tietääkö joku miksi yhdistyksen pentuvälityksen sivut ovat poissa käytöstä?
pentuvälitysjupakka
7
2002
Vastaukset
- eivät ole
Eivät ole enää poissa käytöstä
- njuffe
oli poissa?
- skandaali?
...joku uusi...
- Hyvä Sylvi
Miten niin taasko? Mitkähän on aikaisemmat skandaalit? Aina joku vihjailee niinkuin muuta ei oliskaan kun skandaaleita, mutta kun mä en tiedä vielä yhtään :)
- kannattajajäsen
Hyvä Sylvi kirjoitti:
Miten niin taasko? Mitkähän on aikaisemmat skandaalit? Aina joku vihjailee niinkuin muuta ei oliskaan kun skandaaleita, mutta kun mä en tiedä vielä yhtään :)
Nöffiyhdistyksen jäsenlehti kyl sais tulla useammin ja siinä sais olla enempi kuvia ja jotain vaiks kilpailuja.
Jotkut nöffikasvattajat on musta kauheen tylyjä kun niitten kans yrittää jotain puhua! - kamalat kasvattajat...
kannattajajäsen kirjoitti:
Nöffiyhdistyksen jäsenlehti kyl sais tulla useammin ja siinä sais olla enempi kuvia ja jotain vaiks kilpailuja.
Jotkut nöffikasvattajat on musta kauheen tylyjä kun niitten kans yrittää jotain puhua!...puhua näiden "tylyjen kasvattajien" kanssa näyttelyissä, kesken tai just ennen nöffikehän? Voi olla nimittäin silloin hiukka kiirus.
- Ei tahallaan
kamalat kasvattajat... kirjoitti:
...puhua näiden "tylyjen kasvattajien" kanssa näyttelyissä, kesken tai just ennen nöffikehän? Voi olla nimittäin silloin hiukka kiirus.
Jos yrittää tosiaan keskustella kasvattajien kanssa näyttelyissä tai muissa kilpailuissa voi kohtalo olla kova.
Siellä ei tosiaan ole aikaa keskittyä jutustelemaan syntyjä syviä kun tarvitsee seurata kehää, laittaa omia koiria kuntoon ja muuta sellaista.
Parhaiten varmasti saat yhteyden kasvattajiin joko sähköpostitse, puhelimitse tai muuten.
Varmasti kaikki vastaavat kysymyksiisi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621