Selittämättömät tapaukset

seyksivaan

En uskonut Jumalaan. Koin pienenä unen. Ja se tapahtui parin/muutaman vuoden päästä. Tulin uskoon...

Näin unta, että istuin kädet aseeksi muodostuneina... Istuin jollakin ja näin sumean hahmon edessäni... Kuulin veden virtaavan....

Myöhemmin kun olin 10wuotias.... Olimme purjehtimassa perheeni kanssa.... Leikimme kaksoisveljeni kanssa... Veljeni oli piiloutunut jonnekkin ja etsiskelin häntä....

Huomasin istuvani purjeveneen takaosassa penkillä... kädet aseeksi sidottuna... Isäni ohjasi venettä edessäni.... Olin hämilläni.... Olen nähnyt tämän unessani.....Tuuli huokasi korvissani ja vesi virtasi.... Kaksoisveljeni oli piiloutunut purjeveneen takaosassa oleviin tikapuihin.... mistä mennään uimaan.... Ne olivat huonosti kiinni... Ne irtosivat ja hän putosi kylmään mereen. En nähnyt tätä tapausta.... Mutta isoveljeni huomasi kaksoisveljeni ulapalla.... Käännyimme hakemaan hänet.... Hänellä oli pelastusliivit, mutta hänellä oli hyvin kylmä. Kuvittele jos hän olisi pudonnut potkuriin?

Koen välillä olotilan, että: "heeij... mä oon nähny täst unta?!"

Tänä kesänä kävin rippikoulun. Mietimme ystäväni kanssa elämää ja Jumalaa.... Istuimme hiekkarannalla.... Oli jo toinen päivä. Menetin uskoni siinä puhellessani..... kaikki tuntui niin hassulta.... Tunnilla eräs opettajamme Ritva puhui todisteista, kuinka Jeesus olisi noussut taivaaseen. Hän sanoi: "Tässä todistetaan, että än on noussut!" hän laittoi esille erään luvun... Siinä ei lukenut mitään todisteta... vaan jotain tälläistä: "Maria ja muut naiset kertoivat minulle, että kivi oli poissa." se sai minut hämilleni, koska luulin saavani todisteen.

Rukoilen aina muiden puolesta ja viimeiseksi itseni puolesta.... Kun olen masentunut pyydän: "Rakas Taivaan Isä. Autathan minua kestämään."

Riparilla pyysin, että saisi ihmeen.... Halusin takaisin uskoon... tiesin olevani hyvin itsepäinen... Pyysin jotain niin tyhmää ja sellaista, minkä uskoo toivovansa kun on nuori.

Ja sain sen.....

Olin hämilläni...

Ymmärsin pian, minkä takia nään enneunia =)...

Se on elämää =D. Ois aika kivaa, jos joku muukin näkis tälläisiä.... Tuntuu hassulta =DD

1

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seyksivaan

      Ainiin... Silloinkun huomasimme hänen pudonneen... jalkani rupesi väpättämään ja rupesin nauramaan.... Huomasin nauravani intohimoisesti, koska tiesin kaiken järjestyvän ja kaikki oli hyvin.

      Tää on kamalaa!!! =DD :D Ne varmaa aatteli et oo joku seko... xD Nyt kun tulen vanhemmaksi, niin huomaan muistavani tälläiset unet paremmin... pelottaa tulla vanhemmaksi ja se, että erotan unet enneunista ja kaikkee iha sekoo.... =D

      Ihan skitsoo!!! =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe