Onko kukaan menossa

Zoja

7

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennään

jo aikanaan ihan oikeasti hailuodossa ja aina nallikarissakin,,,

• Zoja

kaikkea siellä tapahtuu? Onko se sitä että hengaillaan vain alkoholin voimalla ja kuunnellaan bändejä vai onko siellämyös jotain muuta? Kun tuosta sivuilta en oikein saanu kokonaiskuvaa asiasta..

• jawaman
        Zoja kirjoitti:

kaikkea siellä tapahtuu? Onko se sitä että hengaillaan vain alkoholin voimalla ja kuunnellaan bändejä vai onko siellämyös jotain muuta? Kun tuosta sivuilta en oikein saanu kokonaiskuvaa asiasta..

suomalaisissa kokoontumisajoissa yleensä hengaillaan kännissä, sitähän se on. Muu touhu tulee yleensä siinä mukana, bändit ja vanhat kaverit joiden kanssa leirinuotiolla jollotetaan.
        ihan bueno fiilis : )

• Zoja
        jawaman kirjoitti:

suomalaisissa kokoontumisajoissa yleensä hengaillaan kännissä, sitähän se on. Muu touhu tulee yleensä siinä mukana, bändit ja vanhat kaverit joiden kanssa leirinuotiolla jollotetaan.
        ihan bueno fiilis : )

nyt polttelee päästä käymään siellä :) Onko sulla kokemusta että kuin nopsaan tällanen kokematon rouvashenkilö saa juttukaveria? Kun tekniikasta en vielä ymmärrä mitään ja korttikin on ajettu vasta tänä kesänä.. Voiko sinne tulla päiväkeikan käymään vai onko pakko yöpyä myös(asun muutaman kilometrin päässä)? Sori jos liikaa kysymyksiä ;D

• gssss
        Zoja kirjoitti:

nyt polttelee päästä käymään siellä :) Onko sulla kokemusta että kuin nopsaan tällanen kokematon rouvashenkilö saa juttukaveria? Kun tekniikasta en vielä ymmärrä mitään ja korttikin on ajettu vasta tänä kesänä.. Voiko sinne tulla päiväkeikan käymään vai onko pakko yöpyä myös(asun muutaman kilometrin päässä)? Sori jos liikaa kysymyksiä ;D

kyllä löytyy "juttu" kavereita=)))

• Zoja
        gssss kirjoitti:

kyllä löytyy "juttu" kavereita=)))

mulla tulee kyllä mahdollisesti myös mies mukana joten en tartte 'juttu'kavereita vaan ihan oikeita sellasia ;D

• fjrrr
        Zoja kirjoitti:

mulla tulee kyllä mahdollisesti myös mies mukana joten en tartte 'juttu'kavereita vaan ihan oikeita sellasia ;D

kyllä kannattaa yöpyä,ja jättää ukko kotia,vaikka siivoomaan,=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10432
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6963
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5094
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4617
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4346
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3953
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2908
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36