syksyllä olis lomamatka tiedossa ja haukku pitäis saada hoitoon, kun ei muualta näytä hoitajaa löytyvän. lähellä olisi hoitola Juppsguard mutta en ole sinne koskaan koiraa vienyt enkä tunne ketään kuka olisi... oisko joku käyttäny noiden palveluja ja osaisi kertoa onko hyvä paikka??
kiitti!!
kennel juppsguard
33
9583
Vastaukset
- Kummallista
Meidän koira on ollut, ja menee taas syyskuussa viikoksi. Voin suositella. Paikka on aika kallis, mutta todella siisti. Jupin pariskunta, joka sitä pitää ovat pitkänlinjan koiraihmisiä itsekin.
Eli voit huoletta viedä. Aika kannattaa varata ajoissa, siellä on usein tosi täyttä.- pettynyt
En vie koiraani enää koskaan kyseiseen paikkaan. Oma loma pilalla ja korvausasioista kiistellään varmaan vielä pitkään.
- sitten
pettynyt kirjoitti:
En vie koiraani enää koskaan kyseiseen paikkaan. Oma loma pilalla ja korvausasioista kiistellään varmaan vielä pitkään.
tapahtui? en kyseisestä paikasta pidä itsekkään, lopettivat kissani kun se oli siellä kaksi päivää ollut löydettynä, tilan puutteen takia! tilalle tarjosivat juuri poikinutta narttu kissaa!
- Kummallista
sitten kirjoitti:
tapahtui? en kyseisestä paikasta pidä itsekkään, lopettivat kissani kun se oli siellä kaksi päivää ollut löydettynä, tilan puutteen takia! tilalle tarjosivat juuri poikinutta narttu kissaa!
Nyt vaan on niin, että kaikki Järvenpään alueen löytökissat toimitetaan ihan muualle kun Juppsguardiin. Ne menee Vilanderille, että sillee...
Käypä aloittaja itse tutustumassa ko. paikkaan. Sinne voi mennä ihan ex tempore. Näet itse miten siisti se paikka on.
Miten onkaan yhdelle palstalle eksynyt juuri vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia omaavia tyyppejä... - silloin
Kummallista kirjoitti:
Nyt vaan on niin, että kaikki Järvenpään alueen löytökissat toimitetaan ihan muualle kun Juppsguardiin. Ne menee Vilanderille, että sillee...
Käypä aloittaja itse tutustumassa ko. paikkaan. Sinne voi mennä ihan ex tempore. Näet itse miten siisti se paikka on.
Miten onkaan yhdelle palstalle eksynyt juuri vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia omaavia tyyppejä...vietiin myös kissat sinne eli noin viisi vuotta sitten, että sellasta! ja kissani muuten vei äitini, eli tiesi kyllä mihin vei!
- ei sinne
Kummallista kirjoitti:
Miten onkaan yhdelle palstalle eksynyt juuri vain ja ainoastaan huonoja kokemuksia omaavia tyyppejä...järvenpäästä viety!
- sun..
silloin kirjoitti:
vietiin myös kissat sinne eli noin viisi vuotta sitten, että sellasta! ja kissani muuten vei äitini, eli tiesi kyllä mihin vei!
äitisi vei sun kissan sinne löytökissana kuten aiemmin sanoit,eikö äitisi tunnista lapsensa omaa eläintä.
Ei mun äitini kyllä meidän eläimiä mihinkään löytöeläinpaikkaan raahaisi. - ihan varmasti
sun.. kirjoitti:
äitisi vei sun kissan sinne löytökissana kuten aiemmin sanoit,eikö äitisi tunnista lapsensa omaa eläintä.
Ei mun äitini kyllä meidän eläimiä mihinkään löytöeläinpaikkaan raahaisi.mutta kun olin omin päin kissan kotiin vienyt, muka äidille synttärilahjaksi! äitini ei ajatuksesta tykännyt kun meillä oli jo yksi kissa, niin sitten erään kerran kun olin ollut pari yötä pois kotoolta, oli mutsi kissan vieny juppsille muka löytökissana! pari päivää kissaani etin pitkin pihoja ja ihmettelin missä se on, sitten äitini uskalsi kertoa mihin oli kissan vienyt, soitin sinne saman tien ja he sanoivat että Rommi on lopetettu..
että näin! - Anonyymi
ihan varmasti kirjoitti:
mutta kun olin omin päin kissan kotiin vienyt, muka äidille synttärilahjaksi! äitini ei ajatuksesta tykännyt kun meillä oli jo yksi kissa, niin sitten erään kerran kun olin ollut pari yötä pois kotoolta, oli mutsi kissan vieny juppsille muka löytökissana! pari päivää kissaani etin pitkin pihoja ja ihmettelin missä se on, sitten äitini uskalsi kertoa mihin oli kissan vienyt, soitin sinne saman tien ja he sanoivat että Rommi on lopetettu..
että näin!Laittaisin äitini kanssa välit poikki jos hän veisi mun eläimet tappopaikkaan.
- sinne
veisi koiraani!
nainen on ihan ok, mies ei.
koirat pienissä sisä kopeissa joissa ovessa kalterit, pääsevät ulos lauta häkkeihin josta näkymät vain ylös päin.
niin ja laita koirallesi eväät mukaan, muuten saa vanhaa ruokaa!
olin töissä paikassa josta he tilasivat päiväys vanhat Advancet koirille, en ole ihan varma menikö myös pedigreetä.- tämän
tai minkään muunkaan palstan provoilija, vaan kävin juppsilla katsomassa erästä sakemannia joka minulle luvattiin(hinta 2000mk, oli löytö koira, "kennelin" pitäjät saavat kaupungilta korvauksen joka koirasta, eli hinta todella korkea)näin siinä sitten samalla koirien sisä tilat sekä ulkotilat, punaista lauta aitaa ja kalteri ovi oli ulko häkeissä, joihin sisään pääsy muistaakseni suoraan sisä häkistä.
niin eikä sitä koiraakaan muuten tullut, myivät toiselle, vaikka minulle lupasivat. vuotta myöhemmin huomasin töissä pakatessani koiran ruoka säkkejä (päiväys vanhoja) että Juppsille olivat menossa... että silleen..
- N/A
Luulenpa että noi negatiiviset vastaukset on meiän ikioman häirikön provoilua!? Toi kirjotusasu ja kellonaika ja kaikki viittaa siihen. Aika raukkamaista ja rikollista, tämmösillä väitteillä on isot vaikutukset!
- täällä palstalla
Usko mitä lystäät. Itse tiedän kuitenkin, että koirani oli tosi surkeassa kunnossa ja pahasti loukkaantunut kun se haettiin sieltä pois. Eivät ota mitään vastuuta asiasta eivätkä edes pahoitelleen tapahtunutta.
- sattukin
täällä palstalla kirjoitti:
Usko mitä lystäät. Itse tiedän kuitenkin, että koirani oli tosi surkeassa kunnossa ja pahasti loukkaantunut kun se haettiin sieltä pois. Eivät ota mitään vastuuta asiasta eivätkä edes pahoitelleen tapahtunutta.
juuri nyt...
- N/A
Kuka täällä nyt kirjoittaa ja mitä? Kun ette viitsi edes nimimerkkiä käyttää? Nimimerkin käyttäminen on tärkeää keskustelun seuraamisen selkeyden vuoksi.
Aikamoisia väitteitä. En tiedä onko mikään niistä totta. Enää en kyllä sataprosenttisesti pidä tätä provoiluna, mutta en myöskään totena.
Minä ilmoitin tästä avauksesta juppsguardin vieraskirjassa sen varalta että osa vastauksista on provoilua. - neuvon vain
katsele kennelin omia kotisivuja, ja voithan tutustua hoitolaan jo aiemmin. ihan asialliselta paikalta vaikuttaapi. jos ko. paikassa olisi ollut moittimista, niin ei siellä olisi lupaa pitää hoitolaa.omia koiriani olen hoidattunut useissa eri hoitoloissa ja kaikki ovat olleet asiallisia ja luotettavia paikkoja. ei moittimisia mistään.
tyhmää aliarvostella toisten työtä täällä palstoilla, todella raukkamaista.
hyvää jatkoa aloittajalle samoin kuin juppsguardiin!!! - Mappe
on päällisin puolin asiallinen (toimitetaanhan Keski-Uudenmaan alueen löytöeläimet ko. paikkaan).
Itselläni ei ole kokemusta hoidon laadusta, mutta tiedän että kokemuksia on sekä hyviä että huonoja, ja valitettavasti olen kuullut enemmän jälkimmäisiä.- Jere1
Erittäin hyvä paikka, olen säännöllisesti käyttänyt kesä ja talvilomien aikana kahdelle koiralle. Koirat aina voivat hyvin ja terveennäköisiä. Hinnaltaan mielestäni sellaiselle paikalle erittäin edullinen. Tärkeintä etteivät ikinä koske koiriin, ei tarvetta, kaikki häkit avautuvat niin että koira pääse ulkoilu aitaukseen ilman sitä että koiraan tarvitse koskea. Ovat todella ammattitaitoisia.
- Nina
Hei Kaikki!
Tällä palstalla näyttää oleven erillaisia mielipiteitä Juppien hoitolasta... Joten minunkin on pakko ottaa kantaa!!!
Ensinnäki... Olen maremma omistaja ja oma koirani on Juppejen kasvatti!
Silloin kun oli koiraani ottamassa kävi joka viikko katsomassa pentuja ja sain tilaisuuden tutustua kennelin/hoitolan henkilökuntaan, hoitola tiloihin. Näin ulko-, metsä-ja juoksu tarhat! Ja voi ihan lämpimästi suositella hoitolaa sitä tarvitseville!
On tietysti harmillista jos joillakin on ikäviä kokemuksia, mutta annan silti täyden tunnustuksen Annelle ja Eerolle tekemästään työstä. He tekevät sitä täydestä sydämmestään, sitä en epäile hetkeäkään!!
Annelta olen myös monesti saanut ensimmäisen koirani kanssa sekä puhelimitse että henkilökohtaisesti arvokkaita koulutus vinkkejä ja oppia koiran kouluttamiseen!
Toivonkin että tällä palstalla olija ja tiedon haluiset kävisivät vaikka henkilökohtaisesti tutustumassa paikkaan ja muodostaisivat vasta sitten käsityksen paikasta.
Onhan se meidän kaikkien työssä huomioitava, ettei aina voi onnistua ja vahikoja voi sattua kotioloissakin.
Sitten vielä... Hyvät ihmiset tutustukaa ensin kunnolla ihmisiin ja arvostelkaa heitä vasta sitten jos siihen on enää tarvetta! Me ihmisetkin vaan olemme yksilöitä ja erillaisia persoonia, niin kuin meidän rakkaat karvaturrimme!
Hyvää syksyn jatkoa kaikille, erityisesti Annelle ja Eerolle, sekä koko hoitola porukalle!!!
Terkuin,
Nina, Panda ja Leo- MBR
Hei!
Juuri tänään hain koirani Juppsguard-hoitolasta. Koirat ovat iloisia ja yhtä hyväkuntoisia kuin hoitoon vietäessä.
Mielestäni on hienoa, että tällaisia hoitoloita löytyy. Omat koirani ovat liian vilkkaita tuttaville hoidettavaksi annettavaksi ja siksi hoitola on hyvä ratkaisu.
Kuulopuheiden tai muun välikäsien kautta kuultujen tarinoiden uskominen on todella naiivia. Tietysti ikäviä tapauksia tulee, mutta ne pitää selvittää muualla kuin täällä keskustelupalstalla. Käsityksiä ei pitäisi muodostaa, jos ei tiedä koko tarinaa tai tunne ihmistä, josta puhutaan.
Hoitolassa henkilökunnan tietynlaiseen käyttäytymiseen löytynee aina järkevä syy, joka ei ehkä kokemattomalle koiranomistajalle avaudu.
Kaikkea hyvää Juppsguardiin ja asiallisten viestien kirjoittajille! - puhe -
Tämä puolustuspuhe sai karvat pystyyn, eri juttu on oataa koira kuin jättää koira hoitoon...erijuttu on nähdä tarhat kuin jättää sinne koira..erijuttu on tutustua hoitsuihin kuin nähdä heidät työssään..
etsinpä muualta hoitsua vielä, kiitos Nina. - Nina
puhe - kirjoitti:
Tämä puolustuspuhe sai karvat pystyyn, eri juttu on oataa koira kuin jättää koira hoitoon...erijuttu on nähdä tarhat kuin jättää sinne koira..erijuttu on tutustua hoitsuihin kuin nähdä heidät työssään..
etsinpä muualta hoitsua vielä, kiitos Nina.Hei vielä!
Asia on varmasti noinkin kun kirjoiti, mutta meillä jokaisella on oikeus mielipiteeseen!
Mitä aiemmin kirjoitin oli minun mielipiteeni, koska en ole koskaan pitänyt ihmisten arvostelusta ja varsinkaan silloin kun heitä ei kunnolla tunneta!!!
Mutta minun näkemykseni edelleen on se mitä kirjoitin, sinulla on ehkä toinen ja sinä toimit sen mukaan!
Itse olen kuitenki kyseisiin henkilöihin tutustunut ja seurannut heidän työtään sivusta ja viettänyt monia tunteja kennelissä ja hoitola tiloissa ja todella nähnyt millaista toiminta on sielä.
Itselleni ei ole vielä tullut tilannetta että joutuisin viemään koirani muualle hoitoon jos olen reissussa. Haukkini ovata saaneet ainakin vielä tähän päivään asti olla silloin kotona.
Mutta tiedän että vielä koittaa päivä jolloin joudun pyytämään ulkopuolisen apua, enkä silloin epäröi ettenkö voisi viedä niin rakkaita koiriani Jupeille hoitoon!
Koska todellakin tiedän että heistä pidetään siellä huolta ja Anne on heille kuin toinen Äiti!!!
Mutta jokainen tyylillään ja jokainen tekee itse päätöksen siitä kenelle rakkainpansa uskaltaa antaa hoitoon!
Toivottavasti sinä löydät mielesen paikan omille/omalle rakkaalle karvaturrillesi!!
Ystävällisin terkuin,
Nina - minäkin --
Nina kirjoitti:
Hei vielä!
Asia on varmasti noinkin kun kirjoiti, mutta meillä jokaisella on oikeus mielipiteeseen!
Mitä aiemmin kirjoitin oli minun mielipiteeni, koska en ole koskaan pitänyt ihmisten arvostelusta ja varsinkaan silloin kun heitä ei kunnolla tunneta!!!
Mutta minun näkemykseni edelleen on se mitä kirjoitin, sinulla on ehkä toinen ja sinä toimit sen mukaan!
Itse olen kuitenki kyseisiin henkilöihin tutustunut ja seurannut heidän työtään sivusta ja viettänyt monia tunteja kennelissä ja hoitola tiloissa ja todella nähnyt millaista toiminta on sielä.
Itselleni ei ole vielä tullut tilannetta että joutuisin viemään koirani muualle hoitoon jos olen reissussa. Haukkini ovata saaneet ainakin vielä tähän päivään asti olla silloin kotona.
Mutta tiedän että vielä koittaa päivä jolloin joudun pyytämään ulkopuolisen apua, enkä silloin epäröi ettenkö voisi viedä niin rakkaita koiriani Jupeille hoitoon!
Koska todellakin tiedän että heistä pidetään siellä huolta ja Anne on heille kuin toinen Äiti!!!
Mutta jokainen tyylillään ja jokainen tekee itse päätöksen siitä kenelle rakkainpansa uskaltaa antaa hoitoon!
Toivottavasti sinä löydät mielesen paikan omille/omalle rakkaalle karvaturrillesi!!
Ystävällisin terkuin,
NinaKyllähän minäkin koirieni kasvattajaan luottaisin jos hoito siellä olisi mahdollista...
- jmx
minäkin -- kirjoitti:
Kyllähän minäkin koirieni kasvattajaan luottaisin jos hoito siellä olisi mahdollista...
Ois kiva kuulla lisää kokemuksia.
Luulis kyllä että kokemukset on pääasiassa positiivisia koska kyseisessä hoitolassa paikat ovat melkein koko ajan täynnä...
- ÄSJII
Meidän dobermanni narttu on ollut useasti kyseisessä paikassa hoidossa ja kovasti on tykätty. Muuta paikkaa ei olla edes harkittu ekan hoitokerran jälkeen! Anne myös auttoi koiramme koulutuksessa. Kiitokset vaan Juppsguardille!
- huonoa hoitoa
En ainakaan minä vie koiraani kyseiseen hoitolaan enään ikinä.. Kokemukseni on 2010 loppuvuodesta . Koiraani viedessäni luvattiin että se pääsee isoon tarhaan joka päivä juoksemaan..Ei ollut päässyt koska hakiessani koiraani se ulvoi heti pihalta lähdettyäni autossa , ihmettelin mikä sillä on ja pysäytin auton noin 200 metrin päähän hoitolasta , päästin koirani ulos jolloin se pissi useita kertoja ja kakkasi myös ainakin 5 kertaa joten oli joutunut pidättelemään 3 vuorokautta...koulutettu koirahan ei sisälle tee..
Vein myös koiralleni luita jota piti antaa yksi kullekkin päivälle.. Hakiessani koirani sen luut olivat samassa paikassa mihin olin ne jättänyt eli ei ollu annettu lupauksesta huolimatta..
Joten minäkään en voi koskaan suositella tätä hoitolaa..Enkä myöskään ikinä vie sinne ainuttakaan eläintä hoitoon !
Hoitomaksun kyllä ottivat jo viedessäni koiran.
Että sileen.- Rääkkäystä
KAMALA PAIKKA. Ahtaat sisähäkit, eivät todellakaan tee si mitä omistajat pyytävät. Koirani oli todella surkeana sieltä pois haettaessa. KAUHEA PAIKKA.
JOS KOIRISTANNE VÄLITÄTTE NIIN ETSIKÄÄ TOINEN PAIKKA
- REHELLISYYS KUNNIAAN
Kehujen kirjoittajat eivät selvästi ole nähneet todellisuutta. Rahanahneus on päällimmäisenä. Missä hotellissa veloitetaan sekä tulo että lähtöpäivästä? Jos viet ennen kahdeksaa illalla ja haet kahdeksalta aamulla täysi maksu molemmilta päiviltä, eli tupla buukkaus ja rahastus niille päiville. Kerron kokemuksesta kahden ko. kennelin Maremman omistajana.Sijotuskoiralleni luvattiin elinikäinen ilmainen hoitopaikka synnytyksen jälkeen ,lupaus kesti seuraavaan hoitokertaan.Lisäksi kahta Maremmaa pidettiin pienen koiran häkissä viikko isonhäkin hinnalla. Synnytyksen jälkeen ei meinannut luovuttaa koirani rekisteröintitodistusta kuten oltiin sovittu.Poliisiasialla uhkaamalla viimein antoi. Muissa hoitoloissa ei veloiteta tulo ja lähtöpäivää jos ne tapahtuu illalla ja aamulla. Epärehellinen ja ahne hoitola,en suosittele.Tunnen myös siellä työskennelleitä tyttöjä jotka voivat kertoa tokuuden ko.paikasta.
- Nainen -71
Koiramme oli hoitolassa vuonna 2008 syyskuussa 5 vrk. Kolmesta koirastamme (2 narttua ja yksi uros) toinen noista nartuista on hieman herkkä ja erittäin pidättyväinen vieraita kohtaan. Toiveeni oli että koirat ovat tiloissa mihin niihin ei tarvitse koskea. Hoitola vakuutti että se on mahdollista.
Ruuat ja ulos pääsy luukun kautta ja kaikenlainen kontakti niihin ei ole suotavaa ilman läsnäoloamme. Ilmoitin asiasta jo hoitolaan viedessä että etenkin toiseen narttuun ei saa ottaa kontaktia sen pidättyväisyyden vuoksi.
Noh, mieheni haki koirat viiden vuorokauden jälkeen ja tilanne oli sellainen että hoitolan pitäjät, tämä mies ja nainen kertoivat että tuota narttua piti vähän kouluttaa. Tämä naikkonen joka toimii oikein luonnetestituomarina kertoi menneensä ruokakupin kanssa tarhaan ja narttu hyökkäili sitä kohti. Oli sitten siellä ottanut vähän hallintaa ja käskytellyt sitä tarhassa?? Yhteinen sävel kuulemma sitten löytyi, no joo.
Mieheni huomautti että eikös ollut puhe että niihin ei oteta kontakteja minkäänlaisia vaan annetaan niiden olla rauhassa. Siihen ei olleet osanneet sanoa mitään. Haukkuivat narttuni araksi jne... ja mainitsi moneen kertaan olevansa oikein luonnetestituomari. Kyllähän minä sen tiesin mainitsemattakin. 20 vuotta palveluskoira-aktiiviharrastajana olen nimen jossain nähnytkin.
Narttuni oli tuohon aikaan vielä harrastuskoirani jonka kanssa kävin palveluskoirakokeissa kansallisissa lajeissa. En ollut kauhean mielissäni että sitä "kouluteltiin" minun poissa ollessa.
Tiesin ja tiedän edelleen koirani luonteen puutteet, ei mikään sankari todellakaan, mutta en vienyt koiraani kyseiseen hoitolaan "koulutettavaksi" ja luonneanalyysiin vaan hoitoon muutamaksi päiväksi että saataisiin tehtyä lyhyehkö ulkomaanreissu rauhassa ilman koiria. Ja vielä kermana kakun päällä nartulle puhkesi pari päivää hoitolasession jälkeen sikari punkki joka tulee stressistä tai jos koiran elimistön tasapaino jotenkin järkkyy. Punkkioireita hoideltiinkin sitten 4-5kk. Naamasta karvat tippui pois lähes kokonaan ja pelkäsin että leviää ympäriinsä. Onneksi niin ei käynyt.
Ainut hyvä asia oli että kertoivat nämä "koulutus sessionsa". Muuten olisin ollut autuaan tietämätön asiasta ja kenties olisin hoidattanut koirani siellä tämän jälkeenkin.
Onneksi asiakas voi äänestää aina jaloillaan:D Koirillani on Pirkanmaalla hoitola jossa ovat hoidossa olleet ja ongelmia ei ole ollut vaikka pissatukset tekee vieras ihminen remmissä. Juppsguardissa ongelmia tuli vaikka koiraan ei olisi tarvinnut koskea ollenkaan. Ajan mieluummin autolla tuon parisataa kilometriä kuin että veisin tuonne kulman taakse niitä kiusattavaksi.
Tuon hoitolareissun jälkeen annoin palautetta hoitolaan sähköpostilla mutta vastausta sieltä en koskaan saanut, ei edes pahoitteluja.
Että rahat vaan pois, muulla ei väliä. - Tappajakoirako
Nainen -71 kirjoitti:
Koiramme oli hoitolassa vuonna 2008 syyskuussa 5 vrk. Kolmesta koirastamme (2 narttua ja yksi uros) toinen noista nartuista on hieman herkkä ja erittäin pidättyväinen vieraita kohtaan. Toiveeni oli että koirat ovat tiloissa mihin niihin ei tarvitse koskea. Hoitola vakuutti että se on mahdollista.
Ruuat ja ulos pääsy luukun kautta ja kaikenlainen kontakti niihin ei ole suotavaa ilman läsnäoloamme. Ilmoitin asiasta jo hoitolaan viedessä että etenkin toiseen narttuun ei saa ottaa kontaktia sen pidättyväisyyden vuoksi.
Noh, mieheni haki koirat viiden vuorokauden jälkeen ja tilanne oli sellainen että hoitolan pitäjät, tämä mies ja nainen kertoivat että tuota narttua piti vähän kouluttaa. Tämä naikkonen joka toimii oikein luonnetestituomarina kertoi menneensä ruokakupin kanssa tarhaan ja narttu hyökkäili sitä kohti. Oli sitten siellä ottanut vähän hallintaa ja käskytellyt sitä tarhassa?? Yhteinen sävel kuulemma sitten löytyi, no joo.
Mieheni huomautti että eikös ollut puhe että niihin ei oteta kontakteja minkäänlaisia vaan annetaan niiden olla rauhassa. Siihen ei olleet osanneet sanoa mitään. Haukkuivat narttuni araksi jne... ja mainitsi moneen kertaan olevansa oikein luonnetestituomari. Kyllähän minä sen tiesin mainitsemattakin. 20 vuotta palveluskoira-aktiiviharrastajana olen nimen jossain nähnytkin.
Narttuni oli tuohon aikaan vielä harrastuskoirani jonka kanssa kävin palveluskoirakokeissa kansallisissa lajeissa. En ollut kauhean mielissäni että sitä "kouluteltiin" minun poissa ollessa.
Tiesin ja tiedän edelleen koirani luonteen puutteet, ei mikään sankari todellakaan, mutta en vienyt koiraani kyseiseen hoitolaan "koulutettavaksi" ja luonneanalyysiin vaan hoitoon muutamaksi päiväksi että saataisiin tehtyä lyhyehkö ulkomaanreissu rauhassa ilman koiria. Ja vielä kermana kakun päällä nartulle puhkesi pari päivää hoitolasession jälkeen sikari punkki joka tulee stressistä tai jos koiran elimistön tasapaino jotenkin järkkyy. Punkkioireita hoideltiinkin sitten 4-5kk. Naamasta karvat tippui pois lähes kokonaan ja pelkäsin että leviää ympäriinsä. Onneksi niin ei käynyt.
Ainut hyvä asia oli että kertoivat nämä "koulutus sessionsa". Muuten olisin ollut autuaan tietämätön asiasta ja kenties olisin hoidattanut koirani siellä tämän jälkeenkin.
Onneksi asiakas voi äänestää aina jaloillaan:D Koirillani on Pirkanmaalla hoitola jossa ovat hoidossa olleet ja ongelmia ei ole ollut vaikka pissatukset tekee vieras ihminen remmissä. Juppsguardissa ongelmia tuli vaikka koiraan ei olisi tarvinnut koskea ollenkaan. Ajan mieluummin autolla tuon parisataa kilometriä kuin että veisin tuonne kulman taakse niitä kiusattavaksi.
Tuon hoitolareissun jälkeen annoin palautetta hoitolaan sähköpostilla mutta vastausta sieltä en koskaan saanut, ei edes pahoitteluja.
Että rahat vaan pois, muulla ei väliä.Eli koirasi on ihmisaggessiivinen ja luonnevikainen? "Herkkä ja pidättyväinen" Kehtaat sitten tulla täällä vielä kertomaan asiasta? Onko koirasi purrat muitakin kuin hoitopaikan omistajaa, kerropa?
- Jere1
Erittäin hyvä paikka, olen säännöllisesti käyttänyt kesä ja talvilomien aikana kahdelle koiralle. Koirat aina voivat hyvin ja terveennäköisiä. Hinnaltaan mielestäni sellaiselle paikalle erittäin edullinen. Tärkeintä etteivät ikinä koske koiriin, ei tarvetta, kaikki häkit avautuvat niin että koira pääse ulkoilu aitaukseen ilman sitä että koiraan tarvitse koskea. Ovat todella ammattitaitoisia ihmisiä.
- Tuuli3
Vanha keskustelu jo ja ovat mahdollisesti lopettelemassakin mutta... Meillä olleet koirat vuosien saatossa siellä useita kertoja ilman mitään ongelmaa. Kyseessä erilaiset kokoonpanot ja luonteet jne. Lääkitykset hoidettu ilman eri maksua, kerran viety koira lääkäriin, kun oli sairastunut, meille ilmoitettiin siitä ulkomaille. Koiran pedit ym. oli odottamassa pestynä (oli oksentanut ne) ja koira tervehtyneenä.
- Painajainen1
ÄLKÄÄ VIEKÖ ELÄINTÄNNE PAIKKAAN MISSÄ HEITÄ KOHDELLAAN KALTOIN. PAIKASTA TULLAAN TEKEMÄÄN RIKOSILMOITUS
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk338112Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213430Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232403Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521630Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291477PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1841465- 1461355
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport561224Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1831136- 431090