Miten kisoihin?

epätietoinen-

Eli mistä liput? Matkatoimiston kautta varmaan saa majoituksen ja lennot. Entä jos majapaikka ei ole ihan kisapaikan lähellä, kuinka itse kisapaikalle pääsee? Tekeekö kukaan valmiita motogp-matkapaketteja?

6

2763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauri

Brnohon saa varmasti lippuja radaltakin samoin Istanbuliin, mutta Valenciaan on ainakin screenilliset istumakatsomot melko tarkkaan myyty. TV4 sivuilla oli mahdollisuudesta uusien katsomoiden rakentamiseen vielä ennen kisoja. Itse ostin Espanjan liput netin kautta heinäkuun lopulla. Silloin ei enää saannut 3 vierekkäistä paikkaa pohjoiskatsomoon. Online oston voi tehdä osoitteessa www.bancaja.es , siis Espanjaan.
      En tiedä valmismatkoista, mutta Brnohon on helppo mennä vaikka lentäen Wieniin tai Prahaan ja sieltä junalla Brnohon. Radalle pääsee taxilla. Myös hotelleista saattaa olla kuljetus.

• Pave

Matka on helppo suunnitella ja varata itsekin. Päätät mihin kisaan haluat, etsin googlella järjestävän radan nettisivut, siellä on lipunmyynti ja myös tietoa miten lähikaupungista pääsee radalle. Ostat sieltä liput luottokortilla ja liput tulee postissa kotiin. Sitten vaan varaat lennot ja hotellit netistä itse. Säästät todnäk muutaman sata euroa.

Itse kävin Barcelonan kisoissa tällä systeemillä eikä mitään ongelmaa.

• samaa

mieltä..tolla tavalla säästää huomattavan määrän euroja ja pääset vaikuttaan matkareitteihisi yms...

• hinnoista

tuolla smt.fi sivuilla turkin gp:lle tuli lennoille ja huoneelle hintaa lähes tonni ja ilman kisalippuja! Aika paljon kolmesta päivästä.
        Taitaa olla viisaampaa varata matkat itse, lähtee vaikka turistikohteeseen sopivasti viikoksi lomalle ja samalla poikkeaa kisoja katsomassa.
        Minkälaisella budjetilla olette selvinneet?

• 123

Valmiita Motogp-matkapaketteja järjesti ennen Töölön matkatoimisto, nykyisin Suomen matkatoimisto. Järjestää matkan tänä vuonna ainakin Istanbuliin. Kts. www.smt.fi

• Lauri

Luin juuri MotoGP:n sivuilta, että marraskuun alussa pidettävään kauden päätöskisaan Valenciaan rakennetaan vielä 5 500 lisäistumapaikkaa. Nopealla toiminnalla voi vielä saada liput. Online myyntihän on osoitteessa www.bancaja.es. Kolmenpäivän lippu maksaa 80 euroa ja toimitus Suomeen taisi olla 20 luokkaa. Liput tuli parissa viikossa. Toivottavasti vielä kertyy sankka suomalaisporukka todistamaan Mika Kallion kruunaamista maailmanmestariksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe