onks tää ihan????

normaalii????

En tiiä kehtaanko tästä kertoo... Oon 14 wee poju
ja mulla ei vielä oo alkanu toi murrosikä. Ei oo ainakaan pippeli kasvanu eikä oo karvoitusta.????

Sit toi ongelma, mulla on alkanu pippeli seisoo aamuisin, sekä saunassa. Tänään oli tosi nolo tapaus aamulla kun mutsi tuli herättää niin mulla oli pippeli jäykkänä, ja peitto oli valunut pois päältä. Ja mulla oli toi pippeli tullu boksereista ulos kun nappi oli auennut, ja sen takii pippeli oli tullut aukosta ulos.
Ei siinä mitää mut kun mutsi näki sen, arvaa nolottiko.
Ja sit kun oon kaverin kanssa saunassa, se on 13 wee ja sillä on jo pippeli kasvanu ja sil on noit karvoja jo kasvanu. Niin mulla alkaa seisoo kun mä kattelen sen niit karvoja, mä en tiiä et onko kaveri huomannu et mä kattelen sitä.

Ei oo sit provo, joten idiootit älkää vaivautuko.
Mua tosissaan nolottaa noi aamut.
Ja kohta alkaa koulun uinnit, ja jos siel alkaa saunassa seisoo nii mitä mä teen????????????

5

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokhu

      "Oon 14 wee poju
      ja mulla ei vielä oo alkanu toi murrosikä. Ei oo ainakaan pippeli kasvanu eikä oo karvoitusta.????"

      Täysin normaalia, usealla muullakaan ikäiselläsi ei ole vielä noita muutoksia. Murrosiän alkaminen on erittäin yksilöllistä - joillakin se saattaa tulla vasta 16-vuotiaana.

      "Sit toi ongelma, mulla on alkanu pippeli seisoo aamuisin, sekä saunassa. Tänään oli tosi nolo tapaus aamulla kun mutsi tuli herättää niin mulla oli pippeli jäykkänä, ja peitto oli valunut pois päältä. Ja mulla oli toi pippeli tullu boksereista ulos kun nappi oli auennut, ja sen takii pippeli oli tullut aukosta ulos."

      Aamuseisokit ovat pelkästään hyvä merkki. Ei niissä mitään hävettävää ole.

      "Ja kohta alkaa koulun uinnit, ja jos siel alkaa saunassa seisoo nii mitä mä teen?"

      En kyllä osaa sanoa. Älä ajattele mitään seksuaalista ainakaan.

      • df+gg9d´fg

        Kaikilla tuntemilla 13 vuotiailla on alkanut murrosikä ja jos kattelet kaverias ja sulla alkaa seisoo OOT H:O:MO


    • .......

      deal with it that is the famous thing called: MURROSIKÄ

    • make

      Mulla alko karvojen kasvu vasta 15v:nä ja peniksen kasvaminen myös. Ja vielä 17v:nä penis oli "lepotilassa" aika pieni, mut ei siinä mitään epänormaalia oo=) Ja siitä että sulle tulee stondis siitä että katselet kaveriasi, ei se tod. tarkota että oisit homo tai mitään (eikä niissäkään mitään vikaa ole) vaan se on myös ihan normaalia! Tosi kiusallisia tilanteita siitä tulee, mutta niihin tottuu... esim jos halaat jotain tyttöä ja huomaat kauhuksesi että "se" päättikin alkaa jäykistymään just silloin, voi tytön reaktio olla hieman nolostunut...!xP

    • Anonyymi

      Oho. Mulla oli. 12v 13cm se. Ja moni kaveri näki sen myös saunassa ja suihkussa myös.
      olen 37v bi mies. Kik on: 32vMies32

      Jos kiinnostaa jutella niistä nuoruus muistoja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe