Mies kuoli ja tuli taivaan portille. Pietari oli kännissä ja sanoi: "Heipharalla miesh, haluutko bääshtä bileishiin?" Mies ihmetteli, mutta tottahan hän taivaaseen halusi. Pietari sanoi: "Shinun pitää otthaa kunnon ryybby, josh meinhaat bäästä taivsheen!!" Sitten Jeesus tuli portille ja kusi portinpieleen ja samalla muutti kusen viinaksi. Mies joi viinan ja tuli känniin. Sitten hän meni isä Jumalan luokse ja lähti sen kanssa panemaan enkeleitä.
Pietari kännissä
7
2542
Vastaukset
- minä vaan
olipas todella hauska:(
- --------------
GHAHAHHAH!,
Vittu Mä NAUROIN!!!!! - Pelastaja....
-------------- kirjoitti:
GHAHAHHAH!,
Vittu Mä NAUROIN!!!!!Hoh,hah,hah....Jeesus pelasti äijän, tällä kertaa muuttamalla kusen viinaksi... Halleluja vapahtaja, hah, hah hah, haaa!!!!!
- SAMU
Kerro missä kohdin piti nauraa?? Ois varmaan naurattanut enemmän kun ois nähnyt kertojan!!
- KAMU
Juttuhan oli saatanan hauska! Naurattaa vieläkin...
Paras taivaisiin ikinä.
- Anonyymi
Alkuperäinen versio:
Mies kuoli ja tuli taivaan portille. Pietari oli kännissä ja sanoi: "Heipharalla miesh, haluutko bääshtä bileishiin?" Mies ihmetteli, mutta tottahan hän taivaaseen halusi. Pietari tarjosi pulloa ja sanoi: "Shinun pitää otthaa kunnon ryybby, josh meinhaat bäästä taivsheen!!" Pullo oli kuitenkin tyhjä, koska Pietari oli ryypännyt kaiken viinan. Sitten Jeesus tuli portinpieleen kuselle ja huomasi tilanteen. Hän kusi pulloon. Sitten hän pieri pyhää henkeä pulloon ja muutti näin kusen viinaksi. Mies joi viinan ja tuli känniin. Sitten hän meni isä Jumalan luokse ja lähti sen kanssa panemaan enkeleitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3613102Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991295Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24951- 33847