Olen ostamassa tämän vuoden Leon FR-mallin..(tiedän, että uusi malli on tulossa mutta se on kumminkin paljon kalliimpi). Onko kokemuksia kyseisestä autosta?
Vastaukset 3
- baplo
viikon verran. Olen ollut erittäin tyytyväinen, hinta-laatusuhde on todella hyvä. Hintakin tippui pari viikkoa sitten. Käy kokeilemassa, hyvä se on =)
- TDI power
www.seatclubfinland.com
5 kk omistettu ja on se hauska... Jos ei häiritse "vanhan" a3 audin sisusta, niin kelpo ostos. Huolloista kuitenkin kannattaa sopia jonkun muun kuin metroauton kanssa, koska ainakin viikissä öljyn vaihtoon hurahti 4h molemmilla kerroilla.
Uuden mallin vastaanoton jälkeen näemme että nouseeko vanhan arvo vai laskeeko... Tuttu myyjä oli sitä mieltä että vanhat viedään käsistä 2v kuluttua, mutta tiedä sitten.
Btw. uudessakin leaon mallistossa komeilee tuo FR malli. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481