...lähti, niin silloin on. Muuten ei.
- Kokemusta on...
Ei haittaa koska ite olen poliisi ja kerran nouruudessani oli kortti hyllyllä ylinopeudesta!! *virheistä oppii*
Oli meinaa aika hyvä läksy ku joutu ajaa inssiin uudestaa ja maksamaan ihan kivan summan!! =/- ---
Jep, sama tilanne täällä..
- 222222
--- kirjoitti:
Jep, sama tilanne täällä..
Ja täällä. Ylinopeussakot ovat yleissivistystä, keten eräs "poliisiupseeri" totesi jokin aika sitten.
- Nicepoliisi
Ajoin nuorena ja hurjana pikkusen ylinopeutta ja tuli siinä ajettua vähän matkaa poliisia pakoonkin, ei tahallaan vaan kun en heti honannut niiden siviiliautoa poliisiautoksi. Kortti oli hyllyllä kolme kuukautta, ja kun sitten myöhemmin poliisikouluun hain niin hakemukseni vastaan ottanut ylikommari totesi vain, että "se on hyvä vaan jos poliisi uskaltaa ajaa kovaa autolla" - no oli miten oli, mutta kouluun pääsin. Tämä on kokemus vuodelta 1987.
- Jere
Tuomittiin lievästä pahoinpitelystä noin 8-vuotta sitten. Muutaman satasen sakot tuli. Tilanne oli oikeastaan se että itse olin teholla muutaman päivän kun jouduin pahoinpitelyn kohteeksi. Oikeudessa sitten lätkäistiin minullekin sakot. Vaikuttaako tämä poliisiksi hakeutumiseen kun aikaakin on kulunut. Muita rikoksia tai sakkoja ei ole.
- Luke
Enpä usko että tuo vaikuttaa enää kahdeksan vuoden jälkeen, jos muuten ei ole rikkeitä tullut.
- ainakin ajan
usein tosi kovaa.
- cop
Jos sinulla on muuten nuhteeton tausta, eikä se sun ylinopeus ole ollut törkeä vaarantaminen, niin ei sen pitäisi haitata hakemista. Jokaiselle tapahtuu joskus vahinkoja, ihmisiähän tässä kaikki ollaan.
- Sanji
Näin seisoo osoitteessa www.poliisikoulu.fi
"Hakijan elämäntapojen tulee olla poliisin ammatin vaatimusten mukaiset. Suojelupoliisi tekee hakijasta perusmuotoisen turvallisuusselvityksen. Tieliikennelain rikkomisesta tai muusta vähäisestä rikoksesta tuomittu rangaistus ei välttämättä ole este, jos hakijaa voidaan pitää elämäntavoiltaan poliisin ammattiin sopivana ottaen huomioon rikosten laatu, määrä tai ajankohta."
Eli ei taida sakot olla esteenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1231930Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik241593Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2301592- 2191570
- 1881312
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151189Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841158Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie391049Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka72937- 74919