Moips kaikki!! Tunteex ketää sen nimist jätkää ku Ville Wendelin?? Aattelin vaa ku mul ois vähä asiaa tol kyseisel jätkäl ja haluisi tietää sen puhelin numba...!! Eli jos tunnet ton jätkä ni mailaa ossaa: [email protected]
Tunteex kukaa??
4
2848
Vastaukset
- .....
JUMALAUTA!!onks sulla yhtää järkee päässä?vaikka sulla oiskin sille asiaa ni kannattaako tänne laittaa sen ihmisen kokonimeä?ootko kysyny jo 020202 palvelusta?tosi järkevää...
- Tiia
että tästä "Ville Wendelin"-nimisestä tyypistä on kiva kun jakelet sen nimee täällä...
Ja vaikka joku tietäski sen, miks helvetissä ne antas sulle sen numeron..? Ei ihme kyllä tuu yhtään syytä mieleen...
Hanki kuule elämä! - ********
Voi vittu sä oot tyhmä!!!! Vittu vaix sul ois asiaa tolle jätkäl ni vittu arvaa onx siit kivaa ku kirjotat sen koko nimen ki tänne ja silles... Vittu mä meinaa itte tunnen sen jätkä ja en kyl oikee uskos et siit ois kivaa ku laitat sen nime ja kaikkee tänne vittu!! Vitun huora!! Vittu vaix sul ois sille asiaa ni ei oo pakko kirjottaa tänne siit tollast paskaa!! Soita vaix jonnekki paskaa numerotiedusteluu!! Vittu toi jätkä on vaix kui kiva ja sä vaa kirjottelet sen nimee tänne paskoil sivuil ja kyselet sen puhelin numbaa!!! Vitu huora!! Saatana!!
- FuckingFemale
Opettele X:n sijaan kirjoittamaan ks. Tuollainen näyttää tosi tyhmältä ja lapselliselta ja naurettavalta. :) Vaikka tuon kirjoituksen aloittaja tyhmä kyllä onkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232