Timpurien piti asentaa valkolakattu kattopaneeli pontista naulattuna. naulojen piti siis jäädä jotakuinkin piiloon. Nyt kuitenkin ammuttu varsinaisen paneeliosan ja pontin rajaan, jolloin naulat jäävät selkeästi näkymään. Saako niitä mitenkään "meikattua" piiloon, pitääkö purra hamasta vai ryhtyä riitelemään?
naulat kurkkivat
3
1765
Vastaukset
- eikä mistään
piilosta, ne jää näkyviin joka tapauksssa, me ammuttiin suoraan panelin päältä naula pyssyllä ja näkyville jäi vain pieni, millinen reikä.
Jos timpuri olisi ampunut enemmän reunaan niin pontti olisi mennyt rikki. Juuri siitä rajakohdasta amuttuna panelit vielä kestää.
Parasta olisi olla kattoon katsomatta ja laittaa ne halokeenit alaspäin niin ihmiset ei näe kattoa kattoa. - naulat
Jos on ammuttu esim. viimeistelynaulaimella, oikeilla säädöillä, näkyvissä on vain pieni naulan "kolo". Sen ei pitäisi kyllä häiritä...
Kyllähän jollakin paneelin värisellä puukitillä voi koettaa meikata, jos häiritsee. Lopputulos saattaa olla vielä huonompi. Ja aika monta reikää saat peitellä, jos neliöitä on paljon.
Minä laitan paneelit yleensä siten, että naula tulee urospontin ja paneelin pinnan kulmasta, siitä pontin tasossa olevasta "sisäkulmasta".
Sinne naula jää nätisti piiloon. Pitää vain olla tietynlainen naulain, jonka kärki menee mukavasti oikeaan paikkaan. - Nimetön
Minä asensin valkolakatut kattolistat naulapyssyllä. Nauloista jäi pienet mustat kolot näkyviin. Sipaisin naulanreikiin pakkelia, ja enää ei metrin päästä huomaa naulanreikiä. Kattopaneelissa on paljon isompi työ, mutta eiköhän se muutamassa tunnissa mene. Kokeile ensin yhteen paneeliin, miltä näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818