Mies kuoli ja tuli taivaan portille. Pietari oli kännissä ja sanoi: "Heipharalla miesh, haluutko bääshtä bileishiin?" Mies ihmetteli, mutta tottahan hän taivaaseen halusi. Pietari sanoi: "Shinun pitää otthaa kunnon ryybby, josh meinhaat bäästä taivsheen!!" Sitten Jeesus tuli portille ja kusi portinpieleen ja samalla muutti kusen viinaksi. Mies joi viinan ja tuli känniin. Sitten hän meni isä Jumalan luokse ja lähti sen kanssa panemaan enkeleitä.
Vastaukset 7
- minä vaan
olipas todella hauska:(
- --------------
GHAHAHHAH!,
Vittu Mä NAUROIN!!!!! - Pelastaja....
-------------- kirjoitti:
GHAHAHHAH!,
Vittu Mä NAUROIN!!!!!Hoh,hah,hah....Jeesus pelasti äijän, tällä kertaa muuttamalla kusen viinaksi... Halleluja vapahtaja, hah, hah hah, haaa!!!!!
- SAMU
Kerro missä kohdin piti nauraa?? Ois varmaan naurattanut enemmän kun ois nähnyt kertojan!!
- KAMU
Juttuhan oli saatanan hauska! Naurattaa vieläkin...
Paras taivaisiin ikinä.
- Anonyymi
Alkuperäinen versio:
Mies kuoli ja tuli taivaan portille. Pietari oli kännissä ja sanoi: "Heipharalla miesh, haluutko bääshtä bileishiin?" Mies ihmetteli, mutta tottahan hän taivaaseen halusi. Pietari tarjosi pulloa ja sanoi: "Shinun pitää otthaa kunnon ryybby, josh meinhaat bäästä taivsheen!!" Pullo oli kuitenkin tyhjä, koska Pietari oli ryypännyt kaiken viinan. Sitten Jeesus tuli portinpieleen kuselle ja huomasi tilanteen. Hän kusi pulloon. Sitten hän pieri pyhää henkeä pulloon ja muutti näin kusen viinaksi. Mies joi viinan ja tuli känniin. Sitten hän meni isä Jumalan luokse ja lähti sen kanssa panemaan enkeleitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77958
- 73822
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 42561
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26481
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132472- 45439