Hei!
Minkälaista palkkaa olette maksaneet koiranne hoitajalle tai itse olette hoitajana saaneet? Tarvitsen koiralleni hoitajaa viikonlopuksi sekä kahdeksi viikoksi (matkan) ajaksi. Hoitaja on jo tiedossa, mutta palkkiosta emme ole vielä sopineet. Koirani menee hoitajan kotiin. Kiitos vastauksista.
Hoitajan hinta?
19
3713
Vastaukset
- hatamm
toisin päin? Mieti mitä sinä pyytäisit vähintäänkin koiran hoitamisesta ja tarjoa sitten sitä samaa hintaa. Näin tarjonta ainakin kohtaa kysynnän eikä tule epäselvyyksiä.
- Eeva
Katsoin 4h-yhdistyksen hintoja. Heillä vuorokausi maksaa n.20-25 euroa. Toisaalta hoitajat ovat 13 vuodesta ylöspäin.. Onko siis mielestänne naurettavaa tarjota aikuiselle ihmiselle samaa palkkiota. En kuitenkaan haluaisi tarjota liian vähän, koska luulen että hoitaja ei kehtaisi sanoa, vaikka olisi ajatellut enemmän. Vaikea ajatella mitä itse haluaisin, koska samalla vaivalla hoitaisin toisen koiran omani lisäksi, kylläkin kotonani.
- sth
Eeva kirjoitti:
Katsoin 4h-yhdistyksen hintoja. Heillä vuorokausi maksaa n.20-25 euroa. Toisaalta hoitajat ovat 13 vuodesta ylöspäin.. Onko siis mielestänne naurettavaa tarjota aikuiselle ihmiselle samaa palkkiota. En kuitenkaan haluaisi tarjota liian vähän, koska luulen että hoitaja ei kehtaisi sanoa, vaikka olisi ajatellut enemmän. Vaikea ajatella mitä itse haluaisin, koska samalla vaivalla hoitaisin toisen koiran omani lisäksi, kylläkin kotonani.
Minusta nuo 4h-yhdistyksen hinnat on OK, ja itse viet koirasi ruuat mukana. Samat hinnathan siellä on kaksikymppisilläkin.Tietenkin neuvottelet koirahoitajasi kanssa, mutta noista hinnoista on hyvä lähteä.
- taru
Olimme juuri viikon matkalla (7päivää) ja ison seropimme hoitaja asui tuon ajan meillä. Maksoimme hänelle tuosta ajasta 100e.
Aikaisemmin kävimme viikonlopun reissulla, jolloin maksoimme kahdesta päivästä 40e samaiselle hoitajalle. - Vvip
Suomen paras koirahoitola [fakta, palkittu] veloittaa yhdestä koirasta 12-14€ pär vuorokausi. 12€ pienestä, 13€ keskikokoisesta ja 14€ suuresta. Alennusta antaa monessa tilanteessa.
Tuo 4H-kerhon hinta on sikamainen! Sieltä saa palkattua lapsen kuka ei tiukassa tilanteessa osaa kantaa vastuuta [ymmärretävää lapselta] ja kuka on myös maksanut "koulutuksestaan" kerholle sikamaisen hinnan. 4H on nykyään säälittävän eksyksissä. Minä en noin paljon maksaisi siitä että en voi lomailla luottavaisin mielin!
Eli 14€ pär vuorokausi on kyllä ehdoton maksimi ja koska kyse on pidemmästä hoidosta niin itse maksaisin [ja veloittaisin] maksimissaan 11€ pär vuorokausi. Tuolla kun saa ostettua hoidon Suomen parhaasta ammattimaisesta koirahoitolastakin niin ei sitä enempää amatööreille tule maksaa!- Interaktio
Jos koirani tarvitsisi hoitoa, miettisin ensinnä sitä, missä koiran olisi paras olla ja kenen kanssa.
Koirahoitolaan en veisi kuin äärimmäisen pakon edessä aseella uhattuna. Syy: tuntuisi vaan pahalta jättää sinne.
Paras paikka olisi oma koti, jos ei onnistuisi, sitten joku muu tuttu paikka. Jos ei sekään käy, sitten jonkun vieraan tarkastettuun kotiin. Jos paikka ja hoitaja olisi kunnollinen, maksaisin mukisematta pyydetyn korvauksen. Jos pyyntö olisi älytön, paikassa/ihmisessä olisi silloin jotain vikaa -> hylkäävä tuomio.
Minä en koirani hyvinvoinnin suhteen itkisi muutamien eurojen takia. Söisin tarvittaessa hiukan aikaa puuroa ja hernistä kokonaisbudjetissa pysyäkseni. Ja jos pihtaamisen syynä olisivat vuosittaiset pitkät hoitoajat, eli suuret kulut, koirakin olisi silloin väärällä ihmisellä.
Minun kohdalla asia on näin yksinkertainen. - Vvip
Interaktio kirjoitti:
Jos koirani tarvitsisi hoitoa, miettisin ensinnä sitä, missä koiran olisi paras olla ja kenen kanssa.
Koirahoitolaan en veisi kuin äärimmäisen pakon edessä aseella uhattuna. Syy: tuntuisi vaan pahalta jättää sinne.
Paras paikka olisi oma koti, jos ei onnistuisi, sitten joku muu tuttu paikka. Jos ei sekään käy, sitten jonkun vieraan tarkastettuun kotiin. Jos paikka ja hoitaja olisi kunnollinen, maksaisin mukisematta pyydetyn korvauksen. Jos pyyntö olisi älytön, paikassa/ihmisessä olisi silloin jotain vikaa -> hylkäävä tuomio.
Minä en koirani hyvinvoinnin suhteen itkisi muutamien eurojen takia. Söisin tarvittaessa hiukan aikaa puuroa ja hernistä kokonaisbudjetissa pysyäkseni. Ja jos pihtaamisen syynä olisivat vuosittaiset pitkät hoitoajat, eli suuret kulut, koirakin olisi silloin väärällä ihmisellä.
Minun kohdalla asia on näin yksinkertainen.Minä en antaisi koiraani 4H-dogsittereille kuin äärimmäisessä hädässä. Silloinkaan en maksaisi kerholle vaan suoraan dogsitterille vaikka dogsitterin kerhon kautta löytäisinkin.
Kerhosta minulla ja ystävilläni ei ole kuin huonoa kokemusta. Nimenomaan kerhosta, vaikka ei niiden dogsittereihinkään voi kovinkaan paljon luottaa. Dogsitteriin luottaisin sen verran kuin nyt lapseen voi luottaa, kovin vaativaa ja vastuullista tehtävää en lapselle antaisi. Saa sieltä kerhosta aikuisiakin palkattua, mutta kokemusteni mukaan ne eivät ole lapsia luotettavampia.
Ystäväpiiristä löytyisi varmasti luotettava hoitopaikka. Käytän kuitenkin kahden hyväksi toteamani koirahoitolan palveluita.
Hinta ei minullekaan ole tärkein asia, mutta kohtuus kaikessa. Hyvästä hoidosta maksaisin amatöörillekin normaalin koirahoitolan hinnan ja hyvästä syystä ekstraa päälle. - Utelias
tämän koirahoitola nimi on...?
- Interaktio
Vvip kirjoitti:
Minä en antaisi koiraani 4H-dogsittereille kuin äärimmäisessä hädässä. Silloinkaan en maksaisi kerholle vaan suoraan dogsitterille vaikka dogsitterin kerhon kautta löytäisinkin.
Kerhosta minulla ja ystävilläni ei ole kuin huonoa kokemusta. Nimenomaan kerhosta, vaikka ei niiden dogsittereihinkään voi kovinkaan paljon luottaa. Dogsitteriin luottaisin sen verran kuin nyt lapseen voi luottaa, kovin vaativaa ja vastuullista tehtävää en lapselle antaisi. Saa sieltä kerhosta aikuisiakin palkattua, mutta kokemusteni mukaan ne eivät ole lapsia luotettavampia.
Ystäväpiiristä löytyisi varmasti luotettava hoitopaikka. Käytän kuitenkin kahden hyväksi toteamani koirahoitolan palveluita.
Hinta ei minullekaan ole tärkein asia, mutta kohtuus kaikessa. Hyvästä hoidosta maksaisin amatöörillekin normaalin koirahoitolan hinnan ja hyvästä syystä ekstraa päälle.4-H -kerhoihin en ota kantaa, kun en kokemusta omaa.
Mutta siihen otan kantaa, että minä en tuomitsisi koko maanlaajuista toimintaa perusteillasi. Paitsi jos tarkoitus olisi mollata pahimpia kilpailijoita hyvin epäammattimaisella tavalla.
Koirahoitoloitakaan en ala ruotimaan sen syvällisemmin puutteellisen kokemuksen vuoksi.
Kaikkiaan suhtaudun koirahoitoloihin entistä varauksellisemmin "suomen paras" kirjoituksesi jälkeen.
Että silleen. - Vvip
Interaktio kirjoitti:
4-H -kerhoihin en ota kantaa, kun en kokemusta omaa.
Mutta siihen otan kantaa, että minä en tuomitsisi koko maanlaajuista toimintaa perusteillasi. Paitsi jos tarkoitus olisi mollata pahimpia kilpailijoita hyvin epäammattimaisella tavalla.
Koirahoitoloitakaan en ala ruotimaan sen syvällisemmin puutteellisen kokemuksen vuoksi.
Kaikkiaan suhtaudun koirahoitoloihin entistä varauksellisemmin "suomen paras" kirjoituksesi jälkeen.
Että silleen.En minä kerhoa tuomitse, mutta esitän oman rehellisen todellisiin kokemuksiin perustuvan mielipiteeni. Kokemusta on muutamalta paikkakunnalta ja siihen päälle vielä ystävieni kokemukset.
Koirahoitoloita ja ammattilaisia on tietysti monenlaisia, en minäkään sen kummemmin rupea niitä ruotimaan.
Tässä oli kyse nyt lähinnä kohtuullisesta hinnasta ja kohtuullista hintaa kuvaa hyvin se mitä Suomen paras koirahoitola veloittaa. Tuo koirahoitola on todellakin palkittu Suomen parhaana. Sen mainitsin siksi koska koirahoitoloita on monentasoisia. Tuossa hoitolassa taso on todella korkea.
Minulla ei todellakaan ole tässä mitään piilotettua motiivia. - Vvip
Utelias kirjoitti:
tämän koirahoitola nimi on...?
Tapanani ei ole nimen kera mainostaa edes hyvää palvelua.
- Interaktio
Vvip kirjoitti:
En minä kerhoa tuomitse, mutta esitän oman rehellisen todellisiin kokemuksiin perustuvan mielipiteeni. Kokemusta on muutamalta paikkakunnalta ja siihen päälle vielä ystävieni kokemukset.
Koirahoitoloita ja ammattilaisia on tietysti monenlaisia, en minäkään sen kummemmin rupea niitä ruotimaan.
Tässä oli kyse nyt lähinnä kohtuullisesta hinnasta ja kohtuullista hintaa kuvaa hyvin se mitä Suomen paras koirahoitola veloittaa. Tuo koirahoitola on todellakin palkittu Suomen parhaana. Sen mainitsin siksi koska koirahoitoloita on monentasoisia. Tuossa hoitolassa taso on todella korkea.
Minulla ei todellakaan ole tässä mitään piilotettua motiivia.Millä perusteilla mahtoi Suomen paras-palkinto tulla? Ja kuka sen on antanut? Jotta palkitsemiseen olisi perusteita, pitäisi kaikki suomen koirahoitolat vertailla. Tai pitää kilpailu. Ja ne hoitolat pitäisi jakaa eri luokkiin vertailun mahdollistamiseksi. Jne. jne.
Mahtoiko näin olla? Ja entä sitten oman koirani viihtyvyyteen eräs eniten vaikuttavista seikoista; koiran stressitaso hoidossaolon aikana. Onko sitä vertailussa huomioitu mitenkään?
Mukava olisi kuulla ainakin tietojen lähde väitteitesi tueksi. Vai kavereidesi keskenkö moisen tunnustuksen annoitte..?
Tuolla pihalla alkavassa lasten korkeushyppykilpailussakin on taso todella korkea. Alueen parhaimmisto kisaamassa!
- koira 8 kk
Meillä oli koira juuri hoidossa 5 vuorokautta tutussa paikassa vanhempieni luona heidän oman koiransa (samaa rotua ja ikäeroakin vain 4 kk) seurassa ollessamme ulkomaan matkalla. Palkkaa emme maksaneet senttiäkään, mutta toimme toki tuliaisia reissulta. Meillä toimii vastavuoroisuus.
- Katsku!!
Minulleo n annettu joka päivästä 5 euroa! Se oli minusa ihan hyvä palkka
- tinttaraxiini
minä itse maksaisin 10-15e per pvä/ luotettavalle hoitajalle.
10e tuntuisi kohtuudelta kun vie omat eväät mukana. - Mappe
käy aina välillä yks dogsitteri-kurssin käynyt ulkoiluttamassa koiran. Aiemmin mulla oli niitä kaks, jolloin maksoin 2€/koira, tosin asuin silloin melkein sitterin naapurissa. Nykyään koiria ei ole kuin yksi mutta asun kauempana ja maksan 5€/kerta.
Jokin aika sitten olin parin viikon matkalla, jolloin hoitaja muutti meille asumaan. Tuolloin maksoin 50€/vko. - Anonyymi
Mie käyn kolomessa eri paikassa hoitamassa koiruleita heijjän omissa kodeissaan, kun kotiväki on matkoillaan. En ota vasttaan euroja. Kun/ jos kukahhiin haluvvaa matkoilttaan jottain miulle tuuvva, niin sepä on ihan heijjän asia, otan vasttaan, jos otan. Mie mään karvaset eellä! Nautin heistä sekä heidän hoitamisesta. Arvostan sitä, että minnuun luotettaan. Kannan vastuuni lemmikeistä sekä talosta ja tiluksista! 🐕🐶💕💗🍀👍
- Anonyymi
Emme maksa palkkaa, mutta voi nuolettaa jalkoväliään koirallamme. Pidemmälle menevää intiimimpää kanssakäymistä koiramme kanssa ei saa vielä harjoittaa. Harkinnassa on se.
- Anonyymi
Monet metsästäjät hoitaa rakit ihan ilmaiseksi tai veloittavat vaan ammuksen hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569