Ajattelin vain kysyä, että milläköhän tavalla nuo poliisin Mondeot on viritetty, kun liikkuvat "hieman" virkeämmin kuin normaalimallit.
Olisiko mahdollista esim. saada omaan Mondeoon vastaavat viritykset?
Pakko olla keskimääräistä parempaa työtä, kun kestävät niin hyvin...
Poliisi-Mondeo
21
11285
Vastaukset
- ASD
Ne ovat täysin vakio 2 litraisia,oletko hieman taulapää?
- FrTv
..ovat vakiokoneisia autoja. Niitä ei viritellä, k0ska se saattaa kostautua epäluotettavuutena sekä lyhentää käyttöikää.
Alusta sen sijaan on vakioautoa jäykempi, ainakin jousien ja iskareiden osalta. - tmu22
perusmondeoita - kakslitrasia tai V6:a. Alusta on jäykempi.
- varmaa tietoa
koneet tulee cosworthin virityspajalta...
- SHA1-VSA-278
Ei todellakaan tuu mistään cossun tehtaalta!
Mä oon täälä vaasa huoltanu poliisin kalustoa 11 vuotta ja voin sanoa, et TÄYSIN vakiomoottorisia ovat joka ikinen poliisiauto. LP: autot ovat myös vakioita. Alustat on joo tosin jäykemmät. - SH-2-VSA-609-S
Ei todellakaan tuu ykskään poliisiauton moottori cossun tehtaalta! Oon 11 vuotta huoltanut poliisin kalustoa eräällä paikkakunnalla ja voin sanoa, että JOKA IKINEN poliisiauto on moottorin osalta vakio. Alsutat on jäykemmät niinkuin joku jo kirjoittikin.
Taitaa pikkupojat taas vain toivoa, et olisivat viritettyjä... - Tommy
SH-2-VSA-609-S kirjoitti:
Ei todellakaan tuu ykskään poliisiauton moottori cossun tehtaalta! Oon 11 vuotta huoltanut poliisin kalustoa eräällä paikkakunnalla ja voin sanoa, että JOKA IKINEN poliisiauto on moottorin osalta vakio. Alsutat on jäykemmät niinkuin joku jo kirjoittikin.
Taitaa pikkupojat taas vain toivoa, et olisivat viritettyjä...Pääsenpähä paremmin niitä pakoo:)
- tarkkaillen
SHA1-VSA-278 kirjoitti:
Ei todellakaan tuu mistään cossun tehtaalta!
Mä oon täälä vaasa huoltanu poliisin kalustoa 11 vuotta ja voin sanoa, et TÄYSIN vakiomoottorisia ovat joka ikinen poliisiauto. LP: autot ovat myös vakioita. Alustat on joo tosin jäykemmät.... meitä nyt sitten kusetettu kun joissain lehdissä on ainakin annettu ymmärtää että kyseiset autot ois viritettyjä? Vai haluaako poliisi vaan antaa tällaisen väärän kuvan, jotta ei lähdettäisi kokeilemaan miten "kisassa" käy? Perus-Mondeollahan ei poliisi välttämättä kovin hyvin pärjäisi.
- höpöhöpö...
Tommy kirjoitti:
Pääsenpähä paremmin niitä pakoo:)
Voi jeesus sentään mitä väkee täälläkin kirjottelee. Noi poliisiautot on koneiltaan ihan vakio kalustoo, Mondeot 2.0 bensakoneita, jokunen saman kokonen diisseli. Ja noista poliisiautojen "virittämisestä" esim Profile Vehiclesillä: ei siellä mitään mootoreita viritellä, vaan jos lapset satutte tietämään niin poliisiautoissa on kaikenlaisia muita vempaimia mitä vakio malleista puuttuu, niinkuin esim. vilkut katolla. Älkää uskoko mitä tämmösillä palstoilla hölmöt kirjottelee...
- Menoxjalujaa
Mulla on LP: n vanha Mondeo ja siinä on pirtsakka 2,5litrainen V6 ja alusta on jäykkä ja lisukkeena kruunas auton IPS eli Fordin turvajärjestelmä. Ja meinaan liikahtaa kivasti A:sta Beehen.
- SuperGT
Varma tieto: Niissä on vaihdettu lastu, vapaavirtaussuodin ja Simonssin putki 2,5 tuuman ulostulolla. Tehoja arviolta lähemmäs 300 hv.
Eikös se ollut GTI-lehdessä joka auto viritetty ko. tavalla ja aina oli polleja se 300!- on,
polle persereijässäsi idiootti.Poliisi autot ovat täysin vakioita lukuunottamati tupla ulostuloja(2 kertaa 75 mm rosteri) ja kahta antennia.
- kertakaikkiaan
on, kirjoitti:
polle persereijässäsi idiootti.Poliisi autot ovat täysin vakioita lukuunottamati tupla ulostuloja(2 kertaa 75 mm rosteri) ja kahta antennia.
Jos on perusmondeo niin täytyy sanoa, ettei sillä sitten paljon rosmoja kiinni saada.
Eli punavalon vilkkuessa peräpeilissä lämä tiskiin moottoritiellä ja seuraavasta liittymästä pikkuteille.... - ylämummo
tosikkoa porukkaa...minä menen pois.
- vierailija
ylämummo kirjoitti:
tosikkoa porukkaa...minä menen pois.
lahdessa poliisilla on oma viritysyksikkö jossa piristetään erikoisajoneuvo-tehtailta(esim. Profile Vehicles iisalmessa) lähteviä poliisiautoja.toki en mene vannomaan että jokaisen auton siellä piristäisivät mutta tuskin turhaankaan tällainen yksikkö olisi perustettu.
- Eino-herra
vierailija kirjoitti:
lahdessa poliisilla on oma viritysyksikkö jossa piristetään erikoisajoneuvo-tehtailta(esim. Profile Vehicles iisalmessa) lähteviä poliisiautoja.toki en mene vannomaan että jokaisen auton siellä piristäisivät mutta tuskin turhaankaan tällainen yksikkö olisi perustettu.
Profile tekee ambulansseja
- venkula
Eino-herra kirjoitti:
Profile tekee ambulansseja
Vanhaa tietoa. Kaikki poliisin uudet Volkkari maijat rakennetaan Profilella Iisalamessa.
Tässä uutinen Profilen sivuilta:
"Poliisiautoja Iisalmesta (27.4.2004)
Profile Vehicles Oy on voittanut tiukan tarjouskilpailun poliisiautojen valmistuksesta. Poliisiautot valmistetaan Volkswagen Transporter alustalle ja ensimmäiset autot valmistuvat kesällä 2004. Sopimus Poliisin tekniikkakeskuksen kanssa kestää kolme vuotta."
http://www.profilecom.fi/fin_index.htm - paremp
on, kirjoitti:
kuski ku savuissaan ajeleva hifivaras,siitä ero..Eikä kuntoa voi viritellä ku salilla.....
- -asia
Jotenkin koomista, että valtio maksaa ostamistaan autoista valtiolle autoveroa!
Ja tämän autoveron takia ei määrärahat riitä riittävään kalustonuusintaan... - Ford-hevoset_vievät
Fordin iso bensakone vie pirun väkevästi, ihan eri tavalla kuin hinta alkaen -moottorit. Poliisilla on vakiotehot, mutta aika tavalla lisäpainoa ja ilmanvastusta varusteista johtuen. Lisäksi kyydissä kaksi satakiloista äijää varusteineen.
Kerran tuli kolmostiellä poliisin farkku-Focus yli 200 km/h ohi. Ei mikään ST/RS. Kyllä jysähti, kun meni ohi ja oli kohta kilometrin edellä. :) - Kyyrä
Oli sisä-suomen poliisilla aikonaan st-200 mondeo. Varmaan ainoa vähänkin pirtsakampi polliisiauto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812