Voisko joku kertoa mulle, että miten tämä nyt menee? Keväällä käsiini osui ihan ensimmäinen Alex Cross, hämähäkin aika tai jotain. Siitä lähdin lukemaan niitä järjestyksessä. Kirjasarja on todella hyvä, mutta ne loppuivat kuin seinään. En muista oliko se seitsemäs vai kahdeksas, joka jäi viimeiseksi. Siihen mennessä Cross oli saanut lapsen Catherinen (muistaakseni!) kanssa ja selvitti pankkiryöstöjä. Kirjan nimi oli kai Paha kulkee edellä. Kyseinen kirja loppui niin kutkuttavan jännittävään kohtaan: Crossin ystävä oli tapettu (en muista naisen nimeä) ja ihan lopussa selvisi että Mastermind oli Crossin ystävä Kyle...jotain.
Eli onko patterson jatkanut crossin tarinaa...ainakaan en ole kirjastosta löytänyt, mutta minä asunkin pienehköllä paikkakunnalla...
Pattersonin Alex Crossit
4
644
Vastaukset
- tähän....
sulle linkin,siitä klikkaa kohtaa suomennokset niin tulee noista kirjoista paljon tietoa.
http://www.tornio.fi/kirjasto/tuu/dekkarit/kirjailijat/pattersonj.htm - Dekki'
Luojan kiitos et ollut lukenut enempää kun kerran spoilaat tuota vauhtia juonta niille, jotka eivät ole lukeneet noita. Olen kyllä kanssasi samaa mieltä siinä, että Alex Cross kirjasarja on hyvä.
Tuon "Paha kulkee edeltä" (Roses are red)jatkoksi Patterson on kirjoittanut kirjan "Violets are blue" (Tietääkseni ei suomennettu). Se jatkuu siitä mihin edellinen jäi. Tuota on ainakin yhdessä kirjastossa Suomessa, mutta taitaa olla harvinainen. Sen voi myös tilata kirjakaupasta, jolloin hinnaksi tulee n. 12 euroa.
Jos luet "Violets are blue" -kirjan niin pliis älä spoilaa sen juonta täällä. Itselläni on vielä se lukematta.- Taru
Itse olen HC Alex Cross diggari, luen kyllä ihan mielellään muitakin Pattersonin kirjoja..Mutta asiaan: Suomennoksista en osaa sanoa mitää, mutta Violets are bluen:n jälkeen on vielä 2 kirjaa. Four Blinf Mice ja 2004 julkaistu London Bridges. Jos vaan kykenee lukemaan englanniksi niin suosittelen, suomennusten odottelu on näemmä todella hidasta!!! Itse luen englanniksi ja pokkareina ne ilmestyy Suomessakin tosi nopeesti.
- Taru
Taru kirjoitti:
Itse olen HC Alex Cross diggari, luen kyllä ihan mielellään muitakin Pattersonin kirjoja..Mutta asiaan: Suomennoksista en osaa sanoa mitää, mutta Violets are bluen:n jälkeen on vielä 2 kirjaa. Four Blinf Mice ja 2004 julkaistu London Bridges. Jos vaan kykenee lukemaan englanniksi niin suosittelen, suomennusten odottelu on näemmä todella hidasta!!! Itse luen englanniksi ja pokkareina ne ilmestyy Suomessakin tosi nopeesti.
..nehän olikin tossa edellä jo linkitetty! Innostuin vaan niin, kun kerankin tiesin....:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521