7 luokkalaiset

sara

Moi,menin nyt kasille.Kun näin uudet 7 luokkalaiset ihmetyin...Siellä oli monta n.140 cm tyttelii jolla ei ollu ees rintoi,ja oli vielä kiree toppi päällä kahella!Onkohan ihan normaalia.

6

2704

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs äiti

Lapsuuteen kuuluu vaiheita jolloin yritetään epätoivoisesti näyttää vanhemmalta ja fiksummalta kuin mitä oikeasti ollaan. Toisinaan tämä halu saa säälittäviä ja hupaisia piirteitä kuten esimerkkisi kertoo. Kannattaa olla rohkeasti sitä mitä on ei enempää eikä vähempää.Toki hyvät tavat on syytä huomioida kaikessa myös pukeutumisessa. Kyllä minäkin joskus ihmettelen omien ikätoverieni pukeutumista. Meitä on niin moneen junaan!!!

• Sama äiti

Niin ,rintojen ja pituuskasvun kehitys on hyvin yksilöllistä.Osa seiskoista on syksyllä vasta 12-vuotiaita.

• ...

mä menin nyt seiskalle mulla on pikku rinnat,
        ihan pienet mun mitä välii maailma kumminkin kulkee vaikka rintoja ei ois vielä seiskalla tai kasilla oon 140 ja puoli eli ... ja ei sen pitäis teitä kiinnostaa minkälaisii vaatteita me käytetään tai tietenki pitäis mut ei tarvi arvostella!

• 9. luokka

Kai se ihan normaalia on koska monet niistä on vielä 12 ja tossa iässä erot kehityksessä on tosi suuria. Mä menin nyt ysille ja oon huomannut ihan saman et monet seiskaluokkalaiset näyttää nyt ihan pikkulapsilta ja tuntuu et miten noi voi olla jo seiskalla. Siellä on meilläkin sellasia 140 pitkiä ja sellasia joilla ei taatusti oo vielä mitään kehityksen merkkejä. Tuntuu et sillon kun ite oli vielä seiskalla niin seiskat ei ollu niin pieniä mut ehkä se on sit sitä että ite on kasvanu ja seiskat ja osa kaseistakin tuntuu nyt tosi lapsellisilta.

• 13v .n äiti

Kuulepas nuori ihminen. Ensinnäkin toppia voi pitää vaikka ei olisi minkäänlaisia rintoja ja toiseksi nuoret kehittyvät eri aikaan. Ei ole mikään sääntö kun tullaan seiskalle niin pitää olla rinnat jo kasvaneet.

• äiti

olen huomannut omalla seiskaluokkalaisella miten kovaa on pukeutuminen,rinnat,vertailu jne.alaluokilla vertailtiin vaatteita hiuksia ym.sanoinkin että kohta vertaillaan ja ollaan kateellisia rinnoista,kuukautisista ja kinataan pojista...ja niinhän se meneekin varmaan.että elämä on kovaa jo lapsena,alaluokilla rakennettiin majoja....riita että et sinä tule tänne rakentamaan,tyttö rakensi oman majan aina viereen ,aina oli rikottu,kolmannella kerralla tyttö tuli kotiin ja sanoi että enää en rakenna olivat taas rikkoneet.silloin ihmettelin tytön sitkeyttä.tytöllä on normaali vartalo ,tyttö koulussa oli sanonut,sinullakin on niin iso perse ja pyörität sitä että kaikki kattois,nyt täytyy olla pyykkilauta vatsa,niin ovat toiset sanoneet,laihiksella,koulussa ei syödä kun ei toisetkaan syö ,tosi harva....että tälleen täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4015
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4003
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3763
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2547
    7. 33
      2329
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2244
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      449
      1844
    Aihe