viikon päästä Ouluun?
http://www.oulumc.fi/hailuoto/hailuotoajo.html
Onko kukaan menossa
7
1613
Vastaukset
- mennään
jo aikanaan ihan oikeasti hailuodossa ja aina nallikarissakin,,,
- Zoja
kaikkea siellä tapahtuu? Onko se sitä että hengaillaan vain alkoholin voimalla ja kuunnellaan bändejä vai onko siellämyös jotain muuta? Kun tuosta sivuilta en oikein saanu kokonaiskuvaa asiasta..
- jawaman
Zoja kirjoitti:
kaikkea siellä tapahtuu? Onko se sitä että hengaillaan vain alkoholin voimalla ja kuunnellaan bändejä vai onko siellämyös jotain muuta? Kun tuosta sivuilta en oikein saanu kokonaiskuvaa asiasta..
suomalaisissa kokoontumisajoissa yleensä hengaillaan kännissä, sitähän se on. Muu touhu tulee yleensä siinä mukana, bändit ja vanhat kaverit joiden kanssa leirinuotiolla jollotetaan.
ihan bueno fiilis : ) - Zoja
jawaman kirjoitti:
suomalaisissa kokoontumisajoissa yleensä hengaillaan kännissä, sitähän se on. Muu touhu tulee yleensä siinä mukana, bändit ja vanhat kaverit joiden kanssa leirinuotiolla jollotetaan.
ihan bueno fiilis : )nyt polttelee päästä käymään siellä :) Onko sulla kokemusta että kuin nopsaan tällanen kokematon rouvashenkilö saa juttukaveria? Kun tekniikasta en vielä ymmärrä mitään ja korttikin on ajettu vasta tänä kesänä.. Voiko sinne tulla päiväkeikan käymään vai onko pakko yöpyä myös(asun muutaman kilometrin päässä)? Sori jos liikaa kysymyksiä ;D
- gssss
Zoja kirjoitti:
nyt polttelee päästä käymään siellä :) Onko sulla kokemusta että kuin nopsaan tällanen kokematon rouvashenkilö saa juttukaveria? Kun tekniikasta en vielä ymmärrä mitään ja korttikin on ajettu vasta tänä kesänä.. Voiko sinne tulla päiväkeikan käymään vai onko pakko yöpyä myös(asun muutaman kilometrin päässä)? Sori jos liikaa kysymyksiä ;D
kyllä löytyy "juttu" kavereita=)))
- Zoja
gssss kirjoitti:
kyllä löytyy "juttu" kavereita=)))
mulla tulee kyllä mahdollisesti myös mies mukana joten en tartte 'juttu'kavereita vaan ihan oikeita sellasia ;D
- fjrrr
Zoja kirjoitti:
mulla tulee kyllä mahdollisesti myös mies mukana joten en tartte 'juttu'kavereita vaan ihan oikeita sellasia ;D
kyllä kannattaa yöpyä,ja jättää ukko kotia,vaikka siivoomaan,=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510432
- 816963
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445094- 614617
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724346Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333953- 472908
- 362715
- 402330
- 2161942