Vaimon kummallinen käytös

Jarkko

En ymmärrä alkuunkaan vaimoni käytöstä enkä oikein tiedä millä tapaa saisin hänet puhumaan! Olemme olleet jo 7 vuotta naimisissa ja tähän asti kuvittelin että meillä on asiat hyvin. On 2 lasta, omakotitalo ja suhteellisen uusi auto. Vaimoni oli lomamatkalla 15-21.7 Turkin Bodrumissa tyttöjen kesken. Sen matkan jälkeen
olen havainnut että asiat eivät ole enää ennallaan suhteessamme. Kaverin tyttöystävältä (joka oli myös reissulla) sain sen suuntaista vihiä että vaimoni olisi ollut ihastunut reissulla johonkin turkkilaiseen mieheen. Miten saisin varmuuden asiasta, että haikaileeko vaimoni tämän turkkilaisen perään? En oikein tahdo saada untakaan kun tämä asia nyt vaivaa minua.

120

47615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainens

      Kysy vaimoltasi suoraan asiaa tai unohda koko juttu. Olen itsekin ollut paljonkin ilman miestä lomamatkoilla ja ihastuksia tulee ja menee. Sikäli mikäli kaverisi (vaimosi ystävän mies) vihjailee tuollaista, sitä suuremmalla syyllä kannattaa selvittää asia. Sitäpaitsi, jos vaimosi ystävä on todellinen ystävä vaimollesi, hän ei lomaromansseista kertoisi. Tämä juttu haisee, joten selvitä asia.

      • Nimimerkki

        Kerroit lomailleesi ilman miestä ja että ihastuksia tulee ja menee. Lisäksi epäilet että jokin haisee.

        Haisetko siinä? Haisetko sinä nyt? Tai oletko jossut haissut?

        Ilahduttavaa, että käytät haista -verbiä siitä että henkilö on ihastunut kolmanteen osapuoleen ollessaan samaan aikaan parisuhteessa toisen kanssa. Juuri noin! Kun ihmiset vain lopettaisivat sen ihastumisen liitoissa ollessaan.


      • Ja passi ja hampuharja

        Moikku
        Oma rakas mukaan matkalle, jos tietää vilkuilevansa muita miehiä tai naisia.
        Silmäpeli johtaa etelässä äkisti läheisempään kontaktiin.
        On kivempi omalle rakkaalle tulla mukaan jos vähänkään on toisessa flirtin vikaa.
        Tosin pikku flirttailussa ei ole mitään pahaa.


      • milli
        Nimimerkki kirjoitti:

        Kerroit lomailleesi ilman miestä ja että ihastuksia tulee ja menee. Lisäksi epäilet että jokin haisee.

        Haisetko siinä? Haisetko sinä nyt? Tai oletko jossut haissut?

        Ilahduttavaa, että käytät haista -verbiä siitä että henkilö on ihastunut kolmanteen osapuoleen ollessaan samaan aikaan parisuhteessa toisen kanssa. Juuri noin! Kun ihmiset vain lopettaisivat sen ihastumisen liitoissa ollessaan.

        Vaan se mitä sen ihastumisen kanssa tekee. Jättääkö vain ihastumiseen vai tekeekö jotain esim. ilmaisee ihastumisen kohteelle ihastuksesta.


      • Jonne
        Ja passi ja hampuharja kirjoitti:

        Moikku
        Oma rakas mukaan matkalle, jos tietää vilkuilevansa muita miehiä tai naisia.
        Silmäpeli johtaa etelässä äkisti läheisempään kontaktiin.
        On kivempi omalle rakkaalle tulla mukaan jos vähänkään on toisessa flirtin vikaa.
        Tosin pikku flirttailussa ei ole mitään pahaa.

        Kävin itse keväällä Turkissa tyttöystäväni kanssa
        ja täytyy sanoa että kyllä suomalaiset naiset osaavat irroitella.Meidänkin hotellissa oli 4 nuoren naisen n.50-55 vuotiaiden ryhmä.Jo ensimmäisen illan jälkeen näillä oli parikymppiset seuralaiset joille he kustansivat kaiken.Mutta se täytyy sanoa että se teki näille naisille hyvää,naamasta ja iloisuudesta näkyi että he olivat loman loputtua kotimatkalla tyytyväisiä.No kyllähän mekin olimme,hieno maa ja ystävällisiä ihmisiä,saimme nauttia lomasta kahdestaan ilman lapsia,suosittelen muillekin pareille sexylomia.


      • ISONYRKKI

        o.l.e.t s.e.l.k.e.ä.s.t.i i.r.t.o.t.e.n.n.a.r.i

        Tiedoksi vaan. Kaltaisesti tunnistaa jo kaukaa. Jos olisit suhteessa kanssani olisit todellisissa vaikeuksissa.


    • Riehu

      saattaa olla mahdollista etä asia on niin kuin epäilet, mutta usko minua, se nyt saattaa muistaa tämän turkki komistuksen mutta se unohtuu tuota pikaa eikä sitä enää kauaa muistella.

      • Hmmm

        ...reissusta on sellaisia jälkiseuraamuksia, joita pitää ihan lääkärillä hoitaa. Jos sinulle tulee jotain outoja oireita alapäähän, asia on varma.


      • kvia tietää

        että miten nainen menee pilalle kun joku mies sitä koskee? Jos niin on niin naisen pitää mennä pilalle myös silloin kun suomalaismies tekee samat temput. Samaa lihaa ja verta ne on. Mitä nyt väri vähän eri.


    • Kulissit kunnossa, vai mitä?

      Kunnossahan ne asiat avioliitossa on kun on omakotitalo ja auto.
      EI OLE JUMALAUTA TOTTA! Näin ulkona on suomalainen mies parisuhdeasioista.
      Painakaa nyt sinne kaaleihinne seuraava seikka: nainen EI TARVITSE teitä auton tai kämpän takia.
      Nykynaisella on siis rahaa hankkia nämä MATERIAALISET SEIKAT ITSE. Teitä tarvitaan rakkauteen, hellyyteen ja ajatusten ym vaihtoon.
      Pankinjohtaja on eri asia.

      • suomalaisia

        En ymmärrä naisia jotka jollain lyhyellä reissullaan ihastuvat näihin muka niin yltiöromanttisiin miehiin,pyh! varmaan on poikkeuksia mutta suurin osa niistä kyttää vaan sitä yhtä tyhmiltä turistinaisilta..ja sitten jäädään jahkailemaan niiden perään mutta kun ollaan kotisuomessa on ukolla jo uutta putkessa..turisteja piisaa. Niin että jos vaimolla hairahdus niin ei ymmärrä hyvän päälle suomalainen mies on aito siinä mitä on jos ei kiinnosta lässyttää ei sitä myöskään tee! olen nainen jolle kelpaa vain ehta suomipoika!


      • Jatka Reginan lukemista vaan

        Voin vakuuttaa sydämeni pohjasta, että nainen on useimmissa tapauksissa pyytänyt/anonut/rukoillut asioista puhumista, mutta mies katsoo ettei niistä ole mitään puhumista. Kaikkikan on hyvin! Mitä niitä veivaamaan?! Korjataan vasta kun on rikki. jne jne jne...
        Tuntuuko tutulta? Useimmiten mies suorastaan juokseen autotalliin/pubiin/tietokoneelle/yleensä pois jos haluat sen kanssa tunneasioista puhua. Tätä sitten nainen aikansa jaksaa yrittää ja lopelta lopettaa yrittämisen. Ja vaikka siellä ison omakotitalon pihalla seisoisi kaksi Volvoa ja niin edelleen, ei se siis riitä.

        Ja sen verran vielä; on kivaa kiroilla ISOILLA KIRJAIMILLA tuntemattomana. Kokeile hei, sinäkin. Saisit sinne naistenlehti-maailmaas vähän kicksejä säkin.


      • idiootilla jatkuu
        Jatka Reginan lukemista vaan kirjoitti:

        Voin vakuuttaa sydämeni pohjasta, että nainen on useimmissa tapauksissa pyytänyt/anonut/rukoillut asioista puhumista, mutta mies katsoo ettei niistä ole mitään puhumista. Kaikkikan on hyvin! Mitä niitä veivaamaan?! Korjataan vasta kun on rikki. jne jne jne...
        Tuntuuko tutulta? Useimmiten mies suorastaan juokseen autotalliin/pubiin/tietokoneelle/yleensä pois jos haluat sen kanssa tunneasioista puhua. Tätä sitten nainen aikansa jaksaa yrittää ja lopelta lopettaa yrittämisen. Ja vaikka siellä ison omakotitalon pihalla seisoisi kaksi Volvoa ja niin edelleen, ei se siis riitä.

        Ja sen verran vielä; on kivaa kiroilla ISOILLA KIRJAIMILLA tuntemattomana. Kokeile hei, sinäkin. Saisit sinne naistenlehti-maailmaas vähän kicksejä säkin.

        Paljon kertoo sinun henkisestä tasostasi ja keskustelukyvystä nämä viestisi. Siinä se nähtiin se naisten todellinen keskustelukyky taasen. I rest my case.


      • että pakoonhan se mies lähtee
        idiootilla jatkuu kirjoitti:

        Paljon kertoo sinun henkisestä tasostasi ja keskustelukyvystä nämä viestisi. Siinä se nähtiin se naisten todellinen keskustelukyky taasen. I rest my case.

        Emme me nyt väittele akateemisesti ja teoriatasolla "what if"-kommentein, vaan aivan kadunmiehen/naisen termein ja sanankääntein.
        Pahoittelen, että mimosanherkkä sielusi sai ruhjeita. Olet vähän liikaa kuunnellut ammattiymmärtäjiä, ja se mambo-jambo on tarttunut.
        Kovin epämiehekästä, I may add.


      • miessss
        että pakoonhan se mies lähtee kirjoitti:

        Emme me nyt väittele akateemisesti ja teoriatasolla "what if"-kommentein, vaan aivan kadunmiehen/naisen termein ja sanankääntein.
        Pahoittelen, että mimosanherkkä sielusi sai ruhjeita. Olet vähän liikaa kuunnellut ammattiymmärtäjiä, ja se mambo-jambo on tarttunut.
        Kovin epämiehekästä, I may add.

        Ilmeisesti älyllinen kapasiteettisi ei riitä ymmärtämään asiallisen keskustelun ja moukkamaisen vittuilun eroa (tämä tosin oli nähtävissä jo ensimmäisestä kommentistasi). Joten turhahan kanssasi on jäädä asioista jankkaamaan.


      • Hellä Mietonen

        Jos sais ees kerran reissullansa..mitä sitten... hellyyttä.
        Miehet hyvät,
        suomalainen nainen kaipaa hellyyttä.
        Siis haleja, puseja, hyvänä pitoa, tanssiaskeleita, kynttiläillallisia, hymynaamaa..


      • sanoi jänis pakkasella

        Yrittäkää jätkät!
        Hellyyttä kehiin.


      • tottunut tuppisuuhun
        Jatka Reginan lukemista vaan kirjoitti:

        Voin vakuuttaa sydämeni pohjasta, että nainen on useimmissa tapauksissa pyytänyt/anonut/rukoillut asioista puhumista, mutta mies katsoo ettei niistä ole mitään puhumista. Kaikkikan on hyvin! Mitä niitä veivaamaan?! Korjataan vasta kun on rikki. jne jne jne...
        Tuntuuko tutulta? Useimmiten mies suorastaan juokseen autotalliin/pubiin/tietokoneelle/yleensä pois jos haluat sen kanssa tunneasioista puhua. Tätä sitten nainen aikansa jaksaa yrittää ja lopelta lopettaa yrittämisen. Ja vaikka siellä ison omakotitalon pihalla seisoisi kaksi Volvoa ja niin edelleen, ei se siis riitä.

        Ja sen verran vielä; on kivaa kiroilla ISOILLA KIRJAIMILLA tuntemattomana. Kokeile hei, sinäkin. Saisit sinne naistenlehti-maailmaas vähän kicksejä säkin.

        totta,
        on yritetty...mikään ei mene kaaliin.


      • Jos hieman tutustuisit tosi...
        miessss kirjoitti:

        Ilmeisesti älyllinen kapasiteettisi ei riitä ymmärtämään asiallisen keskustelun ja moukkamaisen vittuilun eroa (tämä tosin oli nähtävissä jo ensimmäisestä kommentistasi). Joten turhahan kanssasi on jäädä asioista jankkaamaan.

        etkä käyttäytyisi juuri koulukirja-esimerkinomaisesti eli lyömällä keskustelua suppuun ja pakemalla paikalta. Katso tossa alla olevia naisten viestejä. Toimit juuri niissä kuvatulla tavalla. Jos keskusteluun tulee hiemankaana tunne-elementtiä (mistä sentään meidän naisten mielestä avioliitossa on siis kyse) niin jo syytetäänn epä-älyllisestä keskustelusta ja lyödään pillit pussiin ("ei sinun kanssasi voi keskustella!")
        Juuri tästä siis oli puhe.
        M.O.T.


      • annelitemppuakka

        Omassa suhteessani tuli ero, koska mies ei nalkutuksistani ja suoralla puheellani ymmärtänyt mistä parisuhteessa ja yhdessäelämisessä on kyse. Nalkutus tuli itsestään, mutta en ole sellainen luonteeltani että haluaisin nalkuttaa, vaan tilanteet johtivat siihen päivästä toiseen kuukaudesta toiseen. Nyt on helpompaa, kun ei tarvitse käyttää ylimääräistä enengiaa nalkuttamiseen. On niitä miehiä, jotka ovat jo nuoruudessaan oppineet tekemään asioita, niin että ei tarvitse nalkuttaa. Se nalkuttaminen ei ole sille nalkuttajallekaan mitään mieluisaa ja siihen syypäänä on molemmat. Keskustelin hänen kanssaan monen monta kertaa normaalisti ja hän lupasi yrittää, mutta kaikki vaan aina unohtui. Asetelma suhteessammme ei ollut oikeanlainen.

        Olen ajatellut, että suhteen onnistumiseen vaikuttaa molempien panostus, mutta kun vaakalaudalla seisotaan ei tasapainoa löydy itsestään, jotkut miehet vaan ovat semmoisia, että ehkä eivät välitä kuitenkaan sen yhteisen kodin rakentamisesta tosissaan, vaan jättävät kaiken naisen harteille tai leikkivät kovaa jätkää.

        Olen aikuinen nainen ja kaipaan suhteessa tasa-arvoa, hellyyttä ja rakkautta sekä kunnioitusta. Pystyn sitä antamaan itse tasa-arvolla en tarkoita sitä, että kotityöt jaettaisiin jotenkin määrällisesti jne. Olemme nyt eronneet ja olemme hyvissä väleissä. Kaipaan tätä miestä vieläkin suunnattomasti, vaikka sellainen sähläri olikin.


      • annelitemppuakka

        Niin, olet oikeassa siinä, että molempien pitäisi panostaa suhteessa, ei riitä että toinen vaan tekee niin.

        Olin suhteessa miehen kanssa, jolle tavallinen puhe ei riittänyt tyytymämättömyydestä suhteessamme. Jouduin alentumaan nalkutukseen päivittäin ja se ei ollut herkullista. Se vie energiaa ja luonnollisen olemisen parisuhteessa. En nauttinut siitä, ja tulos oli se, että erosimme. Asiat vaan koskivat tavallisia, päivittäisiä rutiiniasioita, jotka hän pyynnöistäni (alussa) huolimatta väisti. Opiskelin, kävin töissä ja hoidin kodin samalla ja hän ei pystynyt edes hoitamaan itsenäisesti hoidettavia asioita. Hän oli erittäin huolimaton kaikessa. Eli mitä voimme tästä päätellä?

        Hän ei kykene yhteiselossa pistämään omaa panostaan yhteisen kodin ja pesän rakentamiseen ja sen ylläpitämiseen. Niinkuin sanoitkin, olen samaa mieltä, että molempien pitäisi kantaa kortensa kekoon.

        Ja toisaalta, minä en ole hemmoteltu "prinsessa" niinkuin täällä yrität mollata naisia, vaan aikuinen nainen, joka tietää mitä haluaa. Onneksi on sellaisiakin miehiä, jotka ovat oppineet itsenäisiksi ja siisteiksi elämänsä varrella.


      • annelitemppua.
        annelitemppuakka kirjoitti:

        Niin, olet oikeassa siinä, että molempien pitäisi panostaa suhteessa, ei riitä että toinen vaan tekee niin.

        Olin suhteessa miehen kanssa, jolle tavallinen puhe ei riittänyt tyytymämättömyydestä suhteessamme. Jouduin alentumaan nalkutukseen päivittäin ja se ei ollut herkullista. Se vie energiaa ja luonnollisen olemisen parisuhteessa. En nauttinut siitä, ja tulos oli se, että erosimme. Asiat vaan koskivat tavallisia, päivittäisiä rutiiniasioita, jotka hän pyynnöistäni (alussa) huolimatta väisti. Opiskelin, kävin töissä ja hoidin kodin samalla ja hän ei pystynyt edes hoitamaan itsenäisesti hoidettavia asioita. Hän oli erittäin huolimaton kaikessa. Eli mitä voimme tästä päätellä?

        Hän ei kykene yhteiselossa pistämään omaa panostaan yhteisen kodin ja pesän rakentamiseen ja sen ylläpitämiseen. Niinkuin sanoitkin, olen samaa mieltä, että molempien pitäisi kantaa kortensa kekoon.

        Ja toisaalta, minä en ole hemmoteltu "prinsessa" niinkuin täällä yrität mollata naisia, vaan aikuinen nainen, joka tietää mitä haluaa. Onneksi on sellaisiakin miehiä, jotka ovat oppineet itsenäisiksi ja siisteiksi elämänsä varrella.

        Sorry, tuli kahteen kertaan. Linkki taas temppuili...


      • ...sinulta

        Tulihan se totuus esiin, kun oikein vonkaa. Sinä ja kaltaisesi tarvitsevat miestä vain kyrvän takia ja mitä enemmän ja karvaisempaa ja useampaa sorttia, niin sen parempi. Onnea 50 v-päiville, silloin et kelpaa enää kenellekään. Kaltaisesi tosin hankkivat silloin monesti uroskoiran yksinäisyyteen...


      • kyynikko

        Tämä on valitettavasti totta ja johtuu kurjasta kotikasvatuksesta. Nyt pääsemme nauttimaan tästä vapaan kasvatuksen ideasta, joka alkoi 70-luvulla. Paras kasvualusta lapselle ei ole myöskään 40-50 v. jakkupukujuoppo, jonka ukko on jättänyt. Eukko säntäilee punaviinipilvessä sinne tänne ja elämä on sekaisin. Tämä malli opetetaan myös lapselle ja taotaan päähän miesten syyllistäminen ja itsekkyys. Valitettavasti normaalin vaimon löytäminen on vaikeaa. Yksi mahdollisuus on entiset itäblokin maat, jossa naiset on kotona opetettu pitämään koti kunnossa ja lapset kurissa. Näitä ei tosin löydy hotellien baareista.


      • Rane
        sanoi jänis pakkasella kirjoitti:

        Yrittäkää jätkät!
        Hellyyttä kehiin.

        V..tu! Ei mitään rakkautta, parru perseeseen vaan! Sitä ne on vailla.


      • Lopeta jo
        annelitemppuakka kirjoitti:

        Omassa suhteessani tuli ero, koska mies ei nalkutuksistani ja suoralla puheellani ymmärtänyt mistä parisuhteessa ja yhdessäelämisessä on kyse. Nalkutus tuli itsestään, mutta en ole sellainen luonteeltani että haluaisin nalkuttaa, vaan tilanteet johtivat siihen päivästä toiseen kuukaudesta toiseen. Nyt on helpompaa, kun ei tarvitse käyttää ylimääräistä enengiaa nalkuttamiseen. On niitä miehiä, jotka ovat jo nuoruudessaan oppineet tekemään asioita, niin että ei tarvitse nalkuttaa. Se nalkuttaminen ei ole sille nalkuttajallekaan mitään mieluisaa ja siihen syypäänä on molemmat. Keskustelin hänen kanssaan monen monta kertaa normaalisti ja hän lupasi yrittää, mutta kaikki vaan aina unohtui. Asetelma suhteessammme ei ollut oikeanlainen.

        Olen ajatellut, että suhteen onnistumiseen vaikuttaa molempien panostus, mutta kun vaakalaudalla seisotaan ei tasapainoa löydy itsestään, jotkut miehet vaan ovat semmoisia, että ehkä eivät välitä kuitenkaan sen yhteisen kodin rakentamisesta tosissaan, vaan jättävät kaiken naisen harteille tai leikkivät kovaa jätkää.

        Olen aikuinen nainen ja kaipaan suhteessa tasa-arvoa, hellyyttä ja rakkautta sekä kunnioitusta. Pystyn sitä antamaan itse tasa-arvolla en tarkoita sitä, että kotityöt jaettaisiin jotenkin määrällisesti jne. Olemme nyt eronneet ja olemme hyvissä väleissä. Kaipaan tätä miestä vieläkin suunnattomasti, vaikka sellainen sähläri olikin.

        Voi kiesus että väsyttää. Varsinaista jankkaamista, nukahdin kaksi kertaa kun yritin lukea tylsää, fonotoonista nalkuttamistasi. Pääsi ukko-riepu susta eroon sentään?


      • lopetat?
        annelitemppua. kirjoitti:

        Sorry, tuli kahteen kertaan. Linkki taas temppuili...

        Eiköhän tuo jankkaus jo riitä? Tylsä eukko!


      • totuus esiin
        Hellä Mietonen kirjoitti:

        Jos sais ees kerran reissullansa..mitä sitten... hellyyttä.
        Miehet hyvät,
        suomalainen nainen kaipaa hellyyttä.
        Siis haleja, puseja, hyvänä pitoa, tanssiaskeleita, kynttiläillallisia, hymynaamaa..

        Unohdit listastasi karvavartisen mustan molon.Ilman sitä et varmastikaan katsoisi yötä pitempään edes sitä suloista suklaasilmää. Älä kaunistele asioitasi välimeren höylä.


      • JoHanson
        annelitemppuakka kirjoitti:

        Omassa suhteessani tuli ero, koska mies ei nalkutuksistani ja suoralla puheellani ymmärtänyt mistä parisuhteessa ja yhdessäelämisessä on kyse. Nalkutus tuli itsestään, mutta en ole sellainen luonteeltani että haluaisin nalkuttaa, vaan tilanteet johtivat siihen päivästä toiseen kuukaudesta toiseen. Nyt on helpompaa, kun ei tarvitse käyttää ylimääräistä enengiaa nalkuttamiseen. On niitä miehiä, jotka ovat jo nuoruudessaan oppineet tekemään asioita, niin että ei tarvitse nalkuttaa. Se nalkuttaminen ei ole sille nalkuttajallekaan mitään mieluisaa ja siihen syypäänä on molemmat. Keskustelin hänen kanssaan monen monta kertaa normaalisti ja hän lupasi yrittää, mutta kaikki vaan aina unohtui. Asetelma suhteessammme ei ollut oikeanlainen.

        Olen ajatellut, että suhteen onnistumiseen vaikuttaa molempien panostus, mutta kun vaakalaudalla seisotaan ei tasapainoa löydy itsestään, jotkut miehet vaan ovat semmoisia, että ehkä eivät välitä kuitenkaan sen yhteisen kodin rakentamisesta tosissaan, vaan jättävät kaiken naisen harteille tai leikkivät kovaa jätkää.

        Olen aikuinen nainen ja kaipaan suhteessa tasa-arvoa, hellyyttä ja rakkautta sekä kunnioitusta. Pystyn sitä antamaan itse tasa-arvolla en tarkoita sitä, että kotityöt jaettaisiin jotenkin määrällisesti jne. Olemme nyt eronneet ja olemme hyvissä väleissä. Kaipaan tätä miestä vieläkin suunnattomasti, vaikka sellainen sähläri olikin.

        Meillä on juuri päinvastoin olen n.30v mies enkä saa vaimoani puhumaan mistään tunne asioista.
        Itse kyllä mielelläni puhun tunteista ja meidän suhteesta ja tulevaisuudesta. En ymmärrä mikä siinä voi olla niin vaiketa avautua toiselle??
        Tahdoin vain sanoa, että ei se ole aina mies se joka ei pysty kommunikoimaan tunne asioista, vaan löytyy myös naisia.


      • JoHanson
        Hellä Mietonen kirjoitti:

        Jos sais ees kerran reissullansa..mitä sitten... hellyyttä.
        Miehet hyvät,
        suomalainen nainen kaipaa hellyyttä.
        Siis haleja, puseja, hyvänä pitoa, tanssiaskeleita, kynttiläillallisia, hymynaamaa..

        Eihän tossa ole mitään järkeä?!
        Minä miehena todallakin pidän romantiikasta, hellyydestä, kynttiläillallisista ym..
        Itseasiassa toivoisin vaimoltani tuota kaikkea enemmän.
        Tuntuu vaan että tuon kaiken järjestäminen on aina jäänyt minun harteilleni.
        Eli ei pidä paikkansa etteikö miehet pitäisi juuri noista kaikista samoista asioista kun naisetkin. Tosin olen 30v ja ehkäpä uuttasukupolvea, niitä joita rakkaus ei pelota


      • pettää

        itse olen nainen enkä ole pettänyt miestäni.mutta suurin osa tuntemistani naisista panee heti kaikkea mikä liikkuu kun pääsee kotoa pois.saati sitten ulkomaille missä nämä tyhmät venakot uskoo että ovat aivan jamalattaARIA,katsomatta peiliin. itse olen jonkun näköinen sentään...


      • Sandra.s
        annelitemppuakka kirjoitti:

        Omassa suhteessani tuli ero, koska mies ei nalkutuksistani ja suoralla puheellani ymmärtänyt mistä parisuhteessa ja yhdessäelämisessä on kyse. Nalkutus tuli itsestään, mutta en ole sellainen luonteeltani että haluaisin nalkuttaa, vaan tilanteet johtivat siihen päivästä toiseen kuukaudesta toiseen. Nyt on helpompaa, kun ei tarvitse käyttää ylimääräistä enengiaa nalkuttamiseen. On niitä miehiä, jotka ovat jo nuoruudessaan oppineet tekemään asioita, niin että ei tarvitse nalkuttaa. Se nalkuttaminen ei ole sille nalkuttajallekaan mitään mieluisaa ja siihen syypäänä on molemmat. Keskustelin hänen kanssaan monen monta kertaa normaalisti ja hän lupasi yrittää, mutta kaikki vaan aina unohtui. Asetelma suhteessammme ei ollut oikeanlainen.

        Olen ajatellut, että suhteen onnistumiseen vaikuttaa molempien panostus, mutta kun vaakalaudalla seisotaan ei tasapainoa löydy itsestään, jotkut miehet vaan ovat semmoisia, että ehkä eivät välitä kuitenkaan sen yhteisen kodin rakentamisesta tosissaan, vaan jättävät kaiken naisen harteille tai leikkivät kovaa jätkää.

        Olen aikuinen nainen ja kaipaan suhteessa tasa-arvoa, hellyyttä ja rakkautta sekä kunnioitusta. Pystyn sitä antamaan itse tasa-arvolla en tarkoita sitä, että kotityöt jaettaisiin jotenkin määrällisesti jne. Olemme nyt eronneet ja olemme hyvissä väleissä. Kaipaan tätä miestä vieläkin suunnattomasti, vaikka sellainen sähläri olikin.

        Minulla on sellainen käsitys että kun pari on yhteiseloa viettänyt jo vuosia ja arki tullut.
        Nainen kaipaa kuitenkin hellyyttä, huomaavaisuutta ylipäänsä hyväksyntää vaikka kilojakin olisi lasten myötä tullut.

        Myös miehet kaipaa, varsinkin seksiä jos edellisestä kerrasta on jo kulunut päiviä, viikkoja jne...

        Molemmilla on omat tarpeet. Olen joskus miesten kuullut sanovan että jos kotoa ei saa niin haetaan muualta. (seksiä)

        Mikäpä ihme tuo on jos nainen kotonaan ei kuule olevansa kaunis ja haluttu, ei mies tuo kukkia, hyvä jos merkkipäivät muistaa niin kai nainenkin voi hairahtua? Vai mitä?

        Tämä taas oli näitä mun ajatuksia vaan, eikä pahalla kenellekkään.

        PS. Itse arvostan hellyyttä ja läheisyyttä enemmän kuin uutta autoa.


      • Kätsy
        Sandra.s kirjoitti:

        Minulla on sellainen käsitys että kun pari on yhteiseloa viettänyt jo vuosia ja arki tullut.
        Nainen kaipaa kuitenkin hellyyttä, huomaavaisuutta ylipäänsä hyväksyntää vaikka kilojakin olisi lasten myötä tullut.

        Myös miehet kaipaa, varsinkin seksiä jos edellisestä kerrasta on jo kulunut päiviä, viikkoja jne...

        Molemmilla on omat tarpeet. Olen joskus miesten kuullut sanovan että jos kotoa ei saa niin haetaan muualta. (seksiä)

        Mikäpä ihme tuo on jos nainen kotonaan ei kuule olevansa kaunis ja haluttu, ei mies tuo kukkia, hyvä jos merkkipäivät muistaa niin kai nainenkin voi hairahtua? Vai mitä?

        Tämä taas oli näitä mun ajatuksia vaan, eikä pahalla kenellekkään.

        PS. Itse arvostan hellyyttä ja läheisyyttä enemmän kuin uutta autoa.

        Kuule ei muiden maiden kuin: suomlaiset, ruotsalaiset, sakasalaiset, britit ole jakamassa itseänsä sillä lailla, mitä kuuluisuutta he ovat saavuttaneet. Ei pystytä perustelemaan millään hellyyksillä yms. se kertoo suomalaisten moraalittomuudesta ja huonosta laadusta. On aivan totta, että suomalaiset naiset ovat keskimäärin helvetin rumia ja lyhytjalkaisia läskiperseitä!


      • Hellä M.
        totuus esiin kirjoitti:

        Unohdit listastasi karvavartisen mustan molon.Ilman sitä et varmastikaan katsoisi yötä pitempään edes sitä suloista suklaasilmää. Älä kaunistele asioitasi välimeren höylä.

        Näinkö helposti teet johtopäätöksiä. Nyt menit metsään ja päin puuta.
        En ole kertaakaan pettänyt miestäni, saati ollut ulkomailla. En ole edes menossa. Suomalaista miestä parempaa ei ole!! Olen eroamassa. Kuulitko, sinä herra, täydellinen.
        Ei pidä tehdä johtopäätöksiä omien ennakkoluulojen ja ajatusratojen valossa.
        Minä ilmaisin mielipiteeni suomalaismiesten juroudesta ja puhumattomuudesta.
        Sinä oletit minut tietynlaiseksi tummien miesten ihailijaksi.
        Olet väärässä, täysin väärässä.
        Olen asunut Espanjassa nuorena ja nuorena ehdin myös paljon matkustella. En koskaan ulkomailla ollessani ole 'antanut' kenellekään. Tämä on totuus, jos se sinua lohduttaa.
        Minua ei kiinnosta pätkääkään monikulttuurisuhteet. Niin paljon olen nähnyt lentokenttäbussiaan odottavia itkeviä naisia, jotka epätoivoisesti roikkuvat jonkun Antonion kaulassa. Ja myös sen puolen, että etelänmies ei kauaa jää nuolemaan näppejään vaan flirttaa itselleen uutta seuraa.
        Mielipiteeni on edelleen silti voimassa, suomipoju älä ole niin tuppisuu ja passiivinen.
        Tämä ei koskenut sinua Johanson sillä kävin lukemassa edellisen kommenttisi tuolla vähän ylempänä.


      • jep jep
        että pakoonhan se mies lähtee kirjoitti:

        Emme me nyt väittele akateemisesti ja teoriatasolla "what if"-kommentein, vaan aivan kadunmiehen/naisen termein ja sanankääntein.
        Pahoittelen, että mimosanherkkä sielusi sai ruhjeita. Olet vähän liikaa kuunnellut ammattiymmärtäjiä, ja se mambo-jambo on tarttunut.
        Kovin epämiehekästä, I may add.

        ainakaan et luultavasti järin kaunis ole


      • kikkelikortti
        jep jep kirjoitti:

        ainakaan et luultavasti järin kaunis ole

        keskustelijoiden ulkonäöllä on tämän asian kanssa?
        Jälleen kouluesimerkki miesten tarpeesta ottaa ulkonäkö-kortti käyttöön, jopa tuntemattoman naisen kanssa. Mitä ihmettä minun ulkonäölläni (tai sinunkaan) on tämän asian kanssa tekemistä? Aina te viette kaikki asiat siihen naisen ulkonäköön, ikäänkuin se olisi ainoa asia maailmassa. Valitettavsti näistä keskusteluista todella saa sen kuvan että se on. Noh, toivottavasti äitinne, sisarenne ja tyttärenne jakavat tämän maailmankuvanne.
        Penisvetoiset urpot.


      • klklkl
        Kätsy kirjoitti:

        Kuule ei muiden maiden kuin: suomlaiset, ruotsalaiset, sakasalaiset, britit ole jakamassa itseänsä sillä lailla, mitä kuuluisuutta he ovat saavuttaneet. Ei pystytä perustelemaan millään hellyyksillä yms. se kertoo suomalaisten moraalittomuudesta ja huonosta laadusta. On aivan totta, että suomalaiset naiset ovat keskimäärin helvetin rumia ja lyhytjalkaisia läskiperseitä!

        naisten katella pitkäraajaista ulkolaista miestä lapsia hankkiessaan. Kotimainen miestyyppi on justiinsa persjalkainen, pullataikinamaisine kehoineen, ei mitään jäntevyyttä ja miehisyyttä.


      • olen suomalainen

        näitä "prinsessoja" kyllä piisaa, kuvittelevat olevansa maailman napa! ällötäviä ämmiä jotka pistää aina kaiken ukon piikkiin! onneks ei ole omalle kohdalle sattunu...


      • Pura agressiosi muualla
        ...sinulta kirjoitti:

        Tulihan se totuus esiin, kun oikein vonkaa. Sinä ja kaltaisesi tarvitsevat miestä vain kyrvän takia ja mitä enemmän ja karvaisempaa ja useampaa sorttia, niin sen parempi. Onnea 50 v-päiville, silloin et kelpaa enää kenellekään. Kaltaisesi tosin hankkivat silloin monesti uroskoiran yksinäisyyteen...

        Sinun kaltaisetsi takia suomalaisnaiset juuri hakee lohtua ulkomailta.
        Eihän kukaan vähänkään itseään arvostava nainen, anna itseään kohdella noin kuin sinä. Tällä palstalla lukee mieluummin asiallisia kommentteja, olkootkin eriäviä oman mielipiteen kanssa kuin noin agressiivisia.
        Olet provosoivuudessasi jo niin läpinäkyvä, että yököttää.
        Jotain olet jäänyt vaille ja se näkyy.
        Pura kuule kuntosalilla nuo aggressiosi.


      • Pätsy
        Kätsy kirjoitti:

        Kuule ei muiden maiden kuin: suomlaiset, ruotsalaiset, sakasalaiset, britit ole jakamassa itseänsä sillä lailla, mitä kuuluisuutta he ovat saavuttaneet. Ei pystytä perustelemaan millään hellyyksillä yms. se kertoo suomalaisten moraalittomuudesta ja huonosta laadusta. On aivan totta, että suomalaiset naiset ovat keskimäärin helvetin rumia ja lyhytjalkaisia läskiperseitä!

        unohdit tuon listasta kokonaan.


      • Toteemi ja tabu

        Jos on talo, kaksi lasta ja auto, ja Turkin matkalla pettää miestään, niin siitä seuraa automaattinen rangaistus.

        Taakse jäävät talo ja auto, ja tilalle astuu ankea yksinhuoltajan arki. Yksi ihastuminen turkkilaismieheen, ja vuosikaudet kärsit karusta ja köyhästä yksinhuoltajan elämästä, joka ei todellakaan ole herkkua.

        Naisen kannattaa olla uskollinen, sillä rangaistus on automaattinen.


    • kummallinen vastaus

      Se että teillä on kaksi lasta, omakotitalo ja suht uusi auto ei liity mitenkään siihen oletteko onnellisia vai ette - kulissit voi olla vaikka kuinka koreat ja silti....

      Kertoo aika paljon suhteenne tilasta, että täällä kyselet vaimostasi ventovierailta ihmisiltä. TEIDÄN PITÄÄ PUHUA KESKENÄNNE!

      • helppoa

        Vaan vaikeaa..
        Se on totisesti vaikiaaa.
        Silloin kun 'ovi on mennyt lukkoon' ja avainta ei löydy.


      • hyvinkin
        helppoa kirjoitti:

        Vaan vaikeaa..
        Se on totisesti vaikiaaa.
        Silloin kun 'ovi on mennyt lukkoon' ja avainta ei löydy.

        Voi ymmärrän toki sen, että puhuminen ei ole helppoa, mutta joskus vain elämässä pitää tehdä vaikeitakin asioita.

        Siihenhän nämä suhteet nykyään tuntuvat pitkälti kaatuvan, että ei puhuta tärkeistä ja vaikeista asioista, koska se ei ole kivaa ja helppoa. Helpompaa tuntuu olevan pettäminen, kärsiminen, epäilysten kanssa eläminen ja eroaminen!


      • samaa asiaa tässä nyt toist...
        helppoa kirjoitti:

        Vaan vaikeaa..
        Se on totisesti vaikiaaa.
        Silloin kun 'ovi on mennyt lukkoon' ja avainta ei löydy.

        kertaus on opintojen äiti:

        Kun se vaimo "haluaa puhua" silloin ihan ensimmäisen kerran ja teidän mielestä suhteessa ei ole mitään vikana, kaikkihan on hyvin, mitä tätä jauhamaan, jne jne.... ja tekee mieli paeta autotalliin tai tarttua johonkin jo kauan lykättyyn kotipuuhaan vain siksi että pääsee siitä "puhumisesta" ohi, niin silloin kyllä kannattaisi kuunnella.
        Ettei sitten ihan näin täysin yllätyksenä se ero aikanaan tulisi.
        Milloin te tekovikaiset opitte...?


    • reksa

      Ongelmasi alkoivat siitä että päästit vaimosi ensiksikään matkalle "tyttöjen kanssa" turkkiin?? hei haloo! missähän maailmassa sinä elät? ole vaan luottavainen ja sinisilmäinen ja jatka vaan samaan malliin, päästä vaimosi humputtelemaan minne tahansa niin huomaat että aivan sata varmasti myös kahden lapsen äitee myös hairahtuu, johonkin "hurmuriin", noh..ehkäpä tällä hetkellä asiat tuntuvat hankalilta mutta paistaa se päivä myös varmasti sinullekkin, älä hätiköi vaan kysy suoraan että mistä mättää, ja jos kyseessä on toinen mies älä epäröi olla mies ja sanoa että joko minä tai se toinen, yllättävän moni nainen kuitenkin katsoo että se normaali arki on kuitenkin sitä tavoiteltavaa elämää koskapa huuma haihtuu myös uusissa suhteissa.

      • tosi story

        Tapasin kerran baarissa ihan menestyneen miehen. Hyvä duuni Nokialla ja kaikki talot, autot pelit ja vehkeet. Oli eronnut ja minkähän takia? Vaimo oli ollut etelän reissulla ja sieltä löytänyt jonkun miehen. Halus eron ja jatkoi elämäänsä tän ulkomaalaisen kans. Jätti kaks lastaankin miehelleen. Myöhemmin olikin tullut sitten ero tän ulkomaalaisen kanssa ja oli yrittänyt muina naisina kammeta takaisin tän suomi-miehensä luo. Kaveri vaan sanoi että "Arvaa otinko sitä enää takaisin?" Kyllähän näitä tapauksia on ja paljon...


    • oma elämä

      Näin siinä käy, kun nykyihmisillä pitää olla parisuhteessakin sitä 'omaa elämää'. Pitää päästä tyttö/poikaporukalla baariin, lomalle, harrastuksiin ja ties minne. Eihän sellaisesta VOI seurata muuta kuin itkua ennenpitkää. Ja aivan turhaa on huutaa, että "luottamusta olla pitää", OIKEAAN parisuhteeseen tuollaiset reissut ei kuulu! Kantapään kautta moni tämän vasta oppii niinkuin sinäkin nyt...

      • miehellekään

        Prostituutio kiellettäväksi, myös matkat "hiihtoreissuille" Lappiin, "seminaareille" Tallinnaan, "sukelluslomille" Thaimaahan sekä bilis-iltoihin.
        EI OMAA ELÄMÄÄ KENELLEKÄÄN!!!!


      • valinta-asia

        Sanonta: kaikkea ei voi saada, olisi hyvä itsekunkin sisäistää tässä elämässä. Valitettavasti useat tajuavat sen liian myöhään.


    • kreikkalainen

      Turkki haluaa EUn jäseneksi.

      Kaveri haluaa vain varmistaa, että kukaan ei olisi sitä vastaan ?

    • aikapoika

      Ajattele sitä kun Turkkilainen on nainut vaimoasi paljaalla ja laskenut koko lastin sisään. Sitten vaimosi karttelee sinua kotimaassa. Siinä on kiitokset siitä kun laskit vaimosi Turkkiin lomille. No nyt pääset sitten liukkaille lipsuttelemaan jos vaimosi antaa edes sinulle. Joudut vielä vetämään käteen vaimosi Turkin loman takia.

    • tapaus

      Aika selvä tapaus, itselleni on käynyt niin että 1 vaimo ja 1 tyttö ystävä on käynyt jakamassa persettä turkissa. Mammat laitoin pihalle, kyllä niitä löytyy kunnolisia dooriksia suomen maasta

    • ...

      kysy suoraan vaimoltasi mikä mättää?ei tietenkään noilla sanoilla vaan kiltisti ja nätisti ja muista että suurin osa naisista on kuitenkin uskollisia ja kunnollisia eivätkä petä miehiään. Outo käytös voi johtua monestakin syystä,vaimo voi muistella"villiä ja vapaata"nuoruuttaan kun sai mennä ja tulla ilman aikatauluja ja viettää aikaa ystävien kanssa ilman arjen paineita. vaimosi on saattanut jopa ihastua matkalla Turkin luontoon ja ilmastoon ja miettii nyt syksyn ja talven tullessa kuinka mukavaa teillä olisi siellä lämpimässä koko perheen kesken. Ei aina kannata olettaa pahinta ennenkuin kysyy asiasta suoraan. Muista myös halata ja suukottaa vaimo ja lapset joka päivä.

      • .......

        Vai suuri osa naisista on uskollisia. Tutkimusten mukaan naiset pettävät miehiä useammin ja turkinlomilla varatuista naisista jopa 70 - 80 prosenttia pettää miestään.


      • ...
        ....... kirjoitti:

        Vai suuri osa naisista on uskollisia. Tutkimusten mukaan naiset pettävät miehiä useammin ja turkinlomilla varatuista naisista jopa 70 - 80 prosenttia pettää miestään.

        monesti olen kuullut sen suuntaisista tuloksista että n.30-40% naisista pettää, mutta miehistä jopa 60%. En mene näitä lukuja vannomaan tätä aivan varmasti, pääasia kuitenkin on etteivät naiset niin usein petä kuin kuvitellaan.


      • ......
        ... kirjoitti:

        monesti olen kuullut sen suuntaisista tuloksista että n.30-40% naisista pettää, mutta miehistä jopa 60%. En mene näitä lukuja vannomaan tätä aivan varmasti, pääasia kuitenkin on etteivät naiset niin usein petä kuin kuvitellaan.

        Iltapäivälehdet näitä tutkimuksia julkaisee aina silloin tällöin. Tuskimpa ne kovin luotettavia ovat. Nämä 70 -80 prosentit luvut taas olen saanut Turkissa toimivalta matkaoppaalta. Tottakai Turkkiin matkustavien naisten prosentti on isompi kuin vaikkapa johonkin toiseen rantalomakohteeseen. Turkin mainehan on samantapainen kuin esim. Thaimaa miesten lomakohteena.


      • tietoa on
        ...... kirjoitti:

        Iltapäivälehdet näitä tutkimuksia julkaisee aina silloin tällöin. Tuskimpa ne kovin luotettavia ovat. Nämä 70 -80 prosentit luvut taas olen saanut Turkissa toimivalta matkaoppaalta. Tottakai Turkkiin matkustavien naisten prosentti on isompi kuin vaikkapa johonkin toiseen rantalomakohteeseen. Turkin mainehan on samantapainen kuin esim. Thaimaa miesten lomakohteena.

        Nehän nyt pettää siel Turkis vaikka olis oma mies tai poikaystäväkin mukana. Olen kuullut näitä juttuja oman mieheni suusta. Eräs suomi-tyttö oli valittanut huonoa oloa ja sanoi ettei voi lähteä päiväretkelle vaan hänen täytyy jäädä hotellihuoneeseen lepäämaan.Poikaystävä lähti mutta perui retken ja tuli myöhemmin takaisin hotelliin ja sielähän tää mimmi oli sängys jonku paikallisen kaverin kans. Se siitä pahasta olosta. Toinen tapaus. Kaks englantilaista naista oli lyöttäytynyt kahen turkkilais kaverin seuraan. Ja koko ilta syötiin, juotiin ja ...nukuttiin yhdessä. Toinen naisista lupasi tulla seuraavana päivänä tapaamaan tätä turkkilais kaveria siihen ravintolaan missä hän on töissä. Ja niin tulikin mutta mukana seurasi kaks pientä lasta ja oma aviomies.Eli sillä välin kun miehet huolehtivat hotellihuoneessa lapsista, niin olivat tytöt pitämässä vähän ulkona hauskaa... Ja mitenhän naiset sielä käyttäytyy kun matkustavat yhdessä kokonaan ilman miehiä??


      • repe
        tietoa on kirjoitti:

        Nehän nyt pettää siel Turkis vaikka olis oma mies tai poikaystäväkin mukana. Olen kuullut näitä juttuja oman mieheni suusta. Eräs suomi-tyttö oli valittanut huonoa oloa ja sanoi ettei voi lähteä päiväretkelle vaan hänen täytyy jäädä hotellihuoneeseen lepäämaan.Poikaystävä lähti mutta perui retken ja tuli myöhemmin takaisin hotelliin ja sielähän tää mimmi oli sängys jonku paikallisen kaverin kans. Se siitä pahasta olosta. Toinen tapaus. Kaks englantilaista naista oli lyöttäytynyt kahen turkkilais kaverin seuraan. Ja koko ilta syötiin, juotiin ja ...nukuttiin yhdessä. Toinen naisista lupasi tulla seuraavana päivänä tapaamaan tätä turkkilais kaveria siihen ravintolaan missä hän on töissä. Ja niin tulikin mutta mukana seurasi kaks pientä lasta ja oma aviomies.Eli sillä välin kun miehet huolehtivat hotellihuoneessa lapsista, niin olivat tytöt pitämässä vähän ulkona hauskaa... Ja mitenhän naiset sielä käyttäytyy kun matkustavat yhdessä kokonaan ilman miehiä??

        olen itse katsellut kun turkkilainen 25v.nuorukainen rakasteli 60v.naisystäväni kanssa luvallani ja tosi mahtavaa itse olen 55v.vaihtelu virkistää.ja suhteemme jatkuu edelleen ja keskustelemme asiasta usein kuinka kaunista se oli ja nille se tuntui.kannattaa kokeilla. ei mustasukkaisille.


    • Selvää peliä Bodrumissa

      Usko vaistoihisi.
      Miksi vaimosi ystävä keksisi tuollaista ellei siinä olisi perää. Niihin turkilaisiin lankeaa niin moni.
      Esim.n. 50-v anoppini ollessaan miehensä kanssa ties monettako kertaa Turkissa. Lähti pian uudelle matkalle yksin, kehuskellen kaikille, että ei tule takaisin vaan jää tämän ihastuksensa, ravintoloitsijan luo. Perhe jo pelkäsi pahinta. No, kahden viikon reissun jälkeen tuli takaisin häntä koipien välissä.
      Ei ollut turkkilainen huolinut anoppiani.
      Appeni antoi näköjään anteeksi ja heidän kahden suhde jatkuu. Siitä on jo monta vuotta.

    • Kätsy

      Sehän on selvää simpanssit ovat nauttineet vaimoasi: edestä, takaa, sivustä jne. sekään ei ole mahdotonta jos ne simpanssit ovat pitäneet muijaasi kimppapanona. Eli muijasi ei ole tyytynyt ainoastaan yhteen siellä Turkissa vaan siellä on koko orkesteri laskenut mällit sisään.

      • Jarkko,

        älä usko noita paskanpuhujoita.


      • SSSSSS
        Jarkko, kirjoitti:

        älä usko noita paskanpuhujoita.

        Kyllä siinä kylmänä sinun tarvitsee pää pitää. Kun näin on, että muijasi on saattanut saada niistä Turkkilaisista jonkun taudin. Muijasi on pienessä hiprakassa unohtanut kaiken ja jaellut sielä sitä oikein iloisesti. Yritä olla ajattelematta sitä kun ne on painanu kahvaa pohjaa myöten ja laskeneet koko spermansa sinne muijasi syvimpiin sopukoihin. Kyllähän se lomailu on avartanut. Ymmärrä vaimoas, hali häntä
        ja pusuttele. Osta vielä lahjakin hänelle niin kyllähän teidän välit paranee.


    • ;)..

      Suomesta ei tehdä matkoja Bodrumiin.

      • vaimosi

        kokeilla Turkkilaista "anaaliyhdyntää" siellä Turkissa? kun on niin hiljaiseksi laittanut.


    • kummallisia

      Miksi te epäilette asiaa joka on aivan varma?

      Uskon sen johtuvan siitä, että pelkäätte kohdata totuuden, joka tuo tullessaan edellytyksen päätöksentekoon joko erota tai ryhtyä tohvelisankariksi. Monet miehenkuvat pelkäävät erota mutta pelkäävät myös tohvelin mainetta.

      Jos suomessa miehet olisivat miehiä eivätkä akkain alistamia nyhveröitä niin teidän ei edes tarvitsisi miettiä tuollaisia.

    • Näin meillä

      Ensiksikin lähdette mies porukalla pyörähtämään jossakin itäisessä maassa ja lupaat olla aivan yhtä kiltisti kuin vaimosi Turkissa.... katsot miltä ilme tässä vaiheessa näyttää.

      Ensimmäiseen virkkeeseesi viitaten "en ymmärrä vaimoni käytöstä" voin vain todeta että meidän miespuolisten ei ole mahdollistakaan ymmärtää vastakkaisen sukupuolen käytöstä.

    • ko tämä?
    • jätkä

      Pari oikeeta suoraa, ni eiköhän ala eläimiinsekaantumiset tulemaan julki!!! Sen jälkeen lennät turkkiin ja lopetat sen limatukka ali-ihmisen: Perusteluna tietysti perheen kunnia!

    • Kätsy

      Minua askarruttaa, että missäköhän kaikissa asennoissa ne Turkin pojat ovat polkeneet vaimoasi? Toivottavasti vaimosi on muistanut olla urhea ja käyttäytynyt kunnolla, ettei Suomikuva heikkene. Ei se mitään vaikka ne muutamat mällit on sinne sisään heittäny. Anna vaan hellyyttä vaimollesi ja koita ymmärtää häntä. Varmaankin vaimosi sen ymmärryksesi ansaitsee....

    • hölmö

      vika on siinä. suomi poika nuolee ensin ja rakastelee vasta sitten, kun taas turkin poika rakastelee ja nuolee vasta sitten. kannattaa ajatella miten lemen leikit vaikuttaa parisuhteessa.

    • söde

      Kysy vaimoltasi miltä seksi tuntui? Niinhän aina miehen pitää tehdä kun varmaan se Turkkipoika ei ole osanut sitä suomeksi kysyä. Koita olla hellyyttävä vaimollesi!

    • ______

      Kyllä se niin on, että simpanssit panneet sun muijaa oikein porukalla. Varos nyt ettei sun muijas ole kilahtanut lopullisesti.

      • komentti sulla

        huh huh.
        Keskitytäänpäs nyt vaan omaan elämään.


    • kkkkk

      Tunnettu tosiasia on, että suomalaiset naiset ovat tunnetuin vientituotteemme. Joka paikassa suomineito on reppu levällään kun tilaisuus tulee niin silloin osoitetaan vieraanvaraisuutta. Sen verran suomitytöt ovat jaelleet maailmalla itseänsä, että kaikkialla se tiedetään. Pahempia ovat kuin venäläiset antavat vielä ilmasiksi tai maksavat karvakuonoille drinkit yms. Mitäs Aasi päästit sinne Turkkiin muijasi kebabukkojen pantavaksi!

      • Kuuro

        Ei pidä yleistää, jos naapurin Ellu on antanut ulkomaan reissullaan.
        On kuulkaa niin, että melko varmasti te suomipojat olisitte jonkun italialaiskaunottaren lakanoiden välissä, jos se olisi mahdollista. Mutta kun tunnettu tosiasia on, ettei esim.katoliset tai musliminaiset harrasta yhden yön juttuja kulttuurisidonnaisuuden vuoksi, on panohalunne jääneet vain haluiksi. Ja hyvä niin.


    • linda

      itse olin juuri noina samaisina päivinä kreikassa.olin täysin onnellinen poikaystäväni kanssa ennenkuin lähdin sinne mutta kuinkas kävikään.ohrasesti.rakastuin, jätin poikaystäväni tultuani suomeen ja yritän hikisesti pitää kaukosuhdetta yllä.se voi käydä helposti siellä.tilaisuus tekee varkaan.teki ainakin minusta.mutta olen onnellinen että näin kävi.suhteeni ei voinut olla kovin hyvällä pohjalla.ja suomalaiset miehet!en voi ymmärtää miten muunmaalaiset on niin erilaisia.oikeesti!

      • hyvä hyvä

        olet aivan tyypillinen suomalaisnainen. ei Turkkilainen tai kreikkalainen nainen noin tekisi ja painu sinne kreikkaan. tuodaan itänaiset tilalle!


      • linda
        hyvä hyvä kirjoitti:

        olet aivan tyypillinen suomalaisnainen. ei Turkkilainen tai kreikkalainen nainen noin tekisi ja painu sinne kreikkaan. tuodaan itänaiset tilalle!

        mutta kun se mies ei ole kreikkalainen vaan ruotsalainen. eli välimatka ei ole niin pitkä.mutta jopa ruotsalaiset miehet ovat täysin erilaisia kuin suomalaiset tai sitten olen törmännyt suomessa vain renttuihin


      • sentään
        linda kirjoitti:

        mutta kun se mies ei ole kreikkalainen vaan ruotsalainen. eli välimatka ei ole niin pitkä.mutta jopa ruotsalaiset miehet ovat täysin erilaisia kuin suomalaiset tai sitten olen törmännyt suomessa vain renttuihin

        kyllä tiedän suomessakin kunnollisia miehiä vapaita. esim. eräs kaverini 27 v. poikkeuksellisen komea ja kuin mikä (muistuttaa R:Redfordia nuorena), hyvä luonne todellakin ja älykäs ja huumorintajuinen tyyppi, raitis, urheilija, 2 akateemista loppututkintoa jne. ehkä jopa liian täydellinen. Niin eikös kaverini muija ottanut vaan lähti vetämään. Tosin halusi tulla takaisin epätoivoisesti myöhemmin.

        Kyllä Suomalaiset naiset ovat vielä aivan sisuttomia ja kevyt kenkäisiä kaiken muiden huonojen puolien lisäksi.


      • Jan
        sentään kirjoitti:

        kyllä tiedän suomessakin kunnollisia miehiä vapaita. esim. eräs kaverini 27 v. poikkeuksellisen komea ja kuin mikä (muistuttaa R:Redfordia nuorena), hyvä luonne todellakin ja älykäs ja huumorintajuinen tyyppi, raitis, urheilija, 2 akateemista loppututkintoa jne. ehkä jopa liian täydellinen. Niin eikös kaverini muija ottanut vaan lähti vetämään. Tosin halusi tulla takaisin epätoivoisesti myöhemmin.

        Kyllä Suomalaiset naiset ovat vielä aivan sisuttomia ja kevyt kenkäisiä kaiken muiden huonojen puolien lisäksi.

        Samaa mieltä edellisten miesten kanssa.
        Mä ratkaisin tuon asian niin että otin ja menin
        naimisiin ei-suomalaisen neidin kanssa. Ollaan oltu yhdes yli 10 vuotta ja ei ole pettäny luottamusta kertaakaa. Kaikki se mitä oon nähny Suomalaisist naisist 35:n ikävuoteen mennes nii lopputulos on et luottamus menny lähes tyystin parisuhde-asiois. Jos tulevaisuudessa pitäisi valita uusi kaveri/elämänkumppani nii Suomalaisen neidin kans en lähtis säveltään yhtään mitään. On meinaan niin monet kerrat nähty mihin kaikkein kiltimmätki lyylit kykenee. Suomalaisista naisista suurin osa on pettureita! Lasken pettämisen alkavan siitä kun toinen tekee jotain sellaista mitä hän itse ei hyväksyisi. Minkä ihmeen takia teen pitää tehdä itsestänne niin halpoja? Onko se sen arvoista ja eikö munaa saa myös arvokkaammin??? Naiset nimenomaan yrittää kotimaas pitää usein "tasoo yllä" mut kun "kukaan ei oo lomamatkal näkemäs" niin sillon ei millään oo mitään väliä.. Mut jutut kulkee ihan tänne koti-suomeen asti. Jopa Eestis paikalliset baarimikot ja taksikuskit kertoo naama huonovointisen näköisenä kauhutarinoita suomalaisten seksihullujen ja ryyppäävien naisten seikkailuista.... Taksikuskit usein kertoo et "ei oo hullumpaa nähty ku suomalainen, juopunu akka..." Ja Virolaiset taksikuskit on nähny ihan kaikenlaista mut silti ne jaksaa pyörittää silmiään ja ravistella päätään ku puhutaan suomalaisist naisist...
        Tietysti löytyy myös helmiä mut luottamus on silti mennyttä....

        Hauskaa syksyä!
        Jan


      • osku
        Jan kirjoitti:

        Samaa mieltä edellisten miesten kanssa.
        Mä ratkaisin tuon asian niin että otin ja menin
        naimisiin ei-suomalaisen neidin kanssa. Ollaan oltu yhdes yli 10 vuotta ja ei ole pettäny luottamusta kertaakaa. Kaikki se mitä oon nähny Suomalaisist naisist 35:n ikävuoteen mennes nii lopputulos on et luottamus menny lähes tyystin parisuhde-asiois. Jos tulevaisuudessa pitäisi valita uusi kaveri/elämänkumppani nii Suomalaisen neidin kans en lähtis säveltään yhtään mitään. On meinaan niin monet kerrat nähty mihin kaikkein kiltimmätki lyylit kykenee. Suomalaisista naisista suurin osa on pettureita! Lasken pettämisen alkavan siitä kun toinen tekee jotain sellaista mitä hän itse ei hyväksyisi. Minkä ihmeen takia teen pitää tehdä itsestänne niin halpoja? Onko se sen arvoista ja eikö munaa saa myös arvokkaammin??? Naiset nimenomaan yrittää kotimaas pitää usein "tasoo yllä" mut kun "kukaan ei oo lomamatkal näkemäs" niin sillon ei millään oo mitään väliä.. Mut jutut kulkee ihan tänne koti-suomeen asti. Jopa Eestis paikalliset baarimikot ja taksikuskit kertoo naama huonovointisen näköisenä kauhutarinoita suomalaisten seksihullujen ja ryyppäävien naisten seikkailuista.... Taksikuskit usein kertoo et "ei oo hullumpaa nähty ku suomalainen, juopunu akka..." Ja Virolaiset taksikuskit on nähny ihan kaikenlaista mut silti ne jaksaa pyörittää silmiään ja ravistella päätään ku puhutaan suomalaisist naisist...
        Tietysti löytyy myös helmiä mut luottamus on silti mennyttä....

        Hauskaa syksyä!
        Jan

        Oon kanssasi Jan täysin samaa mieltä. Useit suomlaisia miehiä on rankaistu kauhealla tavalla. Nimittäin Suomlaisella naisella.


      • kätsy
        osku kirjoitti:

        Oon kanssasi Jan täysin samaa mieltä. Useit suomlaisia miehiä on rankaistu kauhealla tavalla. Nimittäin Suomlaisella naisella.

        Tulet kelaamaan sitä lopun elämää jos olet saman muijan kanssa jatkossa kun Turkkilainen on laskenut mällin sisään ja montakohan varvia se on vetänyt tai mistä kaikista asennoista. Muijasi on tehnyt jatketun petoksen ja lisää on tulevaisuudessa luvassa jne...


      • Ha ha haa
        kätsy kirjoitti:

        Tulet kelaamaan sitä lopun elämää jos olet saman muijan kanssa jatkossa kun Turkkilainen on laskenut mällin sisään ja montakohan varvia se on vetänyt tai mistä kaikista asennoista. Muijasi on tehnyt jatketun petoksen ja lisää on tulevaisuudessa luvassa jne...

        Muistan kerran nähneeni "sällin" Hkl:dösässä, sanoiko hän:" Ootteko koskaan oksentanut darrassa"?


    • BelleN

      Usko pois :D

      Ei hän jaksa kauaa haikailla ... :D

    • kätsy

      Et tule koskaan unohtmaan yksityskohtien miettimistä, että kuinka ja missä asennossa muijaasi on pantu!

    • nissas

      Hei säästä vaan rahaa, että vaimosi voi ne rahat taas kuskata Turkkiin ja hillua siellä ja voi sitten niitä rahojanne kylvää niiden simpanssien bisnekseen. Kiitosksena ne antaa muijallesi melaa mekkoon. heheeheheheh

    • laikkupim

      tsemppiä jarkko.mieheni teki saman källin minulle.perhe elämä ollakseen kunnossa.heh.olen uskollinen edelleen.en aio tehdä rikkomusta.virta veis ja tois suuntaan ja toiseen-vientiä olisi.olet kokenut kovia tunne elämän puolella ja se ei hevillä unohdu--lohkoon jää arvet.ja se onkin rankempaa mitä osaa kuvitellekkaa.pää pystyyn ja kysy häneltä suoraan.niin minäkin tein.ja täst voidaan keskustella enemmänkin.

    • riitä mikään

      No tuo on aika yleistä nykyanaisilla siis pettäminen ja salarakkaat. Uskon vaimosi tehneet yhtä sun toista. Etsi itsellesi uskollinen vanhanaikainen vaimo joka pysyy uskollisena eikä hypi tyttöporukoissa bailaamassa pitkin maailmaa niistä ei ole kuin riesaa ja ennenpitkää avioero edessä se on jo nähty ja koettu jopa tilastollisesti. Ellet sitten ole niitä tossun alla olevia nyhveröitä, mutta uusinta kierros on tiedossa lähiaikoina sano mun sanoneen.

      • toisinpäin

        Niin ja tämä koskee myös vastaavanlaisia miehiä.


    • Ihmettelijänä

      Etkö voi vaimoreppanallesi antaa anteeksi? sillä vika on sinussa Jarkko et ole huomioinut vaimoasi hyvin. Se on sinun vikasi kun vaimosi on pettnyt sinua Turkissa, koska ajoita vaimosi sellaiseen tilanteeseen. Jos sinulla on yhtään omaatuntoa käy ostamassa vaimollesi kukkia sekä tee seuraavat puolivuotta kotitöitä kotona ahkerammin. Voi olla, että vaimosi voi antaa sitten sinulle anteeksi!

      • Pai pai

        Hyh mikä haukahdus. Eihän tosta voi Jarkkoa syyttää.
        En tykkää tästä ilkeilevien kommentaattoreitten hiusten halkomisesta.
        Ja varsinkaan kun haukutte äitinne maan naisia.
        Ihan kuin äitiänne haukkuisitte, miehet.


      • sama täällä

        Niin ja jos vaimo ei anna anteeksi niin, ostappa kullalle uusi matka kyseiseen paikkaan ja toivota hyvää seksi lomaa sillä välin kun sinä pidät talosta huolta.....ja jos sekään ei auta niin seuraavaksi Afrikan matka....


    • vihtorin

      Jos romanssi on ollut ulkomaan matkoilla, asiathan ovat hyvin.
      Siksi hyvin että romanssi ON VARMAAN PÄÄTTYNYT

      Hän voi kyllä muistella, mutta kuitenkin ymmärtää että kaikki on päättynyt.

      Tämänlainen on helpompi sinunkin antaa anteeksi, kun tietää että on tilapäinen suhde.

      On hieman ymmärrettävää, kun menee johonkin, ei osskaan sanoa enää ei, vaan jatkaa kuten muutkin naiset jne.

      SEURAAVAKSI
      Pitäisi puhua, kauan ja paljon. Kaikista pitäisi puhua, kun ollaan kahden ja kun aika loppuu tai sututaan, sovitaan että jatketaan kun on aikaa ja rauhoituttu, huomenna tai ylihuomenna.


      Hänellähän on varmaan paha ja katuva mieli.
      Hän ei kehtaa puhua siitä.

      Hän voi myös pelätä tauteja, tai vaikkapa lapsen syntymää.
      Pitäisi yhdessä tehdä kaikki varmistukset pelkojen poistamiseksi.

      Ja miksi minulla on se asma jo 30v on se syy.
      TOSIASIA on että ei niitä uusia kunnollisia löydä kovin helpolla.
      Useilla menee 5-10 v uuden läytämiseen.
      JA ei ne uudetkaan kovin hyviä ole, uutuuden viehätyksen jälkeen huomee että sellaisia vaihtuereita ne ovat.

      Seuraavat avioliitot solmitaankin aina hieman hätäisesti,
      vaikka muutamat jo päättävätkin silloin että, ei enää toista kertaa erota vaikka kuinka riideltäisiin.
      KUN OVAT JO TODENNEET VAIHDON VAIKEUDET

      • page12

        juuri näin ei siihen maailma kaadu jos heittää turkissa turkin pois ja samoin tittelit ..
        kerranhan täällä ollaan..
        anteeksianto on paras lahja ja mitäs sitä panttaamaan.. kokemuksia pitää olla ja niitähän ne miehet sit avioliitossa vatvovat.. hah haaa..
        voihan sitä aina lähtee pois..
        mut taaas tulee uusi vaimo joka lähtee kahdenvuoden päästä reilluun ja vähän tuulettumaan kun on alkanut maistumaan puulta.. hah ahhhaaaa.
        se on elämää ja turkin pojat ovat valmiina kuin hai kalat ja me mennään tsiiggaaa turkin ikkunaa.. ahah hah ahhhhaaaaa. mennään tsiigaa turkin ikkunnaaa.. aua uuauuuuu.. ja paljon..


      • vähemmästäkin
        page12 kirjoitti:

        juuri näin ei siihen maailma kaadu jos heittää turkissa turkin pois ja samoin tittelit ..
        kerranhan täällä ollaan..
        anteeksianto on paras lahja ja mitäs sitä panttaamaan.. kokemuksia pitää olla ja niitähän ne miehet sit avioliitossa vatvovat.. hah haaa..
        voihan sitä aina lähtee pois..
        mut taaas tulee uusi vaimo joka lähtee kahdenvuoden päästä reilluun ja vähän tuulettumaan kun on alkanut maistumaan puulta.. hah ahhhaaaa.
        se on elämää ja turkin pojat ovat valmiina kuin hai kalat ja me mennään tsiiggaaa turkin ikkunaa.. ahah hah ahhhhaaaaa. mennään tsiigaa turkin ikkunnaaa.. aua uuauuuuu.. ja paljon..

        Miehelle ei ole mitään pahempaa kuin se että vaimo pettää turkkilaisen kanssa. Sellaista ei kertakaikkiaan voi antaa anteeksi. Mikä muu tahansa mutta ei turkkilainen.


      • mällit sisällä
        vähemmästäkin kirjoitti:

        Miehelle ei ole mitään pahempaa kuin se että vaimo pettää turkkilaisen kanssa. Sellaista ei kertakaikkiaan voi antaa anteeksi. Mikä muu tahansa mutta ei turkkilainen.

        Myöhästä enää vonkaa. Muijasi alapään on sotkenut Turkkilainen Simpanssi ja laskenut mällit muijasi sisään. Heivaa muijasi pihalle ennen kuin hän alkaa suunnittelemaan uutta pettämistä.


    • pet499

      Kyllähän totuus on se, että kuinka asian voi unohtaa jos sitä ei vaimon suusta kuule. Ja jos katuva on, niin vaimo sen kyllä kertoo. Pahintahan on epämääräinen tieto, johon ei saa vastauksia. Luulen ettei totuus koskaan selviä. Ja itse olen oppinut että tuollaisen jälkeen luottamuksen palaaminen on kyllä pitkä ja tuskainen tie. Jos tilanne ei muuten aukene, niin parasta kaikille on varnasti että vaimosi hakee sen miehen sieltä itselleen (vaikka mies luultavasti on jo jonkun toisen kainalossa). Siinähän selviää arjen ja loman erot. Lähinnä ihmetyttää asenne miehiin; naisten mielestä miesten reissut ovat aina epäilytäviä, vaikka samasta asiasta on kyse naisten reissuista keskenään välimerelle (siitä vain valitsemaan ja aina koukku tarttuu johonkin jos intoa löytyy Turkit, Egyptit, Kreikat etc mukaan lukien). Vahingossa ihastukset eivät synny, mutta ehkäpä näitäkin reissuja tarvitaan!

    • OppO

      Älä katso liikaa televisiosarjoja. :D

    • Tosi asiaa!

      Turkkilaiset kun on pyllymiehiä! Katso vaikka mitä kebappi paikkojen takahuoneessa tapahtuu...

    • turkki/suomi

      olen itse 9v.ollut aviossa,3 lasta.kaikki on suht hyvin suhteessamme,paitsi seksielämä..käyn n.2 kertaa vuodessa turkissa.ns.seksilomalla.tunteet ja muistot eivät palaa mukanani suomeen.totuus on,että pari viikkoa kunnon seksiä ja taas jaksaa arkisen aherruksen.vakavaan suhteeseen en ikinä alkaisi turkkilaisen miehen kanssa,mutta tiedän,että meitä on monia jotka matkustavat sinne vain hyvän seksin vuoksi kun kotona se puoli on suomalaisen miehen kanssa kuollutta..

      • sitä

        seksiä on 9 vuoden aikana joskus ollut, kun 3 lastakin on saanut alkunsa..........????


      • suomi/turkki
        sitä kirjoitti:

        seksiä on 9 vuoden aikana joskus ollut, kun 3 lastakin on saanut alkunsa..........????

        pöllö,kai sitä on ollut...vaan ei ole enään..


    • kettis

      Jos nyt suoraan sanon selvitä tilanne ja jos nainen on pettänyt. Jätä se nainen mitä pikimmin ennen kuin sekoat. Asia kalvaa sinut tuhoon asti. Pilaat vain elämäsi jos elämäsi rakkaus kulkee epälojaaliuden polkuja rakentavan ihmisen kanssa. Epätietoisuudessa on vaikea elää. Itse huomasin etten kannata kuluttaa elämästään aikaa ressukoihin tai vässyköihin jotka eivät puhu, tiedä mitä haluavat ja salaavat yhtä jos toista. Pakkosuhde on kuolemaksi kaikille jos ei tee asiaa itselleen ja toiselle selväksi. Asioista tulisi puhua niiden oikeilla sanoilla ja olla parisuhteessa rakkaudesta ja intohimosta.

      Itselläni kävin samalla tavalla ja selvisi että tyttöystäväni petti matkalla. Se oli kova isku kun muistelen tapahtumia. Suhde päättyi puoleltani jo samana iltana. Näilläkin palstoilla on kirjoitettu etelänmatkojen tuomista ongelmista ja herättänyt myös kysymyksiä niiden todellisista tarkoitusperistä. Onko siis matkan tarkoitus ns. salalapsi tms. vastaava. Pettäminen ja juonittelu on myös naistentauti, joka kulkee sukupolvesta toiseen.

      Ensitöikseen tekisin että ottaisin eron naisesta ja selvittäisin että onko lapsi / lapset oikeasti sinun vai jonkun muun. Kaverilleni kävi niin että meinasi joutua maksamaan toisen miehen lapsesta elatusmaksut. Maksoi jonkun kuukauden kunnes sai yllättävän vihin tutultaan. Ilman Dna:ta se asia ei olisi koskaan selvinnyt. Arvaat vain, Dna testin vastustajia riitti aina äidistä isään, sukulaisiin ja kavereihin.

      Dna on hyvä tehdä elatusmaksujen varalta selväksi ettei turhaan maksa. Ero lapsille voi olla kova jos ymmärtävät, mutta kun aikaa kuluu ja lapset kasvavat aikuisiksi ja totuus selviää heillekin. He usein kääntävät selkänsä äidille joka olikin isälle epälojaali pettäessään tätä. Älä huoli, Isä vetää pidemmän korren tässäkin suhteessa. Niitäkin isiä on jotka ovat "kelvottomia" jonkun mielestä mutta totuus kuitenkin voittaa, puhumattomuus ja salailu ei. Puhumattomuus ja salailu on vastaus moneen asiaan.

      Muista hyvä ihminen tämä sanonta. Jos ei ole luottamusta, ei ole suhdettakaan.

      Voimia kohtalontoveri sinulle

      • rahikaisella

        Tästä on jo kauan, mutta tyttöystävä lähti Kreikkaan ja huorasi siellä,sain selville vasta myöhemmin.Olin nuori,tyhmä ja rakastunut.

        Noh, enpä ole suomalaista naista todesta ottanut sen jälkeen. Onneksi maailma on täynnä hyviäkin naisia-


      • 7prosenttia

        Kun tehty selvityksiä DNA-testien avulla, niin on eri tutkimuksissa tultu tulokseen, että noin 7 % lapsista onkin eri isän lapsia, kuin mitä luullaan.


    • gandimän

      no toihan on100% varma kun lähetään ulkomaille niin mennään hakee sitä moloo tahi nahkareuhkaa kuka sinne muka lähtis hakee jotainmuuta niin hän valehtelee iteleen

    • toimintaa heti...

      mikä huora,ja sitä aina!ei se susta johdu vaan tutkimuksen mukaan suomi juntti-akat huoraa,ja omin silmin nähty!!jätä se luuseri-AKKA

      • storm.st

        Ja sinä olet sairas mies! Hanki itsesi hoitoon, kukaan täysijärkinen ei ajattele ja puhu noin.


      • hafhgafga
        storm.st kirjoitti:

        Ja sinä olet sairas mies! Hanki itsesi hoitoon, kukaan täysijärkinen ei ajattele ja puhu noin.

        se mikä pilaa ihmistenväliset suhteet on itsetuntemattomuus

        oman mielensä ja tunteidensa havaitsemattomuus.
        ei havaita omia tuntemuksia, vaan nähdään ne ikäänkuin todellisuutena.

        jos ihminen vähän edes pysähtyisi välistä ja katsoisi mitä milloikin tuntee, ei hän eksyisi polultaan. esimerkiksi ihastumisen alkuvärinöiden ilmaannuttua olisi hyvä ottaa mielensä hallintaan.

        on toki monia sellaisia, joilla mielen ja tunteiden hallinta ei pelitä lainkaan, vaan ovat kuin tuuliviirejä, aivan eksyksissä, kuin pieniä lapsia. kuitenkin nämä samaiset ihmiset kuvittelevat olevansa aikuisia vain koska ikää riittää.


      • hafhgafga
        hafhgafga kirjoitti:

        se mikä pilaa ihmistenväliset suhteet on itsetuntemattomuus

        oman mielensä ja tunteidensa havaitsemattomuus.
        ei havaita omia tuntemuksia, vaan nähdään ne ikäänkuin todellisuutena.

        jos ihminen vähän edes pysähtyisi välistä ja katsoisi mitä milloikin tuntee, ei hän eksyisi polultaan. esimerkiksi ihastumisen alkuvärinöiden ilmaannuttua olisi hyvä ottaa mielensä hallintaan.

        on toki monia sellaisia, joilla mielen ja tunteiden hallinta ei pelitä lainkaan, vaan ovat kuin tuuliviirejä, aivan eksyksissä, kuin pieniä lapsia. kuitenkin nämä samaiset ihmiset kuvittelevat olevansa aikuisia vain koska ikää riittää.

        ja toinen seikka mikä pilaa ihmisten välejä on itsekkyys joka ilmenee siten, että vaaditaan toista olemaan vaatijan mielen mukainen, eikä oma itsensä. Samalla kanssa odotetaan että toinen vastaisi niitä odotuksia/tottumuksia joita itsellään mielessään on, ja kun näin ei tapahdu ollaan kiukkuisia, soimataan toista ja vaikka mitä.

        Ei se ole rakkautta. se on itsekästä diktatuuria.

        ei rakkaus ole sitä että on toiseen ihastunut.

        kun ihastuminenkin on vain uutuuden viehätystä, omien tunteiden projisoimista siihen toiseen, nähden toisen noina tuntemuksina jotka kuitenkin on kokijan omassa mielessä, ei siinä toisessa.
        hyvin yksinkertainen seikka. mutta monet kuitenkin kokevat että ne tuntemukset ovat siinä toisessa.

        Monesti ihmiset kokevat vain itseään vaikka kuvittelevat kokevansa toista ihmistä. kaikki tunteet ovat teissä itsessänne, ei ulkopuolellanne. Niitä te koette, että ulkopuolista maailmaa.

        kyse on siis lähinnä siitä, miten te olette tottuneet ja oppineet suhtautumaan ulkopuoliseen maailmaan, ja myös siitä, minkälaisessa maailmankuvassa te itse elätte.


    • kokemusta on

      ensinnäkin..miksi sä kuuntelet tollasta sontaa? olisit sanonut ettet kuuntele tuollaista kun vaimostasi puhutaan. sehän on aika epäkunnioittavaa sinuakin kohtaan. eikö? uskoisin, että ns. ystävän motiivi oli kääntää epäilykset itsestään pois eli vaimoosi. ehkäpä pelkää että vaimosi kertoo hänestä itsestään jotain epämääräistä.
      sun vaimoa voi ehk' ahdistaa, jos kaveri on pettänyt. siksi on niin omituinen. ei halua kuitenkaan käräyttää kaveriaan.
      otetaan sitten se mahdollisuus, että ihastuminen olisikin kyseessä. niitä tulee ja menee. parin kertaa kun se sun vaimo sinne turkkiin rimpauttaa, niin ei enää mehmedistä mitään kuulu. silloin nouset taas arvoon arvaamattomaan. vain tuhmät naiset lähtevät näiden turkkilaisten matkaan, ja tulevat katumaan sitten myöhemmin.
      olisikohan syytä keskustella oikein syvällisesti ja olla ymmärtäväinen omaa vaimoaan kohtaan.

    • höylätty

      on akkasi reissulla imenyt.en kyl vaimoosi enää menisi koskemaan.tyhmä kun päästät edes lämpimiin maihin lähtemään tyttö lössillä

      • Mehmet Muna

        Voisiko Jarkko nyt 5 vuoden päästä ystävällisesti informoida meitä siitä, polkivatko turkkilaiset muijan tiineeksi sillä tyttöjen reissulla?


    • Lähimmäisenrakkaus

      Suomalaiset oikeakätisiä enemmistönä, mutta partiolaisille opetettiin aikoinaan myös vasenkätisten tervehdykdet ja sisarrus- sekä veljespiirit...onko rakkaus sama asia kuin sukupuoliyhdyntä vaimoosi?

      • En tiedä enempää

        Partiossa käytetään lempinimiä... mm. Lotina?


    • mies1234

      valitettavasti! monet suomalaiset naiset haksahtavat "tyttöjen lomalla" turkkilaiseen kulliin ja tarjoilijaan -a kka vaihtoon ja ota ulkolainen!!!

      • tosi mies

        ja ok:n näköinen! Mihin tarvitsen kiukuttelevaa ja todennäköisesti jossain vaiheessa pettävää naista - panemiseen! Tämän voi hoitaa rahalla ihan milloin vain ja aina uuden partnerin kaa! suosittelen!!!!


      • EriFetherston
        tosi mies kirjoitti:

        ja ok:n näköinen! Mihin tarvitsen kiukuttelevaa ja todennäköisesti jossain vaiheessa pettävää naista - panemiseen! Tämän voi hoitaa rahalla ihan milloin vain ja aina uuden partnerin kaa! suosittelen!!!!

        jos kaveri pettää niin ei muuta kuin kalossia perään...minulle kävi kesällä juuri niin, mies petti
        ja niimpä lemppasinkin ketkun ulos ja otin nuoremman tilalle. Kyllä kannatti on vetreä ja jaksaa
        ...mulla nääs on ne rahat,ja rahallahan saa vaikka mitä!


    • Anonyymi

      Paneskkellut miehenkanssa ota ero

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe