mä sain habboon porttiekiellon vaikken oo tehny mitään!!! miten sen saa nopeesti pois!! kertookaa!!! mä oon jo itkeny nii paljon....Kukaan meiän koneella ei pääse habboon!!!!
AUTTAKAA!!!!! HELP ME!!! PLEASE!!!!!
18
1448
Vastaukset
- UU...babyyy
lähetät viestin sinne valvontapaikkaan vai mikäs se nyt onkaan... xD
- ruzzu
ELI JOKO LÄHETÄT SINNE VALVONTA PAIKKAA TÄLLÄSEN VIESTIN: HAISTAKAA PASKA HUORAT/HOMOT!!
JA AINAHAN SÄ ET OOT TEHNY MITÄÄN!! KYL MÄ SUT TUNNEN!! ITKE ITKE LELLIPENTU KAKARA!!!??
- Bamboocha.92
Aikas outoa.En tiiä miten pääset taas habboon.Kuinka kauan sulla on porttikielto?
- ...
Ei toi oo mitään uutta mäkin sain 60pv vaikka en tehny mitään. Mutta poistin koneporttarin ja voin tehdä uusia hahmoja ja peeloo. 1 hahmolla en vaan pääse sisään.
- luola-mies
Oot aika tyhmä! itkeny paljon ja muuta!!! se loppuu aikanaan mutta kokeiles tehä uutta ukkoa eläkä poraan niinkuin joku saatanan pikkukakara elikkä kuinkas vanha sä oot mä sain 5 kuukauden porttikiellon hakkeroimisest ei se oo mikään paha nyt ainakin tiedetään et sä oot riippuvainen habboon!!!
- krishe
luola-mies kirjoitti:
Oot aika tyhmä! itkeny paljon ja muuta!!! se loppuu aikanaan mutta kokeiles tehä uutta ukkoa eläkä poraan niinkuin joku saatanan pikkukakara elikkä kuinkas vanha sä oot mä sain 5 kuukauden porttikiellon hakkeroimisest ei se oo mikään paha nyt ainakin tiedetään et sä oot riippuvainen habboon!!!
...oon pahoillani, mut mä en voi sua auttaa. Bänät on kyl siit pskamainen juttu et se vaikuttaa koko koneeseen. Mun kamu sai kerran bänät ni sit sen sisko sai kans vaik ei ollu tehny mitää. Sinne täytyy kato mennä sit toisella koneella. Onks sul muute siskoi tai veljii jotka käy habos? Ne on meinaa voinu saada bänät ja nyt teijän tietsikal ei pääse habboon ku vast bänien loputtua.
- Fim nauraa
muhahhaha iteket muhahahh jonkun pelin takii muhhahahaha ei jumankekka muhahahahaa hauska juttu
- krosse
muaahhhahahahahahv netti riippuvaisuus sul että itkee muahhhh
- fafaiofjaio
...että habossa on sellane tyyppi joka jakelee kaikille porttareita?
- cattentatti
Te ette tajua..... Mulla on kissa ja nyt sillä ei oo etes ruokaa!!!..... ja HC loppuu!!! sitä on 30 päivää!!! ja HC loppuu :(
- jsdgsi
''mulla on hc ja kissa ja sit sillä kissalla ei oo ruokaa :( ja hc loppuu :('' hei lol onks sun elämäs habbo?? REPS
- samoin tehnyt
heitäppä vaikka se sun konees habboineen lähimpään kuusikkoon...
- herra-ystävällinen
lähetä sinne valvontapaikkaan viesti missä lukee haistakaa vittu!! paskat!! lopettakaa habbO! oot joku nettiriippuvainen kakara joka itkee kun on nettiriippuvaisuus!! itke itke lisää niin porttikielto loppuu senkin lellipentu jolla on orjia ja se ruoskii niitä.
- !!kala!!
oota vaan
- tomi96
mee tähän sivustoon www.riemurasia.net ja ota siitä se tiedotukset vai olisko ollu ilmoitukset.niin sieltä löytyy neuvoja ja linkkei.
- cattentatti :I
Kiitos vinkeistä... noh... mä oon ajasta sekasin :S Montako päivää siitä on kun kirjotin ton ekan viestin?
- Mä vaan
Mulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko laitat palautelomakkeella asiallisen viestin jossa kerrot rehellisesti, mitä on tapahtunut.
Toinen tapa on muuttaa ip-osoitetta.
- toi vaa
okei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1263943On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi732396Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.432059Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma781630- 791566
Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl121274Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711097Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581091