hyla imuri

nni

mitä ovat nämä imurit joissa poly imetään veden läpi,esim. hyla. ovatko jotenkin parempia kuin tavalliset imurit?
näitä imureita myydään ainoastaan verkosto markkinoinnilla, lieneeköhän kysymyksessä pelkkä ihmisten rahastus kyseinen kapine taitaa maksaa aika pirusti.

46

12070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

      Joo, vesisuodatteisia imureita löytyy ainakin juuri tuo hyla, sitten on rainbow ja mm.kärcher.
      En suosittele niistä mitään normaaliin kotisiivoukseen, ovat kömpelöitä ja hyvä norm. hepa-suodatin on mennyt kehityksessä näiden edelle. Lisäksi imuri vie hirveästi tilaa kaikkine lisäosineen, ja imuri on kuivattava jokaisen käytön jälkeen, mikäli tätä ei tee, tulee imurista todellinen bakteeripesä.

      Jos haluat ostaa imurin ovelta ovelle myyjältä, suosittelen luxin imuria tamppareita. Kaupasta tosin löytyy yhtä hyviä vaihtoehtoja mm. mielen, siemensin, boschin, philips, voltan ja electroluxin mallistoista, hyvän imurin saa 200e.

      • liontar

        ostanut jokunen aika sitten imurin luxin jälleen myyjältä tekstiili-tamppareineen ja lisä osineen nyt raha pula joten halvalla lähtee hyvä imuri kun uuden hinta osarilla yli kaksitonnia!tarjoa sähköpostiini jos olet kiinnostunut
        [email protected] kokeilla saa ennen ostoa.takaan että on hyvä ja kestää vähintään kaksikymmentä vuotta


      • yllättynyt

        mainitsematta eli Pro-Aqua. Ei mitään erillisiä suodattimia ja silti lopputulos vähintään yhtä yhtä hyvä ainakin tässä viimeisimmässä, keväällä ilmestryneessä mallisssa.


      • Villasukka22222
        liontar kirjoitti:

        ostanut jokunen aika sitten imurin luxin jälleen myyjältä tekstiili-tamppareineen ja lisä osineen nyt raha pula joten halvalla lähtee hyvä imuri kun uuden hinta osarilla yli kaksitonnia!tarjoa sähköpostiini jos olet kiinnostunut
        [email protected] kokeilla saa ennen ostoa.takaan että on hyvä ja kestää vähintään kaksikymmentä vuotta

        on hyvä imuri. Itselläni on ja en vaihda.


      • Pölytön_asunto

        Hepa suodatin on hyvä keksintö - muttei imurissa. Vasinkaan normi-imurissa, jossa kone vetää ilmaa putken kautta , suodattaa sen usealla erikokoisella suodattimella ja lopuksi vielä hepasuodattimella, ennenkuin sylkee loput hengitysilmaan. Hepa on niin hienojakoisen pölyn kiinniottaja, että kaikki mikä siitä tulee läpi, ja tuleehan siitä, menee keuhkoihin ja jää sinne.
        Vesisuodatinimureiden etu on siinä, että pöly tarttuu siihen veteen. Mikään hepa tai vastaava ei koskaan pysty suodattamaan yhtä tarkasti kuin vesi. Fysiikan laki.
        Hyla on iso, suhteellisen heikkotehoinen verrattuna normi-imureihin, mutta sen ei tarvi olla sähkösyöppö. Siinä ei ole suodattimia, joten se ei mene käytön myötä tukkoon. Kaikki energia menee sen moottoriin. muistaisin 850w. Vertaa markettien 1000-15000w koneet. Ne käyttää enemmän sähköä eikä kuitenkaan suodata yhtä tehokkaasti.
        Miettikää sitä. Pienempi teho ja parempi suodatus.
        Kallis se on. Hirmukallis, mutta ... no. Kuka mihinkäkin rahansa tuhlaa. Muukaansa sitä ei rahaa ei saa, käärinliinoissa ei ole taskuja.


      • Anonyymi

        just, just - pelkästään jo fysiikan sekä biokemmian periaatteet kumoavat ton sun kommentin. Mutta joo - maksaahan tuo - mutta ei ne ilmaisia oo ne pölypusillisetkaan - kandde vain ynnätä paljon se sitten loppujen lopuksi maksaa. Noi vesi-imurit - tunnen kaikki, olen tehnyt töitä niillä ja purkanut ne ja koonnut ne, on kerralla ostettu ja toimii, ja toimii, ja toimii.


    • mie6

      Mulla kävi hiljattain esittelijä. Hän korosti että tämä ei ole imuri, vaan ensisijaisesti ilmanpuhdistaja. Minä en tarvitse edes uutta imuria, mutta tuo tamppari sekä pölynpoistosysteemi ilmanpuhdistuksineen kiinnosti. Sais samalla märkäimurinki. Tiedättekö muuta laitetta joka tekis samat? Ostopäätös on vielä tekemättä. Hinta hirvittää.

      • Kannattaa!

        Joko olet saanut HYLA-puhdistusjärjestelmän hommattua?! Minä hommasin viimekesänä ja tosi hyvä on ollu erittäin monipuolinen.. Sillä kyllä lähtee ilmasta, matoista, sängyistä ja jokapaikasta hirveesti moskaa! Kyllä on hyvä vehe enkä muuta ottas, uuteen taloon ei es keskusroskaimuria laiteta.


      • osta...
        Kannattaa! kirjoitti:

        Joko olet saanut HYLA-puhdistusjärjestelmän hommattua?! Minä hommasin viimekesänä ja tosi hyvä on ollu erittäin monipuolinen.. Sillä kyllä lähtee ilmasta, matoista, sängyistä ja jokapaikasta hirveesti moskaa! Kyllä on hyvä vehe enkä muuta ottas, uuteen taloon ei es keskusroskaimuria laiteta.

        järjettömän hintaista verkosto rojua ja vältä kaikkea verkostomarkkinointi huijausta.


      • ...
        Kannattaa! kirjoitti:

        Joko olet saanut HYLA-puhdistusjärjestelmän hommattua?! Minä hommasin viimekesänä ja tosi hyvä on ollu erittäin monipuolinen.. Sillä kyllä lähtee ilmasta, matoista, sängyistä ja jokapaikasta hirveesti moskaa! Kyllä on hyvä vehe enkä muuta ottas, uuteen taloon ei es keskusroskaimuria laiteta.

        entä jos tämän moskan olemassaolo on ihan hyväkin asia, sillä ehkäpä kaikki allergiat syntyvätkin osittain melkeinpä liiankin hyvästä hygieniasta ja puhtaudesta? Asiaa en ole tutkinut, mutta olisi mielenkiintoista saada jostain vastaus tälle suurelle allergia-määrälle. Tietenkin jos on allergisia perheessä, voisi moinen vehje olla erinomainen.


      • ainoeinari
        ... kirjoitti:

        entä jos tämän moskan olemassaolo on ihan hyväkin asia, sillä ehkäpä kaikki allergiat syntyvätkin osittain melkeinpä liiankin hyvästä hygieniasta ja puhtaudesta? Asiaa en ole tutkinut, mutta olisi mielenkiintoista saada jostain vastaus tälle suurelle allergia-määrälle. Tietenkin jos on allergisia perheessä, voisi moinen vehje olla erinomainen.

        Heips! Mulla jää nyt tarpeettomaksi noin vuoden vanha Hyla-puhdistusjärjestelmä, kun muutetaan keskuspölynimuritaloon. Jos jollain tarvetta, niin ota yhteyttä sähköpostilla. [email protected]


      • Missä ahneuden raja!

        Sain tänään juuri puhelun asiakkaaltani että hänen yritykseen oli soitettu ja sovittu tapaaminen.
        Asiakkaani ei ollut aivan varma sovittuaan ajan henkilön kanssa puhelimessa.
        Sovittuna kellon aikana sisään yritykseen saapui kaksi henkilöä, kumpikaan ei ollut puhelun soittanut henkilö.
        Asiakkaaani yllättyi kun laukusta kaivettiin imuri, esittelijät alkoivat intää että kyseessä on lähinnä ilman
        putsaus laite.
        Silloin hän sanoi että nyt riittää, hän jatkaa töitä.
        Olen toiminut itse ilmanpuhdistuksen parissa yli 17 vuotta.
        Ymmärän sen että imuria noilla hinnoilla millä verkosto ja kotimyynti myy, täytyy myyjän kertoa tättä p...aa!
        Ps. Vastuu täytyy olla työn antajalla kun hakee töihin ammmatti taidotonta porukkaa ja syöttää puuta heinää työntekijöille, vedoten ainoastaan suuriin tuloihin ja vapaaseen työ aikaan!


      • älä koskaan
        Missä ahneuden raja! kirjoitti:

        Sain tänään juuri puhelun asiakkaaltani että hänen yritykseen oli soitettu ja sovittu tapaaminen.
        Asiakkaani ei ollut aivan varma sovittuaan ajan henkilön kanssa puhelimessa.
        Sovittuna kellon aikana sisään yritykseen saapui kaksi henkilöä, kumpikaan ei ollut puhelun soittanut henkilö.
        Asiakkaaani yllättyi kun laukusta kaivettiin imuri, esittelijät alkoivat intää että kyseessä on lähinnä ilman
        putsaus laite.
        Silloin hän sanoi että nyt riittää, hän jatkaa töitä.
        Olen toiminut itse ilmanpuhdistuksen parissa yli 17 vuotta.
        Ymmärän sen että imuria noilla hinnoilla millä verkosto ja kotimyynti myy, täytyy myyjän kertoa tättä p...aa!
        Ps. Vastuu täytyy olla työn antajalla kun hakee töihin ammmatti taidotonta porukkaa ja syöttää puuta heinää työntekijöille, vedoten ainoastaan suuriin tuloihin ja vapaaseen työ aikaan!

        älä koskaan ,älä milloinkaan haksahda kotimyyntiin eikä ainakaan tuohon "puhdistujärjestelmään" täysin susi laite.


      • kevään tuoksu
        älä koskaan kirjoitti:

        älä koskaan ,älä milloinkaan haksahda kotimyyntiin eikä ainakaan tuohon "puhdistujärjestelmään" täysin susi laite.

        Kuka näitä haukkumaviestejä oikein kirjoittaa?! Itselläni on ollut HYLA järjestelmä jo vuosikaudet ja aina on raikas koti ! Ennen kun oli tavan imuri (kallis sellainen, noin 1700e), niin aina oli pölyistä ja se jopa haisi ja suodattimet oli kalliita. Että taitaa ne IMURI kauppiaat HYLAA ja muita vesisuodatinjärjestelmiä esim. RAINBOWta haukkua...EI KOSKAAN ENÄÄ SUODATTIMIA!!!


      • hyla on paras
        kevään tuoksu kirjoitti:

        Kuka näitä haukkumaviestejä oikein kirjoittaa?! Itselläni on ollut HYLA järjestelmä jo vuosikaudet ja aina on raikas koti ! Ennen kun oli tavan imuri (kallis sellainen, noin 1700e), niin aina oli pölyistä ja se jopa haisi ja suodattimet oli kalliita. Että taitaa ne IMURI kauppiaat HYLAA ja muita vesisuodatinjärjestelmiä esim. RAINBOWta haukkua...EI KOSKAAN ENÄÄ SUODATTIMIA!!!

        hyla on paras!!!!!!!!! dest ever


      • Hyla ostaja

        Hei,mä ostin sen Hyla imurin,tampppariosaan olen ollu todella tyytyväinen,ja kiva huomata tai siis järkyttävää oikeesti,kuinka paljon esim.löytyy moskaa patjasta ja sohvasta,mulla o kangas sohva,lattian se myös pesee puhtaaksi mutta jättää kyllä märäksi vaikka kuinka koitan sillä lastalla imuttaa sitä vettä pois,matot se myös ottaa märkä osiolla mutta ei mun mielestä niin hyvin,uskon että höyryimuri ois parempi matoille,itselläni on myös lattia ja kylppäriin höyryimuri,onko hyla sitten hintansa väärtti,puhdistaa myös samalla ilmaa,kyllä mun mielestä,mulla on ennen ollu monta imurimerkkiä,mutta hyla paras tähän asti,en ole katunu ostostani,jokainen voi ja saa olla eri mieltä,mutta mä oon tyytyväinen.


    • pätevä pesuri

      Mikäli pätevä pesuri on haussa, katso tätä www.rugdoctor.fi

    • Kyllä HYLA on todella tehokas laite. Itsellä kokemusta jo 7 vuotta. Ei tarvitse pölyjä pyyhkiä ja moskat lähtee joka paikasta, kuten sängystä. HYLA on sitäpaitsi ainoa jossa ei ole suodattimia. Vain vesi ja separaattori ja ainutlaatuinen geisir-teknologia. Imurit tulee käytössä paljon kalliimmiksi kuin HYLA ja uudessa HYLAssa on 15 vuoden takuu ja kansainvälinen allergia tunnus, jota ei saa rahallaa niin kuin Suomen allergia leiman..

    • PuhdasKoti

      Ihan senverran voisin kommentoida, uuden Rainbow-puhdistusjärjestelmän onnellisena omistajana, että älkää puhuko verkostomarkkinoinnista kyseisen tuotteen yhteydessä, Täysin normaalia liiketoimintaa. Ok, laite maksaa 2000€. Jolla ei ole varaa niin jättäköön ostamatta. Yksinkertaista!

      • pyramidikusetus

        Kukas se verkostomyyjän hännän nostaisisi, ellei verkostomyyjä itse!


    • hyvää ei saa halval.

      Minulla on hyla ollut 4 vuotta ja olen ollut tyytyväinen. Nyt kävi pro-agva esittelijä ja täytyy todeta että parempi on ja ostaisinkin, mutta kun on jo hyla. Ei tullut kauppoja vielä. Kuka muuten ostais hylan... :)

    • Minulla on ollut HYLA -puhdistusjärjestelmä yli 7 vuotta käytössä sekä kotona että työpaikalla. Allergia oireet ja lääkitys vähentynyt rajusti tänä aikana. Ennen meilläkin oli keskuspölynimuri, mutta hyla on muutakin kuin pelkkä imuri. Ilma puhdistuu ja pölyt kaadetaan veden mukana viemäriin. Patjat ja matot puhdistetaan tampparilla. Itse laite kulkee kätevästi pyörillä ja tyhjänä helppo kuljettaa. Meilläkin toinen laite kulkee kätevästi kolmen kotitalouden välillä, koska lapset ovat tottuneet puhdistamaan laitteella koko kodin ja lukuisat ajoneuvot.
      En voisi kuvitella siivoamista/huoneilman puhdistusta ilman hylaani, siksi toinen uusin malli onkin aina saatavilla kotonani.

    • Rakastan HYLAani :)

      HYLA on maailman paras laite. Minulla on ollut Hyla 4 vuotta kovassa käytössä ja toimii kuin uutena. Ennen Hylaa imuroin tavallisella imurilla ja kotini haisi imuroinnin jälkeen niin tunkkaselta kuin haista voi, vaikka olin pitänyt matot ym. tekstiilit ulkona pakkasessa koko päivän ja tampannut huolellisesti. Toiseksi imurin letkut halkeilivat jo vuoden käytön jälkeen. Hylassa letkut taipuvat vaikka mihin suuntaan ja eikä niille ole neljässä vuodessa tullut minkaanlaista vikaa. Samoin vesiastia, tamppari ja kaikki suulakkeet ovat todella lujaa tavaraa. Imurin aikaan olin lähellä joutua sairaalaan huonojen yöunien ja hengenahdistusten kanssa. Nyt Hylan aikaan ei ole ollut minkaanlaista hengitysongelmaa eikä astman alusta ole mitään tietoakaan. Mulla on lyhytkarvainen koira, jota kuljetin koko kevään ja kesän ajan autossani ja mietin nyt viikko sitten, joskohan saisin jotenkin sen auton sisutukseen hiertyneen koirankarvan pois istuimilta ja takaosasta. Voi että oli ihana Hylata, kun nips naps koirankarvat sujahtivat Hylan sisälle veteen ja autosta tuli todella puhdasta. Ei paljon luuttuakaan tarvinnut. Kyllä oli hymy huulilla seuraavana aamuna, kun lähdin ajelemaan töihin.

    • Kotipalveluyrittäjä

      Hei. Olen siivonnut erilaisia asiakkaitteni koteja kohta 5 vuotta Hyla-ilmanpuhdistusjärjestelmällä. Olen itse ollut tyytyväinen koneeseen, kun saan hengittää puhdasta ilmaa ja asiakkaat ovat myös huomanneet kotiensa
      raikastuvan ja pölymäärän vähentyvän ajan myötä. Hankintahinta on korkea, mutta yksityinen voi halutessaan ostaa porukan koneen kaverin kanssa. Allergiaoireet ovat vähentyneet siivouksen myötä perheissä ja mökkisiivouksissa myyräkuumeen aiheuttaja ei leviä hengitysilmaan. Sänkyjen
      pölypunkkimäärä pysyy kurissa ja suodatinkustannuksia ei tule. Tässä muutamia esimerkkejä työkoneeni eduista. Suosittelen Hylaa ihmisille, joille puhdas koti on tärkeä asia.

    • hyla ilma

      minulla on ollut hyla kohta 7vuotta ja on ollut hyvä

    • hyvä laite

      minullakin on ollut hyla ja täytyy sanoa että on ollut hyvä laite

    • hyvä laite

      hyla on ollut hyvä ja toimiva laite.Miksi sitä mollataan???

      • Putkimies.

        --hyla on ollut hyvä ja toimiva laite.Miksi sitä mollataan??? --

        Eihän kukaan ihan terve maksa pölynimurista tuhansia euroja, hyvän imurin saa n. parilla sadalla eikä tarvitse lotrailla minkään pas kalitkujen kanssa.

        ---pölyt kaadetaan veden mukana viemäriin.---

        Se pölynimurista tuleva pas ka ei muuten kuulu viemäriin vaan roskiin, viemäri ei ole mikään roskapönttö. Näille jotka tunkevat kaikkea ylimääräistä viemäriin pitäisi antaa sakot.


      • etkö ymmärrä
        Putkimies. kirjoitti:

        --hyla on ollut hyvä ja toimiva laite.Miksi sitä mollataan??? --

        Eihän kukaan ihan terve maksa pölynimurista tuhansia euroja, hyvän imurin saa n. parilla sadalla eikä tarvitse lotrailla minkään pas kalitkujen kanssa.

        ---pölyt kaadetaan veden mukana viemäriin.---

        Se pölynimurista tuleva pas ka ei muuten kuulu viemäriin vaan roskiin, viemäri ei ole mikään roskapönttö. Näille jotka tunkevat kaikkea ylimääräistä viemäriin pitäisi antaa sakot.

        putkimies----- etkö tajua,että tavallisissa imureissa pöly hiukkaset kulkevat suodattimien läpi ja pienenevät euroopassa pienhiukkaset(pöly) aiheuttaa eniten keuhko sairauksia! mutta sinulle se voi olla vaikea ymmärtää!!!


    • Rafaelin anceli

      Miele. Varaudu maksamaan noin 250€.

      • kyllä kelpaa siivota

        Hyla on tosi hyvä, olen kokeillut. Liian kallis vaan. Tilasin juuri saksasta aivan samalla systeemillä toimivan. hinta 300€ postikuluineen. 400 eurolla olisi saanut vielä paremman mallin jolla olisi voinut imeä myös märkää esim. avata viemäriä. www. karlhaeussler.de . Mun imuri on Bora merkkinen.


      • Mikael S
        kyllä kelpaa siivota kirjoitti:

        Hyla on tosi hyvä, olen kokeillut. Liian kallis vaan. Tilasin juuri saksasta aivan samalla systeemillä toimivan. hinta 300€ postikuluineen. 400 eurolla olisi saanut vielä paremman mallin jolla olisi voinut imeä myös märkää esim. avata viemäriä. www. karlhaeussler.de . Mun imuri on Bora merkkinen.

        Bora on ihan sama kuin mikä tahansa missä on vesi suodatin. HYLA GST on ainut laite missä on geisir-teknologia ja siksi tarvitsee vain veden suodattimeksi, eikä separaattoria tarvitse koskaan puhdistaa!Pidän puhdasta ilmaa todella tärkeänä ja siksi valitsin puhdas ilma teknologia laitteekseni hylan.


      • HYLAAN PETTYNYT
        kyllä kelpaa siivota kirjoitti:

        Hyla on tosi hyvä, olen kokeillut. Liian kallis vaan. Tilasin juuri saksasta aivan samalla systeemillä toimivan. hinta 300€ postikuluineen. 400 eurolla olisi saanut vielä paremman mallin jolla olisi voinut imeä myös märkää esim. avata viemäriä. www. karlhaeussler.de . Mun imuri on Bora merkkinen.

        HYLA SURKEA IMURI,IMU TEHO HUONO,LÄTRÄTÄ VEDEN KANSSA JATKUVASTI. OSTIN JUST TAAS TAV.IMURIN JA PÖLYT LÄHTEE.


      • Hy-hy-hyla
        Mikael S kirjoitti:

        Bora on ihan sama kuin mikä tahansa missä on vesi suodatin. HYLA GST on ainut laite missä on geisir-teknologia ja siksi tarvitsee vain veden suodattimeksi, eikä separaattoria tarvitse koskaan puhdistaa!Pidän puhdasta ilmaa todella tärkeänä ja siksi valitsin puhdas ilma teknologia laitteekseni hylan.

        Oivallinen mainospuhe rihkamaimurista jolla on auton hinta. Kehupa joku muu kotoasi löytä tuote yhtä hyvin, ettei satunnainen luykija luule sinua Hyla-imurikauppiaaksi.


    • hyla pihalle

      mut haukuttiin kun valittin huonosta imu tehosta, huoltoon imurin putki ei varmasti tukossa.surkea mikä surkea imuri,ei väliä jostain ilman puhdistuksesta. kuka kurkaa pölypussiin imuroinnin jälkeen.

    • siistijä

      Meillä kävi Hyla-imurikauppias esittelemässä tuotettaan. No eipä kovin paljoa meiltä saanut irtoamaan pölyä. Varmasti ihan hyvä imuri, mutta oma on myös hyvä, joten en vaihtanut. Myyjä lupasi, että kun annan 5 nimeä, niin saan valita kolmesta tuotteesta lahjan itselleni. Taisi olla katteettomia lupauksia, koska lahjaa ei tänä päivänäkään ole minulle tullut.

    • elekrolux

      Ostin vuonna 2008 tämän kapistuksen. Maksoin korkoineen ainakin sen 2000€ nyt on vuosi 2016 ja imuri lahoo käsiin. Varaosia en osta, nekin maksaa. Mieluiten myyn koko moskan pois jos joku siitä osia haluaa. Ikinä en sorru enää kauppiaisiin.

    • Siistijä

      Edustajat haluavat kavereiden puh.numerot ja ottavat sitten näihin itse yhteyttä. Se on ihan luvatonta toimintaa. Kenenkään puhelinnumeroita ei saa antaa ilman asianomaisen lupaa. Näin se vaan menee.

    • Roskaaaaaa

      Äitini osti hylan imurikauppiaalta 6-8vuotta sitten. Kömpelö mötikkä, ei enää raikasta ilmaa vaan levittää viemärinhajua (on kyllä säiliö yms, pidetty puhtaana), säiliö halki ainakin 3kohtaa, veden vaihtaminen työlästä, letku hajoaa käsiin, suulakkeet ei pysy enää kiinni. Pska imuteho. Lisävarusteet jääneet käyttämättä kun on se matto helpompi ulos viedä kun kiinnittää imuriin kaiken maailman lisävarusteita. Yli 2k€ laitteeksi ostostv romua. En suosittele.

    • Kirsikkasoma

      Moi. Meillä lapsi ja koiraperheessä HylaGst ollut jo vuosia ja ei pois anneta! Ennen oli keskusimuri ja ei saanut niitä meidän rekkujen karvoja millään pois matoista tms. Ihana kun karvat lähtee ja muutenkin tulee puhdasta. En ole edes mikään himo siivooja, mutta ei tarviikkaan aina olla siivoomassa ja silti on siistiä...

    • Entinensottapytty

      Kerrompa juttua; lähisuku nimitti mua ennen sottapytyksi (siskot) kun en paljon siivouksesta piitannut. Sitten mulle kävi yks tutuntuttu esittelemässä Hylan ja ostimpa sen. Oli siinä siskoilla ihmettelemistä kun ne mun kämpillä pyörähti ja oli kerrankin siivottu. Kyllä sillä on mukava siivotakin kun ne entiset imurit vaan haisi. Muutenkin nyt on parempi kun innostuin jättämään sätkänkin pois ! Rahaa säästyy ja hajuaistikin on palautunut. Suosittelen kyllä molempia; hylaa ja tupakan jättämistä!

    • tyytyväinenasiakas

      Meillä kävi viime viikolla hyla esittelijä ja päädyimme ostamaan laitteen. Olen ollut todella tyytyväinen laitteeseen! :) Olen itse astmaatikko ja kun pölyn määrä asunnossa vähenee sen huomaa. Minulla oli aina nenätukossa aamuisin mutta nyt kun pölyn määrä on huomattavasti vähentynyt ei olo ole enää tukkoinen :). en voi kuin suositella!

    • loistavaa

      Täällä taas muut imuri kauppiaat haukkuu kuorossa kilpailijan konetta. monessako ns tavallisessa härpättimessä on myös teksiilinpesusuulake mukana ilman että käytää jotai kuivapesu palluroita?
      eli vaikka konella hintaa niin voi pestä mm autonpenkit, plyysi/ käytävä matot verhot yms !

      Ps en oo kyseisen laitteen myyjä enkä kauppias. voin todeta että kaikki laatukoneet maksaa !

    • Anonyymi

      Se Hyla on kuulemma menny konkurssiin eikä saa enää korjattua, kaverilla oli menny rikki. Oon kuullu että on joku Rainbow merkkinen joka ois oikeasti kestävä ja hyvä, kymmeniä vuosia ollu joillakin. En tiiä sitten, mutta kiinnostais tutustua. Ei kait kukaan voi pakottaa ostamaan jos sanoo ettei halua.

      • Anonyymi

        HYLA mennyt konkurssiin, mistä tämä tieto on peräisin?!


    • Anonyymi

      Hyvä imuri, ollut kymmennetoista vuotta, miinukset; ylihintainen vaikeasti liikuteltava muovikoppero (vert. höyrypainepesuri, jossa osat ihan eri laatua!), hiilet vaihdettu kerran nyt letkut rikki molemmista päistä sihisee ja toisesta päästä irtoilee kokoajan.
      Hyvää jälkeä puhdistuksessa ja ei suodatin rumbaa se hyvä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe