Timpurien piti asentaa valkolakattu kattopaneeli pontista naulattuna. naulojen piti siis jäädä jotakuinkin piiloon. Nyt kuitenkin ammuttu varsinaisen paneeliosan ja pontin rajaan, jolloin naulat jäävät selkeästi näkymään. Saako niitä mitenkään "meikattua" piiloon, pitääkö purra hamasta vai ryhtyä riitelemään?
naulat kurkkivat
3
1742
Vastaukset
- eikä mistään
piilosta, ne jää näkyviin joka tapauksssa, me ammuttiin suoraan panelin päältä naula pyssyllä ja näkyville jäi vain pieni, millinen reikä.
Jos timpuri olisi ampunut enemmän reunaan niin pontti olisi mennyt rikki. Juuri siitä rajakohdasta amuttuna panelit vielä kestää.
Parasta olisi olla kattoon katsomatta ja laittaa ne halokeenit alaspäin niin ihmiset ei näe kattoa kattoa. - naulat
Jos on ammuttu esim. viimeistelynaulaimella, oikeilla säädöillä, näkyvissä on vain pieni naulan "kolo". Sen ei pitäisi kyllä häiritä...
Kyllähän jollakin paneelin värisellä puukitillä voi koettaa meikata, jos häiritsee. Lopputulos saattaa olla vielä huonompi. Ja aika monta reikää saat peitellä, jos neliöitä on paljon.
Minä laitan paneelit yleensä siten, että naula tulee urospontin ja paneelin pinnan kulmasta, siitä pontin tasossa olevasta "sisäkulmasta".
Sinne naula jää nätisti piiloon. Pitää vain olla tietynlainen naulain, jonka kärki menee mukavasti oikeaan paikkaan. - Nimetön
Minä asensin valkolakatut kattolistat naulapyssyllä. Nauloista jäi pienet mustat kolot näkyviin. Sipaisin naulanreikiin pakkelia, ja enää ei metrin päästä huomaa naulanreikiä. Kattopaneelissa on paljon isompi työ, mutta eiköhän se muutamassa tunnissa mene. Kokeile ensin yhteen paneeliin, miltä näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818