Kiihkottomasti Open Sourcesta

Heikki S.

16

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden_torvi

      Kyseessä täysin asiaton törkylinkki! Toivottavasti ylläpito on ajantasalla ja poistaa tuon pikimmiten. Samalla voisi katsoa mistäpäin moisia oikein sikiää ja bannia koko ip-alueen.

      • vai olet sitä mieltä, ai niin... Jokos kuukausi on mennyt ja banni loppunut?
        Mites tämä testi on edennyt, entä uptime?


    • Keitsi

      Todella hyvä ajatus ja toteutus. Toivottavasti löytää vain kohderyhmän.

      • Kalkkuna

        "Toivottavasti löytää vain kohderyhmän."

        Täällä liikkuu niin paljon tyhmiä linux-teinejä, että eiköhän se oikea kohderyhmä löydy aika helposti. Sinne vaan kaikki urpot kielipitkänä maailmaa parantamaan, hip hei!


      • Kalkkuna kirjoitti:

        "Toivottavasti löytää vain kohderyhmän."

        Täällä liikkuu niin paljon tyhmiä linux-teinejä, että eiköhän se oikea kohderyhmä löydy aika helposti. Sinne vaan kaikki urpot kielipitkänä maailmaa parantamaan, hip hei!

        sulla ei ole hajuakaan mikä tuon sivuston tarkoitus on?


      • mielestäsi...
        Kalkkuna kirjoitti:

        "Toivottavasti löytää vain kohderyhmän."

        Täällä liikkuu niin paljon tyhmiä linux-teinejä, että eiköhän se oikea kohderyhmä löydy aika helposti. Sinne vaan kaikki urpot kielipitkänä maailmaa parantamaan, hip hei!

        ...maailma olisi pareampi paikka jos olisi vain yksi suuri amerikkalainen yhtiö, jonka tuotteita kaikkien olisi pakko ostaa juuri siihen hintaan kun tuo yhtiö haluaa, ja jokaisesta päivityksestäkin pitää maksaa?

        Tuollaisen ajatusmaailman omaavalla ei ole kaikki kotona, muuta ei voi sanoa.

        Ja tiedoksi sinullekin, koululainen: Open Source on paljon muutakin kun linux, sen sinäkin saattaisit tietää, jos edes joskus vierailisit netissä muuallakin kuin pornosivuilla ja täällä huutamassa.


      • edes nämä
        Kalkkuna kirjoitti:

        "Toivottavasti löytää vain kohderyhmän."

        Täällä liikkuu niin paljon tyhmiä linux-teinejä, että eiköhän se oikea kohderyhmä löydy aika helposti. Sinne vaan kaikki urpot kielipitkänä maailmaa parantamaan, hip hei!

        Kaikki teinit eivät suonkaan ole tyhmiä. Koulutusta katsotaan, niin eiköhän täältä löydy teinejä, jotka tulevaisuudessa pieksevät ITSE KUNKIN palkkatilastossa.


      • Kalkkuna
        mielestäsi... kirjoitti:

        ...maailma olisi pareampi paikka jos olisi vain yksi suuri amerikkalainen yhtiö, jonka tuotteita kaikkien olisi pakko ostaa juuri siihen hintaan kun tuo yhtiö haluaa, ja jokaisesta päivityksestäkin pitää maksaa?

        Tuollaisen ajatusmaailman omaavalla ei ole kaikki kotona, muuta ei voi sanoa.

        Ja tiedoksi sinullekin, koululainen: Open Source on paljon muutakin kun linux, sen sinäkin saattaisit tietää, jos edes joskus vierailisit netissä muuallakin kuin pornosivuilla ja täällä huutamassa.

        "maailma olisi pareampi paikka jos olisi vain yksi suuri amerikkalainen yhtiö, jonka tuotteita kaikkien olisi pakko ostaa juuri siihen hintaan kun tuo yhtiö haluaa, ja jokaisesta päivityksestäkin pitää maksaa?"

        Juuri näin. Microsoft on vapahtajamme. Linux on kasa paskaa.

        "Tuollaisen ajatusmaailman omaavalla ei ole kaikki kotona, muuta ei voi sanoa."

        Tähän mielipiteeseen yhdyn täysin. ;)

        "sinäkin saattaisit tietää, jos edes joskus vierailisit netissä muuallakin kuin pornosivuilla."

        Pornosivut eivät ole vuosiin kiinnostaneet. Parisuhde on liian tehokas pornohalujen tappaja, plääh. :/


      • Kalkkuna
        edes nämä kirjoitti:

        Kaikki teinit eivät suonkaan ole tyhmiä. Koulutusta katsotaan, niin eiköhän täältä löydy teinejä, jotka tulevaisuudessa pieksevät ITSE KUNKIN palkkatilastossa.

        Olen tyytyväinen omaan palkkaani. Jos joku ansaitsee minua enemmän, hän on epäilemättä ansainnut sen. :)


      • Kalkkuna
        djmosse kirjoitti:

        sulla ei ole hajuakaan mikä tuon sivuston tarkoitus on?

        No ei ole kyllä mitään hajua. Viitsitko valaista vähän?


      • siis mielisairas
        Kalkkuna kirjoitti:

        "maailma olisi pareampi paikka jos olisi vain yksi suuri amerikkalainen yhtiö, jonka tuotteita kaikkien olisi pakko ostaa juuri siihen hintaan kun tuo yhtiö haluaa, ja jokaisesta päivityksestäkin pitää maksaa?"

        Juuri näin. Microsoft on vapahtajamme. Linux on kasa paskaa.

        "Tuollaisen ajatusmaailman omaavalla ei ole kaikki kotona, muuta ei voi sanoa."

        Tähän mielipiteeseen yhdyn täysin. ;)

        "sinäkin saattaisit tietää, jos edes joskus vierailisit netissä muuallakin kuin pornosivuilla."

        Pornosivut eivät ole vuosiin kiinnostaneet. Parisuhde on liian tehokas pornohalujen tappaja, plääh. :/

        " Juuri näin. Microsoft on vapahtajamme. Linux on kasa paskaa. "

        Tuolla tavalla ajatteleva ihminen ei voi olla henkisesti kunnossa. Älä kirjoita enää palstalle, vaan hakeudu hoitoon, vastaavaa mielisairautta on tavattu viimeksi mm. Adolf Hitlerillä ja Kiinan nykyjohdolla, sokea usko vääryydellä toimivaan organisaatioon, joka tuottaa pelkkää ylihintaista saastaa yhteiskunnan kiusaksi. Jos sinunkaltaisesi olisivat päättämässä, jokaisesta tietokoneen käynnistyskerrastakin olisi maksettava "avausmaksu" Suurelle ja Mahtavalle Mikki$aastalle.


      • Kalkkuna
        siis mielisairas kirjoitti:

        " Juuri näin. Microsoft on vapahtajamme. Linux on kasa paskaa. "

        Tuolla tavalla ajatteleva ihminen ei voi olla henkisesti kunnossa. Älä kirjoita enää palstalle, vaan hakeudu hoitoon, vastaavaa mielisairautta on tavattu viimeksi mm. Adolf Hitlerillä ja Kiinan nykyjohdolla, sokea usko vääryydellä toimivaan organisaatioon, joka tuottaa pelkkää ylihintaista saastaa yhteiskunnan kiusaksi. Jos sinunkaltaisesi olisivat päättämässä, jokaisesta tietokoneen käynnistyskerrastakin olisi maksettava "avausmaksu" Suurelle ja Mahtavalle Mikki$aastalle.

        "vastaavaa mielisairautta on tavattu viimeksi mm. Adolf Hitlerillä ja Kiinan nykyjohdolla"

        Ajatteliko Hitlerkin, että Microsoft on vapahtaja ja linux on kasa paskaa? Mielenkiintoinen teoria sinulla. Niin, kenen se pitikään sinne hoitoon hakeutua? :)

        "Jos sinunkaltaisesi olisivat päättämässä."

        Jos minunkaltaiseni olisivat päättämässä, linuxin käytöstä seuraisi automaattisesti kuolemanrangaistus. Eipä teinit sen jälkeen huutelisi tyhmiä linux-juttujansa ja maailma olisi hivenen parempi paikka elää meille kaikille.


      • ...
        Kalkkuna kirjoitti:

        "vastaavaa mielisairautta on tavattu viimeksi mm. Adolf Hitlerillä ja Kiinan nykyjohdolla"

        Ajatteliko Hitlerkin, että Microsoft on vapahtaja ja linux on kasa paskaa? Mielenkiintoinen teoria sinulla. Niin, kenen se pitikään sinne hoitoon hakeutua? :)

        "Jos sinunkaltaisesi olisivat päättämässä."

        Jos minunkaltaiseni olisivat päättämässä, linuxin käytöstä seuraisi automaattisesti kuolemanrangaistus. Eipä teinit sen jälkeen huutelisi tyhmiä linux-juttujansa ja maailma olisi hivenen parempi paikka elää meille kaikille.

        Tunnustit mielisairautesi. Tuollainen ei ole terveen ihmisen puhetta.


      • Kalkkuna
        ... kirjoitti:

        Tunnustit mielisairautesi. Tuollainen ei ole terveen ihmisen puhetta.

        Anna osoitteesi, niin voin tulla käväsemään. Sittenpä näet, kuinka terve olen. Ei tarvitse turhaan arvailla. ;)


      • haluaa nauraa
        ... kirjoitti:

        Tunnustit mielisairautesi. Tuollainen ei ole terveen ihmisen puhetta.

        heh heh, kerro lisää huvittavia juttujasi. Naurua ei maailmassa ole liikaa ;)


      • ???????????
        haluaa nauraa kirjoitti:

        heh heh, kerro lisää huvittavia juttujasi. Naurua ei maailmassa ole liikaa ;)

        Mitähän hauskaa on siinä jos kerrotaan tuon palstan ainoan multinikin, Kalkkunan (eli arvattavasti sinun) olevan sairas, mitä hän todellakin on. Ei tuollaiset tekstit todellakaan ole terveen ihmisen juttuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe