Harryn oma syy

minä

Se on ainakin osittain Harryn oma syy, jos sitä kohdellaan niin huonosti. Jos se olis aina kiltti ja kohtelias, kun Vernon-setä huutaa sille tai Kalkaros vinoilee, niin ei ne sitä ikuisesti jatkais, jos Harry vaan pyytelis anteeksi ja kysyisi, miten voisi parantaa tilannetta jne.
Jos Harry kävis kiltisti koulua, eikä vaeltelis keskellä yötä, niin olisi vähemmän tekosyitä/syitä äksyillä sille.
Leffassakin se kohta, kun Dudley joutuu sinne lasin taa ja Harry vaan nauraa sille: tottakai Vernon Dursley suuttuu sille.

Harry ei ole syytön!

31

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retu

      aivan totta. harrykin vois tehdä muutakin kuin pahojaan tylypahkassa.

    • Joku :)

      Onks sul jotai vikaa pääs ku tollasta paskaa
      tuut selittelee???????????????

      • joku toinen

        Määrittele ``paska´´, musta se on ulostetta, eikä mitään selostusta.
        Sua ei ole kukaan pakottanut lukemaan sitä, mikä on sun mielestä paskaa. Eikö se ole sunkin kannalta hyvä, kun se kirjoitti tänne ``jotain tollasta paskaa´´, kun sullakin on sitten jotain tekemistä tulla tänne haukkumaan sitä??


      • Joku :)
        joku toinen kirjoitti:

        Määrittele ``paska´´, musta se on ulostetta, eikä mitään selostusta.
        Sua ei ole kukaan pakottanut lukemaan sitä, mikä on sun mielestä paskaa. Eikö se ole sunkin kannalta hyvä, kun se kirjoitti tänne ``jotain tollasta paskaa´´, kun sullakin on sitten jotain tekemistä tulla tänne haukkumaan sitä??

        Väitinkö mä et "paska" olis selostusta? (paitsi toi kyl oli mitä se selitti)
        Kuka sano et mä olisin lukenu niit?
        Tottakai se on kivaa ku "paskaa" kirjotellaa!!!
        Kai mä nyt saan tulla tänne haukkuu jos joku kirjottelee paskaa!!!!


      • Draco lover

        SAAASTAINEN KURAVERINEN!!!
        KAIKKI ON POTTERIN SYYTÄ!!!!


    • Jaapa jaa

      Hmm...
      Olen eri mieltä... Vernon ja Petunia inhoavat taikuutta ja siksi inhoavat Harryä, ei se minusta ole yhtään Harryn syytä se, että ne huutaa sille... Ja Kalkaros inhos Harryn isää, ja siksi Haryä, ei siihen vaikuttanut se kuinka kiltti se on...
      Mutta jokaisella on mielipiteensä! :)
      t:Jaapa jaa

    • Padma

      Etkös säki olis tosi onnellinen jos saisit asua
      about 10-11 vuotta komerossa, saisit synttäri- lahjaks vanhat sukat tai talouspaperinpalan, et sais kavereita serkkus takia ja joutuisit menemään jästikouluun rähjäisissä ja itse värjätyissä vaatteissa? Ja oisitko onnellinen jos vanhemmpas olis tapettu? Ei se Harryn vika oo jos sen täti ja setä on mitä on. Ja jos Harry ei olis lähteny yöllisille reissuilleen, olis Sirius vissiin kuollu tai ainakin luultu syylliseks ja Hagridin maine jääny puhdistamatta. Ei millään pahalla, toivottavasti et loukkaantunu tai jotain...

      • nixu

        Olen samaa mieltä padman kanssa! ja vernon setä varmasti inhoaa harrya sen vuoksi että se on velho eikä sen käytöksen takia. Rupeisitko ite nöyristelemään tyypeille jotka kohtelee sua niinkuin padma kertoi?


      • Valedro

        Ei kuollu, pahempaa. En edes voi ajatella mitä ne ois tehny Siriukselle jos Harry ei olis lähteny vaeltamaan. Pahempaa ku kuolema, olen kanssasi samaa mieltä. Ne ankeuttajat ois voinu vaikka...vaikka...no tiedät-kyllä-minkä. Sen. APUA!!!!


      • Säde

        Hei, ne on VAAN kirjoja!! ...vaikkakin älyttömän hyviä sellasia!!


      • DRACO LOVER
        Valedro kirjoitti:

        Ei kuollu, pahempaa. En edes voi ajatella mitä ne ois tehny Siriukselle jos Harry ei olis lähteny vaeltamaan. Pahempaa ku kuolema, olen kanssasi samaa mieltä. Ne ankeuttajat ois voinu vaikka...vaikka...no tiedät-kyllä-minkä. Sen. APUA!!!!

        Oliskin imeny sielun pois HAH!!
        Tollaselt turhalta luuserilta...
        Ja Hagridin olis pitäny saada POTKUT!!
        TYHMÄ LÖYHKÄÄVÄ LÄSKI KARVATURPA ITKUPILLI!!!


      • "SAMAA MIELTÄ"

        Harrysta on tehty sellainen symppis-poju


      • Padma
        DRACO LOVER kirjoitti:

        Oliskin imeny sielun pois HAH!!
        Tollaselt turhalta luuserilta...
        Ja Hagridin olis pitäny saada POTKUT!!
        TYHMÄ LÖYHKÄÄVÄ LÄSKI KARVATURPA ITKUPILLI!!!

        Ei Sirius oo mikään luuseri, sehän olis kuollu ennemmin ku paljastanu Voldemortille Lilyn ja Jamesin olinpaikan. Lisäks se on tosi fiksu.
        Ja Hagridhan sai potkut koulusta, tosin se jäi riistan vartijaks. Kaikki noi nimitykset sopii Hagridiin ja just sen takia mä pidänkin siitä, se antaa lisää väriä kirjaan!


      • DRACO LOVER
        Padma kirjoitti:

        Ei Sirius oo mikään luuseri, sehän olis kuollu ennemmin ku paljastanu Voldemortille Lilyn ja Jamesin olinpaikan. Lisäks se on tosi fiksu.
        Ja Hagridhan sai potkut koulusta, tosin se jäi riistan vartijaks. Kaikki noi nimitykset sopii Hagridiin ja just sen takia mä pidänkin siitä, se antaa lisää väriä kirjaan!

        Mä oonki LUIHUINEN ja tarkotin että olis lentäny kokonaan pois Et ei ois jääny ees tyhmäks riistanvartijaks..toki se tuo vivahteen kirjaan mut itse en välittäs tavata sitä ainakaa käsipäiväällä..Vois jäädä jotain tuhruja tollaselt jättivereltä..Siriushan se on just siks lusmu ku ei ollu Voldemortin puolella..
        Niinku kaikki parhaat..


      • Padma
        DRACO LOVER kirjoitti:

        Mä oonki LUIHUINEN ja tarkotin että olis lentäny kokonaan pois Et ei ois jääny ees tyhmäks riistanvartijaks..toki se tuo vivahteen kirjaan mut itse en välittäs tavata sitä ainakaa käsipäiväällä..Vois jäädä jotain tuhruja tollaselt jättivereltä..Siriushan se on just siks lusmu ku ei ollu Voldemortin puolella..
        Niinku kaikki parhaat..

        Tuskin se Hagrid sun kättäs huoliskaan... Siriuksella on ainakin rohkeutta vastustaa Voldemortia. Ja Luciushan meinas kusta housuihinsa ku näki "ystävämme" Voltsun...


      • Draco lover
        Padma kirjoitti:

        Tuskin se Hagrid sun kättäs huoliskaan... Siriuksella on ainakin rohkeutta vastustaa Voldemortia. Ja Luciushan meinas kusta housuihinsa ku näki "ystävämme" Voltsun...

        Lucius on uskollinen Voldemortin palvelija eikä mikään pelkuri! Itte sä saisit halvauksen ku näkisin Voldemortin hiuskarvanki!!!
        Sitä paitsi mieluummin mä oon Voldemortin puolella ku sen karvaturvan!!!
        -Draco lover forever-


      • Padma
        Draco lover kirjoitti:

        Lucius on uskollinen Voldemortin palvelija eikä mikään pelkuri! Itte sä saisit halvauksen ku näkisin Voldemortin hiuskarvanki!!!
        Sitä paitsi mieluummin mä oon Voldemortin puolella ku sen karvaturvan!!!
        -Draco lover forever-

        Ai jaa, missäköhän se Lucius oli ne 13 vuotta? Eihän se ettinyt Voldemortia, eihän? Halvauksen? Totta kai mä saisin halvauksen, etkö muka itte sais, hä?


      • Draco lover
        Padma kirjoitti:

        Ai jaa, missäköhän se Lucius oli ne 13 vuotta? Eihän se ettinyt Voldemortia, eihän? Halvauksen? Totta kai mä saisin halvauksen, etkö muka itte sais, hä?

        Senki sika!!!
        Luciushan sano et jos se olis saanu pientä vihiäkin ni se olis ettiny!!
        Sitäpaitsi!! Mä oon Voldemortin puolella niinku kuolonsyöjä et luuletsä tosiaan et mä saisin halvauksen mestarini näkemisestä vai!!??
        Sä oot oikee idiootti-pelkuri!!!!
        Jos oisit parhaitten puolella ni tajuaisit!!!
        T:Draco lover joka vihaa kuraveris/jästi paskiaisia.


      • Padma
        Draco lover kirjoitti:

        Senki sika!!!
        Luciushan sano et jos se olis saanu pientä vihiäkin ni se olis ettiny!!
        Sitäpaitsi!! Mä oon Voldemortin puolella niinku kuolonsyöjä et luuletsä tosiaan et mä saisin halvauksen mestarini näkemisestä vai!!??
        Sä oot oikee idiootti-pelkuri!!!!
        Jos oisit parhaitten puolella ni tajuaisit!!!
        T:Draco lover joka vihaa kuraveris/jästi paskiaisia.

        Jee, mä pääsen pääruoaksi joulupöytään...
        Mä annan sulle vihjeen: älä vetoa siihen mitä joku on sanonut, vaan teot merkitsee mulle jotakin. Ja tiedokses vaan ni ei ne kuolonsyöjät huoli sua. Rohkeutta on monenlaista ja toi oli vaan sun mielipide. Parhaiden? No, siitä voi olla montaa eri mieltä. Jos lopetettaisiin tää hiusten halkominen ja jätettäisiin aihe sikseen. Kehotan sua painumaan sinne mistä tulitkin niin mä teen samoin.
        T:Padma
        P.S. Sä taidat vihata itteäs.
        P.P.S. Kiitän kohteliaasti seurasta ja poistun...


      • Draco lover
        Padma kirjoitti:

        Jee, mä pääsen pääruoaksi joulupöytään...
        Mä annan sulle vihjeen: älä vetoa siihen mitä joku on sanonut, vaan teot merkitsee mulle jotakin. Ja tiedokses vaan ni ei ne kuolonsyöjät huoli sua. Rohkeutta on monenlaista ja toi oli vaan sun mielipide. Parhaiden? No, siitä voi olla montaa eri mieltä. Jos lopetettaisiin tää hiusten halkominen ja jätettäisiin aihe sikseen. Kehotan sua painumaan sinne mistä tulitkin niin mä teen samoin.
        T:Padma
        P.S. Sä taidat vihata itteäs.
        P.P.S. Kiitän kohteliaasti seurasta ja poistun...

        Ai ei huoli vai?
        Ennemmi mut ku sut..
        Miks vihaisin itteeni? en tosiaankaan oo rouvatäydellinen mut en mä silti itteeni ihan vihaakkaa...no joo sori..
        lopetetaan tää homma tähän ja kummallaki on omat mielipiteet..?
        jooko? en silti peru puheitani!
        Paitsi *kohteliaasti kumarran ja pyydän nöyrästi anteeksi kaikkea miks olen sua haukkunu..*
        Sopiiko?
        -Draco lover forever-


      • Padma
        Draco lover kirjoitti:

        Ai ei huoli vai?
        Ennemmi mut ku sut..
        Miks vihaisin itteeni? en tosiaankaan oo rouvatäydellinen mut en mä silti itteeni ihan vihaakkaa...no joo sori..
        lopetetaan tää homma tähän ja kummallaki on omat mielipiteet..?
        jooko? en silti peru puheitani!
        Paitsi *kohteliaasti kumarran ja pyydän nöyrästi anteeksi kaikkea miks olen sua haukkunu..*
        Sopiiko?
        -Draco lover forever-

        No, ei ne mua tosiaankaan huolis ku en oo niitten puolella. Sä sanoit vihaavas jästejä ja kuraverisiä, et sitä vaan...
        Sopii.


      • Minä266666666666

        Se on SINUN syysi, mikäli eka kirjoittaja loukkaantuu ;-) Eka kirjoittaja on vissin joku kukkatäti ja telaketjuvihreäfeministi joka on erikoistunut oikeuslaitoksen "oikeanmukaisiin" tuomioihin; eli uhri on aina syyllinen :-D


    • Zea

      Sehän on osa kirjaa! Kirjasta menis maku jos Harry koko ajan olis nöyristelemässä ja pyytelemässä anteeks kaikilta.
      Se tuo kirjaan hauskuutta, olisi äärettömän tylsää lukea kuinka enkelikäytöksinen Harry on ja kuinka se tulee toimeen Petunian ja Vernonin kanssa. Olisiko Tylypahkaankaan enää niin hauska mennä jos Harrysta "kotona" pidettäisiin niin paljon?

      • bunny

        Just niin...Niissä kirjoissa ei tapahtuis yhtään niin paljon jos Harry EI lähtis yöretkilleen...(toi oli vaan yks esimerkki)

        Mutta hei,jokaisella on mielipiteensä!!


      • Draco lover

        Must on ihanaa lukee ku vernon rääkyy naama punasena ja niin et sylki vaan roiskuu sen iljettävän pikku lutikan päälle!!!


    • Cath

      Monet muut on varmasti toistanu tätä, mutta ne jaksanu lukee näitä kaikkia kommentteja.
      Musta homma on niin, että Harry on ns. joutunut niiden hampaisiin, eli ne aikuiset hakee siitä syntipukkia ja haluu haukkuu sitä käyttäytypä se miten vaa. Ne INHOO Harryä, joten ne kohtelee sitä tylysti. kuinka moni sitten alistuu jatkuvaa mollauksee? Lapsilla on tapana työntää nenänsä joka paikkaa!

    • Potter

      Asiahan on kirjassakin näin että ne vernon ja petunia haluaa rökittää Harrya ja kaikkee muutakin!Se ei ole silloin Harryn vika lainkaan!Tarkoitan nytten että,ei mustakaan olisi kivaa jos mua koko ajan rääkättäis ja sun mielestä pitäs olla vielä niille kohtelias!Mä en tajuu nyt sun ideaasi tossa,oisitko sä kohtelias niille jos sua koko ajan pompoteltas vaikka ei tekis mitään?Harry haluaa pois sieltä dursleylta ja se on ihan ymmärrettävää!Ja noi kaks jotka tappeli tai kinasteli just äskön tuolla niin tää loppu on niille!Olen itse padman puolella koska pidän enemmän Harryn jutuistakin kuin Dracon esim.Draco vain aiheuttaa pahaa ja harmia....Harry yrittää sen sijaan auttaa asiaa tehdä jotain!Harry tekee kaikkia temppujaan siksikin koska on siitäkin sterraastunut kun koko ajan joku töllöttää arpea,tai siis Dracohan on mustasukkainen Harrylle koska se on rohkea,viisas,kuuluisa ja muutenkin suosittu!Itse nauroin mielelläni sille kohdalle kun Vauhkomieli muutti Dracon hilleriksi!Siis no onhan kaikilla tietty omat mieli piteensä mutta tässä on vähän omaa kommenttiani!(Haluun sanoo vielä että mua ottaa päähän kerta kaikkiaan tollaset kinat jokasella omat mieli piteet kuten mullakin!Draco love saathan sinä pahistenkin puolella olla ei siinä mitään mutta minä olen kuitenkin Hyvien ELI HARRYN YMS.PUOLELLA!

    • Harrinmuna

      Minä olen itse sitä mieltä että harry on ihana ja mä tahtoisin panna sitä perseeseen. Mun mielestä harri on aika tuhma kun menee sekaantumaan taikaeläimiin, seksuaalisesti. Minä olen ainakin ihan kiimassa aina kun vernon huutaa harrille ja harri vaan ajattelee tuhmia. ÄÄITIIII SE TEKEE SITÄ

    • paskaavittu

      vittulol

    • kfvmzöl

      Älkää syytäkö Harryy, kestäisittekö ite?! Ne kohtelee siel tosi huonost sitä ja lellii Dudleyt ja huutaa Harrylle kaikesta. Ja sitte viel selittää kaikille et se on Pyhän Brutuksen vai mikä onkaa koulus, joka on vammasille. Ja lukitsee sen luudat ja kaikki taikajutut kaappii ja on ku sitä ei ois olemassakaa. Eikä ikinä anna sille ees syntymäpäivä lahjoi, paitsi ne Vernonin vanhat sukat... Eikä Harry siitäkää valita, eikä siitä et ne lellii Dudleyt.

    • Hiinåkka

      Kovat on murheet sullaki..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe