Isäpuoli on hirvee! Haluun pois...

minttu

Mulla on isäpuoli joka on asunu meillä siitä asti ku olin 5. Nykyään oon 15 eli 10 vuotta oon joutunu sitä kestään.. Se on hullu, sen voin sanoo. Jos se suuttuu nii se rupee heittelee tuoleja ym. (ja se suuttuu joka päivä jostai tosi pienestä asiasta..) Äitee se on lyöny monta kertaa, veljee, siskoo ja mua..
Nytki se suuttu ku poikakaverini soitti mulle (Se just muutti eri paikkakunnalle opiskeleen.) MULLE muka tulee laskua! Siis häh?! Mulle joo laskua jos se soittaa... Sekään ei saa soittaa mulle. Riittää kuulemma jos soittaa kerran päivässä ja sanoo "terve".. Mä en saa mennä niille koko vuonna.. No se saa sentää tulla meille v-loppusin mut ei tääläkää innosta olla..

Mun kavereiden vanhemmat, täti ym. on monta kertaa meinannu soittaa jonnekki lasten suojeluvirastoon tms.. Mut ei nekää oo uskaltanu..
Äite haluais eroon siitä mutta ei uskalla.. Meille ei jäis mitää. Me asuttiin ennen tässä talossa ennenku se tuli mut jos äite ja se erois nii me jouduttas muuttaan. Se ei lähtis.. Jos se heittelee jotain tai huutaa mulle päin naamaa nii äite ei sille uskalla mitään sanoo.. On vaa hiljaa.. Ja se mua ottaa nii päähä et äitenki pitää olla noin nolo ettei uskalla sanoo!!! Kuka sille muu voi sanoo et se uskoo??
No okei sitte ku äite on kännissä nii sillon se sanoo sille nii suoraa ku olla ja voi.. Mut siitä syntyy taas tappelu ja äite kärsii.. Joka v-loppu ne riitelee ja se hakkaa äitee tai veljee.. Veli on joutunu monta kertaa sairaalaan siitä hyvästä.. Aina musta silmä.. :(

En ymmärrä mite äite voi olla sellasen kanssa! Äite on mulle ite sanonu et se ei rakasta sitä enää vaa haluaa eron.. Mut ei uskalla tehä mitää.. Kaikki äiten sukulaiset inhoo sitä koska se on sellane.. Ei kukaan ees tuu enää meillä käymään..

Pari viikkoo sitte oli serkun häät ja sielläki se tietysti rupes rähiseen ja muutenki tekeen kaikkee tyhmää. Mäki näin ensimmäistä kertaa mun pari serkkua ja se tietysti rupee haukkuun mua niitten edessä.. Sitte muitten edessä se rupee puhuun mun p***u karvoista.. Miettikää ny..!

Mun poikakaveriin se ei oo vielä koskenu millään lailla.. Kesällä oli niin et se ei rähissy ollenkaa ku poikakaveri oli meillä.. Mut nyt se taas alko.. Nyt on niin yksinäistä ja pelottavaa ku ei oo ketää turvana.. Se saattaa tehä mitä tahansa ja koska tahansa.. Mä haluan täältä pois ja äkkiä!! Onneks ens vuonna pääsen muualle ja poikakaverini luo..

Mut ihan oikeesti mitä mun pitäs tehä..? En halua että se satuttaa enää äitee tai muitakaan jokka on mulle tärkeitä.. Haluaisin puhua jollekin tästä asiasta mut kelle? Ja entä jos joku tulee ja sanoo sille jotain.. Sehän tappaa mut sen jälkee.. :'( Mua pelottaa... Auttakaa joku.. :(

7

1310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *murunen*

      soita sossuille tai kerro terkkarille tai reksille, pää asia että kerrot jollekin aikuiselle joka voi auttaa!!

      • marsini

        Mitä tehdä kun iskä uhkaa ajaa meidät pois kotoa uhkauksia tulee harva se päivä. Ollaan viä alaikäisiä. Vanhemmat erosivat vuosi sitten. Koulun takia asutaan iskän kanssa äiskän tykönä ollaan melkein joka viikonloppu.Välillä iskä on ihan mukava mutta usein aivan kako.Sen naisystävät käyttävät meidän kuteita kun me ollaan kotoa pois. Mitä pitäs tehdä mihin ottaa yhteyttä? Iskällä on hyvät puheenlahjat se osaa pistää kaikki meidän syyksi.Neuvokaa.......


    • applegirl

      ettei tämä ole provo?!? olen sosiaalityön opiskelun aloitava nuori nainen. aidosti kiinnostunut näistä ongelmista.. uskomatonta että sukunne tietää mutta kukaan ei ole tehnyt asialle mitään jos lapsiinkin käytetään fyysistä väkivaltaa. oletko keskustellut äitisi kanssa asiasta,onko teillä hyvät välit? rohkeasti otat yhteyttä sosiaalitoimistoon,siellä käsitellään päivittäin nitä asioita. voit vaikka vaan jutella jos siltä tuntuu. heillä on täysi vaitiolo velvollisuus eikä kukaan saa tietää.

      • minttu

        provo. Tuskin keksisin noin paljoo asiaa.. Tiedän että mun pitäis jollekin kertoo mut en vaan uskalla.. niinku ei äitekään. oon sanonu kyllä äitelle mut ei se uskalla.. on meillä ihan hyvät välit eli ei se siitä oo kii.. yritän nyt rohkasta mieleni ja puhua jollekin joka vois auttaa.. kiitos kuitenki huolen pidosta ja muista vinkeistä. :)


    • pahis

      nyt otat ittees niskasta kiinni ja sanot äiteelles,et jos ei lähde sun mukaan,niin lähdet yksin.menet hetin puhumaan jollekki ulkopuoliselle ammattilaiselle.ku puhut äitees kans nii kato ettei se hullu oo kotona.tää neuvo tulee 36-vuotiaalta naiselta joka on itte pystyny lähtemään tollasesta suhteesta.ja usko pois,jälkeenpäin ihmettelet mikset lähteny aikasemmin.kenenkään ei tartte kestää tommosta,JOS EI HALUU.

      • Whattori

        Ihminen on täysin oman elämänsä herra mikä tarkoittaa sitä että jos olosuhteet on paskat niitä pitää pyrkiä muuttamaan asiat kuitenkin aina edistyy jotenkin mitään muutosta ei tapahdu jos sen eteen ei viitsi nähdä vaivaa yritän sanoa että olisi suht järkevähköä miettiä mitä tapahtuu jos ette häivy? itsellä ollut vähän samanlainen tilanne paitsi että äiti sattuu olemaan juoppo :p joten tukea siltä seudulta ei ole suuremmin saatavissa...

        no suku otti sossuihin yhteyttä ja nyt olen asustellut yksikseni ja tällä hetkellä olen oppilaitoksessa josta pidän ja eipä tarvitse äidin tai sen jätkä kaverin jorinoita kuunnella kun on salainen numero :)


    • Anonyymi

      Rukoile, rukoilkaa, Jumala voi auttaa, mua ainaskin auttoi😮

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      933
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      81
      652
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      613
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    Aihe