joten kellä on varaa esittää siitä tuomitsevia mielipiteitä.
Lapsistakin on 5% muiden kuin oletetun isän siittämiä, eipä voi muuta sanoa kuin että kyllä on miehet sinisilmäisiä kun eivät moista huomaa ja naiset kylmähermoisa kun asian kanssa elävät!
Uskottomuuteen ovat valmiita lähes
30
1521
Vastaukset
- Nainen
Päinvastoin luulen suurimman osan edelleenkin haluavan olla uskollisia puolisolleen jos on sopivan sellaisen löytänyt!
- ???
miehesi sanoisi tykkäävnsä vaihteeksi ekssottisen tummasta, menisitkö kauppaan ja ostaisit ruskeat piilolinssit (jos et ole ruskeasilmäinen ja tumma), värjäisit hiukset mustiksi, laittaisit jatkuvasti itsestään ruskettavaa tai jollain muulla keinolla pitäisit ihosi jatkuvasti ruskeana vain sen vuoksi ettei miehesi menisi ja etsisi itselleen tummaa naista? Mitä kaikkea olisit valmis tekemään jotta miehesi ei lähtisi litomaan? Menisitkö luomiekohotusleikkaukseen ja kasvojenkohotukseen jos miehesi sanoisi että naamasi on alkanut roikkua, taidanpa etsiä hehkeämmän?
- Nainen
??? kirjoitti:
miehesi sanoisi tykkäävnsä vaihteeksi ekssottisen tummasta, menisitkö kauppaan ja ostaisit ruskeat piilolinssit (jos et ole ruskeasilmäinen ja tumma), värjäisit hiukset mustiksi, laittaisit jatkuvasti itsestään ruskettavaa tai jollain muulla keinolla pitäisit ihosi jatkuvasti ruskeana vain sen vuoksi ettei miehesi menisi ja etsisi itselleen tummaa naista? Mitä kaikkea olisit valmis tekemään jotta miehesi ei lähtisi litomaan? Menisitkö luomiekohotusleikkaukseen ja kasvojenkohotukseen jos miehesi sanoisi että naamasi on alkanut roikkua, taidanpa etsiä hehkeämmän?
Mieheni pitää pitää minusta sellaisena kuin olen,miksi muuten mennä naimisiin?
- Piritta...
Sinä sen sanoit. Juuri noin se menee. Jos on löytänyt sopivan kumppanin. Jos OIKEASTI rakastaa, ei ole tarvetta olla uskoton. Eikä edes halua olla.
- Piritta...
Sinä sen sanoit. Juuri noin se menee. Jos on löytänyt sopivan kumppanin. Jos OIKEASTI rakastaa, ei ole tarvetta olla uskoton. Eikä edes halua olla.
- Marion.T
??? kirjoitti:
sanoa oman mielipiteeni asiasta, niin jos mies noin sanoisi, niin menkööt sitten etsimään se nuori ja hehkeä nainen, ja tehkööt itsensä naurettavaksi.
Vanha mies luulee että nuoruus tulee takaisin hehkeän pimatsun kainalossa, mutta onkin ihan toisinpäin - se vanha näyttää kyllä huomattavasti jopa ikäistään vanhemmalta sen nuoren rinnalla.
Mutta sen olen huomannut olevan joillekin vanhemmille miehille oikein pakkomielle - mitä nuorempi sitä innokkaammin haetaan sitä vielä nuorempaa ja hehkeämpää. Ja ainoa tulos siitä on kanssaihmisten hymyilyt selän takana, nuoren tyttelin rahapussin paksuuntuminen ja se että ukko-parka näyttää nääkähtäneeltä kurpitsalta...
Onhan tuollaisia omassakin ystäväpiirissäni ollut, mutta kaikki kokeilut ovat kyllä päättyneet aika onettomasti....
Ihan sama on tietenkin käänteiseti - vanheneva nainen ja komea nuori adonis - se yhdistelmä pistää silmään myös aika räikeästi - ja anteeksi vain, tekee siitä vanhemmasta naisesta vielä kurpahtaneemman näköisen.
Minulla on kuva itsestäni ja miniänalustani joka on kuvattu siten että puolet kasvoista on hänen ja puolet minun - ja siunatkoon sitä eroa, vaikka luulin ettei niitä "lerppoja" minunkaan naamasani vielä niin kovin paljoa ole, mutta nuoren sileän ihon rinnalla näytin todellakin nahistuneelta omenalta...
Joten kyllä ikä tekee tehtävänsä ja sitä nuoruuttamme emme takaisin saa vaikka ottaisimme kuinka nuoren salarakkaan... - jaanamaikki
Vaimoni kanssa päätimme yhteistoimin erota 80-luvun lopulla,olin jatkuvasti ulkomailla töissä ja uskoton,vaikka nämä syrjähypyt eivät minulle mitään henkisesti merkinneetkään kärsin kuitenkin itsekin tilanteesta.
Eron jälkeen olemme pysyneet ystävinä ja poikamme on tyytyväinen koska hänellä harmooniset ja itsenäiset vanhemmat jotka eivät ole "uhrautuneet" onnettomaan liittoon hänen "takiaan"! - blondi
??? kirjoitti:
jospa sulla on kokemusta, kun noin tarkkaan luettelet. Minä en vaihtaisi ulkoista näköäni miksikään. Ei tässä nyt sentäs miehen mielialan vaihteluiden takia ruveta muotoansa muuttaan. Viiden kympin villitys alkaa jo nykyisin paljon alle viidenkympin. Miehilläkin on vaihdevuodet, kuten usein olemme saaneet todeta. Roikkuuhan sitä miehilläkin yhtä sun toista.
- Tosi-Jortikka
Ja sinä jäät aina ilman, voe voe sentään.
- j-virta
Kuullut, että "värkkiin" tai "vehkeeseen" olisi kenellekkään tullut lovi, jos on käynyt vieraissa.
Asia ei mielestäni kuulu sivullisille. Joten hoidetaan me muut vain omat asiamme.- marimella
29v olen ollut saman miehen kanssa ja kumpikaan ei olla petetty ja se on 110prosenttisen varmaa. Olen jo yli 50 ja olisihan sekin jo aika kokea,että ukko käväisisi nuoremmissa en edes suuttuisi.
- Rane Virtanen
marimella kirjoitti:
29v olen ollut saman miehen kanssa ja kumpikaan ei olla petetty ja se on 110prosenttisen varmaa. Olen jo yli 50 ja olisihan sekin jo aika kokea,että ukko käväisisi nuoremmissa en edes suuttuisi.
Nykyään se onkin niin että naiset ne etsii nuorempia miehiä.Kun ei omalla miehellä enää seiso tai seisoo puolikovana niin silloin ne etsii nuoremman.Naiset ne nykyään säilyy ulkonäöltäkin parempina vaikka ikää tulee.Pitäs synnyttää joka vuosi niinkuin ennen niin ei niitä kukaan huolis.
- keskiyonkehraaja
"Tilaisuus tekee varkaan"
Moni ei ees varmaan usko kuinka totta tuo on...- torttusein
sitä jää kuitenkin vielä hevoskuorma hautaan.
- jaanamaikki
torttusein kirjoitti:
sitä jää kuitenkin vielä hevoskuorma hautaan.
;DDDD
Onko asiaa jossain tutkittu, vai onko viestisi vain oman pahan olon tuotos?
Minusta uskollisuus ja uskottomuus ovat henkilökohtaisia asioita, joita ulkopuolisten on ihan turha lähteä arvioimaan tai arvelemaan.
Optimistina en haluaisi uskoa väittämääsi. On ihan eri asia tuntea tilapäistä houkutusta ja ajatella uskottomuutta teoriassa kuin ryhtyä tuumasta toimeen. Surullisinta on mielestäni se, että niin monet epäilevät kumppaneitaan suotta ja antavat mustasukkaisuuden kalvaa mieltään sekä myrkyttää parisuhdettaan.- että täällä kirjoittaneista
suurin osa vaikuttaa hyväksyvän pettämisen luonnollisena!
- puolestasi
että täällä kirjoittaneista kirjoitti:
suurin osa vaikuttaa hyväksyvän pettämisen luonnollisena!
näytät jääneen kiinni tuohon aiheeseen. Helpota omaa huonoa oloasi ajattelemalla ettei sinun tarvitse käännyttää palstalaisten mielipiteitä.Riittää kun kerrot omasi ja annat muidenkin pitää omansa. Älä ota liian raskasta taakkaa itsellesi, ettet sairastu.
- omasta puolestani
puolestasi kirjoitti:
näytät jääneen kiinni tuohon aiheeseen. Helpota omaa huonoa oloasi ajattelemalla ettei sinun tarvitse käännyttää palstalaisten mielipiteitä.Riittää kun kerrot omasi ja annat muidenkin pitää omansa. Älä ota liian raskasta taakkaa itsellesi, ettet sairastu.
mutta säälin tulevaa Suomea ja lapsenlapsiamme jotka joutuvatelämään tässä tulevassa Sodomassa ja Gomorrassa!
- pieni murhe
omasta puolestani kirjoitti:
mutta säälin tulevaa Suomea ja lapsenlapsiamme jotka joutuvatelämään tässä tulevassa Sodomassa ja Gomorrassa!
suurempien rinnalla. Säälin heitä jotka saavat perintönä nämä kerskakulutuksen jälkeensäjättämät saasteet, vanhenevat ydinlaitokset, otsoonikadosta seliviämistaistelut, ydinaseet, resistenssit bakteerikannat.... Niistä kannattaa olla todella huolissaan, lillukanvarsia jotkut puolisonpettämiset ovat niitten rinnalla.
- nyt sattuu
pieni murhe kirjoitti:
suurempien rinnalla. Säälin heitä jotka saavat perintönä nämä kerskakulutuksen jälkeensäjättämät saasteet, vanhenevat ydinlaitokset, otsoonikadosta seliviämistaistelut, ydinaseet, resistenssit bakteerikannat.... Niistä kannattaa olla todella huolissaan, lillukanvarsia jotkut puolisonpettämiset ovat niitten rinnalla.
käsittelemään pettämistä,EI luonnonsuojelua;D
- säälin
nyt sattuu kirjoitti:
käsittelemään pettämistä,EI luonnonsuojelua;D
silti...;D
- oma aihe,
säälin kirjoitti:
silti...;D
nythän vain joka aiheessa keskityt arvostelemaan ja haukkumaan muita kirjoittajia sensijaan että sinulla olisi MISSÄ TAHANSA AIHEESSA oma mielipide!
- taidat
oma aihe, kirjoitti:
nythän vain joka aiheessa keskityt arvostelemaan ja haukkumaan muita kirjoittajia sensijaan että sinulla olisi MISSÄ TAHANSA AIHEESSA oma mielipide!
nyt haukkua väärää puuta. Ketä olen arvostellut ja haukkunut? Ehkä arvostelijaa ja haukkujaa joten eiköhän olla tasoissa ;D
- lukee
niin todella vaikuttaa siltä ettei suomalaisilla enää ole minkäänlaista moraalia!
muutakin kuin negatiivisia uutisia.
Kieltäydyn uskomasta, että uskottomuus olisi yleistynyt ja ihmisten moraali höllentynyt.
Minusta tuntuu, että entistä useammat ihmiset asettavat humaanit arvot ja moraalin korkealle sijalle omassa elämässään. Kun ei ole enää "pakko" juosta pelkän rahan perässä, aletaan tosissaan miettiä omia arvoja. Jotkut sellaiset ihmiset ovat päässeet kertomaan julkisestikin valinnoistaan. Taitaa vaan olla niin, että huonot uutiset ovat hyviä kiinnostavampia.
Itse haluaisin mieluummin yleistää hyviä kuin huonoja ilmiöitä tässä monien arvojen maailmassa.
Minusta maailmaa voi parantaa niinkin, että jokainen yrittää pitää huolta omista arvoistaan ja moraalistaan. Ryhdytään siis kaikki maailmanparantajiksi, niin tilastotkin siistiytyvät. ;)- Maria_***
optimisti-orvokki kirjoitti:
muutakin kuin negatiivisia uutisia.
Kieltäydyn uskomasta, että uskottomuus olisi yleistynyt ja ihmisten moraali höllentynyt.
Minusta tuntuu, että entistä useammat ihmiset asettavat humaanit arvot ja moraalin korkealle sijalle omassa elämässään. Kun ei ole enää "pakko" juosta pelkän rahan perässä, aletaan tosissaan miettiä omia arvoja. Jotkut sellaiset ihmiset ovat päässeet kertomaan julkisestikin valinnoistaan. Taitaa vaan olla niin, että huonot uutiset ovat hyviä kiinnostavampia.
Itse haluaisin mieluummin yleistää hyviä kuin huonoja ilmiöitä tässä monien arvojen maailmassa.
Minusta maailmaa voi parantaa niinkin, että jokainen yrittää pitää huolta omista arvoistaan ja moraalistaan. Ryhdytään siis kaikki maailmanparantajiksi, niin tilastotkin siistiytyvät. ;)Kuule Orvokki, jos elämä olisikin niin helppoa, että voisi rakastaa ja pitää kiinni vakaumuksestaan, hienoista periaatteistaan, mutta kun se ei ole - kuten tiedät.
Olenko minä sinun mielestäsi ihan kamala ihminen, kun minulla on ystävä, rakas ihminen, mies, avioliittoni ulkopuolella???
Olen elänyt "yksin" koko avioliittoni ajan.
Olen kasvattanut neljä tytärtäni aikuiseksi.
Mieheni on ollut matkatöissä maailmalla, mutta huolehtinut silti lapsistaan. Naisia hänellä on aina ollut joka sormelle. Milloin pidempiä, milloin lyhyempiä suhteita.
Kun tytöt kasvoivat aikuisiksi, en oikein tiennyt enää mitä tekisin.
Löysin Hänet ihan sattumalta. Ystävyyttämme/seurusteluamme on jatkunut jo vuosia. Hänkin on naimisissa.
Nyt sinä tietysti sanot, että eroa ja aloita puhtaalta pöydältä.
Mutta usko tai älä, en halua rikkoa tyttärieni kotia. En voi tehdä heille sitä. Miesystäväni haluaisi erota ja perustaa yhteisen kodin kanssani. Ei nämä rinnakkaissuhteet mitään "sunnuntairakkauksia" ole. Paljon monimutkaisempia ne ovat kuin avioliitot. Maria_*** kirjoitti:
Kuule Orvokki, jos elämä olisikin niin helppoa, että voisi rakastaa ja pitää kiinni vakaumuksestaan, hienoista periaatteistaan, mutta kun se ei ole - kuten tiedät.
Olenko minä sinun mielestäsi ihan kamala ihminen, kun minulla on ystävä, rakas ihminen, mies, avioliittoni ulkopuolella???
Olen elänyt "yksin" koko avioliittoni ajan.
Olen kasvattanut neljä tytärtäni aikuiseksi.
Mieheni on ollut matkatöissä maailmalla, mutta huolehtinut silti lapsistaan. Naisia hänellä on aina ollut joka sormelle. Milloin pidempiä, milloin lyhyempiä suhteita.
Kun tytöt kasvoivat aikuisiksi, en oikein tiennyt enää mitä tekisin.
Löysin Hänet ihan sattumalta. Ystävyyttämme/seurusteluamme on jatkunut jo vuosia. Hänkin on naimisissa.
Nyt sinä tietysti sanot, että eroa ja aloita puhtaalta pöydältä.
Mutta usko tai älä, en halua rikkoa tyttärieni kotia. En voi tehdä heille sitä. Miesystäväni haluaisi erota ja perustaa yhteisen kodin kanssani. Ei nämä rinnakkaissuhteet mitään "sunnuntairakkauksia" ole. Paljon monimutkaisempia ne ovat kuin avioliitot.Taisit käsittää väärin puoliksi leikillä heitettämäni maailmanparannus-ajatuksen, tai ajatukseni siitä, että avioliittoa solmittaessa on mielestäni paikallaan ajatella liiton kestävän kuolemaan asti.
(Miksi solmia avioliittoa ollenkaan jos tietää jo etukäteen, ettei aio tosissaan sitoutua hankkeeseen.)
Sinä vastaat itse omista valinnoistasi. Miksi muiden pitäisi ryhtyä niitä arvioimaan tai arvostelemaan puhumattakaan, että yrittäisi antaa sinulle ohjeita? Sinä ihan selvästi tiedät, mitä olet tekemässä.
Yritän omalta osaltani pitää huolta, etten omilla valinnoillani vahingoittasi ketään ja että voisin lopun ikää elää sovussa itseni kanssa.optimisti-orvokki kirjoitti:
Taisit käsittää väärin puoliksi leikillä heitettämäni maailmanparannus-ajatuksen, tai ajatukseni siitä, että avioliittoa solmittaessa on mielestäni paikallaan ajatella liiton kestävän kuolemaan asti.
(Miksi solmia avioliittoa ollenkaan jos tietää jo etukäteen, ettei aio tosissaan sitoutua hankkeeseen.)
Sinä vastaat itse omista valinnoistasi. Miksi muiden pitäisi ryhtyä niitä arvioimaan tai arvostelemaan puhumattakaan, että yrittäisi antaa sinulle ohjeita? Sinä ihan selvästi tiedät, mitä olet tekemässä.
Yritän omalta osaltani pitää huolta, etten omilla valinnoillani vahingoittasi ketään ja että voisin lopun ikää elää sovussa itseni kanssa.Piti sanomani, että arvostan suuresti sitä, että olet jaksanut hoitaa perheesi ja lapsesi. Se on varmaan monesti vaatinut enemmän kuin ulkopuoliset voivat kuvitellakaan.
Uskottomuudesta keskusteltaessa ihmisillä on hyvin erilaisia määritelmiä siitä, mikä on uskottomuutta. Onko sitä:
ohimennen heitetty katse tai hymy?
ystävyys tai henkinen yhteys eri sukupuolten välillä?
intiimit keskustelut toisen sukupuolen edustajan kanssa?
yhteisen peiton alle eksyminen, yhden ainoan kerran - tai aina tilaisuuden tullen?
Kyseessä on sellainen labyrintti, että olen kiitollinen ettei minun tarvitse ryhtyä määrittelemään asioita toisten puolesta.
Eletään niin hyvin kuin itse osataan - jokainen omaa elämäämme.:)
Hyvää jatkoa sinulle ja läheisillesi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40965Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612- 35604
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553