En uskonut Jumalaan. Koin pienenä unen. Ja se tapahtui parin/muutaman vuoden päästä. Tulin uskoon...
Näin unta, että istuin kädet aseeksi muodostuneina... Istuin jollakin ja näin sumean hahmon edessäni... Kuulin veden virtaavan....
Myöhemmin kun olin 10wuotias.... Olimme purjehtimassa perheeni kanssa.... Leikimme kaksoisveljeni kanssa... Veljeni oli piiloutunut jonnekkin ja etsiskelin häntä....
Huomasin istuvani purjeveneen takaosassa penkillä... kädet aseeksi sidottuna... Isäni ohjasi venettä edessäni.... Olin hämilläni.... Olen nähnyt tämän unessani.....Tuuli huokasi korvissani ja vesi virtasi.... Kaksoisveljeni oli piiloutunut purjeveneen takaosassa oleviin tikapuihin.... mistä mennään uimaan.... Ne olivat huonosti kiinni... Ne irtosivat ja hän putosi kylmään mereen. En nähnyt tätä tapausta.... Mutta isoveljeni huomasi kaksoisveljeni ulapalla.... Käännyimme hakemaan hänet.... Hänellä oli pelastusliivit, mutta hänellä oli hyvin kylmä. Kuvittele jos hän olisi pudonnut potkuriin?
Koen välillä olotilan, että: "heeij... mä oon nähny täst unta?!"
Tänä kesänä kävin rippikoulun. Mietimme ystäväni kanssa elämää ja Jumalaa.... Istuimme hiekkarannalla.... Oli jo toinen päivä. Menetin uskoni siinä puhellessani..... kaikki tuntui niin hassulta.... Tunnilla eräs opettajamme Ritva puhui todisteista, kuinka Jeesus olisi noussut taivaaseen. Hän sanoi: "Tässä todistetaan, että än on noussut!" hän laittoi esille erään luvun... Siinä ei lukenut mitään todisteta... vaan jotain tälläistä: "Maria ja muut naiset kertoivat minulle, että kivi oli poissa." se sai minut hämilleni, koska luulin saavani todisteen.
Rukoilen aina muiden puolesta ja viimeiseksi itseni puolesta.... Kun olen masentunut pyydän: "Rakas Taivaan Isä. Autathan minua kestämään."
Riparilla pyysin, että saisi ihmeen.... Halusin takaisin uskoon... tiesin olevani hyvin itsepäinen... Pyysin jotain niin tyhmää ja sellaista, minkä uskoo toivovansa kun on nuori.
Ja sain sen.....
Olin hämilläni...
Ymmärsin pian, minkä takia nään enneunia =)...
Se on elämää =D. Ois aika kivaa, jos joku muukin näkis tälläisiä.... Tuntuu hassulta =DD
Selittämättömät tapaukset
seyksivaan
1
551
Vastaukset
- seyksivaan
Ainiin... Silloinkun huomasimme hänen pudonneen... jalkani rupesi väpättämään ja rupesin nauramaan.... Huomasin nauravani intohimoisesti, koska tiesin kaiken järjestyvän ja kaikki oli hyvin.
Tää on kamalaa!!! =DD :D Ne varmaa aatteli et oo joku seko... xD Nyt kun tulen vanhemmaksi, niin huomaan muistavani tälläiset unet paremmin... pelottaa tulla vanhemmaksi ja se, että erotan unet enneunista ja kaikkee iha sekoo.... =D
Ihan skitsoo!!! =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734