...että se nyt kuitenkin voittaisi sen MM-tittelin piikkiluokassa. En ole varmaan ainoa joka on seurannut Mikan touhuja jo (tai toisaalta vasta!) Red Bull-Hondan ajoilta ja toivoisi nyt että paras mahdollinen toteutuisi. Siis kunnon suomalaisen moottoripyöräilyn fanit vaan liikkeelle kuten Saarisen ja Länsivuoren aikoihin niin saamme tulosta aikaan! Tsemppiä Mikalle loppukauden kisoihin!
kannustakaa Mikaa
ja Kotaria
2
296
Vastaukset
- lauri
olen täysin samaa mieltä! Ja porukoita olisi hyvä saada katsomoihin näyttämään sinivalkoista väriä vielä syksylläkin. Minä olen Valenciassa marraskuun 6.päivänä, jolloin toivottavasti Mika Kallio saavuttaa tavoitteensa, maailmanmestaruuden.
- täysin
samaa mieltä kanssanne. Mika tarvitsee suomalaisten kannatusta eikä kadehtimista. On aika poika radalla ja tulee myöhemmin ajamaan suuremmissa luokissa ja toivon mukaan kärkipäässä silloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219