Onko teillä kokemuksia SOlin omasta työterveyshuollosta? Itse menin uupuneena hakemaan apua unettomuuteen ja masennukseen. Lääkäri antoi unilääkereseptin kouraan ja sanoi, ettei usko masennukseen.
Onko lääkärien mahdollista pelata firman pussiin? Edellisen työnantajan lääkäri suhtautui ongelmaan vakavasti, antoi reseptin lääkkeitä, kyseli terveydentilastani ja antoi kaksi sairaslomapäivää lepäämistä varten.
Tämä nykyinen suhtautui ongelmaan niin ylimielisesti, että itku kurkussa lähdin ovesta ulos ja aloin epäillä omaa mielenterveyttäni.
Nyt tiedän, miksi SOLilla on niin alhainen sairaslomaprosentti.... Omat lääkärit eivät kirjoita sairaslomaa.
SOLin työterveys
7
8253
Vastaukset
- Pam liiton yhdyshenkilö.
Monet työterveyslääkärit ovat n.s konitohtoreita.
SOL.lin Työterveyshuolto on muutenkin huono.Lainvastaista on myös se ,että terveydenhoitajan todistus ei käy sairasloma todistuksena vaan aina täytyy olla lääkärintodistus vaikka lakiin on kirjoittettu sen olevan yhtä vahva todistus kuin lääkärintodistuskin.Itse olen liiton nimeämänä yhdyshenkilönä työpaikallani ja törmännyt usein
tähän asiaan kun monet työntekijät ovat ihmetelleet kun he eivät ole saaneet palkkaa kun heillä on ollut terveydenhoitajan antama todistus.Olen jutellut asiasta liiton kanssa ja he myöntävät tässä asiassa pahan epäkohdan.SOL täyttää työterveyslain minimaalisesti.Kun olet saanut SOL.lin työterveyslääkäriltä näin huonoa kohtelua sinun kannattaa mennä oman terveysaseman lääkärin vastaanotolle. - ex-siivooja
Minulle ei edes kerrottu työterveyshuollon olemassaolosta.
- minä
Joo työterveyslääkärit pelaa monesti työantajanpussiin. Mikkelissä ainakin työterveyslääkärit vaihtuvat jos lääkäri määrää saikkua. Aivan hullua. Käykää yksityisellä niin lomaa tulee!!!!
- Anonyymi
Isatou taskinen
- Anonyymi
Minä haulua tyòn harjatu palkkka
- Anonyymi
Meillä pomo ei välitä työntekijöiden hyvinvoinnista, kertaakaan ollut Solin työhyvinvoinnissa tms vastaavassa.
- Anonyymi
Täh? Eikös unilääke ole nykyään se viimeinen vaihtoehto? Jotenka ihmettelen, että mitenkä näin kerrasta- tyylillä saitkaan unilääkereseptin?
Ja älä hyvä ihminen, hommaannu lääkekoukkuun.
Nuku väsymys pois, ja lopeta pillerit siihen.
Etsi muualta apua masennukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150