Jos jollakulla on aikaa vastailla..kiitos.
Mitä opiskelet ja onko opiskelutulkkia? Onko kuulevia ystäviä kommunikointi? Mihin työhön valmistut ja miten kommunikoit työpaikalla? Käykö nuoret paljon kuurojen yhdistyksellä? Mitä harrastat?
joitain kysymyksiä
1
389
Vastaukset
- Ruusu
No mulla on jonkin aikaa vastailla.. :)
Olen aloittelemassa amk-opinnot piakkoin, ja ala on liiketaloutta, eli tradenomin ammattiin valmistun sitten, toivottavasti.. :) No joo, kyllähän sitä valmistutaan joku päivä sitten tradenomiksi. :) Opiskelutulkki on jo tiedossa.
Itse asiassa olen jo työssä käyvä, mutta tulevan tradenomiopinnon ohessa käyn sitten töissä osa-aikaisesti, mikä tuo mukavaa vastapainoa opiskelulle.
Työpaikallani kommunikoin kuulevien työtovereiden kanssa eleellä, selkeellä huuliolla, kirjoittamalla lapulle.. ja jopa jotkut innostuivat opettelemaan sormiaakkosia. ;) Palaverissa tai kehityskeskustelussa mulla on tietenkin yleensä tulkki tilattuna paikalle.
Ystävä-ja kaveripiiriini kuuluu kuuroja,huonokuuloisia,ja kuulevia. Moni kuuleva ystäväni on oppinut viittomaan.
No jaa, enpä tiedä käyvätkö nuoret paljon kuurojen yhdistyksellä, koska se vaihtelee tietääkseni hirveesti paikkakunnittain ympäri Suomea. Täälläpäin moni ei jaksa käydä, kun nykyään on muutenkin niin helppoa sopia tapaamisesta tekstiviestillä milloin vain. Taas mun entisellä kotikonnulla yhdistyksellä käy tosi usein nuoria. Joten se vaihtelee...
Mä harrastan lukemista,satunnaista ompelua, ja jumppaa,kuten aerobiciä, matkustelua ja ystävien kanssa olemista.
Mukavaa loppukesää kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798