Äitini on idiootti!

Jenny

Mä vihaan mun mutsii, se kieltää multa ihan kaiken.
ensinnäki, se ei anna mun meikata vaikka oon jo 13v!
mitä järkeä?! enkö mä sais ite päättä mitä mä naamalleni teen?! ja sit, olisin halunnu mennä mun poikkiksen luo yöks, mut se ei antanu! Saatana, miks te ootte tommosii?! Miks mä en saa ite päättää mitä mä kehollani teen?! Saan harrastaa seksii, jos musta siltä tuntuu. Käytän kyllä kortuu, kun harrastan seksii, koska en halua mitää kakaroita vastuulleni.
Äiti kieltää multa kaiken hauskan. See sai mut kiinni tupakanpoltosta ja anto arestii! Musta siinä ei oo mitään järkee! Mä oon jo tarpeeks vanha päättämään omista asioistani!
Te vanhemmat ootte ihan jumalattoman vaativia!
MÄ oon nuori aikuinen, en mikään vitun päiväkotilainen jota pitäis paapoa kokoajan!
vittu...toivottavasti käsitätte, kuin vittumaista tuo teidän vahtiminen on, mä poltan, juon ja sekstaan jos mä ite haluan! Teidän ei tartte siihen puuttua!

39

5738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järki kätee!

      ihan noinkaan mene!Olet alaikäinen kaikkeen tuohon!!Et ole enää mikään lapsi,vaan nuori ja vasta 13!!Meikkaamisessa ei ole mitään pahaa.Selitä äidillesi,että antaisi sinun meikata!!Sitä patsi ei se mitään voi sille jos meikkaat ja ostat meikit itse!!Meikkaaminen on aivan normaalia jo 13-vuotiaalle eikä äitisi pysty kieltämään sinua,mutta kohtuus kaikessa!Ehkä äitisi pelkää todellakin,että meikkaaminen saattaa johtaa juuri kaikkeen sellaiseen!!Äitisi on sinusta vastuussa siihen asti,kun täytät 18-vuotta ja äidilläsi on oikeus ja pakko(laki määrää)puuttua juomiseesi,polttamiseesi yms.Olet aivan liian nuori seksiin yms.Mikä pakko on harrastaa seksiä,juoda ja polttaa?Pilaat elämäsi noin!!!Ajattelisit nyt järkevästi asiota!!Myöhemmälläki iällä nuo seksin harrastamiset yms.voi aloittaa!!hyvin,hyvin harva seiskaluokkalainen on harrastanut seksiä,hyvin harva kasiluokkalainen on harrastanut seksiä ja harva ysiluokkalainen on harrastanut seksiä ja eivät vielä moneen vuoteen harrastakkaan!!Kyllä nuoruudesta voi nauttia muutenki,kun sekstailemalla,juomalla ja polttamalla!!!Sitä paitsi et vielä edes kunnolla tiedä seksistä käytännössä,ei riitä että käyttää kortsua!!!Omapahan on elämäsi,mutta mieti miten sen elät!!

    • murrosiästä

      näin: "Murrosikä on vasta sitten ohi kun lakkaa pitämästä omia vanhempiaan idiootteina." Pitänee hyvin paikkaansa.

      Noilla elämän eväillä sextailu, juominen, tupakointi ynnä uhoominen, saat varmasti, "huoran maineen" vaikka et sitä ihan oikeasti olisikaan. Sitä mainetta on vaikea saada peruttua. Haluatko todella sitä?

    • sentään

      Muru, sä oot niin nuori vielä! Sun äitis on ihana kun se pitää susta huolta ja määrää sua. Kyl sä sitten aikuisena ja oman lapsen omaavana tiedät mistä me puhutaan. Lyhyesti sanottuna: sä olet niin kaikkivoipa ja niiiiin itsenäinen murrosikäsi kynnyksellä (kuuluu asiaan ja yritetään ymmärtää...) mut oot kuitenkin liian nuori tekee noita rööki, sipukka ja seksihommia. Moikka moi, toivottaa 14 ja 16 vuotiaiden äiti. Ps. nekin taitais muuten ihmetellä tota sun uhoamistas....

      • rotsu

        tosiaan viestiä kans aivan ihmeessä.Itellä 13 vee tytär ja oltiin niin onnellisia ku tultiin agikisoista hyllyn kans kotia.Ei tosiaan vielä mitään poikakavereita,meikkausta kyllä.Harrastukset (koirat ja lentis) pitävät viä hetken aikaa reilulla tiellä.Sais kyllä kirjoittajatyttö kasvaa muutaman vuoden ennekuin rupiaa kortsujen kans vehtaan.


    • on tämä

      Sinulla ei ole ollut vieläkään tarpeeksi kova kuri, kun tuommoseksi olet kasvanut. Ehdottomasti kovemmat rajat.

      • neiti

        ...tässä tapauksessa. Kirjoituksesta ilmenee NORMAALI henkisen kasvunsa alussa olevan nuoren ajatusmaailma ja sitä ei rajoilla muuteta. Nettiin normaalisti kirjoitetaan varsin koruttomasti ja silloin saa ehkä vääränlaisen kuvan aloittajasta.

        Aloittajalle sanoisin vaan sen verran, että parempi odottaa seksielämän aloittamista AINAKIN sen verran, että ysiluokan ihmisen biologia on ainakin kahdeksan arvosanalla hallussa, jotta jotain perustietoa on ruumiin toiminnoista. Tupakoinnista vähän, että se ei ole missään iässä järkevää! Yäk, en minä ainakaan tuhkakuppia pussaisi. :S Yöpymisellä tuskin on mikään kiire, jos ei välimatkaa ole yli 65 kilometriä.

        Meikkaaminen on ok, kunhan sitä harjoittelee kotona peilin ääressä iltaisin eikä kouluun lähtiessä, jolloin kajali-mustaluomivärisotku näyttää oksettavalta. Kolmetoista vuotiaalle riittää mainiosti puuteroiva meikkivoide, valokynä, vaalean ruskea kulmakynä, haalea luomiväri, ripsiväri ja huulikiilto.


      • neiti kirjoitti:

        ...tässä tapauksessa. Kirjoituksesta ilmenee NORMAALI henkisen kasvunsa alussa olevan nuoren ajatusmaailma ja sitä ei rajoilla muuteta. Nettiin normaalisti kirjoitetaan varsin koruttomasti ja silloin saa ehkä vääränlaisen kuvan aloittajasta.

        Aloittajalle sanoisin vaan sen verran, että parempi odottaa seksielämän aloittamista AINAKIN sen verran, että ysiluokan ihmisen biologia on ainakin kahdeksan arvosanalla hallussa, jotta jotain perustietoa on ruumiin toiminnoista. Tupakoinnista vähän, että se ei ole missään iässä järkevää! Yäk, en minä ainakaan tuhkakuppia pussaisi. :S Yöpymisellä tuskin on mikään kiire, jos ei välimatkaa ole yli 65 kilometriä.

        Meikkaaminen on ok, kunhan sitä harjoittelee kotona peilin ääressä iltaisin eikä kouluun lähtiessä, jolloin kajali-mustaluomivärisotku näyttää oksettavalta. Kolmetoista vuotiaalle riittää mainiosti puuteroiva meikkivoide, valokynä, vaalean ruskea kulmakynä, haalea luomiväri, ripsiväri ja huulikiilto.

        kirjoittajan taso

        "Kirjoituksesta ilmenee NORMAALI henkisen kasvunsa alussa olevan nuoren ajatusmaailma"

        Anteeksi mitä?

        Tulostinpa tuon omalle 13-veelleni ja ensimmäinen kommentti oli "miten kukaan voi pitää äitiään idioottina"


      • nisunurkka*
        marella kirjoitti:

        kirjoittajan taso

        "Kirjoituksesta ilmenee NORMAALI henkisen kasvunsa alussa olevan nuoren ajatusmaailma"

        Anteeksi mitä?

        Tulostinpa tuon omalle 13-veelleni ja ensimmäinen kommentti oli "miten kukaan voi pitää äitiään idioottina"

        liian aikaisin yrität aikuisten maailmaan. Aikuisten maailmassa on aikuisten säännöt ja niitä sinä et vielä kestä.
        Jos se sun "poikaystävä" on 18v, se tekee rikoksen kun se sekstaa sun kanssa. Laki kieltää sen. ja se kieltää sen sultakin, koska olet alle 16v, siihen ei riitä edes oma suostumus.
        Samoin laki kieltää alle 18v alkoholin nauttimisen ja alle 16v tupakoinnin.
        Nuo on aikuisten touhuja, kasva rauhassa, äläkä sotkeennu noihin.
        Äitisi on oikeassa, sulla ei ole vielä lupaa tehdä noita juttuja, paitsi meikkaaminen, sen saisi äitisi sallia.
        Ainakin jos estää sitten nuo muut jutut.
        Odota vielä, kyllä kerkeet.
        ps. kun nyt rupeet leikkimään aikuista, rupeetko sitten kakskymppisenä eläkeläiseksi!


      • pakko oikaista
        nisunurkka* kirjoitti:

        liian aikaisin yrität aikuisten maailmaan. Aikuisten maailmassa on aikuisten säännöt ja niitä sinä et vielä kestä.
        Jos se sun "poikaystävä" on 18v, se tekee rikoksen kun se sekstaa sun kanssa. Laki kieltää sen. ja se kieltää sen sultakin, koska olet alle 16v, siihen ei riitä edes oma suostumus.
        Samoin laki kieltää alle 18v alkoholin nauttimisen ja alle 16v tupakoinnin.
        Nuo on aikuisten touhuja, kasva rauhassa, äläkä sotkeennu noihin.
        Äitisi on oikeassa, sulla ei ole vielä lupaa tehdä noita juttuja, paitsi meikkaaminen, sen saisi äitisi sallia.
        Ainakin jos estää sitten nuo muut jutut.
        Odota vielä, kyllä kerkeet.
        ps. kun nyt rupeet leikkimään aikuista, rupeetko sitten kakskymppisenä eläkeläiseksi!

        Ei tupakkaakaan saa ostaa ku 18 v....Mutta ehdottomasti on tyttö liian nuori.Minä taisin tuossa iässä kyllä poikia katsella,mutta en edes ajatellut juovani tai tupakoivani...olen siihen kerennyt aivan liikaakin näin vanhemmalla iällä!Ihmetyttää,näin omaa pikkuista odotellessani,että millä saan tulevaisuudessa suojeltua lastani juuri näiltä asioilta.Enkä silti tahtoisi olla idiootti,suojellessa lastani.Tuli oikein pahamieli tämänkin tytön äidin puolesta.


      • nisunurkka*
        pakko oikaista kirjoitti:

        Ei tupakkaakaan saa ostaa ku 18 v....Mutta ehdottomasti on tyttö liian nuori.Minä taisin tuossa iässä kyllä poikia katsella,mutta en edes ajatellut juovani tai tupakoivani...olen siihen kerennyt aivan liikaakin näin vanhemmalla iällä!Ihmetyttää,näin omaa pikkuista odotellessani,että millä saan tulevaisuudessa suojeltua lastani juuri näiltä asioilta.Enkä silti tahtoisi olla idiootti,suojellessa lastani.Tuli oikein pahamieli tämänkin tytön äidin puolesta.

        muuttunut, silloin kun sitä baarissa myin, ikäraja oli 16v, kait se sitten on muuttunut. Hyvä niin.


      • neiti
        marella kirjoitti:

        kirjoittajan taso

        "Kirjoituksesta ilmenee NORMAALI henkisen kasvunsa alussa olevan nuoren ajatusmaailma"

        Anteeksi mitä?

        Tulostinpa tuon omalle 13-veelleni ja ensimmäinen kommentti oli "miten kukaan voi pitää äitiään idioottina"

        ...aloittaja onkin hieman toista maata kuin sinun lapsesi. Kaikilla lapsilla ei yksinkertaisesti ole pokkaa mennä sanomaan äitiään idiootiksi päin naamaa, mutta varmasti olet selän takana kommenttia saanut. Toiset ehkä pitävät äitiään idioottina, jotkut jopa syystä. Mutta keskustelun aloittajan äiti ei kyllä näillä perusteilla kovin idiootti näytä olevan, 13-vuotias ei välttämättä vielä kykene kirjoittamaan asiallisesti forumeille, etenkään pahantuulisena.


      • Anonyymi

        juurikin näin!


    • nnn

      Kyllä se äitisi siitä viisastuu kun sinulle tulee ikää lisää. Koita kestää vielä muutama vuosi. Murrosikäisten äidit vaan tuppaavat olemaan idiootteja. Kysy vaikka kavereiltasi, niin johan löytyy heiltäkin tyhmiä vanhempia. Mutta usko tai älä, äitisi viisastuu varmasti 10 vuodessa niin paljon, että saatat kysyä häneltä jopa neuvoa jossakin asiassa.

    • äiti82

      Kuule, jos oot niin olevinasi "nuori aikuinen" ja välttämättä haluat tehdä aikuisten juttuja 13-VUOTIAANA, niin mikset hankkisi itsellesi omaa kämppää, menisi töihin ja huolehtisi itse itsestäsi. Eipähän äitis tarvis enää komennella sua. Tulisit kyllä hyvin toimeen itseksesi, olethan JO 13, etkä mikään tarhakakara. Pyykinpesu ja tiskaus varmaan myös onnistuvat noin vanhalta, ja tuskin töidenkään saaminen on ongelma! Ei muuta kuin tsemppiä kämpän hakuun!!! Mutta niin kauan kuin asut (idiootti-)äitisi elätettävänä ja pesetytät hänellä likapyykkisi ja laitatutat ruokasi ja maksatutat ns. aikuisten juttusi yms, yms, teet juuri niinkuin hän sanoo.

      • tytteli -88

        Aivan loistavaa tekstiä!! en ois itse saanut noin hyvän kuuloiseksi sanomaani.olen kaikesta samaa mieltä! :)


      • ärtynyt

        voi kun se olisikin noin helppoa! kun mulla on äiti joka ei anna mun olla kavereiden kanssa kylällä kun seitsemään tai kaheksaan mut mun kaveri saa olla vaikka kolmeen aamulla ja on se monesti ollutkin, epii! ja sit äiti valitta mulle pienistäkin asioista niin voi että se osaa olla vittumainen! oon anellu siltä että muuttaisin isin toihin yläkertaan kun siellä on normi huone ja saa käyvä koulua isossa kaupungissa kun asun niin pienessä kylässä! mut kun osaa olla niin saatanan vitun kusipää niin ei tietenkään!


    • fiksua?

      Miten niin idiootista äidistä onkin voinut syntyä noin viisas ja älykäs jälkeläinen?? Mutta ihan vaan vihjeeksi, jätä sen v -sanan viljely vähän vähemmälle, niin uskottavuutesi kasvaa kummasti. Ja toinen vihje, säilytä nämä tekstit muutamien vuosien päästä luettavaksi. Voi nimittäin häpeän puna nousta poskille...

      • Anonyymi

        Hyvä. Oon saama mieltä kaikesta. Ihmisiä otetaan tosissaan, jos ne ei kiroile. Ja joo, kannattaa lukee toi teksti myöhemmin, ehkä sen sun poikaystäväs kanssa.


    • 13v vuonna 2000

      Ajattele asioita tältä kannalta:
      Jos sun äiti ei määräilisi sua, tai isäsi, sen tekisi sosiaaliviranomaiset: sulle täysin tuntemattomat ihmiset! Niidenkö käskyjä susta olis sit kivempaa kuunnella?
      Entä jos äitisi koulusta tullessasi makaisi sammuneena sohvalla, pyykit pesemättä, mitä laittaisit kouluun seuraavana päivänä? Entä jos ruoat olisi tekemättä?
      Mun oma äiti joutui tuon takia huolehtimaan itsestään jo sustakin nuorempana. Ei se kamalasti elämäänsä kehunut vaikka se sai mennä juuri niin kuin halusi ja tehdä mitä vain - eipä tehnyt. Miksiköhän ei?
      Mä olen juuri täyttänyt 18 eikä elämä tuon iän saavutettua sen kummempaa ole kuin 16- tai 17-vuotiaanakaan. Mä saan vaan käydä baareissa ja ostaa tupakkaa - so what? Se on tapa, mitä sitten? Siinä ei ole mitään uutuudenviehätystä enää, nyt kun oikeasti pääsisi tekemään niitä asioita, mitä ei saanut alaikäisenä tehdä. Koettu, nähty ja tuhoavaksi havaittua molemmat.
      Katso noita laitapuolen kulkijoita. Niillä on tukka pesemättä ja leikkaamatta, risaiset vaatteet päällään vuodesta toiseen. Missä ne nukkuu? Aivan. Kadulla tai metsässä tai jossakin halpiskämpässä Jakomäessä. Jos ei ole ammattia, ei sitä rahaakaan niinkään tule. Pystyisitkö sä lukemaan itsellesi ammatin josta sä saisit RAHAA noiden asioiden tekemiseen? Nyt kun saat niitä ilmeisesti äidiltäsi? Sossusta ja KELAlta saa rahaa muutaman satasen kuussa. Jos niistä uppoaa leijonanosa vuokraan ja käytettävissä on 2 euroa päivässä, ruokaakin pitäisi saada, millä sä ostaisit noita loppuja?
      Älä HELVETTI tuhlaa nuoruuttasi tuollaiseen, älä ainakaan vesitä kouluasi. Mä tunnen kymmeniä ihmisiä, joilla ei ole koulutusta ja ne valittaa rahanpuutetta. Kouluun ne ei yksinkertaisesti PÄÄSE, koska ne ei viitsineet käydä sitä kun bilettäminen oli kivempaa. Se ns. nuoruuden eläminen.
      Mä itse koin vasta ekan suudelmani 13-vuotiaana, sänkyyn menin kaksi vuotta sen jälkeen ja 13-vuotiaana koin myös ensikännini. Ne oli hauskoja sillon mutta mitä niistä on jäänyt käteen? Morkkis?
      En kouluja viitsinyt käydä, mutta pääsin kuin ihmeen kaupalla hyvään kouluun, jossa porskutan eteenpäin. Sain lapseni kaksi kuukautta sitten ja nyt ON OTETTAVA vastuu. Ei voi todellakaan pistää enää omia menojaan muiden kontille, koska mulla on nyt joku josta pitää pitää huolta. Kun sä saat omia lapsia, sä ymmärrät, miksi sun äiti on ollut tuollainen. Mä en todellakaan antaisi ehkä 16-vuotiaankaan olla kahtatoista myöhempään ulkona.
      Mua pidetään joiltakin osin kevytkenkäisenä, koska partnereita on ollut sänkypuolella tähän mennessä yhteensä kolme. Mistä sä tiedät, ettei sun kundikaveri ole vain onnenonkija, joka räkättää kavereilleen selän takana et "Vittu silt lohkee helposti, yrittäkää tekin!". MÄ TIEDÄN, sun kundikaveri on niin ihana ja viaton eikä tekis tollasta. Mun lapsen isäkin OLI, kunnes muuttui sormia näpäyttämällä. En halua, että sulle käy sama. Sä olet niin herkässä iässä muutenkin, älä satuta itseäsi. Säästä itseäsi mahdollisimman paljon. Mua kaduttaa vitusti että oon kuluttanu nuoruuteni melkein kokonaan alkoholiin, tupakkaan ja muuhun paskaan. Se oli jännää elämää se sillon 15-vuotiaana, mutta ei ole tosiaan enää... se kaduttaa mua.
      Mieti vähän, mitä elämälläsi teet. Monien äiti ei välitä mitään, luuletko, että olisit sen onnellisempi, jos saisit mennä ja tulla miten haluaisit? Kokeilepa joskus äitisi kanssa tuota, ettei hän välitä menoistasi mitään. Sittenpä tiedät, että se on kaksin verroin paskempi juttu!
      *Rutistus* voimia, honey. Sulla ei muuta olekaan kuin aikaa! Elämäsi ei lopu huomiseen, ei ensi viikkoon, ellei jotain tosi ihmeellistä käy. Säästä elämääsi, ole puhdas ja viaton. MIEHET ARVOSTAVAT SITÄ! :) Sen tulet huomaamaan.

    • minä vaan

      hehe...vai että nuori aikuinen..:D
      et vielä pitkään aikaan tolla asenteella..

    • löllö

      vai niin

    • Kullähän se vähän hassua on, jos ei äippä anna jo 13v lapsensa meikata, mutta noissa muissa asioissa äitisi on täysin oikeassa. Koeta ymmärtää häntä, hän on huolissaan sinusta, hän yrittää suojella sinua, silkasta rakkaudesta. Hän ei luopuisi sinusta mistään hinnasta. No, sitten vielä asiana mulla oli se, että et ole lähelläkään nuorta aikuista. Mutta et ole enää lapsi, olet nuori. Aikuisuuteen on vielä pitkä matka, joten miksi matkan varrella pitäisi alkaa sekstailemaan tai polttamaan? Seksi ei todellakaan kuulu tuon ikäisille, ja miksi haluaisit tupakoida? Tuhoat sillä vain keuhkosi. Muista, elä nuoruutesi poissa maailman vaaroista.

    • Ihanat vanhemmat <3

      Mua alkaa vaan naurattaa tollanen uhoominen.. tosin.. onhan tota itsekkin välillä tullu tehtyä.. : D haha.. nyt vasta tajuu miten hölmö on ollu... ja tota ikää on 15 :) Nuori vielä.. meikkaamises ei oo mitään pahaa.. kunhan ei näytä intiaanilta : D ja tupakanpolttoa olen vastaan. Itse en ikinä ole polttanut, enkä tule polttamaankaan. Juominen.. no.. kai se on ihan ok.. MUTTA VASTA VANHEMMALLA IÄLLÄ ! muutaman kerran tullu alkoholin kanssa leikittyä : D mutta sillon en todellakaan ollu mikään 13 :s ja sitten siihen seksiin.. ei vielä näin nuorena.. ei 13, ei 15 ehkä sitten 18 vuotiaana. :) Sen asia kanssa on turha ruveta leikkimään.. :s Ihania vanhempia olette kun pidätte lapsistanne huolta

    • PASKAN äidin lapsi!

      ÄITI ON IHAN KAMALA!!!


      Äiti on ihan p***a! Se ei anna mun ees mennä kavereitten kans elokuviin ilman aikuista!!! Se p***a idiootti antaa luvan jos meen aikuisen kans!
      En tod mee jonku aikuisen ja kamujen kans elokuviin!!!!!
      En voi koskaan tehdä mitään kivaa kamujen kans jossain muualla ku omas kotikaupungissa ilman aikuista......
      Tää Kerava on ihan out ja muut kaupungit in!
      Onko aikuisten pakko olla niin p****ja??!!
      Vihaan äitii ku sen pitää koko ajan käskytellä ja sanoo EI aina ku keksin jotain ihan sairaan kivaa kamujen kans! Vaikka oonki vasta 11-v nii onko pakko esittää et olisin joku viis vuotias?!

    • PASKAN äidin lapsi!

      Oon ihan samaa mieltä!
      Ei mun mielestä KENENKÄÄN paitsi itse pidä puuttua omiin asioihin....
      Ja kyl mäkin saan sen vielä kokea kunnolla! Tää äitin pomottelu ja kieltäminen kaikkeen on vasta alkua sun teksin perusteella!
      Kuolen ku äiti voi vituttaa nii paljon!
      Ja sua kyl käy sääliks!
      Koita pärjätä..

    • Vittusäoottyhmä

      Oot liian nuori kun kirjoitusvirheitäkin teksti täynnä :D

      • haistappa paska

        Vitun pilkun nussija


    • helevatankakarat

      Voi voi... Kyllä se tulee teilleki perkeleen teineille se aika vielä kun vanhempanne kuolevat.... Kannattais arvostaa niitä vielä kun elävät eikä v..ittu valittaa joka ikisestä asiasta ja olla niin ylpeitä itsekkäitä pikku paskoja.. Hävettää tollaset saamarin kakarat....

      Kerta ollaan 13vuotiaana muka jo niin aikusia, niin muutappa kotoas pois ja ala maksamaan omat menosi, vuokrasi, hanki töitä, pese vaattees, tee ruokas, siivoa ihan itse.. Kuten joku täällä sanoikin samaa.. Että mietippä sitä.. Alotus oli kyllä jo vanha mutta pakko oli kommentoida..

    • Skolessa duunissa 16

      Onhan näitä nähty liki kolmekymmenvuotisen opettajanuran aikana. Tuon tytön tie on koko lailla viitoitettu. Tiedämme kaikki, mihin hän on menossa. Surullista, mutta ah niin totta!

      Ainoa toivo tässä melko epätoivoisessa tilanteessa on, että äiti sentään kieltää ja antaa arestia. Toivottavasti hän saa jostakin voimaa jaksaa tuollaisen kanssa - kaikki eivät jaksa. Jotakin on kyllä mennyt viimeisen 13 vuoden aikana pieleen, kun tyttö puhuu äidistään tuolla lailla!

      Minkä vuoksi tämä lapsi sanoo:"Äiti kieltää multa kaiken hauskan." ja puhuu samassa yhteydessä polttamisesta, juomisesta ja sekstaamisesta? 13-vuotias!!!

      Monien 13-vuotiaiden vanhemmat ovat idiootteja, mutta noin viiden vuoden aikana he kyllä viisastuvat.

    • mieti,mieti

      Jos oot sitä mieltä,että sulla on oikeus polttaa ,juoda ja sekstata,niin et todellakaan ole 13-vuotiaana aikuinen.Ja jos olet olevinasi niin aikuinen,niin lueppas mitä alkoholi tekee nuoren kehittyville aivoille,tutki kuinka luotettava kondomi on nuorten osaamattomien käytössä.Jos et todellakaan halua mitään kakaroita,niin suosittelen myös miettimään turvallisempaa ehkäisyä.Ja valitettavasti tunnen aika montakin tupakkayskäistä viisikymppistä köhisijää,jotka nuorena oli sitä mieltä,että olen niin aikuinen,että minähän poltan ja on mun asiani.Nyt kymmenien vuosien jälkeen ei ole saanut lopetettua ja keuhkot ja sydän valittaa.
      Mietihän näitä,aikuinen...

      • Anonyymi

        Nimenomaan, tämä on TOSI vanha keskustelu mutta ihan sama. Itsekkin olen vasta 11-vuotias ja vaikka ne vanhemmat tuntuvat välillä aika idiooteilta, niin ne tekevät sen vain koska suojelevat sinua. Itsekkin tiedän näitä muutamia tapauksia jossa lapsi harrastaa seksiä, polttaa jne. Ja ei 13-v ole "nuori aikuinen" itse en sano, että olisin edes teini vaan sanon olevani lapsi. Nimenomaan se, että jos on niin aikuinen olevinaan niin yritäppä olla edes päivä ilman vanhempiasi, itse kaikki ruuat ja semmoiset.


    • koi koli koi??

      Tyhjänä kolisee tämän neidin nuppi... sääli.

      Varmaan myöhemmin kaduttaa kun ei tajunnut asioita mut halus olla niiiin aikuista että. voi huhhhuhuhuhuhuhuhhhhhh.....
      Ihminen ei todella osaa ottaa vastuuta ihan oikeasti kuin vasta päälle 25v.

      • desert eagle

        Hei kamoon, tuo tyyppi on jo 21-vuotias.
        Turha sitä on enää täällä surkutella.
        Vuosi 2005 oli ja meni jo :)


    • mä vaan

      totta, se on jo 21 mix kaikki viel jaksaa

    • Anonyymi

      Jo on angstia

    • Anonyymi

      Olen 18 vuotta myöhässä, mutta samaistun! Myös minun vanhempani on täysiä idiootteja, eivät anna tehdä mitään (kirjaimellisesti)!

      • Anonyymi

        Jaa😕


    • Anonyymi

      Oot lapsi kuitenkin, et nuori aikuinen! Tupakasta oon äitis kans samaa mieltä, sun keuhkot ns. kuolee! Haluutko muka saada keuhkokuumeen tai pahempaa ja kuolla periaatteessa oman käden kautta? Sun äidin on pakko puuttua sun juttuihin, koska se lukee laissa, mut sen sanon, oot menos väärälle polulle, susta voi tulla samanlain ku mun iskä, sil ei oo kotii, se on kadul!

    • Anonyymi

      Äidit on sun ikäisinä tyhmiä, mutta kun kun olet vielä aivan lapsi! Kunhan 10v menee niin ymmärrät taas paljon enemmän. Lapset ei mitään seksiä tarvitse ja mitä ihmettä sä millään meikillä teet😂
      Nyt vaa kiltisti kouluun ja otat koulun jälkeen nuket esille ja puet niille jotain kivaa päälle. Kyllä se elämä opettaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      624
      4622
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3509
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3211
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2469
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2309
    6. 252
      1867
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe