Teitä narisioita on niin kiva kyykyttää!Odotan oikein aamulla että pääsen käskee teitä töihin. Ulkona sataa, ja mä istun kopissani, juon kahvia, huutelen teille ja vielä jos aikaa jää niin vittuilen tällä palstallakin teille. Miksi te ressukat ette tajunnu mennä kouluun ja parempiin töihin. Raksalla on ihanaa olla POMO!
Minä olen mestari
16
2370
Vastaukset
- Vähäinen
Sä olet varmaan ylpeä itestäs. Käytä aikaas sit vaik kieliopin opiskeluun. Kato ei se ole narisioita vaan narisijoita.
- Nauti sinä tittelistä, minä...
Olet hyvä esimerkki mieleterveys ongelmista kärsivästä mestarista. Toivon sinulle pikaista paranemista.
- pommoo
Meille juopoille pitää maksaa puolet enemmän, kuin sinä saat. Ennen luovutusta vedetään ryyppyputki päälle. Siinähän luovutat!Tuuli puhaltele nurkissa. Meillä ei ole penniäkään kiinni. Vuntsaat yökaudet liian lyhyttä aikataulua. Myö ollaan poissa kun huvittaa. Polinpelle vaatii tulosta, vaikka kohde laskettu alle todellisten kustannusten. Sinulle siitä kenkää. Meijän perässä juostaan ja tarjotaan hyvää urakkaa jne.
- mites suu ...
pannaan kun pitäs ylitöihin kysyä? Tuolla asenteella ei synny muuta kuin sutta,mutta sen sä tiesit jo.
- mahdollista
että mestarit vauhkoo kännissä päivästä toiseen? Koeta löytää oikea puhelinnumero, jospa sinulle löytyis apua. Sitäpaitsi alkoholisteilla on omat keskusteluryhmät.
- mesuuuuuu
Tässä elämän tosiasioita sinulle.
PALJON PAREMPI KAKSINKERTAINEN PIIRINMESTARI KUIN YKSINKERTAINEN RAKENNUSMESTARI. - ruunari
ne jotka osaa myös rakennustyöt - ei muuten osaa käyttää sitä työpöytänsä tietsikkaa...
Taidat olla huono mestari tai sitten feikki.
Minä oon maalari (en heittäyty pintakäsittelijäks) - ja siten tiätysti aika älykäs.
Ja naine. Siis luonnostaa parempi. Hmp! - olen
minä olen raksamies.palkka tuplaten parempi ku naurettavalla mestarilla.en edes mene työmaalle missä mesu paikalla,se on ehtoni työtä sopiessa.onhan näitä tehty ja teetetty,kyllä osataan.vittuako sitä mestaria siinä tarvitaan?ei niistä oo ku harmia .useampi homma pitää tehdä moneen kertaan jos `mestari´ paikalla.ei niistä oo ku vitsien kertojaksi ja siivoojiksi,käytännön työtä en oo vielä nähnyt kenenkään mesun taitavan.
- mielikuvituselämää
koska et usko itsekään kirjoituksiisi. Palkkasi ei todellakaan ole tuplaten mestarinpalkka, tietosi mestarien palkoista bonuksineen on sontaa. Lisäksi työskentelet todellisuudessa juuri niillä työmailla jossa käsketään etkä todellakaan sanele ehtoja omalle työskentelyllesi. Lisäksi "osaamisesi" aikaansaa työtapaturmia, valituksia huonosta työnjäljestä sekä jatkuvaa korjaamista ja taas korjaamista. Kaltaisillasi "ammattilaisilla" ei ole enää kauaa käyttöä raksoilla vaan kohta tulee jako kahteen: 1. Ammattiraksamiehet joita työturvallisuus, laatu, aikataulut ym kiinnostavat ja heille maksetaan hyvin sekä 2. Puolalaiset, virolaiset, turkkilaiset ym halpatyövoima jotka tekevät enemmän duunia keskittymättä muuhun ja palkka on ryhmää 1. selkeästi pienempi. Kaltaisesi mielikuvituspellet ovat väliinputoajia ja voivat keskittyä kokopäiväiseen ruikuttamiseen, sitähän he nytkin tekevät. Uskon että et ole mesun nähnyt käytännön töitä taitavan kun et taida heidän työnkuvaansa etkä palkkatasoaan tietävän. Muutamassa firmassa tiedän mestarien palkkojen jääneen kehityksestä jälkeen, joten jos niissä tätä palkkavertausta teet saatat jopa osua oikeaan, mutta ainakin jokainen itseni palkkaama mestari tienaa vuositasolla varmasti enemmän kuin sinä (todellisuudessa siis ei mielikuvitusluvuissasi) eli realismia kirjoituksiin, kiitos.
- parhaimmista parhain
mielikuvituselämää kirjoitti:
koska et usko itsekään kirjoituksiisi. Palkkasi ei todellakaan ole tuplaten mestarinpalkka, tietosi mestarien palkoista bonuksineen on sontaa. Lisäksi työskentelet todellisuudessa juuri niillä työmailla jossa käsketään etkä todellakaan sanele ehtoja omalle työskentelyllesi. Lisäksi "osaamisesi" aikaansaa työtapaturmia, valituksia huonosta työnjäljestä sekä jatkuvaa korjaamista ja taas korjaamista. Kaltaisillasi "ammattilaisilla" ei ole enää kauaa käyttöä raksoilla vaan kohta tulee jako kahteen: 1. Ammattiraksamiehet joita työturvallisuus, laatu, aikataulut ym kiinnostavat ja heille maksetaan hyvin sekä 2. Puolalaiset, virolaiset, turkkilaiset ym halpatyövoima jotka tekevät enemmän duunia keskittymättä muuhun ja palkka on ryhmää 1. selkeästi pienempi. Kaltaisesi mielikuvituspellet ovat väliinputoajia ja voivat keskittyä kokopäiväiseen ruikuttamiseen, sitähän he nytkin tekevät. Uskon että et ole mesun nähnyt käytännön töitä taitavan kun et taida heidän työnkuvaansa etkä palkkatasoaan tietävän. Muutamassa firmassa tiedän mestarien palkkojen jääneen kehityksestä jälkeen, joten jos niissä tätä palkkavertausta teet saatat jopa osua oikeaan, mutta ainakin jokainen itseni palkkaama mestari tienaa vuositasolla varmasti enemmän kuin sinä (todellisuudessa siis ei mielikuvitusluvuissasi) eli realismia kirjoituksiin, kiitos.
kuule tyyppi minä pystyn ilmaisemaan muutamalla sanalla sen mihin sinä tarvitset 1438 kirjainta.näin asia vain kohdallani on,ja palkkakin ON tuplaten parempi kuin säälittävällä mesullasi.
- olla säälittäviä
parhaimmista parhain kirjoitti:
kuule tyyppi minä pystyn ilmaisemaan muutamalla sanalla sen mihin sinä tarvitset 1438 kirjainta.näin asia vain kohdallani on,ja palkkakin ON tuplaten parempi kuin säälittävällä mesullasi.
mutta ei sinunkaan palkkasi ole yli 40 euroa tunnissa koska rakennusliikeiden laskutuskaan ei sitä ole. Ja jos palkkasi olisi tuplasti se mitä mesuilla ei 40 ekeä tunnille edes riittäisi, tulikohan kehaistua vähän liikaa? Vaikka toisaalta sanothan olevasi "parhaimmista parhain", omaperäistä.
- e8lk
elä viiti provota kun aamusta nähään kuitenkin duunissa. Taisin tunnistaa sut jos oot Vantaalla raksahommissa, jos et niin sori vaan sitten oot vaan niin samanlainen kun yks kaveri. palkka raksoilla on silti liian pieni, pakko tehä överiä että saa kämpän ja laskut maksettua.
- riittävä
e8lk kirjoitti:
elä viiti provota kun aamusta nähään kuitenkin duunissa. Taisin tunnistaa sut jos oot Vantaalla raksahommissa, jos et niin sori vaan sitten oot vaan niin samanlainen kun yks kaveri. palkka raksoilla on silti liian pieni, pakko tehä överiä että saa kämpän ja laskut maksettua.
työn jälkeenne nähden. Parin viikon päästä tulee virolaisryhmä taas "näytille", saa nähdä paraneeko työnjälki vai huononeeko vielä entisestään? Ainakin laskutushinnat ovat kohdallaan, saadaan työmaan katteet kuntoon!
- kuntoon?
riittävä kirjoitti:
työn jälkeenne nähden. Parin viikon päästä tulee virolaisryhmä taas "näytille", saa nähdä paraneeko työnjälki vai huononeeko vielä entisestään? Ainakin laskutushinnat ovat kohdallaan, saadaan työmaan katteet kuntoon!
Juurikin noin ajattelee joku inssi, jolla ei ole mitään käsitystä kokonaiskuluista. Ota hitossa niitä Virolaisia komppanian verran tekemään 5 ammattimiehen työt, korjaa niiden jäljet ammattimiehillä, selittele asiakkaalle, miten susi tuli syntyneeksi, osta rakennustarvikkeet 2-4 kertaa ja laske uudestaan sen työmaasi "katteet".
Toisekseen, jos sulle tulee virolainen firma tarjoamaan miehiä 12-15€ laskutuksella, tiedät jo lähtiessä ettei TES:n pykälät täyty. Laita työmaasi osoite tänne niin laitan liiton kundit tutkimaan sun mestas. Paukuttele sit henkseleitäs Karpon ohjelmassa. :) - jälkien korjaaja
kuntoon? kirjoitti:
Juurikin noin ajattelee joku inssi, jolla ei ole mitään käsitystä kokonaiskuluista. Ota hitossa niitä Virolaisia komppanian verran tekemään 5 ammattimiehen työt, korjaa niiden jäljet ammattimiehillä, selittele asiakkaalle, miten susi tuli syntyneeksi, osta rakennustarvikkeet 2-4 kertaa ja laske uudestaan sen työmaasi "katteet".
Toisekseen, jos sulle tulee virolainen firma tarjoamaan miehiä 12-15€ laskutuksella, tiedät jo lähtiessä ettei TES:n pykälät täyty. Laita työmaasi osoite tänne niin laitan liiton kundit tutkimaan sun mestas. Paukuttele sit henkseleitäs Karpon ohjelmassa. :)kun musta tullut meidän firman vironpellejen jäljien korjaaja ainoa hyväpuoli on että olen saannut palkan ja edut tingattua kohdalleen harmittaa vaan toi toi jatkuva parsiminen ja tilaajan armoton haukkuminen
- timper
Ainakaan timpureille ja muille ammatimiehille
katsos se on niin että kusipöksy mesun voi aina
vaihtaa mutta meeppäs esim timperille vittuilee
nii ensin tulee kuonoon ja sen jälkeen luultavasti
lähtö työmaalta.
Katsos me ne hommat tehdään et sinä,sä olet vaan ressukkka sun pomojes tsuppari joka jakaa hommia
kun ei niitä osaa itse tehdä,ja susta kuultaa se että olet juuri ittes lukenu insinööriksi,joka
ei itse ole päivääkään tehnyt byggahommia kun paperilla,koska kaveri joka on myös rakennushommia tehnyt niin osaa arvostaa miehiä
jotka ne tekee ja sen jälkeen mennyt lukemaan
itsensä mesuksi,mutta sä olet onneton pelle
jonka ura tyssää luultavasti liukastumiseen
että haista sä paperi insinööri pitkä paska
Voi vittujen kevät mikä nuija,no teitä työttömiä
insinöörejä on suomi kohta pullollaan mutta timpurit vaan porskuttaa ja kaiken lisäks vielä vittuilee
tommosille nuijille työmaalla päin naamaa ja
te ette voi sille edes mitään.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458