Mies kuoli ja tuli taivaan portille. Pietari oli kännissä ja sanoi: "Heipharalla miesh, haluutko bääshtä bileishiin?" Mies ihmetteli, mutta tottahan hän taivaaseen halusi. Pietari sanoi: "Shinun pitää otthaa kunnon ryybby, josh meinhaat bäästä taivsheen!!" Sitten Jeesus tuli portille ja kusi portinpieleen ja samalla muutti kusen viinaksi. Mies joi viinan ja tuli känniin. Sitten hän meni isä Jumalan luokse ja lähti sen kanssa panemaan enkeleitä.
Pietari kännissä
7
2594
Vastaukset
- minä vaan
olipas todella hauska:(
- --------------
GHAHAHHAH!,
Vittu Mä NAUROIN!!!!! - Pelastaja....
-------------- kirjoitti:
GHAHAHHAH!,
Vittu Mä NAUROIN!!!!!Hoh,hah,hah....Jeesus pelasti äijän, tällä kertaa muuttamalla kusen viinaksi... Halleluja vapahtaja, hah, hah hah, haaa!!!!!
- SAMU
Kerro missä kohdin piti nauraa?? Ois varmaan naurattanut enemmän kun ois nähnyt kertojan!!
- KAMU
Juttuhan oli saatanan hauska! Naurattaa vieläkin...
Paras taivaisiin ikinä.
- Anonyymi
Alkuperäinen versio:
Mies kuoli ja tuli taivaan portille. Pietari oli kännissä ja sanoi: "Heipharalla miesh, haluutko bääshtä bileishiin?" Mies ihmetteli, mutta tottahan hän taivaaseen halusi. Pietari tarjosi pulloa ja sanoi: "Shinun pitää otthaa kunnon ryybby, josh meinhaat bäästä taivsheen!!" Pullo oli kuitenkin tyhjä, koska Pietari oli ryypännyt kaiken viinan. Sitten Jeesus tuli portinpieleen kuselle ja huomasi tilanteen. Hän kusi pulloon. Sitten hän pieri pyhää henkeä pulloon ja muutti näin kusen viinaksi. Mies joi viinan ja tuli känniin. Sitten hän meni isä Jumalan luokse ja lähti sen kanssa panemaan enkeleitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010326K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456006Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735434PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *985066Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193325Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142622
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172444- 282304
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822227