Onko kukaan saanut kyseisen kortin softaa toimimaan moitteetomasti?
Tuskin itse raudassa on vikaa?
Mulla meni 3-4 tuntia, että löysin uuden ja vanhan ajuriyhdistelmän kuorrutetuna Billyn päivityksellä... toimi hetken aikaa Ylen kanavilla ja muutaman tunnin jälkeen pimeni mystisesti...
Mulla on joskus ollut pari tavallista Hauppaugen TV-korttia ja ne on toimineet vallan taivaallisesti.
Tää on aivan alta lipan!
Onko toi WinTV2000 ainut vaihtoehto, musta tuntuu että se on kaiken pahan alku ja loppu?
Hauppauge WinTV Nova-T (pci)
5
954
Vastaukset
- sen toimimaan.
Windowsissa en sitten mitenkään. Vikana on ne WinDVD:n koodekit, mitkä ei toimi. Ihme kyllä saman kortin kaapeliversio toimii Windowsissa huomattavasti paremmin. Toinen ihme kyllä tuo Nova-T toimii Linuxissa moitteetta.
- siitä ohjelmasta vielä
Kehuvat WatchTV-nimisen ohjelman toimivan Novan kanssa. En ole itse kokeillut ja on sitten maksullinen.
- ainakin minulla
WinTV Nexus.ssä ei toimi tekstitykset eikä itse osaa hakea asemmia, paska mikä paska.
Toivottavasti kukaan muu ei erehdy ostamaan samaa paskaa. - ainakin minulla
WinTV Nexus.ssä ei toimi tekstitykset eikä itse osaa hakea asemmia, paska mikä paska.
Toivottavasti kukaan muu ei erehdy ostamaan samaa paskaa.- kun käyttäjä osaa...
Itelläni toimii vallan mainiosta XP:n kanssa. Kannattaa ladata viimeisin ohjelmistöpäivitys sekä Microsoftin korjauspäivitys.
http://www.hauppauge.co.uk/pages/support/support_dvb-t_wintv.html
Autoscan löytää kunnollisella antennilla A ja B - kanavaniput helposti.
Käyttäjän koneelleen työntämät moskat kuten esim. kaikki mahdolliset videokodeekit/-ohjelmat A-Ö:n väliltä aiheuttaa varmasti ongelmaa.
Moska kovolta pois ja asetamaan niin vörkkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713