Tanssiorkesteri Luxus

Fani2005

Olin riutanharjulla heinäkuun lopulla katsomassa Anneli Mattilaa ja siellä oli toisena orkkana Tanssiorkesteri Luxus joka yllätti positiivisesti. Olen yrittänyt etsiä tietoa heistä ja nyt tärppäsi löysin kotisivut http://www.tanssiorkesteriluxus.com ja olipa vieraskirjakin osoitteessa http://www.tanssiorkesteriluxus.com/vk215b.php
Kannattaa tutustua ja olisi kiva kuulla muidenkin mielipiteitä ko. orkasta.

9

2502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu

      pelottavan näköisiä miehiä. paitsi se yksi ;)

      • Fani2005

        Kerro ihmeessä kuka?


      • Satu
        Fani2005 kirjoitti:

        Kerro ihmeessä kuka?

        Okei, he ovat kaikki kuin addams-familystä.


      • ajattelemista
        Satu kirjoitti:

        Okei, he ovat kaikki kuin addams-familystä.

        Tässä on taas yksi hyvä esimerkki siitä, että ensimmäisenä ollaan arvostelemassa ihmisten ulkonäköä. Jos ei sullakaan Satu oo muuta tekemistä, kuin ottaa kantaa soittajien ulkonäköön, niin ihan yhtä hyvin voisit olla kirjoittamatta mitään. Ei ensimmäinen kirjoittaja kehunutkaan, että kuinka hyvännäköisiä soittajia bändissä on, vaan kokonaisuutta, joka jäi yhtyeen esiintymisestä. Ja positiivista sellaista! Jos olet Satu kuullut kyseistä bändiä joskus ja ymmärrät musiikista jotakin, niin voisit aivan yhtä hyvin ottaa kantaa heidän musiikilliseen puoleensa. Ei kaikki soittajat ja laulajat voi olla mitään mr ja miss Finlandioita. Oletko itse sen näköinen, että sulla on kanttia arvostella toisten ulkonäköä? Meneppäs peilin eteen ja katso, että ketä tv-kasvoa itse muistutat! Eikö täällä ole mitään osastoa, jolla keskustellaan ihmisten ulkonäöstä ja kauneuskilpailuista? Mun tietääkseni tämä osasto liittyy musiikkiin!?


      • otti vähän vakavasti
        ajattelemista kirjoitti:

        Tässä on taas yksi hyvä esimerkki siitä, että ensimmäisenä ollaan arvostelemassa ihmisten ulkonäköä. Jos ei sullakaan Satu oo muuta tekemistä, kuin ottaa kantaa soittajien ulkonäköön, niin ihan yhtä hyvin voisit olla kirjoittamatta mitään. Ei ensimmäinen kirjoittaja kehunutkaan, että kuinka hyvännäköisiä soittajia bändissä on, vaan kokonaisuutta, joka jäi yhtyeen esiintymisestä. Ja positiivista sellaista! Jos olet Satu kuullut kyseistä bändiä joskus ja ymmärrät musiikista jotakin, niin voisit aivan yhtä hyvin ottaa kantaa heidän musiikilliseen puoleensa. Ei kaikki soittajat ja laulajat voi olla mitään mr ja miss Finlandioita. Oletko itse sen näköinen, että sulla on kanttia arvostella toisten ulkonäköä? Meneppäs peilin eteen ja katso, että ketä tv-kasvoa itse muistutat! Eikö täällä ole mitään osastoa, jolla keskustellaan ihmisten ulkonäöstä ja kauneuskilpailuista? Mun tietääkseni tämä osasto liittyy musiikkiin!?

        Joku taas otti tänkin keskustelun vähän vakavasti.Okei oli vähän tyhmästi ilmaistu tolta Satulta tuo juttu,mut oli vastauskin vähän tollanen tiukkapipoisen nutturapäisen opettajan..Kaikki arvostelee tässä maassa toisten ulkonäköä,esiintymistä,lauluääntä ym,joskus kovinkin sanoin,niin se vaan on,valitettavasti!!


      • ajattelemista
        otti vähän vakavasti kirjoitti:

        Joku taas otti tänkin keskustelun vähän vakavasti.Okei oli vähän tyhmästi ilmaistu tolta Satulta tuo juttu,mut oli vastauskin vähän tollanen tiukkapipoisen nutturapäisen opettajan..Kaikki arvostelee tässä maassa toisten ulkonäköä,esiintymistä,lauluääntä ym,joskus kovinkin sanoin,niin se vaan on,valitettavasti!!

        Katsos, juttuhan on niin, että kukaan ei voi ulkonäölleen mitään. Jokaisen pitää pärjätä niillä avuilla, jotka on saanut. Siksi on mun mielestäni väärin, että bändiä, joka yrittää viihdyttää ihmisiä tansseissa, arvostellaan sen mukaan, miltä he näyttävät. Jos on siistit, yhtenäiset esiintymisasut ja muutenkin kaikki tiptop, niin on lapsellista kirjoitella tuollaisia kommentteja, että on kuin Addams-familystä. Sen sijaan sillä ei tänä päivänä oo mitään väliä, että kuinka laulaa. Siitä on hyviä esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Tähdeksi voi periaatteessa hyvällä onnella tulla kuka tahansa, jos on hyvännäköinen tai entinen urheilija tms. Laulamista pystyy kehittämään, jos on saanut syntymälahjana hyvän nuottikorvan ja rytmitajun. Ulkonäölleen ei mitään muuten voi, kuin amerikkalaisissa viihdeohjelmissa ja suurella rahalla. Enkä ole nutturapäinen opettaja enkä muutenkaan tiukkapipoinen. Satun vain kuulumaan siihen ryhmään, (en ko. Luxukseen) joka tekee parhaansa, että ihmisillä olisi tansseissa hauskaa sillä perusteella, että musiikki on hyvää ja bändin jäsenet nauttivat tekemisestään. Ei soittajatkaan arvostele tanssijoiden ulkonäköä!


      • samaa mieltä..
        ajattelemista kirjoitti:

        Katsos, juttuhan on niin, että kukaan ei voi ulkonäölleen mitään. Jokaisen pitää pärjätä niillä avuilla, jotka on saanut. Siksi on mun mielestäni väärin, että bändiä, joka yrittää viihdyttää ihmisiä tansseissa, arvostellaan sen mukaan, miltä he näyttävät. Jos on siistit, yhtenäiset esiintymisasut ja muutenkin kaikki tiptop, niin on lapsellista kirjoitella tuollaisia kommentteja, että on kuin Addams-familystä. Sen sijaan sillä ei tänä päivänä oo mitään väliä, että kuinka laulaa. Siitä on hyviä esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Tähdeksi voi periaatteessa hyvällä onnella tulla kuka tahansa, jos on hyvännäköinen tai entinen urheilija tms. Laulamista pystyy kehittämään, jos on saanut syntymälahjana hyvän nuottikorvan ja rytmitajun. Ulkonäölleen ei mitään muuten voi, kuin amerikkalaisissa viihdeohjelmissa ja suurella rahalla. Enkä ole nutturapäinen opettaja enkä muutenkaan tiukkapipoinen. Satun vain kuulumaan siihen ryhmään, (en ko. Luxukseen) joka tekee parhaansa, että ihmisillä olisi tansseissa hauskaa sillä perusteella, että musiikki on hyvää ja bändin jäsenet nauttivat tekemisestään. Ei soittajatkaan arvostele tanssijoiden ulkonäköä!

        Väärinhän se on,et arvostellaan,siitä olen samaa mieltä,mut mun pointti olikin,et sille ei voi mitään,että jotkut niin tekee!Tai kaikkihan on joskus varmasti arvostellu toisia,tuskin kukaan pystyy sanomaan ettei oo niin tehny!!!Tosiaan tässä maassa pääsee aika vähällä joihinkin ostoskeskuksen avajaisiin laulamaan(esim jos sattuu olemaan entinen missi tms)mutta ns.tähdeksi pääsee tosi harva!!Näitä tähdenlentoja täältä löytyy vaikka kuinka paljon Jasmin Mäntylästä alkaen:)Niistä oikeista tähdistä taas voi mainita aineskin Kari Tapion,Katri Helenan ja Agentsin!(mun mielipide)Näillä on sitä lauluääntä ja esiintymistaitoa/karismaa!Loppujen lopuksi sillä on paljonkin väliä millainen lauluääni on,sillä vain hyvällä lauluäänellä,siistillä ulkoasulla,käyttäytymisellä ja lavakarismalla päästään pitkälle ja kansan sydämiin!!Kestosuosikit on aika harvassa!Muutaman hitin ihmeitä taas löytyy vaikka kuinka..:)


    • -80 luvun LUXUS-fani

      -80 luvulla Etelä-Pohjanmaalla vaikutti myös Seinäjokinen Lasse & Luxus yhtye myöhemmin Luxus-yhtye joka ei ole sama kuin nykyinen. Kyseinen bändi oli tosi suosittu. Säestelivät maan mm. huippuartisteja ja olivat komeita nuoria miehiä.

    • Mies ja nimi

      Lea Laven & Luxus keikkaili 1970-luvun puolenvälin paikkeilla, oli muistaakseni melko kovatasoinen moniäänistä laulua vetävä ammattimainen tanssibändi.

      Onko nyt sama Luxus ilman Laveenia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe