Terve!
Olen hakemassa vaunusiivoojaksi Riihimäelle. Kertokaapa minkä luokan palkkaus on vaunusiivoojilla? Todennäköisesti 2 tai 3 luokka, veikkaan itse.
Minkälaista työtä se on? Miten hyvin nuo vaunut siivotaan?
Vaunusiivojan työ & palkkaus
2
641
Vastaukset
- Kiraffiina
En osaa palkka-asiaan sanoa oikeastaan muuta, kuin että huonointa palkkaa siitä ei saa.
Olen kuullut, että tahti on välillä todella ripeää, ettei vaunuja oikein ehdi siivota (-->siis, kun junat ovat myöhässä ja niitä onkin sitten yhtäkkä odottamassa siivousta useita kappaleita)
Itse en lähtisi.- Nimetön
tehneenä sanoisin että, kiirettä pitää, tarkkana saa olla, turvallisuus on kaiken a ja o vaunut liikkuu kun niitä korjaillaan ne lähtee varoittamatta liikkeelle. Siivous on tarkkaa, nopeaa.
Jos en muuta saisi niin sitten ehkä menisin takaisin, ehkä.
Olin Ilmalassa silloisen Solin palveluksessa junasiivoojana petaus/siivous puolella palkka 42mk/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607594- 1314297
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313635- 212958
- 272533
- 232522
- 472100
- 252090
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732051- 321998