GABA-kokemuksia?

Karo

Onko kenelläkään kokemuksia CABA-aminohapon käyttämisestä ja mistä sitä voisi mahdollisesti saada? Olen lukenut, että vaikuttaa rentouttavasti ja rauhoittavasti. Kiitos vastauksistanne!

13

27947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttkk
      • Sisältää

tämä mielenkiintoinen yrtti, nettisivuilla ei ollut mitään tietoa sisällöstä.

• ttkk

• kasvattaa.

• Käyttörajoituksia
        ttkk kirjoitti:

http://www.herb.com/files/ashwaganda.html

Mielestäni miellyttävä rauhoittava yrtti.

lähinnä mielialalääkkeiden kanssa, nopeasti luettuna ei ainakaan nettisivuilla mainittu rajoituksia.

• ttkk
        Käyttörajoituksia kirjoitti:

lähinnä mielialalääkkeiden kanssa, nopeasti luettuna ei ainakaan nettisivuilla mainittu rajoituksia.

Mielialalääkkeitä on kovin paljon ja vaikutukset yksilöllisiä, joten vaikea sanoa mitään varmaa tuohon.

• lyhytaikaisen

hengenahdistuksen tunteen,joka on vähän pelottava mutta kait vaaraton.En havainnut siitä mitään apua.

• Yks vaan

Saako GABAa nykyisin mistään? Ei ole tuon Lootuskaupankaan valikoimissa.
        www.lootuskauppa.fi

• Tilaanko?

• Issey-

Iherbin kautta olen tilannut ja tuli aika nopeasti.Ainoo että DHL toimitti vähän outoon aikaan aina pakettia! Onko kenelläkään mitään hyviä kokemuksia GABASTA?

Itselläni käsia kutittaa ja välillä lievää hengenahdistusta.. kestää hetken mut ei oikein muuta oireita ainakaan.

• Anonyymi

EU:n ulkopuolelta ei saa tilata GABAa, koska se luokitellaan lääkkeeksi.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      13
      1464
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      114
      1255
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      977
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe