Upea maasturi. Oletteko jo nähneet?
Paljonkohan sellaset keskimäärin maksaa?
Touareg
16
1873
Vastaukset
- Mnr
Juuh hieno on peli, moottorivaihtoehtoina 3.2litrainen bensa kutonen, varmaankin sama kuin uudessa R32 golffissa, ja diiseliversiona 5 litrainen V10, jossa vääntöä tarpeeksi. Sisustus on kuin uudessa edustus autossa Phaetonissa, ja hintaa varmaan tulee olemaan siinä 300-400k veikkaisin vakio varusteilla, mutta oli tuo positiivinen lisä VW:n valikoimaan kun ei tuota Golf Countryä voi maastoautoksi sanoa.
- Mnr
Lisään vielä hinnasta että puhe oli markoista ettei kukaan pääse vetämään herneitä nenäänsä...
- Anti-SUV
Ns. sporttimaasturit (Touareg, Cayenne, X5 ym.) ovat turhimpia vehkeitä mitä voi olla. Sinänsä OK auto on pilattu maavaraa kasvattamalla ja näin on heikennetty ajo-ominaisuuksia ja kasvatettu polttoaineenkulutusta. Hintaa tulee varmaan jotain 70000€, toivottavasti enemmänkin. No, ainakin Volkkarin versio näyttää paremmalta kuin yhteistyökumppani Porschen järkyttävän ruma Cayenne. Sen sijaan VW on onnistunut hyvin uuden Phaeton-mallinsa kehittelyssä.
- Hanna
Onhan se tietysti maastoautoa turha ostaa jos sillä vaan kaupungissa ajelee, mutta käyttöautoksi varmaan hintansa väärti.
Phaeton on oikeen nätti, mutta lähinnä vaan edustusauto. - Anti-SUV
Hanna kirjoitti:
Onhan se tietysti maastoautoa turha ostaa jos sillä vaan kaupungissa ajelee, mutta käyttöautoksi varmaan hintansa väärti.
Phaeton on oikeen nätti, mutta lähinnä vaan edustusauto.Tuskinpa tuosta Touaregista maastoon menijäksi olisi, ja tiellä (yllättävän huonollakin sellaisella) pärjää ihan tavallisella henkilöautolla, joita saa myös nelivetoisina. Minkähänlaista "käyttöautoa" sinä tässä kaipailet?
- Kiinnostunut
Tunnut tuntevan auton ominaisuudet. Oletko koeajanut? Kerro lisää!
- Jim Zalabim
Anti-SUV kirjoitti:
Tuskinpa tuosta Touaregista maastoon menijäksi olisi, ja tiellä (yllättävän huonollakin sellaisella) pärjää ihan tavallisella henkilöautolla, joita saa myös nelivetoisina. Minkähänlaista "käyttöautoa" sinä tässä kaipailet?
Mikähän sun mielestä on sitten maastoauto? Touaregissä on kolmet lukittavat tasauspyörästön lukot, maksimissaan 300 mm maavara ja 585 mm kahluusyvyys (vrt. LR Defender CSW 90; 229 mm maavara ja 500 mm kahluusyvyys). Se onkin sitten eri asia kuka uskaltaa viedä tuommoisen metsään.
- jesse
honda touareg, upea moottoripyörä
- länkkäri
niitä ne.
- Variantti
oikein päin, se on TUAREG, tuo Saharan paimentolainen. Hieno pyörä:-)
- Mnr
Niin tuo onkin hyvä pointti sillä, esim Volvo "maasturi"sta sanottiin ettei tuollaisella räppänällä uskalla metsään mennä, mutta kuitenkin Volvo pärjäsi maastossa todella hyvin vaikka auto ei juuri maasturilta näyttänytkään. Sama homma voi olla myös tässä VW: "maasturissa" en usko että auto ihan malliksi on tehty vaan kyllä sillä metsään pääsee, tosin ei varmaan yhtähyvin kuin kunnon maastureilla, mutta pääsee metsään kuitenkin.
Autohan on selvästikkin tarkoitettu rikkaille liikemiehille jotka ajavat hirmu vaativaa mäkkitietä kesämökille, ja onhan tuollainen 5litrainen v10 dieseli varmaan hyvä veneen vetoa tai vastaavaa varten =)- länkkäri
Nuo maasturiautot on hummerin korvikkeita. Täällä amerikassa niillä ajetaan pikkuautojen ja buffeleiden päälle. Whats out vaan.
- Variantti
Kyllä tuo näyttää aika maasturilta tai ainakin maasturin ja "maastofarmarin" risteytykseltä.
X70 taasen ei ole sen maasturimpi, kuin Audi Allroad quattro.
VW Tuareg on maasturi siinä missä BMW X5 tahi MB ML.
Suomen tiestö on muutamassa vuodessa siinä kunnossa, että ilman ladamaista maavaraa ei ilman vakavia alustavaurioita pärjää:-)
313hv Diesel, sillähän vetää melkein mitä vain, jos pito riittää.
- Variantti
on, mutta vain kuvissa.
Tuareg maksaapi varmaan suht saman, kuin ML320, siis tuolla kutosella varustettuna eli n.83000EUR.
Kovin paljon kalliimpana tuskin käypi kaupaksi, paitsi VAG intoilijoille.
V10 biturbon hintaa ei uskalla edes arvailla, loppuu numerot koneesta.- Hanna
Niin, en mä nyt ihan metikössä joka päivä aja =)
Nauratti kovasti tuo Mnr:n juttu, että rikkaat liikemiehet ajelee sillä vaativia mökkiteitä. Pitää varmasti paikkansa. Joillekkin auto on vaan jotain egoilua.
Tällä hetkellä ajelen japanilaista kotteroa, joka oli just kuukauden huollossa, vaikka on aika uus. Kerran oli volkkari ja jäi siitä sellanen vaikutus, että on ne (ainakin se yksilö) aika kestäviä.
Sitten selasin lehteä ja siinä se oli, rakkautta ensisilmäyksellä. Touareg esitellään virallisesti syyskuussa Pariisin autonäyttelyssä, se tulee varmaankin sen jälkeen myyntiin ja koeajettavaksi. Artikkeli löytyy ainakin www.volkswagen.fi ja kohdasta uudet mallit.
En ehkä "tarvitsisi" Touareggiä (lausutaan tuaree=)), mutta ärsyttää aina pelätä, minkä risun eteen se kottero tällä kertaa pysähtyy. Sitä tarkoitin käyttöautolla, ettei tarvitse aina pohtia ja varoa, jääkö pohja matkalle.
Touareg näyttää eniten "itseni näköiseltä" ja tässä sitä sitten ollaan, pitää ilmeisesti ruveta säästämään. - Mnr
Hanna kirjoitti:
Niin, en mä nyt ihan metikössä joka päivä aja =)
Nauratti kovasti tuo Mnr:n juttu, että rikkaat liikemiehet ajelee sillä vaativia mökkiteitä. Pitää varmasti paikkansa. Joillekkin auto on vaan jotain egoilua.
Tällä hetkellä ajelen japanilaista kotteroa, joka oli just kuukauden huollossa, vaikka on aika uus. Kerran oli volkkari ja jäi siitä sellanen vaikutus, että on ne (ainakin se yksilö) aika kestäviä.
Sitten selasin lehteä ja siinä se oli, rakkautta ensisilmäyksellä. Touareg esitellään virallisesti syyskuussa Pariisin autonäyttelyssä, se tulee varmaankin sen jälkeen myyntiin ja koeajettavaksi. Artikkeli löytyy ainakin www.volkswagen.fi ja kohdasta uudet mallit.
En ehkä "tarvitsisi" Touareggiä (lausutaan tuaree=)), mutta ärsyttää aina pelätä, minkä risun eteen se kottero tällä kertaa pysähtyy. Sitä tarkoitin käyttöautolla, ettei tarvitse aina pohtia ja varoa, jääkö pohja matkalle.
Touareg näyttää eniten "itseni näköiseltä" ja tässä sitä sitten ollaan, pitää ilmeisesti ruveta säästämään.Käsitellen nyt tätä mihin risuun auto pysähtyy. Touareg:kään ei varmaan ihan joka risuun pysähdy, sillä näkeehän tuosta ulkonäöstä jo että maa-varaa on, ja tehoakin, ja väittäisin että kyllä tuolla melko hyvin maastossa pääsee. Ja mietitääns että kuinka moni käyttää esim sellaista kunnon maasturia (Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero, jne) kunnolla maastossa, siis oikeasti sellaisessa kunnon metsässä, minne ei normaali autolla pääse. Veikkaisin että ei kovinkaan moni. Nykyään suomessa pääsee melkein minne vaan normaali autolla esim tukkiautoteitä, ei tarvitse maastureita, ja jos maasturia tarvitaan helposti pääsee todella kauas näitä metsäkoneiden tekemiä uria pitkin eikä tarvitse maasturilla pelätä jonkun osan jäävän matkalle. Kuinka monia tosiaan tarvitsee maasturia päästäkseen jonnekkin jumalan selän taakse?. Kyllä tuollainen Touareg on ihan näppärä ja kätevä peli tänne suomen olosuhteisiin, ja talvellakin tuollaisella varmaan pääsee mökkitietä vaikka vähän lunta oliskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833