Moottoripyörän vuokraus Kreetalla?

motonisti

Laittakaapa tietoa hintatasosta, valikoimasta, teitten kunnosta ym. Ollaan menossa Agia Marinaan.

5

2521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorgos Kossurakis
    • Pave

      Pyöriähän löytyy suunnilleen laidasta laitaan, eli piikeistä isompiin. Löytyy enduroita sekä custom tyylisiä.
      Teiden kunnosta sen verran, että asfaltti on reilusti liukkaampaa kuin mitä Suomalainen ja teissä saattaa olla ajettaesssa pieniä reikiä, joten kannattaaa kyllä olla tarkkana varsinkin vuoriston kurveissa.
      Agia Marinassakin on useampia vuokraajia joten valikoimaa kyllä löytyy, ei muuta kuin vain "mopoilemaan", näin ajattelin itsekin tehdä, ensi tai seuraavalla viikolla. ;)

      • Olen koetellut ;-)

        Varoitus asfaltin liukkaudesta on paikallaan! Olen itsekin vetänyt lipat Haniassa edessä olevan auton äkkijarrutuksen takia. Tulikuuma, varsinkin tumma ja tuore asfaltti on vähän toista kuin suomalainen tiepinnoite! Asfaltti-ihottuman lisäksi voi saada vielä palovammojakin ...
        Selvisin onneksi mustelmilla - ei muistaakseni edes paljoa verta vuotanut. Matkustaja selvisi säikähdyksellä.


      • HdD
        Olen koetellut ;-) kirjoitti:

        Varoitus asfaltin liukkaudesta on paikallaan! Olen itsekin vetänyt lipat Haniassa edessä olevan auton äkkijarrutuksen takia. Tulikuuma, varsinkin tumma ja tuore asfaltti on vähän toista kuin suomalainen tiepinnoite! Asfaltti-ihottuman lisäksi voi saada vielä palovammojakin ...
        Selvisin onneksi mustelmilla - ei muistaakseni edes paljoa verta vuotanut. Matkustaja selvisi säikähdyksellä.

        ...nimittäin jos (=kun, kannattaa varmasti) lähtee ajolenkille maaseudulle,
        kannattaa olla tarkkana kun ajaa paikallisen viljelijän kastelusysteemien lätäkköön/vuotoon.
        Fiilis on vähän sama kuin suojatiemaalaukset tai pikipaikat kotimaassa sateella...

        Itse onnistuin (säkällä) pysymään pystyssä ekalla kerralla, sen jälkeen on osannut varoa.

        Tielle puista varisseet oliivit on kanssa mielenkiintoisia, oliiviöljyä nääs....


      • terres

        Katso osoitteella http://bit.ly/2ywq6Ey reilut hinnat sekä paljon kilometrejä ! Suosittelen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe