Oletteko huolitelleet takkiin tulevan vuorin saumat saumurilla, vai ommelleet vaan? Vuorikangas kuitenkin rispaantuu, mutta rispaantuuko se niin paljon, että kannattaa alkaa saumuroimaan?
Takin vuori
samuroiden?
4
425
Vastaukset
- Vuori-insinööri
Minä en saumuroi, jos vuori ommellaan joka laidalta kiinni, siis umpipussiksi. Mutta jos helma jää avoimeksi, saumuroin sekä vuorin että päällyskankaan sivu- ja takasaumat suunnilleen vyötärölle asti.
- Taru
Ilman muuta kannattaa myös vuori huolitella vähenpi siitä on vaivaa tekohetkellä kun sitten jos sitä täytyy alkaa korjaamaan.
- Enry Iggins
takin vuoren yleensä kokoan saumurilla ennen kiinnittämistä, alareunan,jos sitä ei ommella kiinni, taitan ja ompelen kaksinkertaisella käänteellä.
- alottaja
Joo mä päädyin saumuroimaan, sitten kuitenkin. Eihän toi tosiaan iso urakka oo.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713