Kuoleman rajalla

äiti

Makaan sairaalassa ja olen juuri synnyttänyt ensimmäisen lapseni. Kaikki ei mene niinkuin pitäisi. Kätilö alkaa kovaan ääneen huutaa apua toisilta hoitajilta. Verenpaineitani mitataan, otetaan verinäytteitä, tilanne vakava, lääkäri sanoo, että olen menettänyt paljon verta.

Olen väsynyt ja silmäni alkavat painua kiinni, hoitaja läpyttelee kevyesti poskilleni ja sanoo, että älä laita silmiäsi kiinni. Alan olla tajuttomuuden rajalla ja huomaan olevani samassa huoneessa sänkyni yläpuolella. Näen kuinka hoitajat, joita oli viisi ja lääkäri hyörivät töitä tehden ympärilläni. Taas kuulen äänen vierestäni, joka kehoittaa pitämään silmiäni auki. En jaksaisi millään, olo on rauhallinen.

Vihdoin selviydyn osastolle lepäämään ja mietin sitä vieläkin kuinka näin ne hoitajat ja lääkärin sieltä yläpuolelta.

9

1581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

      Merja Niemi, itsekin kuoleman rajalla käyneenä, on koonnut aiheesta kirjan VALON MAAILMASSA. Kirja lötyy kirjastosta rajatiedon osastolta. Suosittelen.

      • sivusta seurannut

        Viestejä valosta,Syntisen tunnustus(Spiritualistinen seura)Ja paljon muuta aiheesta löytyy kirjastoista.


      • äiti

        on tämä kirja, sain sen lahjaksi lapseni syntymän jälkeen ystävättäreltäni. Kiitos kuitenkin vinkistä.


      • sivusta seuraaja
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Viestejä valosta,Syntisen tunnustus(Spiritualistinen seura)Ja paljon muuta aiheesta löytyy kirjastoista.

        Tarkoitin valonsyleilyssä.Kirjaa.


    • Pappa.

      Minäkin kävin kuoleman rajalla, ja kohtasin siellä Jeesuksen.
      Ihminen on iankaikkisuus olento, hän menee tämän elämän jälkeen joko kadotukseen tai iankaikkiseen elämään.
      Iankaikkiseen elämään pääsee kun pyytää Jeesusta sydämeensä, jolla Jumalan Poika (Jeesus) on sillä on elämä ,jolla Poikaa ei ole se ei ole elämää näkevä.
      Jeesus sanoi: Joka uskoo minuun se elää vaikka olisi kuollut, kun hän herätti Lasaruksen kuolleista hän sanoi,Minä olen ylösnousemus ja elämä.
      toisessa paikassa Jeesus sanoo, Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muuten kuin minun kauttani.
      Kehoitan sinua äiti, ottamaan Jeesusksen elämääsi, minä olen saanut jo 20 vuotta olla Jeesuksen kanssa.

    • Richard

      Hei.

      Koit ihan tavallisen ruumiistairtautumisen. Kivaa katsella rauhallisena itseään ja muita siinä ympärillä eri suunnista ja seurata tapahtumia.

      Toisin sanoen henkesi päätti jättää hetkeksi ruumiisi ja lähteä vaeltelemaan.

      Itse olen "lennellyt" hyvin usein milloin vain itseni yläpuolella milloin jossain kauempanakin.
      Tärkeää on muistaa suojata itsensä jos huomaan ruumiistairtautumisen tulevan. Silloin mikään pahuus ei pääse minuun kiinni ja saan tutkiskella henkistä elämänvaihettani vapaasti.

      Rauha kanssasi

      • Tanja

        Minä olen uusi näillä leveys asteilla mutta olen huomannut että on tosiaan mahtavia juttuja koko keskustelu sivut täynnä. Näistä asioista ei meinaa koskaan tulla loppua. Mutta ei kai se ole tarkoituskaan. Minulla on myös mahtavia kokemuksia itsestäni irtoamisia. Tiedän myös syyn miksi olen saanut lahjan Vaan taitaa olla liian pitkä historia tähän. Minä olen ajatellut kirjoittaa kirjan tapauksista jonain päivänä aloitan.


    • tyttö

      mä kun olin pieni tyttö ni mun mummo oli nähny sellasta unta missä se oli ollu omissa hautajaisissa just silleen että oli nähny kaiken ylhäältä katsottuna..eikä kukaan itkenyt!!

    • Pelottava vesipatsas

      Joo, tää tulee aika "myöhässä", itse näin kerran kun hyppäsin leikki puistossa ison putki liuku mäen päältä, elämäni vilahti silmieni edestä. Ei käynyt kuinkaan muuta kuin nilkat olivat hyyyyyyyvin kipeät. Sitten vähän aikaa sitten, olin uimassa parin kaverin kanssa. Järvellä oli ponttooni ja olimme siellä. Ensin yksi kaveri lähti pois kun ei jaksanut enää olla siellä. Sinne jäivät minä ja toinen kaverini. Me ihmettelimme miksi se ponttooni heilui ja aallot nousivat tyhjästä. Ja no, tuulikin yltyi. Kaveri katsoi taakseen ja huusi "Kahtokaa!" Minä katsoin ja näin pienen vesipatsaan. Se oli juuri nuosemassa. Toinen kaveri ei kuullut sitä eikä huomannut. Sitten se lähti liikkeelle hitaasti. Me hyppäsimme pois ponttoonilta ja lähdimme äkkiä uimaan rantaa kohti. Ohitimme kaverimme joka huusi että:"Oottakaa!" Se ei tietenkään tienny koko asiasta. Sitten kun siihen syntyi lähelle paljon isompi joka oli paljon lähempänä kaveriani, joka ei tiennyt asiasta mitään. Ui ihan tavallisesti. Ihan kuin olisi ollut päivä uinnilla. Se oli läheltä puolen metrin päästä kaveriani kun huusin:"Maija, pyörremyrsky!" (Nimi muutettu) Maija katsoi sivulle jossa oli se vähän pienempi vesipatsas. Se nopeutti vähän vauhtiaan (Siis Maija). Sitten huusin: "Eiku takanas!" Maija katsoi taakseen ja se vesipatsas oli parin,-puolen metrin päässä siitä. Tietenkin se alkoi kauhoa vettä kuin hullu että ei jäisi alle. Kaverini, vaikka Piia. Piia mumisi itsekseen jotain ja minulle huusi jotain, en kuullut sitä ja aloin uida sivulle, mutta rantaan päin. Huidoin siinä Piialle että uisi samaan suuntaan mutta se ei tajunnut sitä. Maija oli parin metrin päässä meistä. Onneksi ne vesipatsaat häipyivät siitä kun uimme ainakin 10minuuttia sitä pakoon. Rannalla oli vielä yksi mies ja sen pari pientä lasta. Ei se mitään siihen. Alkoi kaivaa puhelinta kun se vesipatsas lähestyi meitä. Oli aikas vaikea uida kun semmoinen veto kävi siihen vesipatsaan luo. Ja sitten lisätään siihen vasta karvaan menevät aallot. Onneksi selvittiin hengissä, ilman vammoja, mutta säikähettiin tosi kovasti. Ei mennä vähään aikaan sille rannalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe