mulla ilmenee turvotusta ja lieviä alamahakipuja jo noin viikkoa ennen menkkoja..sit päivää ennen menkkoja ne rauhoittuvat hieman ja varsinaiset kuukautiskivut kestävät n. päivän. Onkohan tämä normaalia..kipuja ja turvotusta ei ole kierron missään muissa vaiheissa:/..kysyisinkin onko muilla tällaisia oireita?
PMS-oireita jo viikkoa ennen??
11
8992
Vastaukset
- kamalaa
Minulla alkaa 1-2 viikkoa aikaisemmin turvotus,hermoilu ym.
- Elvi
Mahakipuja alkanu tulla jo n viikkoa aiemmin, pirullista. Muita oireita jo 2 vk ennen. Olis pitäny syntyä mieheksi.
- Hermoromahdus
Elvi kirjoitti:
Mahakipuja alkanu tulla jo n viikkoa aiemmin, pirullista. Muita oireita jo 2 vk ennen. Olis pitäny syntyä mieheksi.
Mulla myös pari viikkoo on yhtä helvettiä. Kivut ja sitte vittuuntuneisuus yms yms finnit ja turvotus ja krampit ja kaikki.
En nyt tiedä auttaako tieto, että teitä on muitakin.. mut sentään en ole siis yksin näiden kauheuksien kanssa.
Huomasin yhtenä päivänä, että luontaistuotekaupassa on jotai nappeja joitten pitäs helpottaa. En kyllä usko mihinkään. Varmaan joku hormoonihoito ois paikallaan. - kamalaa
Hermoromahdus kirjoitti:
Mulla myös pari viikkoo on yhtä helvettiä. Kivut ja sitte vittuuntuneisuus yms yms finnit ja turvotus ja krampit ja kaikki.
En nyt tiedä auttaako tieto, että teitä on muitakin.. mut sentään en ole siis yksin näiden kauheuksien kanssa.
Huomasin yhtenä päivänä, että luontaistuotekaupassa on jotai nappeja joitten pitäs helpottaa. En kyllä usko mihinkään. Varmaan joku hormoonihoito ois paikallaan.B-6 vitamiini saattaa auttaa,myös helokkiöljykapselit
- luontaistuotteita
kamalaa kirjoitti:
B-6 vitamiini saattaa auttaa,myös helokkiöljykapselit
Ite oon kokeillu monia eri tabsuja MS-oireisiin!
Kantsii kysellä myyjältä. - PMS
luontaistuotteita kirjoitti:
Ite oon kokeillu monia eri tabsuja MS-oireisiin!
Kantsii kysellä myyjältä.korjaus edelliseen ;-))
- tuttua juttua...
Kaksi viikkoa ennen alkaa täälläkin oireilu- yleinen ketutus, turvotus, naama täynnä näppyjä, kipuilu jne. Ei ole montaa "oireetonta" päivää siis kuukaudessa jolloin voisi nauttia naisena olosta.
- edellisen alle...
mut laitetaan pms-oireiden piikkiin "epähuomio" :).
- donna
mullaki alkaa oikeestaan tasan viikko ennen menkkoja kivut, rintojen arkuus ja turvotus..huh huh! tästä voin aina ennustaa, milloin menkat alkaa..täytyy vaan kärsiä:(
- Naisenalku
Mullakin on alavatsakipuja jo viikkoa ennen kuukautisia. Kun ne alkoi vaan pahenemaan (eli siis ennen ei ollu ku kuukautisten aikana) hakeuduin lääkäriin. Mulla todettiin endometrioosi. Eli se usein aiheuttaa noita kipuja. Olkaa tarkkoina kipujen kanssa, ei ihan kaikesta tarvi kärsiä!
- annabel
Luojan kiitos, tänään alkoi kuukautiset. Ja miten meni edellinen viikko:
1. Olen riidellyt mieheni kanssa valtavasti.
2. Unohdin 20 euroa pankkiautomaattiin.
3. Olen itkenyt viikon ajan joka päivä.
4. Hiukset eivät ole pysyneet puhtaana millään.
5. Meinasin törmätä naapurin autoon.
6. Hukkasin opiskelijakorttini.
7. Mikään tavara ei pysy käsissä.
8. Olen syönyt kuin hullu.
9. Ummetusta kestänyt viikon.
10. Pinna palaa joka asiasta jokaiselle.
Että kyllä meitä on muitakin: kumma miten heti helpottaa kun vuoto alkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202223Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642