OLEN PETTÄNYT

sulhanen1234

Tulevaa vaimoani törkeästi ja en muistakkaan kuinka monta kertaa ja monenko naisen kanssa! Ensiviikonloppuna on häät. Pitäisikö minun kertoa hänelle kaikki? Tulen varmaankin pettämistä jatkamaan...

22

12892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eelia- 76

      Parhaan ystäväni mies kertoi häiden aattona, ei peruttu häitä, ovat saaneet 3 lasta sen jälkeen ja tuntuvat olevan onnellisia.
      Itse olisin pistänyt äijän pihalle ilman toista polvilumpiota.

      Toteaa lakonisesti Eelia

    • sama

      kerrotko vai jätätkö kertomatta, varmaa on ettet ole naistasi "ansainnut". En ymmärrä miksi yleensä olet alkanut vakavasti seurustelemaan koska a) olet jo pettänyt b) tulet pettämään jatkossakin (kuten sanoit).
      Lyöppäs päätäsi nyt vähän aikaan leppään ja mieti miten monen ihmisen luottamuksen olet pettänyt siinä sivussa.
      Toivon että opit kasvamaan aikuiseksi ja lopetat oman navan tuijottelun. Häpeä!!!!!

      • anoppi

        Kertominenko antaa sinulle oikeutuksen toimintaasi ja luvan toimia niin jatkossakin? Eiköhän paras toimintaohje ole sallia itselleen saman minkä hyväksyisi kumppaniltaan.


    • kirsikka

      kertoisin. ainakin sitten nainen tietäisi mitä olet tehnyt ja mitä ehkä teet tulevaisuudessa...mutta varaudu siihen että voipi tulla musta silimä ja ehkäpä taju männä...
      häät saattaa peruuntua, mutta miksi jatkaa tuollaista valheiden verkkoa mistä ei ole ulospääsyä!!!

    • B.Ban

      Minun mielestäni sulhaseksi pääsemisestä sinun pitäisi vaieta täysin.
      Sinun toimintatapasi on ällöttävä ja minun puolestani vaimosi on oikeutettu vaikka tappamaan sinut, jos siltä tuntuu. Sen verran huonoa käytöstä.

      Vai pettääkö vaimosi samanaikaisesti sinua?

      • SPaa

        B.Ban lievä hullu. huh huh kaikenlaisia hulluja sitä onkin! Sinä alkuperäinen, älä kerro, kaikkea ei tartte tietää!


    • saara

      ...anna vaimosi gynekologin kertoa se puolestasi aikanaan kun olet onnistunut tartuttamaan häneen jonkin taudin! Parhaassa tapauksessa vaimo on silloin vieläpä jo raskaana...

      Eniten petät itseäsi. Ei käy kateeksi.

      • - - - - -

        Jos olet jo pidempään pettänyt niin eikö tullut aiemmin mieleen tunnustaa? Vasta häiden kynnyksellä..todella raukkamaista.


    • Ja huono sellainen...

      Tämä lienee luultavasti pilaa -huonoa pilaa. Ja jos ei, säälin sinua ja olen pahoillani vaimosi puolesta.

    • naisesi ei ansaitse sua

      mitä jörkee mennä naimisii jos harrastat muita naisia? kysynpä vaan. saisiko vaimosi peettä sinua mitä siihe sanot?

      • lallin kumaus

        vaikkapa kalaan ja näpitä siellä


      • ja naisesi ei

        ole mitään muuta kuin emakko.

        Mitä vittua sä tommosia mietit!? Mieti mieluummin, että miten saat kaasolta pesää hääpaikan vessassa. Takaapäin.

        Jos siihen et pysty, niin aika nolla olet äijäksi. Mieluummin kannattaa jättää häät väliin.


    • niin...

      Tämä ei ole varmaan totta. Joku taas luulee olevansa nokkela tai hauska. Eli syvästi epäilen, mutta mutta JOS on tosi niin... Miksi ihmeessä menet naimisiin? Suhteessanne on varmaan vikaa, jos on tarvetta jatkuvasti pettää. Älä mene naimisiin.

    • lellu

      Ootpa oikeesti äs-ika. Ei kannata mennä naimisiin kun kuitenkin on ero ennenpitkää joskus tulevaisuudessa edessä. Säästä tulevaa vaimoas jollekkin paremmalle miehelle, jos hänestä välität. Itse arvostaisin että mies kertoisi viimeistään ennen naimisiin menoa tuommoset sikailut vaikka kuinka sattuisikin. Eipähän tarvisi turhaa mennä naimisiin ja käyttää titteliä eronnut (ei siinä, ei eronneissa mitään pahaa ole, mutta tuommosen miehen takia..). Voi hyvä mies, VOI ETTÄ MUA SUUTUTTAA SUN PUOLESTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Toivottavasti mulla ei mies ole tuommonen... ja hei, maailmahan on ihania miehiä täynnä, ei se avovaimosi elämä lopu vaikka kerrotkin totuuden, varmasti löytää paremman tilalle.
      Onhan tuo kyllä tosi noloa, aattele kun tulee tuo pettäminenkin joskus tulee ilmi, miten paljon pahaa ja ivallisesti sun selän takana sit puhutaankin.. en haluaisi olla sun pöksyissä :). mutta onnea kuitenkin mitä meinaatkaan.

    • taidatkin olla idiootti

      Mieshuora.

    • ei halua tietää

      Ei se nyt niin kamalan nuukaa oo jos vähän lipsahtaa. Sattuu itse kullekin. Vihille vaan.

    • v*tussa pitää kertoa!!

      Sanat eivät riitä kertomaan, mitä ajattelen sinusta!! Mutta ai niin, todennäköisesti sä tällä hetkellä oletkin jo naimissa...Ja let me guess, et takuulla kertonut mitään?

      Oma siskoni on kanssa lähiaikoina menossa naimisiin, ja en rehellisyyden nimissä voi sanoa olevani kovin innostunut asiasta.Toki toivon, että hän on onnellinen valitsemansa miehen kanssa kuka hän nyt sitten sattuukin olemaan,mutta kovin korkealla ei nyt ole fiilikset.

      Mies vaikuttaa mun silmiini lähinnä ylimieliseltä ja ahdaskatseiselta k*usipäältä,joka ei tarpeeksi korkealle vaikuta siskoani arvostavan...Jätkä myös puhuu mulle aika epäilyttäviä juttuja ( siis toki ainoastaan silloin, kun siskoni ei tietenkään ole kuulemassa), ja on suhteelisen yksioikoisen oloinen tapaus.Pisteenä ii:n päälle tulevat sitten vielä helv*tun typerät ja asennevammaiset kaverit, joita sulhanen omaa.

      Mut minkäs teet.Elämä on...Toivon vaan, että siskolleni ei aiheudu myöhemmin harmia tuosta tyypistä.:(

      • rakkaudesta

        Kylläpä on sulhaskandidaatilla moraali alhaalla.
        Ja että jatkossakin harrastat pettämistä.
        HUH HUH!!
        Todellakin, jää mieluummin yksin ja säästä kumppanisi jollekkin kauniimmin käyttäytyvälle sulhasehdokkaalle.
        säälittää sinun puolesta se, että et ilmeisesti ymmärrä, mitä tarkoittaa sitoutuminen parisuhteeseen.
        Kulkemista yhdessä ja katseet erisuuntiin suunnaten?
        Ehei, ihmispolo.
        kasva aikuiseksi, älä isoksi.


    • vanhapiika

      Ei tuollaisen miehen tulisi ikinä päästä edes naimisiin.Etoo morsiamesi puolesta,hänellä kun olisi mahdoliisuus saada kunnon mies,eikä tuollaista kypsymätöntä aasia.

    • ...

      en vaan ymmärrä et miks ihmeessä sun pitää sitte mennä naimisiin..jos et kerran pysty olemaan uskollinen.säälin sua aikalailla ja vielä enemmän sun tulevaa tai jo olevaa vaimoa.

      • Iisakki

        Yritän miettiä omalle kohdalleni tapaustasi.
        Jos minulta joku kysyisi, vaikka vaimoni: -oletko pettänyt. Vaikea olisi katsoa silmiin ja valehdella,-en. Miksi ihminen pettää? Puuteessa, Taikka kokee heikolla itsetunnollaan olevanssa edes salassa jonkinlainen sankari. Pettäminen on heikkoutta, se pitäisi kohdata julkisesti. Tehdä itsensä toisten silmissä, sen arvoiseksi mitä on.
        Valehtelulta pitäis viedä pohja. Minä joka olen Alkoholisti. Petin viinan käytöllä itseäni. Minun lääkkeeksi muodostui tuska joka ajoi minut AA ryhmään. Jossa jouduin paljastamaan itseni valheiden verkon.Olen monella alueella ollut heikko. Tehnyt väärin minkä silmä on välttänyt.
        Raiittina elän ja ihmissuhteita harrastan kaltaisteni ihmisten kanssa. En ole kyennyt päästämään ketään niin lähelle itseäni, että olisin voinut naimisiin ajatella.Koska olen ulkoisesti miellyttävä, useat aviovaimot ovat haluneet nauttia ruumistani. Sanovat pappien valojen ja kahden ihmisten lupausten olevan vuosien kinastelujen jälkeen, aika kaurapuuronkorviketta.Pitäisikö meidän ikuisten heikkojen vanhojenpoikien tyytyä vain ostamaan ja käsitöihin.Kuinka suljemme halumme kun tilanne tulee eteen.Ihminen ei niin vain luovu siitä mistä nauttii, ei ennen kuin asia muuttuu kärsimykseksi.Suurinta rehellisyyttä on tutustua omaan epärehellisyyteensä, vaikka ei normeihin kykenisikään. Uskollista elämää niin heikoille, kuin muillekin selkärankaisille.


    • uips

      Älä petä törkeästi. Petä silleen nätisti, niin se ei ole niin paha asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe