En tiedä kuuluisiko tänne, mutta tarvitsen apua:
Sain pomolta tehtäväksi järjestää 25:lle ihmiselle "virkistyspäivän" Helsingin seudulla mahdollisimman pienellä budjetilla. On omat ideat vähän vähissä, pelottaa tuo syyskuun alun sää, ettei oikeen mikään "lenkki metsässä" ole takuuvarma auringonpaiste.
Porukkaa on 25- 45 vuotiaita miehiä ja naisia, kunto ja kiinostuksen aiheet vaihtelee. Hilfe, auttakaa!
ideoita 4h virkistyspäivään
7
4374
Vastaukset
- TNT
moro.
laita sähköpostia [email protected] niin kerron pari hyvää vinkkiä... - lintsari
Järjestäpä jollekin urh.kentälle pienimuotoiset kisat.
- Inkku
No, sadetakki mukaan ja sienimetsään suppilovahveroita poimimaan. Myytte sienet ja ilottelette rahat...
Jos on huono ilma niin hohtokeilaus ja sen päälle saunat ja makkarat... - ... mars!
Esim. Ruusulankadulle tai Hesarille. Ei maksa paljon, ei vaadi huippukuntoa, ei huolta huonosta säästä... Leppoisaa yhdessäoloa ja janoisille myös baarissa juomaa tarjolla. On oltu sekä työ- että kaveriporukalla. Huippukivaa!
- Ex-johdon assari
Itsekin monta yritystapahtumaa aikanaan järjestäneenä yhdyn edelliseen kirjoittajaan eli hohtokeilaus on hyvä juttu tuon kokoiselle porukalle. Sen jälkeen menette porukalla syömään johonkin lähiravintolaan. Valitse rennompi ravintola, kuten tunnelmaan sopii. Varaa paikat ja valitse 2 eri ruokavaihtoehtoa etukäteen. Kysy etukäteen porukoilta kumman haluavat niin pysyy budjetti hallinnassa. Ja tulevat sapuskat kohtuuaikaan jokaisen eteen. Moneen paikkaan haluavatkin tuon kokoiselta seurueelta ruokavalinnat etukäteen.
Ilmat ovat tässä maassa sellainen jokeritekijä, ettei niihin voi luottaa. Eikä mikään "kaljakori mukaan ja metsään rämpimään" ole edes kivaa... Pitäisi sitten olla joku kunnon liikuntapaikka kuten Solvallan opisto ja siellä järjestettyä ohjelmaa. Mutta se tietysti kasvattaa budjettia. Samoin iänikuiset saunomiset voi unohtaa. - opettaja Turun suunnasta
Ex-johdon assari kirjoitti:
Itsekin monta yritystapahtumaa aikanaan järjestäneenä yhdyn edelliseen kirjoittajaan eli hohtokeilaus on hyvä juttu tuon kokoiselle porukalle. Sen jälkeen menette porukalla syömään johonkin lähiravintolaan. Valitse rennompi ravintola, kuten tunnelmaan sopii. Varaa paikat ja valitse 2 eri ruokavaihtoehtoa etukäteen. Kysy etukäteen porukoilta kumman haluavat niin pysyy budjetti hallinnassa. Ja tulevat sapuskat kohtuuaikaan jokaisen eteen. Moneen paikkaan haluavatkin tuon kokoiselta seurueelta ruokavalinnat etukäteen.
Ilmat ovat tässä maassa sellainen jokeritekijä, ettei niihin voi luottaa. Eikä mikään "kaljakori mukaan ja metsään rämpimään" ole edes kivaa... Pitäisi sitten olla joku kunnon liikuntapaikka kuten Solvallan opisto ja siellä järjestettyä ohjelmaa. Mutta se tietysti kasvattaa budjettia. Samoin iänikuiset saunomiset voi unohtaa.Hei!
Tuo hohtokeilaus olisi varmasti ihan loistava. Vein aikuisopiskelijaporukan keilahalliin ja kaikki innostuivat ja osallistuivat vaikka porukka oli jo iäkkäämpää eikä monikaan ollut keilannut. Meillä oli tosi kivaa. Ei ole kovin kallistakaan. Sen jälkeen syömään. Varmasti tulee kiva reissu.
- Huoltamo
Seuraavan kerran kun joudut järjesttelijäksi katso sivu www.henkilohuotamo.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381