miten saan tähän kännykkään soittoäänet päälle ja kuuluviin? siis tilatut?
olen kyllä tilannut tarpeelliset asetukset moneen otteeseen saunalahdelta mutta vieläkin puhelin sanoo "selainasetusten olevan puutteelliset"! käyttöohjeet on hukkunu joten niitä ei ole...
kun tilaan siis soittoäänen, menee se suoraan selainviesteihin, mutta en kyllä millään keksi miten saisin sen `päälle`???auttakaa...
motorola v180 ja soittoäänet???!!!
6
502
Vastaukset
- vveerraa
Minä en kyllä hukannut käyttö ohjeita mut ei siellä lue miten voi tilata tai aseentaa kuvia!
- ärsyttävää
kun ei pysty laittamaan niitä soittoääniä! en ollenkaa ymmärrä miten ne saa...kumminkin pitäisi tähän niitä saada tilattua MUTTA MITEN...
- juhis
ärsyttävää kirjoitti:
kun ei pysty laittamaan niitä soittoääniä! en ollenkaa ymmärrä miten ne saa...kumminkin pitäisi tähän niitä saada tilattua MUTTA MITEN...
Yritin netistä tekstarilla ladata soittoäänen.
Viesti tuli puhelimeen, mutta en saa soittoääntä mitenkään tallennettua puhelimeen käyttöön.
Jollakin vinkkejä??? - Nimetön
juhis kirjoitti:
Yritin netistä tekstarilla ladata soittoäänen.
Viesti tuli puhelimeen, mutta en saa soittoääntä mitenkään tallennettua puhelimeen käyttöön.
Jollakin vinkkejä???mulla ne menee sinne eikä sitten saa soittoääniksi! jelppikää joku joka tietää!!!
- Pasi
Nimetön kirjoitti:
mulla ne menee sinne eikä sitten saa soittoääniksi! jelppikää joku joka tietää!!!
Soittoääni tulee selainviestinä. Kun viestin avaa puhelin siirtyy automaattisesti selaimeen ja lataa soittoäänen, jonka jälkeen kysyy tallenetaanko. Minulla onnistui helposti. Selainasetukset tuli automaattisesti Saunalahdelta.
- lare
Pasi kirjoitti:
Soittoääni tulee selainviestinä. Kun viestin avaa puhelin siirtyy automaattisesti selaimeen ja lataa soittoäänen, jonka jälkeen kysyy tallenetaanko. Minulla onnistui helposti. Selainasetukset tuli automaattisesti Saunalahdelta.
niin sit ku se viesti on siellä selaimessa niin miten sen saa soimaan siihe puhelimeen!? menee hermot!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389