Syksyllä menossa pidennetylle viikonlopulle katsomaan pari matsia. Miten matka olis järkevintä tehdä. Valmispaketti matkatoimistosta vai omatoimisesti järjestetty. Kokemuksia,miten ootte homman hoitanut? Ja noi lippujen saannit kai on ikuisuusongelma?
Vastaukset 4
- haluaisin
kanssa lähteä johonkin,englanti/italia
www.smt.fi mainostaa valmispaketteja.
halvemmaksi varmaan tulisi jos itse näkisi vähän vaivaa.
www.event-travel.fi sieltäkin löytyy jotain.- mimmi
Lippujensaanti tai -saamattomuus riippuu ihan mitä ajattelit mennä katsomaan. Valioliigapeleihin Lontoossa löytää omatoimilippujakin, mutta hankkimiskanavat on koukeroiset. Jos Championship-peleihin haluaa mennä, löytyy lippuja joitain pelejä (derbyt yms.) lukuunottamatta samanakin päivänä.
- EUR
http://home.suomifutis.net/phpBB2/viewtopic.php?t=45539
Me kävimme kaveriporukalla viime keväällä Lontoossa ja budjetti oli jotakuinkin seuraava:
Lennot Tre-Standsted-Tre ~110e
Hostellimajoitus Bayswaterissa ~30e/yö/hlö (familyroom)
otteluliput ja taksi kentältä keskustaan- masa
Noista lippujen hommaamisesta kysyisin, että minne/miten ne hoiditte ja varasitte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..11779Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577