Ravintolat

Jj1

Mikä on Heinolan paras ravintola/baari?

11

3164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras

      ravintola olis muten casino, mutta paikka on kuivanut kasaan. Vaihtoehdot vähissä ravintoloiden suhteen, mutta kuski ja auto alle, niin kerkiät illan aikana käymään kaikissa heinolan ravintoloissa...

      • gfdgfdfdg

        Jalat alle niin kerkeät käymään kaikissa heinolan baareissa.


      • kerkiää
        gfdgfdfdg kirjoitti:

        Jalat alle niin kerkeät käymään kaikissa heinolan baareissa.

        kiertämään


      • Murskuviiksi
        kerkiää kirjoitti:

        kiertämään

        Eikös Casinolle olla tekemässä syksyllä suurempaa uudistusremonttia? Taitaa sen jälkeen taas loikata naislaiffin porukat sinne


      • Lohitek
        Murskuviiksi kirjoitti:

        Eikös Casinolle olla tekemässä syksyllä suurempaa uudistusremonttia? Taitaa sen jälkeen taas loikata naislaiffin porukat sinne

        suuresti..


      • ....
        Lohitek kirjoitti:

        suuresti..

        naitti on heinolan paras baari, casinolla ei riitä tunnelmaa ei se porukka sieltä naitista ihan heti sinne casinolle siirry vaikka mitä tekis..


      • noita Heinolan upeita baareja mutta hyvä meininki täällä on aina... aika raisua välillä!


      • neiti**

        paras on ehdottomasti heili!!
        ei mitään teini-pissis meininkiä!!
        tosi mukava paikka..saa laulaa ja vähän tanssiakkin jos haluaa..
        eihän se ihan kaikkien paikka tietysti ole,mutta kiva sielä on iltaa istua!! ei aina tarvitse bilettää niin rankasti..


    • qhd

      ei heinolas oo muuta ku kränt staari ja seki on iha kellistä. T: ulkopaikkakuntalainen

      • Dj True

        Hello!!! Kyllä night life on paras paikka tähän mennessä vaikka laitteet onkin miinusta..

        Mutta jengi on sitäkin mukavempaa !!!!!!!!!!

        On ollut mukava soittaa siellä Kiitos! Heinolalaiset.

        T: Dj True


    • Kari Rändi

      Grandissa aletaan näyttää lätkää yms sporttia kun ovat oikein hommaneet sitä varten canalplussat ja kaikki. Erittäin hyvä että jossain kuppilassa pääsee oluttuopin kanssa seuraamaan huipputason urheilua

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe