Kyllä oli Forssell huono Makedonia -ottelussa!!!
Aivan liian itsekkäästi yritti kiertää monet puolustajat. Oli kyllä tämän ottelun huonoin pelaaja. Vaihtoon joutikin...toivottavasti oppi jotakin...
Surkeata Forssell!!!
5
598
Vastaukset
- -the-jack-
Forssellilla ei ole alla kovin montaa ottelua loukkaantumisesta toipumisen jälkeen. Pelaamattomuus näköjään on tuonut hänelle vaikeuksia, mutta kyllä se siitä lähtee kun pelejä saa lisää alle...
- Joni
Näin on.. Forssellin pitää saada pelattua jonkin aikaa että pääsee omalle tasolleen takaisin.. Kun pääsee (joka voi viedä hetken aikaa)niin on odotettavissa maaleja..
- Valioliigassa kolmen sakkii...
Se on varmaa.......
- veli
kunhan nyt sais ees yhen maalin aikaseks koko kauden aikana... hyvä pelaajahan se on, ei siin mitää mutta ikävä kyllä noi loukkaantumiset syö miestä...
- ...ei nyt sentään huonoin
Forssel oli kuulemma treenannut talven aikana kuin hullu ja oli tämän takia kuulemma vain 70min pelikunossa... eli forssel ei todellakaan ollut vielä kunnossa, kun tähän lsketaan vielä noin vuoden pelaamattomuus... Eikä forssel sentään huonoin ollut.. esimerkiksi lagerblom (jos se nyt noin kirjoitetaan) pelasi mielestäni todella huonon ottelun....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093135
- 562335
- 221902
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61738Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241516Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394