Moro,, Mistä johtuu seuraavanlaiset tilanteet CSS:ää pelatessa? Yritän kertoa mahd. selvästi.
1. Katson nurkalta näen vihun, menen takaisin seinän suojaan mutta yhtä äkkiä makaankin kuolleena käytävällä josta kurkin??? Eli omasta näkö vinkkelistä olin jo suojautunut mutta silti tulee hedariin??
2. Pitkät sarjat mitä ammun n.1-3 metrin päästä eivät tee damagea ollenkaan tai sit suhteessaan liian vähän ampumiin panoksien määrään nähden??
Nämä asiat toistuvat useilla eri servuilla,, ratet 30000/60/60 yht8/1M
Kiitos vastanneille...
CSS-Voisko joku selittää
5
764
Vastaukset
- rate
Onkohan ratet vähän huonosti... Ne pitää olla rate 25000 cl_cmdrate 80 cl_updaterate 80
- no game
Olisiko kyse vain internetyhteyksien viiveistä? Nettipeli siis kun servuista puhuit? Sen ainakin olen itse joskus laittanut merkille että henki lähtee eikä oikein auta mikää kun jollain on niin nopea nettiyhteys.
- TypoBeibe
http://www.gangstawar.com/index.php?act=speclink&speclink=tp7p576037
tos vinkkeja miten saat ratet kohillee- AmatÖÖri
Tattista vaan kaikille vastanneille.. Rupeen säätelee.
- ???
AmatÖÖri kirjoitti:
Tattista vaan kaikille vastanneille.. Rupeen säätelee.
se on yleinen bugi et pitää ampuu ehkä vähä jälkeen eikä fysiikan lakien mukaan ennakkoon.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2775229- 594769
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963744- 512760
- 222277
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461883- 1181800
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991536- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094